Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ätmelsson
profiilit
Ätmelsson
Ätmelsson
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kannata+mennä.+Aloittaja+sanokin+jo+syyn.+Mitä+ne+siellä+tekis+1vs3+tilanteessa.+Tai+39+vs+70.++Ne+olis+hallituksessa+yksin.+Oppositioon+vaan+ja+4+vuoden+päästä+sitten+ydinräjähdys+tai+meteoriitti-isku
19.04.2019 19:24
Minä+sen+suhteen+katkaisin.+En+tiedä+hänen+voitoistaan,+mutta+entäs+sinä?+Onko+sinulla+kokemusta+asiasta+tai+mielipide?
18.04.2019 16:16
Joo.+Toissapäivänä+törmäsin+Iltalehdessä+julkaistuun+tutkimukseen,+jossa+siroleukaisten+naisten+kerrotiin+olevan+hedelmällisempiä+ja+miehiä+puoleensa+vetävämpiä.+Selkeä+leukalinja+toki+plussaa
18.04.2019 13:18
No+se+tietenkin+saa+leuan+näyttämään+isommalta,+mutta+kuvittele+tilanne+jossa+äkisti+alat+hymyillä+ja+sulla+on+alahampaat+ylähampaiden+edessä.+Mikä+näky🤣
18.04.2019 13:12
Kerran+kokeiltu+YH+naista+ja+se+riitti.+Mutta+aina+löytyy+miehiä,+joita+lapset+ei+haittaa.++Toki+se+vääristää+parisuhdemarkkinoita+naisten+hyväksi,+sekä+miesten+ulkomailta+tuonti.++Naisia+tänne+ei+varmaan+tuoda,+koska+heistä+harva+edes+haluaa+miesvaltaisille+duunari+aloille+palkkoja+polkemaan.
No+jokainen+tyylillään
18.04.2019 12:59
Aina+keväisin+tulee+halu+lähteä+ulos,+kun+kaikki+muutkin+siellä+on.+Tai+no..olenhan+minä+talvellakin+ulkona+aika+paljon.+
Mietin+tässä,+että+pitäiskö+pitkästä+aikaa+ostaa+vaatteita+ja+samalla+vaihtaa+huppari-tennari+tyyli+vähän+prameampaan.+Mutta+kun+katoin+niin+se+maksaa.+Nahkakengät(vähän+siistimmät)+300e,+farkut+tai+muut+housut+150,+kauluspaita+100e+ja+sitten+kultakaupasta+uskottavan+näkönen+kihlasormus+varmaan+100e.+Nuo+sillä+ajatuksella,+että+markkina-arvo+nousis.+Voisko+olla+mahdollista?
Olen+kyllä+ajatellut+aina,+että+komea+on+komea+myös+jätesäkissä+ja+rumilus+ei+miksikään+muutu+vaikka+mittatilauksena+hankkisi+vaatteensa.
18.04.2019 12:46
Sivistyksen+parissa?+Oletko+ulkomaille+muuttanut?
17.04.2019 15:30
Ei+onnistunu+enää+nimimerkin+käyttö+ilman+rekisteröintiä
17.04.2019 15:25
2 / 2