Kasvatatko leukaa?

Ätmelsson

Nyt pomppas silmille youtubessa. Tämmöset itsensä kehittämis videot. Yks näistä on mewing. Isoleukaisilla se on luontainen suun ja kielen asento. Tämä olis hyvä jokaisen oppia. Leuan muokkauksen lisäks tässä tulee sekin etu, että suun kautta hengittäminen loppuu. Eli edistää terveyttä.

30

3065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Laita nyt se videokin, niin päästään jumppaamaan!

      • Ätmelsson

        Onhan aiheeseen liittyviä tube videoita paljonkin. Senku kirjottaa hakuun mewing. No kun aihe ilmeisesti sulle uus ni kato vaikka tämä eka https://youtu.be/zbzT00Cyq-g
        Aika paljo naisiakin hurahtanut tähän elämäntapaan


      • wanhaämmä
        Ätmelsson kirjoitti:

        Onhan aiheeseen liittyviä tube videoita paljonkin. Senku kirjottaa hakuun mewing. No kun aihe ilmeisesti sulle uus ni kato vaikka tämä eka https://youtu.be/zbzT00Cyq-g
        Aika paljo naisiakin hurahtanut tähän elämäntapaan

        Hyvän kokoisen kallon se äijä kuokki maasta, muuta ei jääny mieleen :D


      • Ätmelsson
        wanhaämmä kirjoitti:

        Hyvän kokoisen kallon se äijä kuokki maasta, muuta ei jääny mieleen :D

        Tarkottaa kait tuo mewing yksinkertaistettuna sitä, että taivutat leukaa niin, että saat tasapurennan. Eli ylä ja ala etuhampaat osuu vastakkain. Samalla kielen tulisi olla kitalaessa mahdollisimman suurella pinta-alalla eli ei siten että laitat vaan kielen kärjen ylös.
        Kokeilin tota kielen asento peilikaapilla ja kun se menee oikein niin se leuan ja kaulan yhtymäkohta nousee ja saa ryhtiä. Tulee selkeempi kulma


      • Ätmelsson
        wanhaämmä kirjoitti:

        Hyvän kokoisen kallon se äijä kuokki maasta, muuta ei jääny mieleen :D

        Niin ja tasapurennassa menet peilin eteen mielellään peilikaappi, josta näet sivuprofiilin. Kieli on sillon oikeen aseteltu kun näet, että kaulan ja leuan yhtymäkohta kohoaa hieman


      • Anonyymi
        Ätmelsson kirjoitti:

        Tarkottaa kait tuo mewing yksinkertaistettuna sitä, että taivutat leukaa niin, että saat tasapurennan. Eli ylä ja ala etuhampaat osuu vastakkain. Samalla kielen tulisi olla kitalaessa mahdollisimman suurella pinta-alalla eli ei siten että laitat vaan kielen kärjen ylös.
        Kokeilin tota kielen asento peilikaapilla ja kun se menee oikein niin se leuan ja kaulan yhtymäkohta nousee ja saa ryhtiä. Tulee selkeempi kulma

        Etuhampaat ei saa olla tasapurennassa vaan alahampaat on ylähampaiden edessä niinkuin luonnollisesti pitääkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etuhampaat ei saa olla tasapurennassa vaan alahampaat on ylähampaiden edessä niinkuin luonnollisesti pitääkin

        No se tietenkin saa leuan näyttämään isommalta, mutta kuvittele tilanne jossa äkisti alat hymyillä ja sulla on alahampaat ylähampaiden edessä. Mikä näky🤣


    • leukailua

      Naisena on aina harmittanut omasta mielestäni pienehkö leuka. Havaitsin tämän jo yläaste-iässä. jolloin aloin muuttaa leukani, purentani ja suuni asentoa, aina kun halusin olla edustava, eli valokuviin ja ihmisten ilmoilla. Luultavasti nyt aikuisena olen "leuaton" lähinnä silloin kun oikein keskityn yksikseni johonkin työhön tms.
      En ole silti huomannut, että pitäisin isoleukaisista miehistä, pikemminkin päinvastoin. Tavallaan se on kostautunutkin, koska lapsemme ovat melko pienileukaisia, kun ovat perineet molemmilta siron leuan. Ei kyllä näytä pahalta heillä, ehkei ole itselläkään koskaan näyttänyt.

    • ätmelssoni

      Eipä tuo täällö ainakaan onnistu koska purenta tai pekmminkin hampaiden malli on sellainen että leuka jää väkisinkin taakse vaikka miten päin taivuttelisi eli ylemmät etuhampaat tulee alempien eteen jos haluaa että takahampaat koskettaisivat.

      • Ätmelsson

        Ei ilmeisesti ole tarkotuskaan, että takahampaat koskee toisiaan. Taitaa yleisesti kaikilla olla etuhampaat sen verran pidemmät, ettei tasapurennassa takahampaat yllä toisiinsa. Noita videoita kun oon kattonu niin ei niillä videon tekijöilläkään takahampaat yhteen ota


      • pienileukaiseksituomittu
        Ätmelsson kirjoitti:

        Ei ilmeisesti ole tarkotuskaan, että takahampaat koskee toisiaan. Taitaa yleisesti kaikilla olla etuhampaat sen verran pidemmät, ettei tasapurennassa takahampaat yllä toisiinsa. Noita videoita kun oon kattonu niin ei niillä videon tekijöilläkään takahampaat yhteen ota

        Löysin netistä tarkemman ohjeen jossa oli tämä oli mainittu.

        Itsellä lisäksi ohentuneet etuhampaat todennäköisesti tuon alempien hampaiden aiheuttaman hankauksen vuoksi.

        Täten ei tunnu kovinkaan järkevältä pitää etuhampaita lähikontaktissa pitkin päivää, koska tuossa selvä riski etuhampaiden lohkeamiselle jos esim sattuu yllättävä tärähdys urheillessa tms.

        Tavallaan tämä on harmi koska leukaa eteen tuomalla leukani olisi muuten ihanteellisen mallinen. Ei liian leveä, muttei kapeakaan.


      • Ätmelsson
        pienileukaiseksituomittu kirjoitti:

        Löysin netistä tarkemman ohjeen jossa oli tämä oli mainittu.

        Itsellä lisäksi ohentuneet etuhampaat todennäköisesti tuon alempien hampaiden aiheuttaman hankauksen vuoksi.

        Täten ei tunnu kovinkaan järkevältä pitää etuhampaita lähikontaktissa pitkin päivää, koska tuossa selvä riski etuhampaiden lohkeamiselle jos esim sattuu yllättävä tärähdys urheillessa tms.

        Tavallaan tämä on harmi koska leukaa eteen tuomalla leukani olisi muuten ihanteellisen mallinen. Ei liian leveä, muttei kapeakaan.

        Mitä siinä tarkemmassa ohjeessa mainittiin? Takahampaat osuttava yhteen tasapurennassa vai voivat olla irrallaan?


    • lapsetkinpelkää

      Eräs julkkishan leikkuutti leukansa "purennan takia" tms. Näyttää nyt aivan bond-leffojen rautahampaalta.

      • muuttuikyllä

        Sarasvuotako tarkoitat? En meinannut tunnistaa haastattelusta. Ei ollut enää Freddie Mercuryn näköinen. Tiedä sitten, onkose hyvä vai huono asia.


      • kurre.pupu.vai.majava
        muuttuikyllä kirjoitti:

        Sarasvuotako tarkoitat? En meinannut tunnistaa haastattelusta. Ei ollut enää Freddie Mercuryn näköinen. Tiedä sitten, onkose hyvä vai huono asia.

        Freddiellä oli voimakas distaalipurenta, ja samanlaista vaivaa taisi olla Sarasvuollakin?

        Intialaisilla on tiettyjen sukujen rasitteena voimakas distaalipurenta, joka on joskus äärimmäisen tuskallinen ja kipuja aiheuttava vaiva.

        Freddie ei lukemani mukaan halunnut korjauttaa purentaansa edes ulkonäköseikkojen vuoksi. Tietyllä tavalla koomisen ja samalla hellyttävän näköinen hän mielestäni oli, kun pössäytteli malborostaan savupilviä nököhampaisella suullaan.. Ja sössötti..


    • Ätmelsson

      Tää mewing homma on aika työlästä. Kyllähän lääkäritkin niitä tekee esim siluetissa hinta noin 9000e. Toisaalta tuli mieleen, että saishan moisen leikkauksen ehkä kelan piikkiin, kun ensin käy valittamassa oikeita vaivoja terveyskeskuksessa.
      -ei kulje happi nenän kautta
      -päänsärkyä usein. Vielä useammin aamulla
      -leukaperiin sattuu aamuisin niin, ettei syömisestä tule mitään
      Jos on yli tai ali purentaa niin lisää uskottavuutta

      • Ätmelsson

        Siis tekevät leuansiirto leikkauksia


      • eihänseulkonäköolekemia

        Jokaisen ätmin pitäisi saada leukaleikkaus julkiselta puolelta ihan jo siitä syystä, että saisi naisia. Tuo muutaman tonnin kustannus yhteiskunnalle tulisi moninkertaisena takaisin, kun ätmit saisivat itselleen inhimillisen elämän puolisoineen ja lapsineen. Ei tarvitsisi jauhaa mistään synnytystalkoista, kun satsattaisiin edes vähän ätmien ulkonäköön.


      • kukkaro.kuntoon
        eihänseulkonäköolekemia kirjoitti:

        Jokaisen ätmin pitäisi saada leukaleikkaus julkiselta puolelta ihan jo siitä syystä, että saisi naisia. Tuo muutaman tonnin kustannus yhteiskunnalle tulisi moninkertaisena takaisin, kun ätmit saisivat itselleen inhimillisen elämän puolisoineen ja lapsineen. Ei tarvitsisi jauhaa mistään synnytystalkoista, kun satsattaisiin edes vähän ätmien ulkonäköön.

        Eräs naispuolinen työkaveri kustansi ihan omasta pussistaan itselleen leukaleikkauksen. Hänellä oli iso ja eteenpäin työntynyt leuka eli alahampaat ylähampaiden edellä.

        Hänellä ei ollut koskaan ollut poikaystävää leukavikaisena, mutta leukaleikkaus muutti elämän.

        Yhteiskunta ei kyllä tullut vastaan millään tavalla. Aika kummallista, koska jopa rintojen pienennysleikkaukseen saa yleensä avustusta.


      • tohtorikirurgi

        Ja lobotomia myös maksuttomaksi pahasta ätmiydestä kärsiville. Kaikkihan sen tajuaa, ettei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, jos on jännämies. Eli jännämies-leikkauksia vain ätmeille eli poistetaan suurin osa aivoista, jolloin kaikki ajattelu siirtyy metrin alemmaksi. Näin naisen saanti on taattu.


      • 21212121
        tohtorikirurgi kirjoitti:

        Ja lobotomia myös maksuttomaksi pahasta ätmiydestä kärsiville. Kaikkihan sen tajuaa, ettei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, jos on jännämies. Eli jännämies-leikkauksia vain ätmeille eli poistetaan suurin osa aivoista, jolloin kaikki ajattelu siirtyy metrin alemmaksi. Näin naisen saanti on taattu.

        Tämän palstan kirjoituksista päätellen ätmien ajattelu on jo nykyään siellä metrin korkeudella.


    • siroleukainen-nainen

      Eiköhän tuossa auta vain se, että kun esim hymyilee kuvassa, laittaa alahampaat ylähampaiden kanssa vastakkain.

      Sitten muutenkin pitää sitä ilmettä, kun haluaa olla edukseen. Niin minäkin teen. Miksi pitäisi kalliita leikkauksia tehdä? Ei se iso leuka aina miehelläkään mikään hyvän näköinen ole, vaan kolhon ja juntin näköinen. Naisesta puhumattakaan.

      Ja miehet voi kasvattaa parran, sitä naiset ei voi tehdä. Sillähän voi muotoilla minkälaisen leuan tahansa.

      • jopas-on-leuka

      • olisi-kohtuullista
        jopas-on-leuka kirjoitti:

        Kyllä, edelleenkin sanon, naisen ei tarvitse tavoitella isoa leukaa, ei ainakaan leikkauksella. Pienennysleikkauksen ymmärrän. Onkohan Victoria koskaan harkinnut:

        https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3656699_k2401866_651.jpg

        Vois Victoria harjoittaa hyväntekeväisyyttä ja lahjoittaa puolet leuastaan jollekin palstan ätmille.


      • jopas-on-leuka kirjoitti:

        Kyllä, edelleenkin sanon, naisen ei tarvitse tavoitella isoa leukaa, ei ainakaan leikkauksella. Pienennysleikkauksen ymmärrän. Onkohan Victoria koskaan harkinnut:

        https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3656699_k2401866_651.jpg

        Joo. Toissapäivänä törmäsin Iltalehdessä julkaistuun tutkimukseen, jossa siroleukaisten naisten kerrotiin olevan hedelmällisempiä ja miehiä puoleensa vetävämpiä. Selkeä leukalinja toki plussaa


    • Haukottelen ja kälkätän, ajaa saman asian. 😪

      Kasvojen lihakset särkee välillä ihan hirveästi...liekö narskuttelen unissani vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe