Vapaa kuvaus

Aloituksia

82

Kommenttia

190

1. Kuuromykkäsokoiden aivottomien punapyllyapinoiden lihaa saatavilla rajoitetun ajan!, Rajaa valinta, osta omasi ja varaa tuote!!! Tilaus vain Intian pimeimmistä ja liaanillisista metsistä!!! Ei tosi laillista velvoitetta maksaa. Tarzanille ei tarvitse kertoa.
  2. Oletko pakana pakannut?!
  3. psykiatreja vaivaa muka se että he ovat itsessään hiljaisia tappajia, haurastuttavia tuttavia, ystävättömiä hölmöläis piruja, vääriä valetodistajia, jotka eivät voi ikinä pelastua väärällä kristillisyydellä, selittämällä omiaan opetuksia jotka ovat lähtöisin todellisista demoneista... Ja Jumalatkaan eivät pidä että ihmisiä tai demoneita kohdellaan huonosti että se olisi jollakin tavoin kristillistä ohjausta väittää että jollakin on skitsous tai yksisuuntainen mieliyläoikeesi...
    Eli Vihatkaa psykiatriaa! Se ei ole elämää antanut! päin vastoin se rikkoo lakia ja valehtelee kaikessa mitä tekee!...Lähettäisin kaikki väärien todistajien 10 psykoa valespsykiatria 20 vuodeksi orjuuteen Egyptiin jopa uudelleen ja sen jälkeen vielä Babyloniin 20 vuodeksi kun sellainen olisi vielä mahdollista!!!, oppisitte kunnioitusta minusta vasta silloin!!! , yksikään ei kunnioittanut minua! Minulla on täysi oikeus olla niinkin vihainen että Toivon että Jehova tappaa jokaisen minuun koskeneen valelääkärin pois tästä elämästä ja pois Luojan edestä!!! koska minä itse olen todistanut ettei psykiatria puhunut koskaan totta missään! Päin vastoin keräsi kaikessa ihmistekoiselle valheen asiainjärjestelmälle vihamielisiä, väkivaltaisia, panettelevia ja ahneita tekstejä minusta!!!??? Miksi?!?!
    Pyhän Jehovan nimessä kadun kaikkia näitä tappaja psykiatreja, olivat kaikkein pahimpaa seuraa planeetalla!!!. huonoa seuraa. Huono seura turmelee hyvät tavat!!! tässä tapauksessa huono seura on ollut aina psykiatria, se tulee olemaan niin kauan huonoa kun se on olemassa tässä petollisessa riistävässä ja kiristävässä panettelijoiden maailmassa.
  4. Jehova olisi ollut Luojana Tosi Jumala ellei MINUA olisi harhaanjohdettu 2 tarhasta lähtien... Jezebelin lailla minutkin tiputettiin ikkunasta koirille raadeltavaksi?!?! vai eikö tiputettu?!?! ...(Eikö suinkaanko?!) Ikkunasta sisään ja ikkunasta ulos...aivan sama kuinka turhia epäpäteviä, leikkisiä ja arvottomia vastauksia teillä on?!?! tehän olette vaan tottuneet omaan harhaan johtavaan elämäänne kuollaksenne jopa tosiaan!!!???... ... ...