Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makek88
profiilit
makek88
makek88
Vapaa kuvaus
Aloituksia
82
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi voi!! ruotsinko malliin vain, tiesitkö että nykykäsityksen mukaan prosentuaalinen kaveriosuus sinultakin vähenee vähenemistään kun YK ei herää Vartiotorni härskiintymisestä?!?!
30.11.2023 15:42
Kuuromykkäsokoiden aivottomien punapyllyapinoiden lihaa saatavilla rajoitetun ajan!, Rajaa valinta, osta omasi ja varaa tuote!!! Tilaus vain Intian pimeimmistä ja liaanillisista metsistä!!! Ei tosi laillista velvoitetta maksaa. Tarzanille ei tarvitse kertoa.
26.11.2023 17:21
Kiitos huomaavaisuudesta?!?! että voi vähän paljon kirjoittaakin,sillä ratkaistaan moni ongelma epätodellisesti vain mutta silti ihmisyhteis-yhteisyhteiskunnasta tai mikä se oikein edes onkaan?! - Asiainjärjestelmäkö se nyt oikeasti on?! Ehkä se oli joskus sitä.
29.08.2023 21:26
Valevastailija Anonyymi Muumimymmeli joka lisää lapsijuoppoja!
22.07.2023 15:07
Eikökö?! Kolminaisuusko?! Todellisuudessako Oikeastiko?!?! Vai olisiko harhaanjohtamista ja tuudittamista Hesarin lukemiseen kahdella aivolohkolla silti yhdellä päällä?!?!
Johtuuko ehkä Tarja Halosesta ja vuosituhannen vaihteen alun ensimmäisen vuosisadan jatkumisesta?!
24.06.2023 16:50
Areiolaiset?! Entäpä On ei oo laiset?!
24.06.2023 16:34
höpöhöpökö... sitten on kun riistät Daavidin kuningas suvulta 500 jalkavaimoa pesemään kovettuneita rakkuloita jaloista ensimmäiseksi huviksi., vai mitä Babylonissa tehtäisiin tai Ishtarin portin välissä ?!
Olkaa lapsia, älkää noin paljon olko lapsia...
Yksinäisyys, kaksinaisuus, kolminaisuus
24.06.2023 03:08
"Sain" olisi pitänyt olla Kainin vaimon nimi, Miksi?!
Ehkei Kainille pitänyt pyytää vaimoa koska hän ei antanut oikeanlaista lammaseläinuhria. ehkä kainin piti vain käyskennellä naisten kanssa?!
24.06.2023 02:48
Olisiko se että menee täysin oikeana todellisena todistajana paikalle eikä vääränä valheellisena todistajana?!?!
24.06.2023 02:37
Niin mikä palsta?! Miksi Suomi 24 edes tehtiin?! Kehittyneiltä tosi luopuneilta kristityiltä jää puuttumaan sanaa?!
24.06.2023 02:33
Oletko pakana pakannut?!
24.06.2023 02:25
Tälläinen vitsi :
Kävin Jehovan Todistaja toistajien Valtakunnansalilla kymmenen vuoden aikana ja sanoivat että maailma on myös(!?) paholaisen vallassa...
kun en käynyt paljoa -olen miettinyt seksuaalisuutta ja mikä siinä edelleen viehättää!?!?...
ihmisviisausyhteiskunnan kiireellinen sokea muutoksen taju johtaa panetteluun silti. mutta älä nyt tätä usko.
olen hyvä vaikkei kukaan maailmassa olisi uskonut- panettelijan vuoksi. Sen jälkeen kun mietin Jeesuksen uhrikuolemaa on iloista pyytää todellista oikeaa seuraa ja miettiä se seurustelu vapautuneesti. siis kun ei edes täydelliset isovanhempiensa mykkien kuurosokeiden aikuiset lapset kelpaa, joilta ovi suljetaan nenän edestä kiinni.
Todellisuus on helposti havaittavissa, kuka haluaa kuurosokeamykän Disney hahmon puolisoksi täysin?!?!
Oletko aina se ihmis yksilö suuresta joukosta jota ei voi lukea eikä laskea?!?!...
Make
28.05.2023 15:38
psykiatreja vaivaa muka se että he ovat itsessään hiljaisia tappajia, haurastuttavia tuttavia, ystävättömiä hölmöläis piruja, vääriä valetodistajia, jotka eivät voi ikinä pelastua väärällä kristillisyydellä, selittämällä omiaan opetuksia jotka ovat lähtöisin todellisista demoneista... Ja Jumalatkaan eivät pidä että ihmisiä tai demoneita kohdellaan huonosti että se olisi jollakin tavoin kristillistä ohjausta väittää että jollakin on skitsous tai yksisuuntainen mieliyläoikeesi...
Eli Vihatkaa psykiatriaa! Se ei ole elämää antanut! päin vastoin se rikkoo lakia ja valehtelee kaikessa mitä tekee!...Lähettäisin kaikki väärien todistajien 10 psykoa valespsykiatria 20 vuodeksi orjuuteen Egyptiin jopa uudelleen ja sen jälkeen vielä Babyloniin 20 vuodeksi kun sellainen olisi vielä mahdollista!!!, oppisitte kunnioitusta minusta vasta silloin!!! , yksikään ei kunnioittanut minua! Minulla on täysi oikeus olla niinkin vihainen että Toivon että Jehova tappaa jokaisen minuun koskeneen valelääkärin pois tästä elämästä ja pois Luojan edestä!!! koska minä itse olen todistanut ettei psykiatria puhunut koskaan totta missään! Päin vastoin keräsi kaikessa ihmistekoiselle valheen asiainjärjestelmälle vihamielisiä, väkivaltaisia, panettelevia ja ahneita tekstejä minusta!!!??? Miksi?!?!
Pyhän Jehovan nimessä kadun kaikkia näitä tappaja psykiatreja, olivat kaikkein pahimpaa seuraa planeetalla!!!. huonoa seuraa. Huono seura turmelee hyvät tavat!!! tässä tapauksessa huono seura on ollut aina psykiatria, se tulee olemaan niin kauan huonoa kun se on olemassa tässä petollisessa riistävässä ja kiristävässä panettelijoiden maailmassa.
16.05.2023 18:15
RIKOS RIKOS RIKOS ON PSYKIATRIA!!!???!!!??? ON RAAMATTU SANONUT`!!!???!!!???
Se ei ole mitään isän ja äidin kunnioittamisesta!!!???!!!??? : ÄItini ja Isäni olivat täysin harhaan johdettuja kun olin 15!!! Kaikki valehtelivat ja ovat totta tosiaan vääriä todistajia!?!? Myös Jehovalaiset panettelijat jotka Hitler piti tuhota!?!?
Ei enää turhaa armoa valelääkäreille ja politiikoille ja presidenteille!!! Nollatkaa itsenne!!! ETTE OLE MITÄÄN PANETTELIJAT!!! Te ette tahdo minua tänne, senkin... ... ...
Kadun koko YK.n rahamäärää tuon psykiatrian VALHEEN vuoksi!!! Nollatkaa Valtakuntanne pois!!!
Niin juuri rikos!
minä kävin viemässä kirkosta eroamisen jälkeen lapun kirkkooni että "Jehovan siunausta YK:lle!"... niin vaikka se tuhottaisiin "hyvänä" viimeisenä ihmisvaltakuntana!!! Pääsen teidän keisarin kiristämis palvonnoista pois!...
Toivottavasti korona leviää kuolion tavoin että saan tarvitsemani huomion päästäkseni Saulin panettelijoiden valtakunnan seasta johonkin hyvään seuraan! jota se ei itse väitä edes olevansa!... pois! psykiatriasta! joka tulee liian lähelle panettelemaan! niin kauan kuin vain voi!!!???!!!
16.05.2023 17:49
Laura Weisellin hyvä- tosi huono neuvo! : "Ole friikki"!
16.05.2023 17:28
juuri tuollaisilla lörpöillä valheilla ihmisiä ohjaillaan ettei mitään minnekään voi kirjoittaa ja sitten panetellaan ihmisiä sekaviksi?!?! Tuntematon Psykiatria trio panettelee ihmisiä sekaviksi.
Miten luulette että sellaiset ihmiset voi?! En minä ainakaan ole koskaan halunnut olla sellaisten seurassa joilta puuttuu todellinen elämä. Nuorten lehdet täynnä kysyjiä ja sitten tämä ei muka auta?! että aikuisenako todellista oikeaa seuraa?! AIKUISENAKO?!?! Ettekö te kasvaneet ihan täysin valehtelijoiksi?! Luovuttakaa jo!?!?
16.05.2023 17:26
Olkoon Jehovan nimi kirottu- hän ei osaa pyytää todellista seuraa ihmiselle.
Olkoon Jehovan nimi kirottu hän vain ei osaa pyytää todellista tervettä oikeaa seuraa.
Kirottu olkoon Jehova hän kuvittelee olevansa Egyptin Jumala, vaikkei edelleenkään ole.
Kirottu olkoon Jehova joka väittää tuntevansa sinut.
Kirottu olkoon Jehova joka ei pyydä sukulaisteni palvonnalle mitään arvoa eikä merkitystä.
Kirottu olkoon Jehova joka itse on syypää maan ja maailman vaikeuksiin.
Kirottu olkoon Jehova jolla ei ole seksuaalisuutta lainkaan.
Kirottu olkoon Jehova joka väittää tekevänsä hyvää suurelle joukolle jota ei voi lukea eikä laskea.
Kirottu olkoon Jehova jonka ennustukset jääpuikkoilevat toteutustensa ihmisten kanssa uskontojen sekamelskassa.
Kirottu olkoon Jehova joka ei huomioi miksi psykiatria on väärin ja valhetta ja se itse on jumalattoman tai jumalallisen sairas, niin että Jumalaa itseään syytetään sairaaksi.
Kirottu olkoon Jehova ettei Suomesta ja YK:sta voi pyytää ystävää, ystäviä.
Kirottu olkoon Jehova joka mahtailee, mutta jättää ihmiset Saatanalliseen ihmistekoiseen järjestelmään omin nokkinensa.
Kirottu olkoon se voimakastahtoinen mies joka väittää että kaikki on hyvin Suomeen synnyttyä.
Kirottu olkoon Jehova ja Suomi josta ei pyydetty kuuteen kouluaikaan mitään seuraa missään sekunniksikaan.
Kirottu olkoon maapallo, kirottu olkoon valheen paratiisi. Kirottu olkoon Raamattu joka hyväksi itseään väitti.
16.05.2023 15:02
Tuntemattomilla Anonyymeillä on hyvin hyvin pahoja pahoja vastauksia vastauksia...ettehän te hereillä olekaan, miksi olisitte?!...
Puolisydämis hereillä oloako pitäisi olla?!?!
Täysin uskosta luopuneen Suomenko kanssa Ystävyyttä mutta miehenkinkö Voimakas käsi hakataan pois Venäjälle?!?! "Älä koske siihen Naiseen"?!?! "Älä koske meidän oveen"?!?! "Älä koske meidän autoon"?!?! "Älä koske meihin senkin saasta"?!?!..."Älä koske YK:hon" "Älä koske HK:hon" , "Älä koske seksuaaleihin senkin sementtipylväs"?!
08.05.2023 23:17
kirjoitin sekavasta maailmasta, ilman sekavuuden pyytämistä!!! te olette olleet paljon sekavampia.
08.05.2023 22:57
Jehova olisi ollut Luojana Tosi Jumala ellei MINUA olisi harhaanjohdettu 2 tarhasta lähtien... Jezebelin lailla minutkin tiputettiin ikkunasta koirille raadeltavaksi?!?! vai eikö tiputettu?!?! ...(Eikö suinkaanko?!) Ikkunasta sisään ja ikkunasta ulos...aivan sama kuinka turhia epäpäteviä, leikkisiä ja arvottomia vastauksia teillä on?!?! tehän olette vaan tottuneet omaan harhaan johtavaan elämäänne kuollaksenne jopa tosiaan!!!???... ... ...
08.05.2023 22:55
4 / 10