Vapaa kuvaus

Aloituksia

82

Kommenttia

190

1. Charles Mansonkin oli miljoonassa asiassa hyvä ihminen, puollusti itseään tyranni yhteiskunnalta, olisi mahtavampaa pelastaa se kuin että Valtakunnansalilla hypnotisoiden ja Raamatun henkeytettynä selviää johonkin asti...
    Todellinen selviytymis kyky pitää olla ja valtakunnansalilla sitä aliarvioidaan siten ettei kukaan soita saman piip suhteellisen nuoren seuraa minulle?!
    Muistakaa sanoa niitä pappoja siellä valtakunnansalilla "iäkkäiksi nuoriksi" niin vähän helpottaa!
    Siis että kun ei ole tarvis teilläkään olla itsetuhoinen että nuorten tai nuorten aikuisten elämää ei tartte muka olla?! Päiväkirja pitäisi olla ellei ole ystäviä, ja ihan tosissaan hei onko valtakunnansalin ystävät yksi ihmisjoukko ja sitten ulkopuolella vaan koiria?!
    Sinänsä hyvä kestää oikein vanhentumista, mutta rajansa kaikella. Totuuden hokemisella ja valheiden pelkästään puhuja lavalta kuuleminen on pikkasen liian kärsimätöntä, varsinkin jos ihan ns. aikuisten oikeasti pitäisi olla viestintää...
    On kyllä vinoutunutta live musiikin kuuleminenkin -ne vasta pulassa onkin, antaa kuvitella radiossa että tälläinen on hyvää musiikkia. On kerääntynyt kymmenittäin kappaleita missä kökkö musiikki hallitsee. Jaksatko kuunnella? Vai toivoisitko todellisuudessa että reilusti kiinnostavat ihmiset huomaisi sinun olevan olemassa?! Ei tartte olla skitso, se on väärän tyranni maailman satu diagnoosi asia.
  2. Mutta miksi Jehovan todistaja valehtelijoiden ihmiskunnasta j a valloista erkaantunut järjestö ei ollut niin uskollinen kumminkaan että olisi pyytänyt ja antanut seuraa muuhun kuin vanhenemiseen eli kuolemiseen?!?!
    Nuoret kysyvät kirja sarja julkaistiin mutta yksikään sikiö. vauva,lapsi,nuori,aikuinen,vanhus ei ole oikeudenmukaisesti sanonut olevansa minun ystävä kun valehtelee , eikä ole korottanut ääntään edes minun puoleeni, ei tullut sanomaan eikä tekemään yhtään mitään minun tosi seuraksi olemiseen?!?!...
    Jehova ja Jeesus valehtelevat oman taipumuksensa mukaan ,se on heidän hyvin korkeaa omaa valehteluaan. valtakunnansalilla ei ole hyviä ihmisiä näin ollen.
    Olen pettynyt JT seurakunnan toimintaan, vielä enemmän pettynyt olen muihin kirkkoihin joilla oli mahdollisuus mutta eivät kertoneet suoraan valehtelevansa.
    Tämän lisäksi kadun koko maapallon poliisia ja terveydenvalhepalveluksenhoitoja, median perseilyä, kaikkia lehtiä kirjahyllyllä kirjastossa sekä kaupassa, kadun telekineettisen vision Pasilan paskaista meidän median perseily tornia?!...
    Olitte surkeita teatterin muukalaisia!!!???...
    Valtakunnansalin valehtelevasta ihmisseurasta on mahdotonta pyytää saada aikaiseksi yhtään mitään -siis surkeaksi keksityn television tai radion jälkeen ,kukaan ei ole hereillä mitä haluan elämän aikana tehdä.
    Jehovan ylivoimaisen aasimainen valheellisuus paistaa hänen tottelevaisuuden pojistaan jotka eivät lopeta pahuutta, vaan antavat sokeiden kissojen kiehnätä ihmisille hyvää seuraa...
  3. Minä kirjoitin!?