makek88
![]()
Aloituksia
97
Kommenttia
225
Voiko kunnioittava Jehova auttaa näissä:
1 Apua perheeni hajosi kun olin 10v (Olin niin rohkea että kävin Mallorcalla 6 vuotiaana vielä kun perheeni oli yhdessä)590Mikä oli vikana
Jehovan Todistaja Valehteljoissa kun piti otaksua totuus ja olla 20 vuotta ilman oikeaa hyvää kiinnostaa seuraa?! Kuka h067Jehovan nimi on
Tuntemattomassa* Todellisuudessa* GANDALF THE BEOWOLF!,GANDALF THE BEOWOLF!!,GANDALF THE BEOWOLF!!! Revi siitä, kiitos t091Onko Pahinkään salilla
jotain yhteyttä Helsingin saleihin kun Pahinkäällä on suuri joukko vain neiti jehovan tosivalehtelija nirppanokkia jotk5184kuiset jutut viistossa
Tuntemattomiin välinpitämättömiin jehovan palvojiin tutustuminen jotka automaattisesti pettävät karttamisella YK.n ihmis3168Jehovan todistajien ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver255Jehovan Todistaja ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver127Jehovan Todistaja ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver129Jehovan Todistaja ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver136Jehovan todistaja ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver131Jehovan todistaja ex seurakuntien
kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver134Miten Jehovan voi olla noin huono?!
Isoisoäitinikin olisi keksinyt pöntöstään parempia vitsejä kuin vartiotorni välissä olevat ilmiriita haaskaukset jotka v3202Jehova on-
Tämän Maailman Tuntematon Saatana-Hän sitä ei itse kestä, mutta näin on näppylät...11316Kuin pökäle peffasta(huonosta leffasta)
on tippunut -niin on vartiotornin laita joka panettelee lähimmäisiään pakosti vanhan maailman kieltäen tieteellisesti ru2107Jehovan Todistajien valtakunnansalilla
on raamatulla kiristäviä vanhuksia vaan kun kukaan ei suostu haluamaan tutustumaan ja kukaan ei välitä tuoda minulle nuo41719Tuntemattomat nuoret vanhukset vastailevat kirja on etsittävissä jo!
Käy löytämässä omasi epähelvetistä! Ja ala sen sijaan etsimään seuraa Markolle! Nuoret kysyvät seura ei toteutunut. Jos3177Kirottu olkoon Jehova
joka ei välinpitämättömyytensä valheellisuuden kunniattomuudeksi osaa edes pyytää todellista seuraa Marko Kangasvierelle5244- 1119
runoilijan päärynä
Marko kokouksissa käynyt on vain , sieltä miljoona feikki ystävää sain, Jehovan maailman tuntemattomuus on kohta aivan -2141viesti järjestelmään
Kyllä se niin on että orvot pikkupojat voi pyytää hyvin seuraa JT valtakunnansalilta, mutta ei k18 v mies. Jehova tavall3228