joka ei välinpitämättömyytensä valheellisuuden kunniattomuudeksi osaa edes pyytää todellista seuraa Marko Kangasvierelle mistään maapallon maasta, ei koskaan ole voinut eikä pystynyt siihen, voi Jehhovaa -miten yksin Hän onkaan!?!?
Siunattu olkoon YK ja sen kestävä onnellisuus!?!? , onnellisuutta ei ole Yehhovan valtakunnansalilla!!!, vain aito petetyksi tulemisen tunne -näsäviisaat pirun oppipojat.
Minä annan ainakin luvan että Putin ja Trump voi lähettää tänne kaikki ylimääräiset ohjukset tuhoamaan pois Valtakunnansalit ja saastaiset psykiatri ryhmittymät, ettei tarvi leikkiä Vartiotorniseuran kanssa piilosta liikaa ja kuulla ystäväpetoksista joka helvetin pirun kokouksissa.
Kirottu olkoon Jehova
4
181
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ihan sama homma...
Charles Mansonkin oli miljoonassa asiassa hyvä ihminen, puollusti itseään tyranni yhteiskunnalta, olisi mahtavampaa pelastaa se kuin että Valtakunnansalilla hypnotisoiden ja Raamatun henkeytettynä selviää johonkin asti...
Todellinen selviytymis kyky pitää olla ja valtakunnansalilla sitä aliarvioidaan siten ettei kukaan soita saman piip suhteellisen nuoren seuraa minulle?!
Muistakaa sanoa niitä pappoja siellä valtakunnansalilla "iäkkäiksi nuoriksi" niin vähän helpottaa!
Siis että kun ei ole tarvis teilläkään olla itsetuhoinen että nuorten tai nuorten aikuisten elämää ei tartte muka olla?! Päiväkirja pitäisi olla ellei ole ystäviä, ja ihan tosissaan hei onko valtakunnansalin ystävät yksi ihmisjoukko ja sitten ulkopuolella vaan koiria?!
Sinänsä hyvä kestää oikein vanhentumista, mutta rajansa kaikella. Totuuden hokemisella ja valheiden pelkästään puhuja lavalta kuuleminen on pikkasen liian kärsimätöntä, varsinkin jos ihan ns. aikuisten oikeasti pitäisi olla viestintää...
On kyllä vinoutunutta live musiikin kuuleminenkin -ne vasta pulassa onkin, antaa kuvitella radiossa että tälläinen on hyvää musiikkia. On kerääntynyt kymmenittäin kappaleita missä kökkö musiikki hallitsee. Jaksatko kuunnella? Vai toivoisitko todellisuudessa että reilusti kiinnostavat ihmiset huomaisi sinun olevan olemassa?! Ei tartte olla skitso, se on väärän tyranni maailman satu diagnoosi asia.
- Anonyymi
JT on parasta kristillisyyttä, sillä pelastuu!
Jehovan Todistajien ehdottomissa valehtelijoissa on uskosta luopunutta maailmaa reilut miljoonat aiheet samakai mistä maasta, kulttimainetta suoltavaa teoriaa kaikesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071