Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
🖐️Ystis...+Kirjoitit+syvällisiä...+En+tavoittanut+omaan+ymmärrykseen+oikein+mitään.+Ehkäpä+minun+ei+tarvitse+vaan+sinun+oman+ihmisesi...
Oon+väsynyt+ja+mielessä+on+monta+surua..+Aattelin+vielä+katella+hiljaisen+todistajan+ja+mennä+sitten+nukkumaan...
🐅
01.11.2019 21:53
Just+laitoin+yhteen+ketjuun+hyvän+yön+toivotuksen.+Alan+kans+nukkumaan.+On+väsy.
Kauniita+ja+levollisia+unia+Ystis😴💫💤🏙️
Nuku+hyvin.+Pidä+huoli+itsestäsi.+🙏
🐅
31.10.2019 23:34
Kauniita+ja+levollisia+unia😴🌜💫💤
Kiitos+tästä+päivästä.+Uni+on+tarpeen.+
Unihiekkaakin+vähäsen...
31.10.2019 23:30
Onneksi+on+talonmies👨🔧....
Nykyisin+jo+häviävä+ja+silti+usein+tarpeellinen..+
Ei+tuo+päivä+paha+ollut.+Ehkä+liian+pitkä.+
Mulla+on+suunnitelma+työn+rajaamisesta+ja+se+onnistuikin+jo+välillä,+nyt+on+jonkun+aikaa+kuormitusta,+mutta+helpottaa+tulevassa...+
Oon+samaa+mieltä,+että+työ+ja+lepo+ei+oo+balanssissa+nyt.+Enemmän+lepoa+ja+palautumisen+aikaa.+Teen+"töitä"+sen+eteen😍
🐅+
Ps.+Nyt+sitten+iisisti+ylätsydeemiä💪💪
31.10.2019 22:25
Hyvää+yötä😁
31.10.2019 21:48
Niin...+Ihme+ja+kumma+😁
31.10.2019 20:55
Iltaa+Ystis...+✋
Oot+sitten+alkanut+riehumaan+heti+aamusta😁
Että+pönttö+on+rikki....+🚽What...+Mitäs+nyt+sitten?+
Pitääkö+hommata+kuivakäymälä?+
Et+kai+treenaa+liikaa+kun+on+kipuja+jaloissa+vai+onko+ne+"kasvukipuja"+kuten+joskus+ennen+vanhaan+puhuttiin?+👣Sulla+on+menny+vähän+"reisille"....+😅
Mäkin+oon+väsynyt😌+Tää+Pirkko+jaksoi+kuitenki+iltaan+asti+vaikka+heviä+settiä+olikin.....+😏+
Mukavaa+iltaa.+🐾🙃
Pistin+aivot+taas+narikkaan.+
Huominen+vielä+ja+sitten+lepoa.+
🐅
31.10.2019 20:34
Nami,+nami...+Olipa+makoisaa😋...
Kiitos+Ystis✋
😁😂
Tunnin+päästä+iltapäivätauko...+Eikä+nyt+väsytä+yhtään😉+Hirveen+pirtee+Pirkko+täälä👱♀️
🐅
31.10.2019 12:54
Heips+töistä.....
Syvissä+vesissä+työpäivä+aloitettu...+🛥️
Jos+ymmärrät+mitä+tarkoitan....+henkisesti...+
Tuttu+juttu+päivän+teema+niin+aloit📝....+tekstaan+palstalle...+
Kyllä+täällä+hyvin+sujuu.+Tykkään+mun+työstä+tosi+paljon...+🧡
Tiedetään,+tiedetään...+nuo+👖👕👔👞🧢....+😅
Ps.+Kahvihammasta+kolottaa☕
✋😊
31.10.2019 09:54
Tervehdys+Ystis....+✋🌠
Aamussa+jälleen...+Elo+liian+tiivistä...+Jälleen+pitkä+päivä+edessä..+Onneksi+iltapäivällä+on+taukoa🙂
Hyvää+koulupäivää+sulle.+Onnistumisia+ja+oivalluksia...+📝
🌻🍀🍁🌾
🐅+-+ajatuksin
Ps.+Muista👛📿
31.10.2019 08:01
Nukkuisitpa+levollisesti....+
🌝🌠
Hyvästi+yö...+✨
30.10.2019 23:47
Vielä+ennenkuin+nukahdan...+Ehtiihän+sitä+verta+luovuttamaan....+Kävely+ois+ollut+tarpeen+enempi..Sulla+siis+monia+tatuointiehdokkaita?+😔+
Nyt+yöpuulle..+Oon+tod.+väsy.+
Levollista+yötä+ja+löytöjä+sulle+löytämiseen.+
🐅
30.10.2019 23:34
Jotenkin+tulee+paha+olo+näistä+kaikista...
Hyviä+unia.
30.10.2019 22:52
Toikohan+tuo+tunnollisisuus+mukanaan+helekutin+pahan+olon...+Kova+väsy+ja+kummallisen+paha+olo+ollut...ei+ikinä+ennen+ja+hb+oli+kuitenkin+159...
Tein+taas+pari+tuntia+kirjallisia+ja+katoin+sitten+Pitääkö+olla+huolissaan...+Niiden+tyyppien+huumorista+nautin😊+Kävin+palstallakin+muutaman+kerran+mutta...+Ei+mulla+oo+mitään+sanottavaa+tänne..+
Ja+sun+kysymykseesi+vastaan,+että+ei+oo+tatuointia+eikä+tule+koskaan.+Tästä+juttelimme+joskus+kaipaamani+kanssa...+
🐅
30.10.2019 22:29
Ihan+tuplana+pistit+tulemaan+kun+☀️+innosti+sua😎
Kun+työt+loppuivat+kiersin+kartsalla+parkkipaikan+etsinnässä...+Haastavaa+täällä...
Nyt+sitten+oon+lähdössä+täältä💉+veripalvelusta+kohti+kotia...+Luovutus+oli+paikallaan+kun+edellisestä+kerrasta+oli+jo+aikaa+vierähtänyt...
Oli+hyvä+juttutuokio+hoitajan+kanssa...+🙂
Mukavaa+loppupäivää...+✋Tsau!+
🐅
30.10.2019 15:11
Salamurhaaja+viittasi+jonkun+uni+oppaan+mukaan+uuteen+jäseneen+suvussa....+Onko+vauvoja+tulossa?+👶..+
Jospa+joku+on+sinuun+oikeesti+ihastunut+Ystis+ja+haluaakin+kirjoittaa+sinulle+unien+kautta💌...?!
Työt+jo+käynnissä+ja+☀️+paistaa☀️-ajatuksin
🐅
30.10.2019 09:56
Uusi+aamu+ja+uudet+voimat+Ystis✋
Nukuin+lähes+8+tuntia....+Ei+paha😊
Pakkasaamu.+Mukavaa+päivää+sulle.
Nauti+kun+ei+oo+kiire+vielä+kouluun....
☕-hetkiä+ja+iloa+päivääsi+my+friend
+++++++++toivottaa
++++++++++🐅
30.10.2019 07:00
Iltaa+Ystävälle,
Päivä+oli+tiivis+aamusta+alkaen..+Tosin+iltapäivällä+sain+lepotauon+ja+torkahdin😴
En+koskaan+nuku+päivällä,+nyt+oon+vaan+niin+yliväsynyt...+Ilta+meni+kirjallisissa...+🙄😏
Töiden+jälkeen+tapasin+pari+ystävääni+ja+kävimme+syömässä...+Taisin+kyllä+olla+aika+vaisua+seuraa,+mutta+aina+ei+vaan+jaksa.
Huomenna+on+lyhyempi+ja+helpompi+päivä.+
Hyvä+kun+oot+elossa+eikä+oo+sattunut+mitään+haaveria+talvikelillä🙏..+Saa+tuolla+olla+varovainen..+
Nyt+alan+unten+maille💤💫
Nuku+hyvin+Ystis.+Kiitos+kun+oot.+
🐅
29.10.2019 22:53
😊Ystiksen+aamuun...+Sulla+on+hienoja+elämän+arvoja.+En+heti+osannut+ajatella+väsyneenä+niin+laajasti.+Itse+haluan+pitää+pienen+ja+köyhän+ihmisen+puolia,+sellaisten+osattomien+jotka+eivät+ole+syyllisiä+omaan+kohtaloonsa...
Aidot+ihmissuhteet+ja+vuorovaikutus+ovat+minulle+tärkeitä...+Siitä+syystä+en+ole+omalla+mukavuusalueellani+täällä...+🙂...Ehkä+tämäkin+vaihe+on+tarpeen+kokemuksellisena+juttuna.+
Nyt+aamutoimiin+ja+töihin.+✋
Valoa+päivääsi+Ystis☀️+ja+🧡
🐅
29.10.2019 07:41
Kirjoitan+vielä+ennenkuin+nukahdan...
Jännästi+näkyi+ensin+vain+tuo+eka+kirjoittamasi+kappale+ja+toisella+lukemiskerralla+koko+kirjoitus....+😏+Outoa...+
Ihailtavasti+jaksat+treenata.+Oispa+aikaa+enemmän,+niin+kaipaisin+lisää+liikuntaa...+
Nuo+pakolliset+kotona+on+paperihommia...+Yök😓..+
Paljon+pitää+päivittäin+koota+itseään,+mutten+minä+mikään+ihailtava+ihminen+oo.+Peruspirkko+joka+saa+tehdä+mieluista+työtä.+Omaan+palautumiseen+tulisi+satsata+enemmän🤔
Viimeksi+oon+tutkaillut+unikirjoja+ja+selityksiä+ja+tuo+Ilkka+Taipaleen+kirja+odottaa+edelleen+mua..
Tykkään+luonnosta,+lukemisesta,+elokuvista,+konserteista,+festareistakin,+uni+on+ihanaa💤
hyvä+ruoka+ym.+Ja+tykkään+ihmisistä💕
Kerro+sinäkin+mulle+mikä+on+sulle+tärkeää?
Alan+kyllä+nyt+nukkumaan.+Jos+kirjoitat,+luen+aamulla☕+väsy+hiipi+puseroon💫✋
Hyvän+yön+toivotus.+
🐅
28.10.2019 23:45
11 / 19