Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sontaa+-+vaikka+teksti+lopetti+ihmisten+uhraamiset+kaikkialta+minne+se+saapui?"
Paskaa.+Ihmisiä+tapetaan+edelleen+kristillisestä+sonnasta+huolimatta+-+jopa+uskonsodissa.
08.09.2020 06:24
"Mistä+huomasit+olevasi+Ateisti+?"
Huomasin+sen+siitä,+ettei+mikään+jumala+ottanut+minuun+yhteyttä.+Yhteyttä+ei+ottanut+Zeus,+ei+Aton,+ei+Aasa,+Ei+Ahti,+ei+Allah,+ei+ns.+Jumala.+Myöskään+aasit+eivät+suostuneet+keskustelemaan+kanssani+mitään,+puhumattakaan+palavista+pensaista.+Käärmeetkin+vain+sihisevät+minulle.+Yritin+myös+kävellä+vetten+päällä,+mutta+kastuin+pahasti.+Veden+muuttaminen+viiniksi+ei+onnistu+millään.+Pitää+aina+käydä+kaupassa+ostoksilla.+Siitä+minä+sen+hiljalleen+huomasin,+että+olen+ateisti.+Kai+nuo+uskovaisilta+onnistuu+ihan+helposti.
08.09.2020 06:19
Kerro+sinä+se+varma+tieto+ja+lopeta+satutäteilysi,+valehteleva+huijari.
06.09.2020 15:30
Todista+sinä+se+jumalasi+joksikin+muuksi+kuin+huuhaa-jutusteluksi,+niin+palataan+sitten+asialliseen+keskusteluun.+Siihen+saakka+olet+pelkkä+Teisti-Satutäti-Ämmä.
06.09.2020 15:27
Et+tunnu+käsittävän,+että+raamattu+on+juutalaisten+sepittämää+sontaa.+Voisitko+jotenkin+tulla+nykypäivään+sieltä+historiasta?+Vai+onko+käsitysongelmia?
06.09.2020 15:24
Satuihin+uskomisessa+sitä+nerokkuutta+vasta+tarvitaankin
HAAAAAH+HAAAAAH+HAAAAA+:D+:D+:D
06.09.2020 15:19
Kun+satuttaa+toista,+se+ei+tunnu+kenellekään+missään.
06.09.2020 14:48
Jumala+ei+tuomitse+ketään.+Ainoita+tuomitsijoita+ovat+hihhulit.
Pettymykseksi+sinulle+kerrottakoon,+että+en+paina+lähellekään+200+kg.+Kuulun+ns.+neuvolasarjaan+eli+painan+alle+sata.
06.09.2020 14:46
Uskovaiset+ovat+kehittyneet+valaan+vatsassa+matkustaessaan+puhuvasta+aasista+ja+puhuvasta+käärmeestä.+Ravintonaan+he+ovat+syöneet+kylmäsavustettua+graavilohikäärmettä.
06.09.2020 06:45
Joo,+mutta+katsos+kun+KAIKKI+vaivat+eivät+johdu+alkoholista.+Sitä+yritän+sanoa.+Vai+onko+viina+pehmittänyt+pääsi,+ettet+kykene+tajuamaan+asiaa?+Ihmisillä+on+sairauksia,+jotka+aiheuttavat+vammoja.+Ne+sairaudet+eivät+ole+tulleet+viinasta.+Silti+nuo+uskovaiset+tollot+luulevat+niin+ja+levittävät+väärää+todistusta+toisesta.+Tätä+epäkohtaa+yritän+tuoda+esiin.+No+se+jumala+antaa+anteeksi+hihhuleille+kaiken+paskan,+mitä+he+tekevät.+On+se+semmoinen+piru+se+jumala.
06.09.2020 06:42
Lapsellista+höpinää.+Kaikki+kuolleet+uskovaiset+höppänät+ovat+edelleen+kuolleita.+Et+mahda+asialle+mitään,+vaikka+valehtelisit+ummet+ja+lammet.
06.09.2020 06:36
"Et+voi+väittää+että+Jumalaa+ei+ole.+Ei+edes+tiede+pysty+poissulkemaan+Jumalan+olemassaoloa."
Minulle+riittää+todisteeksi,+jos+jotakin+oikeasti+on.+Juutalaisten+keksimät+höpinät+eivät+ole+riittävä+todiste+yhtään+mistään.+Tollot+uskovat+helposti+vaikka+Joulupukkiin.+Asiallisesti+sekin+on+vain+satua.
06.09.2020 06:33
Sinussa+ei+ilmene+rakkaususkonnon+rakkautta+vähääkään.+Se+ominaisuus+on+teikäläisiltä+kadoksissa+Jumalanne+tapaan+täydellisesti.+
Minä+en+laske+leikkiä+uskovaisista+koskaan,+sillä+he+ovat+sairaita,+eikä+kipeälle+ihmiselle+voi+nauraa+ainakaan+humoristisesti.
06.09.2020 06:27
Olet+oikeassa.+Mutta+kun+sitä+Jumalaa+ei+ole+tuomitsemassa,+heidän+pitää+ikään+kuin+varmuuden+vuoksi+tuomita+itse.+Ettei+jää+tuomitsematta.
05.09.2020 16:40
Olen+ollut+64+vuotta+olemassa+ja+tavannut+tänä+aikana+monen+monta+uskovaista,+jotka+ovat+väittäneet+ihmisten+vammojen+johtuvan+alkoholin+käytöstä.+He+ovat+siis+kuin+vakuutus-+tai+valelääkäreitä,+jotka+pystyvät+ihmistä+näkemättä+antamaan+tälle+diagnoosin.
Uskovaisista+ei+siis+ole+yhtään+mitään+todellista+hyötyä+yhtään+mihinkään.+He+ovat+niin+joutavia,+että+suosittelen+heille+eutanasiaa.
05.09.2020 16:38
Olet+väärässä.+Se+on+HYVÄ!!!
05.09.2020 16:26
Melkoista+päästeli+uskis+taas+satua,
sivakointi+on+heillä+aina+samaa+latua.
Totuus+kuiteski+on+niin+karua,
ett+tarinat+heil+on+pelkkää+tarua.
Helvetis+tai+taivaas+ei+heist+oo+käyny+kukaan,
mut+tahtoisivat+silti+kaikki+sinne+mukaan.
Hihhulin+päästä+lirisee+vain+pissin+lirua,
kun+maalailee+hän+maailmaan+ilkeää+Pirua.
05.09.2020 16:25
"Mitä+ateistit+ovat+tehneet+huumeongelman+vähentämiseksi?"
Olen+menetellyt+niin,+etten+käytä+niitä+ollenkaan.
En+juo+myöskään+kirkkoviintä,+jotta+uskovaisille+jää+enemmän+Jeesuksen+verta+ehtoolliskekkereille.
05.09.2020 07:19
Olet+siis+jotenkin+kipeä.
No+ota+kuule+hiukan+totia.
Ehkä+parannus+löytyy+sitä+kautta.
05.09.2020 06:58
Kaikki+kuolleet+hihhulit+ovat+kohdanneet+totuuden+faktan:+he+ovat+kuolleet,+vaikka+ovat+kuinka+mielikuvitusjullin+pepaa+nuolleet.
05.09.2020 06:56
109 / 230