Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tokihan+minua+hämmästyttää,+jos+uskovat+eivät+luota+omaan+hihhulihenkeensä.+Sitä+minä+tässä+ihmettelen.+Minulla+on+oikeus+ihmetellä,+koska+minullakin+on+sananvapaus+kuten+hihhuliheijareilla.+En+minä+ole+vihainen+jumalalle,+johon+en+edes+usko.+Olen+vihainen+uskovaisille+huijareille,+jotka+väittävät+toista+kuin+itse+toimillaan+todistavat.
17.04.2020 14:42
Olipas+älytön+vastaus.+Eikös+se+elämä+uskovilla+ala+vasta+kuoleman+jälkeen?+Notta+mitäs+turhia+pelkäämään!!!
Turha+tulla+vakuuttamaan+rukouksen+voimasta,+jos+sillä+ei+mitään+voimaa+olekaan.+Lapselliset+väitteet+siitä,+että+Jumala+pitäisi+omistaa+huolen,+on+ihan+aikuisten+oikeasti+syytä+lopettaa.
"Hänellä+on+muutakin+tekemistä"
Niin,+hänellä+kuluu+aika+koronavirusta+levitellessään+:D+:D+:D
Muuhun+hänestä+ei+ole.+Ja+sen+uskovaisetkin+päätöksellään+paljastavat!!!
17.04.2020 07:42
Totta+kyllä,+mutta+uskovaiset+esittävät+nyt+tällä+päätöksellään+epäluottamuslauseen+Herralleen.+He+eivät+luota+Herran+suojeluun.+Kaikkivoivaksi+mainostettu+Jumala+olisi+käsittääkseni+hyvinkin+helposti+voinut+torjua+koko+sakin+sairastumisen.+Uskovaiset+eivät+tähän+uskoneet.+Heidän+uskonsa+ei+siis+olekaan+kovin+kummoinen,+kun+tosipaikka+tulee.+Päätöksellään+he+tunnustavat,+ettei+heidän+Herrastaan+ole+yhtään+mihinkään.
17.04.2020 07:31
Kerrot+osuvasti+itsestäsi.+Kommenttisi+ei+pursua+ainakaan+sitä+kuuluisaa+rakkaususkonnon+rakkautta.+Ymmärrän+sen,+että+jumalan+olemattomuus+tekee+katkeraksi,+vaikka+tuota+olematonta+"henkeä"+palvottekin+kiivaasti.+Sinä+olet+joutunut+ojasta+allikkoon.
17.04.2020 07:22
Olet+oikeassa.+Ei+taatusti+saada.
17.04.2020 07:16
Kyllä+ne+ovat+uskovaiset,+jotka+puuttuvat+toisten+elämiseen+suurella+innolla+juuri+siksi,+että+heillä+jää+oma+elämä+elämättä+satukirjaansa+lukiessa+ja+tulkitessa.+Se+jos+mikä+on+energian+haaskausta.+Oma+kommenttisi+ei+valoisuutta+todista+sinusta.
17.04.2020 07:15
No+ei+kuulemma.+Eikä+ole+pahemmin+kommentoinut+täällä+palstoillakaan.+Uskovien+on+pitänyt+käydä+valehtelemassa+hänen+puolestaan.
17.04.2020 07:12
Niin+totta.+Mutta+luulisi+sentään+kaikkivoivaksi+mainostetun+pystyvän+pikkaiseen+suojeluun.
17.04.2020 07:11
Niinpä.+Uskovat+(us=me,++uskovat+=+mekovat)+ovat+kovanokkia+paitsi+toisille+myös+itselleen+:D
Ja+heidän+jumalansa+on+yhtä+armoton.+Kaikki+saavat+tasaisesti+turpaan.
17.04.2020 07:08
Tarinan+mukaan+Jumala+suuttui+ihmisille+siksi,+ettei+osannut+luoda+heistä+riittävän+hyviä+itselleen.+Siksi+ihmisten+pitäisi+tuntea+syyllisyyttä+syystä,+ettei+kyseinen+luoja+ollutkaan+kovin+kummoinen+hommissaan+vaan+loihti+pelkkkää+paskaa.+Tätä+epäonnistumisesta+johtuvaa+harmistumistaan+Jumala+sitten+yrittää+lieventää+ja++uhraa+kolmanneksen+itsestään+itselleen.+Voi+kuinka+naurettavaa+:D
Sitä+paitsi+Jeesushan+ei+edes+kuollut.+Näin+ollen+uskovaiset+eivät+ole+saaneetkaan+syntejään+anteeksi.+Nyt+heidät+hukka+perii.+Jumalahan+piileksii+susissa,+koska+hän+on+täysin+hukassa.+Suden+suuhun+joutuvat.+Karmea+loppu!
17.04.2020 07:01
Näytät+olevan.
13.04.2020 08:35
Uskovaiset+ovat+omillaan,
koska+Jumala+seilaa+lomillaan.
13.04.2020 08:34
Näinhän+se+menee.
13.04.2020 08:33
"Voiko+ihmistä+korkeampaa
Elämää+olla+olemassa."
Ei+oo+näkyny.+Tosin+kirahvi+on+ihmistä+korkeampi.
13.04.2020 06:12
Herra+tahtoi+tyydyttää+itseään+siten,+että+oli+tapattavinaan+kolmanneksen+itsestään.+Harmi,+ettei+kukaan+saanutkaan+"syntejään"+anteeksi,+koska+se+kolmannes+ei+sitten+edes+kuollut,+vaan+ainoastaan+näytteli+kuollutta.
09.04.2020 15:59
Tämä+on+totuudenmukaisin+dokumentti+ikinä+:D
09.04.2020 15:56
Olemattomia+ovat.
08.04.2020 10:21
"Tsiih."
Sinulla+vaikuttaa+pikemminkin+olevan+koronatartunta+aivastelustasi+päätellen.+No+pidä+hauskaa+HAAAAAAAH+HAAAAAAAH+HAAAAAA+:D+:D+:D
06.04.2020 05:52
Kiltti+on+skottimiesten+munanvarjostin.+En+minä+ainakaan+haluaisi+olla+sellainen+vain+siksi,+että+uskon+Joulupukkiin,+vaikka+se+toki+onkin+vankka+tunnusmerkki+tuosta+uskosta.
06.04.2020 05:50
Valehtelu+on+rikollista.+Jos+jollakulla+ei+ole+rahaa,+vaikka+hän+niin+väittää+olevan,+hän+huijaa+myyjää.+Hän+saa+myyjän+uskomaan,+että+hänellä+on+varaa+maksaa.+Sitten+tuo+varaton+ostaja+vain+katoaa+"ostamansa"+tuotteen+kanssa.+Sama+juttu+on+jumalilla+huijaavilla.+He+väittävät+olevaksi+jotain+sellaista,+jota+ei+todellakaan+ole.
06.04.2020 05:38
119 / 230