Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:D+Minun+autonikin+pissapoika+pissii+ikään+kuin+vastatuuleen.+Pysyy+tuulilasi+puhtaana.+Varmasti+se+on+suositeltu+jossain+kohtaa+Raamattua:+"Virvoittavien+vesien+ääreen+hän+minut+johdattaa...."
09.03.2020 19:53
Lähetitkö+sen+siis+toisen+koneelta+:O
09.03.2020 19:47
Asiallisesti+Jeesus+on+jo+tullut+uudelleen+ja+hän+on+tietenkin+David+Hasselhoff,+jolla+oli+puhuva+auto+tv-sarjassa+Ritari+Ässä.+Siinä+kyllä+jää+Bileamin+aasi+kakkoseksi+jutustelussa+mennen+tullen,+kun+KITT+panee+heittäen+huulta.
09.03.2020 19:14
"Hänen+on+parasta+olla+olemassa+tai+ihmiskunta+tappaa+itsensä+sukupuuttoon+ydinasein+ja+muilla+tuhovälineillä."
Ihmisillä+on+siis+samanlainen+tarve+tuhota+kuten+Jumala+itsekin+tarinan+mukaan+hukutti+melkein+kaiken.+Surkea+on+luoja,+jos+on+näin+paskoja+syntisäkkejä+vain+osannut+loihtia+tänne+näin+tuhoamaan.+Ei+ihme,+ettei+hän+kehtaa+naamaansa+näyttää.+Kuka+tahansa+häpeäisi+oltuaan+noin+surkea+luomaan.
09.03.2020 19:07
Typerästi+kommentoitu.
Mustanaamiokin+on+keksitty+hahmo.
Hänellä+on+siis+sama+vika+kuin+Jumalalla.
09.03.2020 19:02
Hyi+saatana!+Minä+en+ole+tuollaisen+isäsi.
09.03.2020 18:50
"Ei+se+mikään+ihme+ole,+että+aasit+osaavat+puhu"
Niin,+sinähän+olet+siitä+jopa+kirjoittava+esimerkki+HAAAAH+HAAAH+HAAAAA+:D+:D+:D
09.03.2020 05:22
"Minulle,+petturin+pojalla,+eli+äpärälle+totta,+koska+maallinen+isä+ei+minua+pojakseen+tunnustanut,+mutta+todellinen+Isä+kyllä"
Mielikuvitusisä+on+varmasti+hauska+lisä,
silloin+kun+oikea+isä+heiluu+vaikka+misä.
Tiedä+vaikka+painaisi+kamelina+Egyptisä.
09.03.2020 05:09
Taidat+itse+olla+kehitysvammainen,+koska+väität+minua+jumalattomaksi,+vaikka+itselläsi+ei+ole+koko+ikänäsi+ollut+tuoda+jumalan+jumalaa+näytille+todisteeksi.+Syytä+ihan+itseäsi+vaan+älyttömyydestäsi+ja+vähälahjaisuudestasi.
09.03.2020 04:50
Totta.+Uskovaiset+ovat+sellaisia+syntisäkkejä.+Aina+tekemässä+syntiä+milloin+missäkin.+Jos+kaikkivoiva+Jumala+olisi+olemassa,+hän+ei+olisi+ikimaailmassa+luonut+mitään+niin+surkeaa+kuin+uskovaiset,+koska+eihän+mikään+luoja+kehtaisi+naamaansa+näyttää+epäonnistuttuaan+niin+täysin.
09.03.2020 04:45
Jumala+on+sadistinen+keksintö.+Vain+sairaat+pitävät+sellaista+rakkauden+tunnuskuvana.
08.03.2020 07:38
Jumala+on+hirviö.+Hän+tietää+sen+itsekin,+eikä+siksi+kehtaa+naamaansa+näyttää.+Hän+tietää+luoneensa+epäonnistuttuaan+vain+syntisäkkejä.+Hän+yritti+siksi+hävittääkin+kaiken,+mutta+vain+poikaansa+kiduttamalla+hän+onnistui+tyydyttämään+itsensä+kyllin.
07.03.2020 19:25
Sinun+häpy...+korjaan+pyhä+henki+on+pieru.
07.03.2020 19:16
"Tuskin+sinä+minua+muuten+olisit+Saatanaksi+haukkunut"
En+ole+sinua+Saatanaksi+haukkunut.+Saatana+asuu+päässäsi.
"Sen+verran+tyhmä+kuitenkin+olet,+ettet+ymmärrä,+tämäkin+herjasi+revitään+sinun+omasta+pääomastasi+minun+tililleni+taivaaseen."
Satusetänä+juttusi+ovat+huuhaata.+Ei+minua+viedä+tilille+sinun+mielikuvitusmaailmaasi,+tollo.
"Mistä+vankilasta+karkumatkalla+olet,+kun+vielä+vanginpuku+päällä+kuljet."
Mistä+mielisairaalasta+kirjoittelet,+kun+kuljet+pyjamat+päälläsi.
Jumala+on+nolla,
siks+on+sun+hyvä+olla.
Tyhjänä+loistaa+sun+polla.
07.03.2020 19:15
"Sitten+ateisteille+näille+jumalattomille."
Mutta+juuri+sinähän+olet+jumalaton.+Vai+onko+sinulla+tuoda+se+Jumala+esittelyyn?+No+tyhmä+kysymys.+Eihän+sinulla+tietenkään+ole.+Sinulla+on+vain+lapselliset+satusi+kerrottavana.
07.03.2020 14:30
"Sitten+ateisteille+näille+jumalattomille."
Mutta+juuri+sinähän+olet+jumalaton.+Vai+onko+sinulla+tuoda+se+Jumala+esittelyyn?+No+tyhmä+kysymys.+Eihän+sinulla+tietenkään+ole.+Sinulla+on+vain+lapselliset+satusi+kerrottavana.
07.03.2020 14:29
Teuvolla+on+Saatana+siellä+ja+Saatana+tuolla+hiiala+hiiala+hei.
Aivan+kuin+Piippolan+vaarilla.
Teuvolla+on+paha+olla,+koska+Jumala+on+täys+nolla.
07.03.2020 14:27
Vasta+sitten+on+ottanut+yhden+liikaa,+jos+siihen+kuolee.+Baarin+työntekijä+ei+selvästikään+(vai+oliko)+tätä+ymmärtänyt.
07.03.2020 07:55
Totta.+Raamatut+voisikin+ruveta+valmistamaan+pierutyynyiksi.+Tulisi+jotain+hengellistä+hauskuuttakin+totisiin+torvensoittotilaisuuksiin.
07.03.2020 07:39
"Yksikään+ateisti+ei+tunnusta+sitä,+että+hänellä+on+pakkomielteinen+tapa+tyrkyttää+uskosta+luopumista+muille,+mutta+ehkä+nimimerkki+siino+tekee+tässä+poikkeuksen,+koska+kehui+trollin+avausta+(sinun+avaustasi).+"
Ei+uskovaisia+saa+järkiinsä,+koska+heiltä+puuttuu+siihen+tarvittavat+työkalut,+mutta+ainahan+heille+voi+vittuilla.
07.03.2020 07:31
127 / 230