Ensiksi itsensä uskoviksi luuleville.
Olen jo 24 vuotta sitten käynyt yhdelle kirkkonne herralle lukemassa, ja lahjoittamassa erokirjeeni, jolla olen varmistanut sen, etten koskaan tule teidän isiltänne perimää omaisuutta itselleni kuuluvaa osaa vaatimaan, koska petturin pojalla ei ole isää, eiyöskään isänmaata, jota voisi periä.
Olen myös varmistanut sen, että jokainen, joka haluaa, saa sen myös lukea:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni
Ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei sille tarvitse teidän kalliiseen tekopyhään multaan hautaa kaivaa, eikä yksikään pappi saa tulla arkulleni edes kourallista tekopyhää multaa heittämää, ja sillä kuoleman risti muotoilemaan.
Kun lääketieteen opiskelijat ovat tutkimuksensa tehneet, ottaneet talteen tarvitsemansa osat, he tuhkaavat ruumiini, mitä jäljelle on jäänyt, ja luovuttavat sen lapsilleni, jotka kätkevät se kesäpaikan kallionkoloon, tai sirottelevat Saimaan aaltoihin.
Onko siis ainoa vihanne syy siinä, etten pysty kenellekään tarjoamaan teidän halujensa mukaista oppia? Koska se on minulle mahdotonta:
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan?Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Kysyn vielä, onko teidän kaikkien pakko toimia, kuten lähettäjäni Jeesus Kristus on ilmoittanut:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Vai tulkitsetteko tämän niin, että se joka loppuun asti totuutta vihaa, pelastuu?
- - -
En ole myöskään teidän tekoverta ja tekoruumista nauttinut sen jälkeen, kun Oulun piispa lähti kirkkolakia rikkoen pakoon, ja lähtiäisiksi sain hänen tarjoilemana tekoverta pienen tilkan nauttia ja kirkkoherra antoi palan ruumista.
Sen pituinen se.
Teuvo Suni: MIKSI TE MINUA VIHAATTE?
20
112
Vastaukset
Sitten ateisteille näille jumalattomille.
Mitä syytä teillä on minua vihata ja herjata.
Enhän pysty teiltä mitään pois ottamaan, kun teillä ei ole isien perintöä, ei jumalanhuoneita, ei tekopyhää verta, eikä tekopyhää ruumista?
Eikä edes tekopyhää multaa, johon teidän pitäisi minulle hauta kaivaa?
Teillä on vain omatunto.
Vai johtuuko se viha sittenkin siitä, ettei tuo tuntonne olekaan puhdas?
"Jos heillä ole Jumalaa, kerro heille Jumalasta. Näin kasaat tulisia hiiliä heidän päänsä päälle, ja Herra palkitsee tekosi."- Anonyymi
Olet oikeassa: Ei minulla ole mitään syytä sinua vihata. Tosin en sinua millään tavoin vihaakaan.
Oletkohan ymmärtänyt nyt jotakin hiukan väärin?
Omatuntoni ei ole puhdas. Voisin olla monella tavalla parempi ihminen ja kadun lukemattomia tekojani. Tulisia hiiliä en ole onneksi kasannut kenenkään päälle. - Anonyymi
Oliko tämä kysely tarkoitettu pelkästään sinua vihaaville?
Miksi kuvittelit, että sinua niin vihataan? Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa: Ei minulla ole mitään syytä sinua vihata. Tosin en sinua millään tavoin vihaakaan.
Oletkohan ymmärtänyt nyt jotakin hiukan väärin?
Omatuntoni ei ole puhdas. Voisin olla monella tavalla parempi ihminen ja kadun lukemattomia tekojani. Tulisia hiiliä en ole onneksi kasannut kenenkään päälle.Miksi sinä kuvittelet, että tämän olen kirjoittanut juuri sinua varten, joka Anonyyminä täällä muiden kaltaistesi kanssa kirjoittelet, kuten ilmoitettu on:
"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?"
Jokaisen anonyymin koen pahan tekijäksi, koska pelkäävät tulla valoon:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
Tähän liittyy myös tämä Jumalan ilmoitus Saatanasta:
Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi."
Voi Anonyymien joukossa olla joku totuutta rakastavakin, kuten Jeesuksellakin oli ainakin yksi sellainen:
"Tämän jälkeen muuan Joosef, joka oli kotoisin Arimatiasta, pyysi Pilatukselta, että saisi ottaa Jeesuksen ruumiin ristiltä.
Hän oli Jeesuksen opetuslapsi, joskin salaa, sillä hän pelkäsi juutalaisia.
Pilatus suostui pyyntöön, ja Joosef tuli ja otti ruumiin alas."
Muuten: Mitä sinä pelkäät?- Anonyymi
Hurjaltapa kuullostaa.
Eiköhän kannattaisi kuitenkin rauhoittua.
Mieluusti puhutaan asiat asioina ja ollaan vihaamatta toisiamme.
Jokainen tulkoon autuaaksi omalla uskollaan.
Ei ole uskonsodistakaan aikanaan suurta hyötyä ollut kärsimysten määrään verrattuna. - Anonyymi
Hyvä Teuvo.
Taisi se kuitenkin pikkuisen karata mielikuvituksen puolelle jos tarkkoja ollaan.
Minä nyt satun olemaan ateisti ja en millään tavalla sinua vihaa.
Töissä oli taas ihan riittävästi riitaa, kun tyhjistä keksivät aiheet ja joutuu keskinäisiä vihanpitoja selvittämään ja katsomaan ettei jotkut henkilöt joudu keskenään tekemisiin.
Riidan ja vihan saa helposti aikaiseksi, mutta sen jälkeen sopiminen on vaikeaa. "Sitten ateisteille näille jumalattomille."
Mutta juuri sinähän olet jumalaton. Vai onko sinulla tuoda se Jumala esittelyyn? No tyhmä kysymys. Eihän sinulla tietenkään ole. Sinulla on vain lapselliset satusi kerrottavana."Sitten ateisteille näille jumalattomille."
Mutta juuri sinähän olet jumalaton. Vai onko sinulla tuoda se Jumala esittelyyn? No tyhmä kysymys. Eihän sinulla tietenkään ole. Sinulla on vain lapselliset satusi kerrottavana.siino kirjoitti:
"Sitten ateisteille näille jumalattomille."
Mutta juuri sinähän olet jumalaton. Vai onko sinulla tuoda se Jumala esittelyyn? No tyhmä kysymys. Eihän sinulla tietenkään ole. Sinulla on vain lapselliset satusi kerrottavana.Olen sen täällä kertonut, kun hän toisen kerran ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.
Etkö ole sietänyt lukea: Ilosanoma no 2?
Saatana antoi Saulille nimen Paavali.
Kun hän sinut syliinsä otti ja sanoi "Siinäon"
Siitäkö olet nimesi muokannut?
- Anonyymi
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan!
Kiinnostaisiko USA?Ei kiinnosta, sillä Jumala ei ole koskaan kouluttanut valittujaan lähetyssaarnaajiksi:
Ei tarvinnut niitä Vanhan eikä Uuden liiton aikana. Sillä hän ei tarvitse kielillä puhujia:
"Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo."
"Minä saavun kokoamaan kaikki kansat ja kielet, ja kaikki tulevat ja näkevät kirkkauteni.
Ja heidän keskellään minä teen ihmeen ja heidän joukostaan lähetän eloon jääneitä vieraiden kansojen luo Tarsisiin, Putiin, Ludiin, Mesekiin, Tubaliin ja Javaniin, kaukaisille saarille ja rannikoille, jotka eivät ole kuulleet minusta puhuttavan eivätkä nähneet minun kirkkauttani.
Nuo, jotka lähtevät, kertovat vieraiden kansojen keskuudessa minun kirkkaudestani."
Ei myöskään tämä Rajun eksytyksen aikana:
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Jeesus ei tarvitse kielilläpuhujia, mutta Saatana alkoi tarvita niitä heti, kun sai Paavalin omakseen:
"ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat."
Tuostakin on Jeesuksen totuus kaukana:
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
- Anonyymi
Minä minä minä... 🤪🤣🤪
Siinäpä on sinun vihasi syy, koska olet vain sinä, sinä, sinä. Tuntematon anonyymi pimeyden puskissa.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siinäpä on sinun vihasi syy, koska olet vain sinä, sinä, sinä. Tuntematon anonyymi pimeyden puskissa.
Leveä naama ja nimi ei tee kiukuttelustasi sen kummempaa... aito sanasalaattimies on kyllä mahtava näky! 🤪🤣🤪
Anonyymi kirjoitti:
Leveä naama ja nimi ei tee kiukuttelustasi sen kummempaa... aito sanasalaattimies on kyllä mahtava näky! 🤪🤣🤪
Voisitko laittaa kuvan takapuolestasi, kun etupuolesi ei ole mitenkään edustava?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Voisitko laittaa kuvan takapuolestasi, kun etupuolesi ei ole mitenkään edustava?
Oho! Mutta Teuvo, kaikki paljaat takapuolethan näyttävät suunnilleen samalta, mutta sinä kai tiirailet ihmisten ahtereita sitten hyvinkin tarkasti (ei mennä syihisi tehdä niin tässä)! Muuten juuri minun ahterifotollahan ei olisi sinulle merkitystä! 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Ei todellakaan näytä!
Siideri tai olutvalailla voi olla minkälainen takapuoli tahansa.
Ja jotkut ovat persjalkaisia. Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan näytä!
Siideri tai olutvalailla voi olla minkälainen takapuoli tahansa.
Ja jotkut ovat persjalkaisia.Oletko tehnyt väitöskirjan tutkimuksistasi?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko tehnyt väitöskirjan tutkimuksistasi?
Lahkoveljeni Teuvo, oletko jo hoitanut maalliset tilityksesi kunniallisesti, koska ylöstempaus on kohdaltasi lähiaikoina odotettavissa?
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoveljeni Teuvo, oletko jo hoitanut maalliset tilityksesi kunniallisesti, koska ylöstempaus on kohdaltasi lähiaikoina odotettavissa?
Oletko myöhäisherännyt. Kuulutko johonkin lestadiolaiseen lahkoon, jossa on myös uusheränneitä.
Myöhäisherännyt siksi, koska minut temmattiin ylös jo 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa.
Jos siellä oli silloin jumalanpalveluksessa sata ihmistä, niin:
Sata ihmistä oli kirkossa. Yksi otettiin ja 99 jätettiin.
Paavalikin kertoi Saulin ylöstempauksesta:
"Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen.
Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala."
Tällä tavalla Jumala yksitellen täältä omiaan luokseen ottaa, heille tehtävän antaa.
Eikä suinkaan niin kuin Saatana sen omilleen selittää:
Se Teuvokin temmattiin Savitaipaleelta saviset saappaat jaloissa yläilmoihin, niin että katselijat saivat kaivaa savea silmistään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563