Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miksi+teidän+jumalanne+piileksii+eikä+esiinny+televisiossa"
Raamatussa+ei+kerrota+mitään+televisiosta.+Jumala+ei+siis+tiedä,+mikä+televisio+on.+Siksi+hänen+ainoa+esiintymisareenansa+on+harhakanava.
22.11.2019 07:32
"Jumala+ei+piileksi+missään"
Niin.+Olematon+ei+kykene+piileksimään.
22.11.2019 06:37
Niinno,+Semos+on+parempi+jumala.
22.11.2019 06:24
"...usko+on+itselleni+niin+tärkeä+asia.+Esim.+viime+aikoina+Jumala+on+auttanut+raha-asioissa,+että+olen+selvinnyt+päivä+kerrallaan+tietämättä+miten+seuraavasta+viikosta+selviän"
Jumala+on+siis+sossu.+Hyvä,+että+selvitit+:D
22.11.2019 06:22
"On+tämä+sitten+tylsä+palsta"
Joo+ajattele,+miten+tylsää+on+taivaassa+ikuisesti!!!
21.11.2019 16:48
Jos+Raamattu+kirjoitettaisiin+nyt,+Jeesus+katseli+TV:stä+Salkkareita+ja+söisi+mustaa+makkaraa.+Jälkiruuaksi+hän+lähtisi+iltalennolle+Teräsmiehen+kanssa+Batman-viitta+hulmuten.
21.11.2019 16:45
"Miksi+Jumala+piileksii?"
Jumalan+olemattomuus++haittaa+oleellisesti+hänen+esiintymistään.
21.11.2019 16:36
Kaikkivoivalle+Jumalalle+ei+olisi+konsti+eikä+mikään+tehdä+itsestään+kerta+heitolla+uskottavaa,+jos+siis+hän+pystyisi+aluksi+loihtimaan+itsensä+esiin.
21.11.2019 16:33
"Luetko+sinä+Siino+kirjoja?"
Tietenkin+luen.
"Minä+yhdyn+edelliseen,+että+raamattu+on+ihmeellinen+kirja."
Joo,+siinä+ihmeellisellä+tavalla+halotaan+miekalla+raskaana+olevien+naisten+vatsat,+hyväntahtoinen+Jumala+hukuttaa+ihmiskunnan+veden+alle+ja+samainen+hyvä+isä+tapatuttaa+poikansa+tullakseen+itse+paremmalle+tuulelle.++Jotkut+sadistit+varmasti+pitävät+sellaisesta+:D
"Raamatussa+on+kerrottu+avaruustiedettäkin."
Siellä+tosiaan+kerrotaan+litteästä+maapallosta.+Melkoista+rakettitiedettä+:D
Mutta+autoista+tai+televisioista+siellä+ei+kerrota+mitään.+Mikseiköhän?+Eikö+Mooseksella+ja+kumppaneilla+ollut+niitä?+Ihanko+vain+kamelia+virittelivät?
21.11.2019 13:19
Tietämätön+on+tietämätön+siitä
1)+että+hänet+on+huijattu
2)+että+totuus+on+toinen
3)+että+peli+on+menetetty.
21.11.2019 05:59
"Viha+on+tehokas+este+ajattelemiselle."
Hienoa,+että+paljastit+vilpittömästi+käyttämäsi+metodin!+Teistit+ovat++tunnetusti+täynnä+vihaa.
Olematon+Jumala+ei+anna+vastausta.
21.11.2019 05:46
Se+on+kamala+kirja!+Hirveintä,+että+jotkut+ottavat+sen+jopa+tosissaan.
21.11.2019 05:15
Rakastan+äitiäni+yhtä+paljon+kuin+hänkin+minua+eli+en+yhtään.
Isäni+oli+hieno+ihminen.+Surukseni+hän+kuoli+viime+vuonna+:(
21.11.2019 05:03
Teistit+uskovat,+että+tyhjästä+Mooseksen+päästä+pullahtanut+Jumala+loi+kaiken+tyhjästä.+Todella+tyhjäpäinen+usko.
20.11.2019 17:24
Jumala+syntyi+Mooseksen+tyhjässä+päässä+kuin+tyhjää+vain.
20.11.2019 17:20
"Ikävä,+että+tunnet+tarvetta+kutsua+äitiäsi+joksikin+ämmäksi."
Joillakin+on+vain+äiti+AMMA,+mutta+minulla+on+sentään+äiti+ÄMMÄ.
20.11.2019 17:09
"Ihmisoikeuksien+julistuksessa+sanotaan,+että+ihmisille+on+annettu+järki+ja+omatunto,+ja+heidän+on+toimittava+toisiaan+kohtaan+veljeyden+hengessä."
Tehtävä+on+mahdoton+toteuttaa.+Miten+esimerkiksi+naiset+kykenisivät+toimimaan+veljinä?+Vaikka+toisaalta+kirjoittihan+se+turkulainen+äitikin+pojalleen:+"Sisaresi+on+saanut+lapsen,+mutta+koska+emme+tiedä,+onko+se+tyttö+vai+poika,+emme+osaa+sanoa,+oletko+täti+vai+setä."
20.11.2019 06:03
Sumereilla+oli+makkaroita+korkeintaan+vyötäröllään.+Sekin+johtui+turhasta+vegaaniruuan+mässäilystä.+Söivät+tietenkin+yöllä,+kuten+islamisteillakin+on+tapana+paaston+aikaan.+Pitää+syödä+pimeään+aikaan,+ettei+jumala+näe,+ja+sekös+lihottaa.+Sumerilaisten+läskimakkaroista+ne+varsinaiset+makkarat+on+sitten+keksitty,+sanokaa+mitä+sanotte.
https://hikipedia.info/wiki/Makkara
Hikipedia:+"Makkaraa+valmistetaan+makkaratehtaassa.+Vain+Jumala+itse+tietää,+mitä+makkara+sisältää."+Kyseessä+on+siis+hyvin+uskonnollinen+herkku.
20.11.2019 05:35
Näin+on.+Kunpa+sen+tajuaisivat+uskovaisetkin.
18.11.2019 18:50
Kasvisravinto+on+epäterveellistä.+Se+aiheuttaa+vain+anemiaa+ja+muita+puutostauteja.+Kasvisruuan+jälkeen+ihmiselle+jää+hirmuinen+lihanhimo.+Vanha+totuushan+on,+että+makkara+on+suomalaisen+vihannes.+Jeesuskin+olisi+syönyt+makkaraa,+jos+makkara+olisi+keksitty+jo+silloin,+kun+Matteus,+Markus.+Luukas+ja+Vihannes+keksivät+tarinoitaan.
18.11.2019 17:28
136 / 230