Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yliopiston+professorit+eivät+syö+kotona,+koska+he+eivät+osaa+valmistaa+ruokaa.+He+tietävät+määrättömästi+turhaa+tietoa,+mutta+siihen+ei+sisälly+esimerkiksi+spagetin+keitto-ohjeita.+Ihme,+kun+osaavat+edes+syödä.
28.09.2019 08:36
No+huh+huh,+on+sullakin+tuuria+ollut.+Uskosta+ei+näissä+jutskissa+ole+apua.+Sitä+paitsi+hyväksi+kehuttu+Jumala+kykenisi+kaikkivoivana+estämään+turmat+helposti.
28.09.2019 08:23
Miten+vähän+hänellä+on+koulutusta+ja+älyä?
28.09.2019 08:13
Luomista+vastaan+todistaa+erityisesti+se,+että+sitä+luojaa+ei+ole+ensinkään.+Uskovaisten+Jumala+ei+ole+kyennyt+kirjoittamaan+edes+ns.+Jumalan+sanaakaan+itse.+Ei+olematon+kykene.
28.09.2019 08:01
Jos+minut+tuomitaan+kadotukseen,+sanon+aivan+varmasti+siihen+jotain+takaisin.+Toisen+tuomitseminen+helvettiin+(siis+paikkaan+johon+ateisti+ei+edes+usko)+ei+ole+mitenkään+älykästä.
28.09.2019 07:53
Niin,+en+tiedä+sitten.+Allahiakaan+en+paikalla+havainnut.
28.09.2019 07:39
Hyvä+pointti+tosiaan.+Minullakaan+ei+olisi+ollut+mitään++turman+estämistä+vastaan.+Se+sattui+vieläpä+5.+helmikuuta+(Runebergin+päivänä).+Pakkanen+oli+kiristymässä.+Minun+puolestani+koko+homma+olisi+saanut+jäädä++kokematta.+Olisi+vaikkapa+Jeesus+tullut+aasinsa+kanssa+kärsimään+koko+turhuuden.
27.09.2019 20:11
Jonkun+suunnan+hustralaisia+olivat+vissiin+Datsuninkin+perustajat.
27.09.2019 19:43
Minulla+on+sängyssä+usein+unentavetta.+Joillakin+on+jopa+siellä+tarvetta+kaahailuun.+Hyvä,+ettet+pissaa+sänkyyn.+Se+voisi+ottaa+pottuun+aamulla+havaitessa.
27.09.2019 17:14
Harmillista+tietenkin,+jos+syytöntä+syytellään.+Ei+sellainen+voi+olla+tarkoitus.+Asiat+pitää+selvittää+ennen+kuin+ryhdytään+jakelemaan+tuomioita.
Omassa+tapauksessani+kuorma-auton+kuljettaja+myönsi+virheensä,++kun+istuksimme+poliisiauton+takapenkillä+vieretysten.
27.09.2019 16:44
Mainiota,+että+olet+selviytynyt!+Pyörän+kanssa+on+tosiaan+paljon+riisutummassa+asemassa+törmäystilanteessa+kuin+autossa.+Mutta+kunnon+kannalta+pyöräily+on+parempi+vaihtoehto+kuin+autoilu.+Itse+olen+alkanut+harrastaa+myös+moottoripyöräilyä.+Se+on+tosi+mukavaa,+etenkin+vähemmän+liukkailla+keleillä.
27.09.2019 13:09
Tunnet+siis+tarvetta+sängyssä?
27.09.2019 12:52
Tunnet+siis+tarvetta+sängyssä?
27.09.2019 12:52
Naiset+väittävät+pystyvänsä+keskittymään+moneen+asiaan+samanaikaisesti,+mutta+lopputulos+on+se,+että+he+eivät+pysty+keskittymään+mihinkään+hyvin.+Kännykkäkielto+perustuu+faktoihin+eikä+juoruämmien+luuloihin.
27.09.2019 12:51
Kyllä+minä+Luojaa+rakastaisin,+jos+hän+vain+olisi+ollakseen,+mutta+kun+hän+on+niin+kovin+syrjäytynyt.+Hän+on+aivan+kuin+häntä+ei+olisikaan.+Olisi+ihan+mukavaa,+jos+Jumala+tulisi+tänne+palstalle+heittämään+läppää+ja+kertomaan+uutisia+taivaasta.+Mikä+siellä+nyt+on+in+ja+mikä+out!+Se+olisi+jännää+kuulla.+Universumin+luoneelle+Luojalle+ei+sellainen+liene+ollenkaan+mahdotonta.+Senkus+tulee+vain+rohkeasti+tänne+näin!
27.09.2019 12:01
Kyllä+minä+Luojaa+rakastaisin,+jos+hän+vain+olisi+ollakseen,+mutta+kun+hän+on+niin+kovin+syrjäytynyt.+Hän+on+aivan+kuin+häntä+ei+olisikaan.+Olisi+ihan+mukavaa,+jos+Jumala+tulisi+tänne+palstalle+heittämään+läppää+ja+kertomaan+uutisia+taivaasta.+Mikä+siellä+nyt+on+in+ja+mikä+out!+Se+olisi+jännää+kuulla.+Universumin+luoneelle+Luojalle+ei+sellainen+liene+ollenkaan+mahdotonta.+Senkus+tulee+vain+rohkeasti+tänne+näin!
27.09.2019 12:01
Mainio+juttu+:D+Kiitos!
27.09.2019 11:56
Mainio+juttu+:D+Kiitos!
27.09.2019 11:56
Hienoa,+että+selvisit!+Suomessa+on+niin+hyviä+autonkorjaajia,+että+milteipä+romustakin+saadaan+vielä+kelpo+käyttöpeli,+mutta+ihmisen+korjaaminen+on+aina+vaikeampaa.+Enkeleistä+en+osaa+sanoa+muuta+kuin+että+eipä+heitä+siellä+liihotellut.+Ja+jos+oli+paikalla,+voin+nyt+tehdä+valituksen,+että+olivat+sitten+hetkeä+liian+myöhään+paikalla.+Risteyksessä+on+hyvä+näkyvyys+joka+suuntaan.+Enkelit+olisivat+voineet+vaikkapa+kirkastaa+rekankuljettajan+katseen,+mutta+heitän+arvauksena,+että+enkeleitten+toimet+ovat+samanlaisia+kuin+yrittäisi+putsata+silmälasit+pieraisemalla.
27.09.2019 11:55
Kiitos!+Oli+se+sellainen+rysäys,+että+jouduin+käyttämään+melkoisesti+voimaa,+jotta+pääsin+romusta+ulos.+Auton+runko+pusertui+kasaan,+eikä+ovi+auennut+sovinnolla.+Paikalle+pysähtyi+pakosta+aikamoinen+joukko+väkeä,+mutta+eipä+heistä+kukaan+minua+auttamaan+tullut.+Oli+vissiin+hauskempaa+katsella,+kuinka+äijä+yrittää+selvitä+tilanteesta+omin+nokkinensa.+Tosin+sitten+ulos+päästyäni+pari+heppua+tuli+sanomaan,+että+he+voivat+tulla+todistajiksi.+"Eteenhän+se+ajoi",+totesivat+he.+Ihme+tosiaan+oli,+ettei+itselle+sattunut+naarmuakaan.+Auto+meni+lunastukseen.+Mutta+Jeesusta+en+nähnyt+paikalla.
27.09.2019 11:45
136 / 205