Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala+rakastaa+homoja.+Hän+tiirailee+kaukoputkellaan+kaiket+päivät+homojen+pyllyjä.
24.09.2019 13:16
Onneksi+on+Mustanaamio.+Hän+on+mies,+joka+ei+koskaan+kuole.
24.09.2019 13:12
Minun+on+hankala+hyväksyä+uskovaisessa+ihmisessä+hänen+valehtelunsa.+Ensiksi+hän+tuomitsee+ja+sanoo+sitten,+ettei+tuomitse.+Sehän+on+aivan+lapsellisen+naurettavaa.+Tämän+jälkeen+hän+sanoo,+että+vain+Jumala+tuomitsee.+Kuitenkaan+Jumala+ei+ole+tuominnut+ikinä+ketään.+Ainoan+tuomion+antavat+vain+"lähimmäisrakkaat"+uskovaiset.+On+siinä+rakkaususkonto.+Voi+Teutates+sentään!!!
24.09.2019 13:00
Alussa+Jumala+mökötti+yksinään+pimeässä+miljardeja+vuosia,+kunnes+hänelle+ilmaantui+ilmavaivoja.+Siitähän+syntyi+aivan+jumalaton+pieru+ja+tavaraa+roiskui+ympäriinsä+jeesuksen+tolkuttomasti.+Muuta+selitystähän+tälle+ei+voi+olla,+koska+asian+todistaa+ihmisten+kirjoittama+teos,+jossa+kerrotaan+myös+lohikäärmeistä+ja+valaan+vatsassa+matkailusta.+Pakkohan+sellaisen+on+olla+totta,+kautta+puhuvan+aasin!!!
24.09.2019 05:31
En+tuomitse,+mutta+uskovaiset+ovat+tuomitsevia+paskiaisia.+
Jumala+ei+olemattomana+kykene+tuomitsemaan+ketään.
24.09.2019 05:12
Ahaa!+Siten+se+siis+ilmestyy.+No+katsotaan+kuinka+käy.+Tähän+mennessä+ei+näy+HAAAAAH+HAAAAAH+HAAAAAAA!!!
24.09.2019 05:09
Jumalahan+on+kuulemma+niin+herkkä,+että+ottaa+herneen+nenäänsä+aivan+pienestä.+Luulisi+sellaisen+vastaavan++heti+pienimmästäkin.+Taitaa+kyseisen+olemattomuuden+olemattomuus+haitata+vastaamista+HAAAAH+HAAAAHJ+HAAAAAA!!!!
23.09.2019 17:40
Sinulla+se+on+koventanut+kakan.
23.09.2019 15:59
Näemm+sokea+kirjoitt
23.09.2019 15:57
En+minä+hauku+uskovaisia+vaan+uskovaiset+minua.+Etkö+nyt+tollo+tajua+helppoa+suomea!!!!+
Minä+en+tuomitse+ketään,+mutta+uskovaiset+ovat+kovin+tuomitsevia!!!!+Tuomitseminen+ei+kuulu+sinulle+vaan+kuuluko+se+kenellekään.+Mieti+sitä+tollo!!!!
23.09.2019 15:56
"Ensinnäkin+kenellekkään+ihmiselle+ei+kuulu+toisen+tuomitseminen"
Ei+kuulukaan.+Miksi+sitten+tuomitset?+Minä+en+sinua+tuomitse,+mutta+tollo+kyllä+olet+ilman+todisteen+todistetta.
Teillä+ei+ole+ketään+puolustajaa.+Siksi+joudutte+tekemään+sen+itse.+Tosi+hassua+kyllä+,+kun+ajattelee,+että+sentään+maailmankaikkeuden+luojan+pitäisi+olla+teidän+puolellanne+HAAAAH+HAAAAH+HAAAAA!!!!
23.09.2019 15:49
Upporikkaalla+hihhulimiehellä+oli+kaksi+poikaa,+Kain+ja+Abel.+Mies+osti+Abelille+tuliterän+Audin+ja+Kainille+sähköskootterin.+Kateus+nosti+Kainilla+päätään+ja+hän+pisti+puukolla+Abelin+autosta+kumit+puhki.
Silloin+Herra+taivaasta+huikkkasi:+"Kain!+Miksi+kätesi+haisevat+kumille?+Onko+sinulla+renkaiden+sielu+tunnollasi?"
Kain+vastasi:+"Niin+kai,+ku+toi+leuhkii+Audillaan+ja+mulla+on+vaan+tämmönen+hikinen+munahöylä!"
Silloin+Herra+ruuvasi+Kainin+skootterin+renkaista+sielut+irti+ja+päästi+ilmat+pihalle+ja+sanoi:+"Sielu+sielusta.+Kävelkää+prrrrkeleen+äijät!"
Tarinan+opetus+on+tämä:+Uskovaisten+on+turha+leuhkia+kulkuvälineillään,+koska+helpompi+on+kamelin+kulkea+jalan+lähikaupaan+kuin+ajaa+sinne+moottoroidulla+pelillä.
23.09.2019 06:46
Millä+palstoilla+hän+vastailee?+Kenties+taivaskanavilla?
23.09.2019 06:03
Sinä+se+Saatanan+vallassa+olet+ja+tiedät+mikä+sen+mieleen+on!!!
23.09.2019 06:02
"Mistäs+sinä+tiedät,+mitä+hihuleiden+korvien+välissä+asustaa"
Siitä+tiedän,+että+he+väittävät+tietävänsä,+kuinka+Saatana+ajattelee.+Mistä+he+sen+tietäisivät,+ellei+Saatana+asu+heidän+päässään?+Minä+taas+en+usko+koko+mikkihiireen,+joten+uskovaisten+on+turha+tulla+nimittelemään+minua+Saatanan+juoksupojaksi.+Sellaisia+ovat+vain+pöllöpäiset,+muita+haukkuvat+hihhulit+itse.
23.09.2019 06:01
Ei+se+ole+mielipide,+tollo.+Se+on+fakta,+tosiasia.+Kaikki+hihhulit+ovat+kuoltuaan+hyvin+hyvin+kuolleita.+Niin+käy+sinullekin,+vaikka+yrittäisit+pyristellä+mielikuvitusleikeilläsi+ja+minua+tuomitsemalla+kuinka+vastaan.+Sinä+et+ota+sanomisistasi+mitään+vastuuta.+Kunhan+herjaat+ja+valehtelet+muina+miehinä+ja+olet+omahyväisenä+niin+ylimielistä+niin+ylimielistä.+Se+sinun+kuviteltu+mikkihiiresi+ei+tee+sinun+mielipuolipiteestäsi+mitenkään+ylivertaista+toisten+mielipiteeseen.+Lähetä+ihan+itsesi+vaan+helvettiin.+Minä+en+sinne+lapselliseen+mielikuvituskohteeseen+ole+menossa,+vaikka+yrittäisit+minua+sinne+kautta+Teutateksen!!!
23.09.2019 05:57
Varaa+ihmeessä+lippu!+Sinussa+on+muuttoainesta!
Sitä+Jumalan+olemassaolon+varmuutta+ei+ole+edelleenkään+todistettu,+joten+minulla+ei+ole+velvollisuutta+tulla+mukaan+busssimatkallesi.++Mene+vaikka+yksinäsi,+kudbai.+Ei+tule+ikävä.
Kuoltuasi+et+valitettavasti+tapaa+enää+ketään,+vaikka+satukuvitelmissasi+jotain+hienompaa+suunittelit.
22.09.2019 20:30
"Sanoudut+eroon,+sanomalla......jeesuksen+nimessä,+poistu+saatana+elämästäni.."
OK!+Sanoudun+eroon,+sanomalla......jeesuksen+nimessä,+poistu+saatana+elämästäsi..
No+poistuiko?
22.09.2019 20:20
Lihallisen+kuoleman+jälkeen+ole+kuollut,
vaikka+olisit+kuinka+olemattoman+jumalan+persuksia+nuollut.
22.09.2019 20:17
Nimenomaan+eikä+mitään+muuta.+Vaikeaa+tuntuu+olevan+näillä+taivaallisilla+huijareilla+todisteita+lyödä+tiskiin.+Jumala+on+ja+pysyy+poissa.+Jumala=Taivaallista+kakkerperiä
22.09.2019 07:29
139 / 205