Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
127
Kommenttia
4521
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsokaa A. Apea!
Mieli on kovin apea.
Totuus tosi kapea.
19.10.2023 14:28
Olen 15 v.
19.10.2023 14:23
Tule järkiisi! Sitten turhat luulot katoavat.
18.10.2023 18:50
Kuten sanoin:
Ripulit tulivatkin Anonyymille Apelle.
Luuli voittavansa kaks yks, mutta
mutta hävisikin yks kaks.
18.10.2023 05:09
Onneksi ei sentään Anonyymi Apen teismiin kuuluvaa sekoilua.
17.10.2023 17:15
"ne nuoret eivät ikävä kyllä ole vanhempiaan älykkäämpiä..."
Pakko olla. Tyhmempiä ei voi olla.
17.10.2023 11:35
Kylläpä on avuttoman surkea "haiku" sulla.
Tavutus päin helvataa. Pitää olla 5-7-5
Ei kannata kritisoida muita tuollaisen töherrettyään.
Mitä yhteistä on kriitikolla ja impotentilla?
Kumpikin tietää, miten homma tehdään, mutta
kumpikaan ei pysty siihen.
Uskis sekosi
ja mopedi karkasi
Pieleen meni taas
17.10.2023 05:30
Itse sinä vainoharhainen olet, joten sinut tulee rekisteröidä hullu-kilvellä.
Onko oikeasti noin hulluja olemassa :O
Sano terkkuja mielikuvituskavereillesi!
17.10.2023 05:17
"Uskovaiset saavat muuten ateisteja enemmän lapsia, joten uskovaisuuteen taipuvaisten ihmisten osuus lisääntyy."
Lasten saaminen ei ole edellytys uskovaisuuden lisääntymiselle, koska yhä useampi kasvava nuori tajuaa vanhempiaan älykkäämpänä, etteivät ihmisten keksimät satuhahmot ole oikeasti eläviä, eivätkä näin ollen vakoile kaiken aikaa selän takana.
17.10.2023 05:14
Olen niin kova jätkä, etten polta.
Sinä et tiedä, milloin poltat viimeiset proppusi.
Katsos elämä loppuu siihen, kun kuolet.
Ei ole uhoajaksi sinusta sitten enää
ja voin näyttää sulle pitkää nenää.
15.10.2023 18:16
Rukoilin kerran, että minulla olisi lotossa seitsemän oikein. Ja olihan minulla. Nimittäin se numero seitsemän. Muut menivät pieleen. Näin rukoukseeni vastattiin.
15.10.2023 14:58
Ateismi lisääntyy kaiken aikaa, koska ihmisistä tulee evoluution ansiosta järkevämpiä.
15.10.2023 06:16
"Eikö pakanuus ole ateismin mukaan teismiä?"
Varmasti, sillä uskonhan toki Joulupukkiin.
"Voivatko teistit ateismin mukaan kuunnella teististä viestintäänsä lukemisen sijaan? Olet siis kanslainen, mutta et rekisteröity sellainen? Kaikki saavat tulla?
Pitäisikö pakolaisuudessa panostaa siihen, että ateistien osuus olisi suurempi? Monet ateistit kärsivät vakaumuksensa tähden ja maksavat siitä kovaa hintaa."
Teismi tylsistyttää mielen, mikä aiheuttaa liikenteessä vaaratilanteita, koska teismiin keskittynyt kuljettaja unohtaa liikennesäännöt. Minussa ei tosiaan ole rekisterikilpeä kuten autossani. En osaa sanoa, millaista hyötyä pakolaisista on, ovat he sitten ateisteja tai teistejä, mutta jos heidän haalimisensa tänne on päättäjien mukaan tosi tarpeellista, niin minkäs minä sille mahdan. Minä en maksa ateismistani mitään hintaa, koska en kuulu edes kirkkoon eli kirkollisverollisiin.
"Kannatatko myös maan sisäsistä ihmisten muun liikkumisen rajoittamista sen mukaan kuinka he perustuslaillisia oikeuksiaan toteuttavat? Onko myös maiden rajat jonkinmoisia ovia ateismin mukaan?"
Kotirauha pitää olla. Sehän on oikein lailla määrätty. Toteuttakoon uskovaiset vapaata hiihtotyyliään jossain muualla kuin meidän pihassa. Ainakin terroristivaltio Venäjälle valtioiden rajat pelkkiä ovia. He tulevat rajojen yli kuin kotiinsa.
15.10.2023 06:10
"Eikö ihmisten aktiivinen valistaminen auta?"
Ei.
"Mutta, jos olet ollut, olet ollut tilastokeskuksen taulukossa rekisteröitynä"
Minulla ei ole rekisterikilpeä edessä eikä takana, vaikka olen pakana.
"Miksi ateistit näkevät tärkeänä sen, että ajoneuvojen haltijat tulisi erotella sen mukaan harjoittavatko he ateismia vai eivät?"
Tärkeintä ajamisessa on se, että osaa ajaa. Ja koska ajessa ei saa näpelöidä puhelinta, ei siellä uskovaiset saa näpelöidä Raamattuakaan. Täytyykin tästä tehdä kansalaisaloite eduskunnalle.
"Olisiko liikkumisen rajoittaminen etu ateismille?"
Varsinkin ovelta ovelle liikkuvien käännyttäjien liikkumisen rajoittaminen olisi ihmiskunnalle hyväksi.
14.10.2023 20:29
Jumalanpilkassa on kyse asianomistajarikoksesta, joten Jumala on hyvä vaan ja saapuu ihan itse paikalle vaatimaan oikeuksiaan. Muutoin kyse on uskovaisten järjestämästä sirkustapahtumasta.
14.10.2023 20:06
Hyvä kommentti! Kyttäisivät uskovaiset vaan omaa prrrsettään ja miten tulee sitä käytetyksi.
14.10.2023 16:46
Kiitos :) :) :)
14.10.2023 15:20
"Auttaisiko raha siihen, että ihmiset rekisteröityisivät ateisteiksi?"
Ei auta. Ihmisten älykkyyden lisääntyminen auttaisi. Vain typerykset uskovat olemattomien olevan totisinta totta.
Itse en ole ateismistani huolimatta rekisteröitynyt, koska Traficom ei ole vaatinut. Autoni ja moottoripyöräni ovat rekisteröity.
14.10.2023 15:12
Hyvä!
14.10.2023 15:04
Hyvä! Aina paranee.
Entäs tämä:
Jumala haisee
Valheelle tuoksahtaapi
Sontaa puhuvat!
14.10.2023 14:57
28 / 227