Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Aina vaan paranee"
Hauskaa, että olet toipumassa.
"Ex pääministeri ?"
Annas kun arvaan: Olet Paavo!
29.11.2022 11:29
Osuvasti sanottu!
29.11.2022 11:22
Hikipedia sanoo asiantuntevasti näin: "Steinerkoulut ovat 12-vuotisia luokallisia koulutuslaitoksia. Koulutusmuodon keksi Rudolf Steiner sienien vaikutuksen alaisena."
Siksi ne ovat sellaisia kuin ovat.
29.11.2022 11:21
Ilmankos olet muuttunut uudelleen lapseksi, kuten vanhoilla ihmisillä on tapana.
29.11.2022 11:17
"Voisitte itsekin lukea sieltä ettekä Raamatusta."
Itsekin luet pelkkää Raamattua. Laitat vain lainauksia Wikipediasta leikkiäksesi jotain muuta kuin hurmoslestaa, joka oikeasti olet. Tässä on paljon parempi linkki: https://hikipedia.info/wiki/Raamattu
29.11.2022 11:12
Se on varmatieto, ettei kyseinen nimimerkki edes pääsisi Steiner-kouluun, koska siihen tarvittaisiin lahjakkuutta.
29.11.2022 11:08
Kyllä hän on hurmoslesta, vanhurskaitten vanhurskas eli hurskastelee vanillaan (lue: pakettiautollaan) suviseuroilla.
29.11.2022 11:05
Ymmärrän kommentistasi, että olet banaaneista tykkäävä gorilla ja tyrkytät niitä siksi mieluusti myös muille. Mutta kaada itsellesi vaan, gorilla. Tunge toinen anusaukkoosi.
29.11.2022 10:58
Kuuntelet varmaan tuota joka päivä, jottet unohda, mitä ateismi on :D
29.11.2022 07:18
Jos otan, en ole ollenkaan vakavissani. Vain tollot pitävät taikauskoisia harhoja totena.
29.11.2022 06:16
"Kala oli naisen sukupuolielinten symboli"
Joo, tuoksussa on jotain samaa vivahdetta
28.11.2022 17:30
Ok. Nyt ymmärrän asian :)
28.11.2022 17:28
Ok. Uskotaan :)
28.11.2022 17:28
"Jumala on aina ollut olemassa!"
Olit siis jo ennen Jumalaa olemassa, jotta voit todistaa noin väkevästi.
28.11.2022 15:58
Et voi enää kääntyä, koska idioottina jo olet harras hihhuli.
28.11.2022 15:12
Mutta onko Jumalalla ajokortti? En ole koskaan nähnyt sitä esillä missään.
28.11.2022 04:39
Halleluja! Tämä on ihme :O
28.11.2022 04:38
Itse olen saanut sellaisen käsityksen, että Jumalaa ei ole koskaan ollutkaan, koska ihmisten on pitänyt kirjoittaa jopa Raamattu hänen puolestaan ja keksiä tarinat siihen.
27.11.2022 20:27
"Niin johtaja tokaisi "Voi Jeesus" ja siksi sekin ominaisuus lisättiin.."
Ilmankos! Mutta ilmankos uskovaiset joutuvat olemaan ilmankos!
27.11.2022 20:25
Voiko oikeasti olla jotain niin suurta kuin tuhansia valovuosia läpimitaltaan? Esimerkiksi naapurin Jaskalla sanottiin olevan suuri leipäläpi. Kavereitten kaa sitten katsottiin kerran sinne taskulampulla ja kyllä se valo meni laidasta laitaan sekunnissa. Ei mennyt tuhansia valovuosia.
27.11.2022 19:04
65 / 230