Kuuntele Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-2344857
Ei tarvitse enää kysellä mitä on ateismi
Kuuntele kaikki ateismista
119
110
Vastaukset
Kuuntelet varmaan tuota joka päivä, jottet unohda, mitä ateismi on :D
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Kirjoita vielä kerran mitä ihmettelet hihhuleissa. Muista ottaa banaani.
Hessu, vedä välillä henkeä.
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Kirjoita vielä kerran mitä ihmettelet hihhuleissa. Muista ottaa banaani.
Puhuit toisessa ketjussa Steinerkouluidta, etkös sinä ole ollut Oulussa ainakin joskus aiemmin jonkun Steinerkoulun hommissa mukana?
Anonyymi kirjoitti:
Puhuit toisessa ketjussa Steinerkouluidta, etkös sinä ole ollut Oulussa ainakin joskus aiemmin jonkun Steinerkoulun hommissa mukana?
Never heard.
Anonyymi kirjoitti:
Hessu, vedä välillä henkeä.
Ikuinen ongelma täällä. En ole Hessu niin paljon kun häntä ihailenkin.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Jyväskylää pohjoisempana.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kaikki mitä Steiner pedagokiikasta tiedän.
Satavuotisesta historiastaan huolimatta steinerpedagogiikka ei kuitenkaan ole mitään vanhentunutta, aikansa elänyttä pedagogiikka, vaan hyvinkin ajankohtaista. Steinerpedagogiikka on pystynyt uusiutumaan ja vastaamaan kulloiseenkin maailmatilanteeseen ja koulutustarpeeseen hyvin. Sen osoittaa steinerpäiväkotien ja steinerkoulujen suuri ja kasvava määrä. Maailmassa on tällä hetkellä noin 1000 steinerkoulua ja 2000 päiväkotia.- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Satavuotisesta historiastaan huolimatta steinerpedagogiikka ei kuitenkaan ole mitään vanhentunutta, aikansa elänyttä pedagogiikka, vaan hyvinkin ajankohtaista. Steinerpedagogiikka on pystynyt uusiutumaan ja vastaamaan kulloiseenkin maailmatilanteeseen ja koulutustarpeeseen hyvin. Sen osoittaa steinerpäiväkotien ja steinerkoulujen suuri ja kasvava määrä. Maailmassa on tällä hetkellä noin 1000 steinerkoulua ja 2000 päiväkotia.Älähti 😂😂😂
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Kuka ? En kuullut mitään.
Vedä henkeä niin kuulet. Huomasitko, kuinka vastasit neljällä viestillä alle 8 minuutissa asiaan, josta ”et tiedä mitään” ”eikä liity sinuun mitenkään” 😂😂😂 Tuo osoittaa juurikin sen, että osui ja upposi.
Anonyymi kirjoitti:
Vedä henkeä niin kuulet. Huomasitko, kuinka vastasit neljällä viestillä alle 8 minuutissa asiaan, josta ”et tiedä mitään” ”eikä liity sinuun mitenkään” 😂😂😂 Tuo osoittaa juurikin sen, että osui ja upposi.
Onnistuu sinultakin kirjoita Googleen steiner koulu ja sitten teksti copy pastella tänne sinun ihmeteltäväksi. Kuka minä nyt olinkaan ja kuka se Hessu on.
Varma_Tieto kirjoitti:
Onnistuu sinultakin kirjoita Googleen steiner koulu ja sitten teksti copy pastella tänne sinun ihmeteltäväksi. Kuka minä nyt olinkaan ja kuka se Hessu on.
Sama metodi Hessusta
Hessu Hopo (Goofy) piipahti piirretyssä ensi kerran vuonna 1932, ja jo vuotta myöhemmin hömelö hujoppi pölähti Mikin pihalle sanomalehtistripissä. Epätasaisista ystävyksistä kasvoi pian erottamattomat, ja Hessun mielikuvitus – jota turha järki ei himmennä – auttaa usein ratkaisemaan mahdottomatkin rikokset. Ikimuistoisimmat tapauksensa kaksikko on ratkonut Paul Murryn sarjoissa. Superpähkinöitä syötyään Hessu muuttuu kalsarisankari Superhessuksi, ja supervoimista on saanut nauttia myös muun muassa Hessun huippuälykäs sukulaispoika Pikku-Pelle.
Helppoa kuin heinäntekoAnonyymi kirjoitti:
Googlen avulla minusta tulee kaikkien asioiden huipputietäjä vain ateisti siino voittaa minut.
Katsokaa eilinen Puoli seitsemän siellä yksi hellarityttö kertoo elämästään.- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Minulla tuli tämä.
http://www.oulun-steinerkoulu.fi/wordpress/wp-content/uploads/2016/01/vuosikertomus-nettiin.pdf Anonyymi kirjoitti:
Minulla tuli tämä.
http://www.oulun-steinerkoulu.fi/wordpress/wp-content/uploads/2016/01/vuosikertomus-nettiin.pdfOk. Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään. Ateismi väki täällä on täysin huijattavia idiootteja.
Varma_Tieto kirjoitti:
Ok. Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään. Ateismi väki täällä on täysin huijattavia idiootteja.
Pikku ateisti älä usko mitä tahansa.
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Ok. Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään. Ateismi väki täällä on täysin huijattavia idiootteja.
”Ok. Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään.”
Sanoit toisessa ketjussa ottaneesi osaa Steinerhömpötyksiin jo 60-luvulla Oulussa. Anonyymi kirjoitti:
Sanoit toisessa ketjussa ottaneesi osaa Steinerhömpötyksiin jo 60-luvulla Oulussa.En niin ole sanonut. Oli vain huomio esitelmään jossa oli samoja asioita kuin 60 luvun älyriihessä jota silloin harrastettiin. Ei Steiner pedakogiikka täysin huuhaata ole
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
En niin ole sanonut. Oli vain huomio esitelmään jossa oli samoja asioita kuin 60 luvun älyriihessä jota silloin harrastettiin. Ei Steiner pedakogiikka täysin huuhaata ole
” Ei Steiner pedakogiikka täysin huuhaata ole”
Eli tiedät sittenkin Steinerpedagogiikasta (luulisi uskontofilosofin osaavan kirjoittaa pedagogiikan oikein…ei mutta sullahan olikin heikko kohta sivistyssanat 😂😂😂) ja valehtelit aiemmin tässä. Tiedätkö Hessu, ateistien ei tarvitse valehdella kuten sinä teet. Paljastit olevasi hellarikretu ja Jumalanvaltakuntablogisti.
” Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään.” Anonyymi kirjoitti:
” Ei Steiner pedakogiikka täysin huuhaata ole”
Eli tiedät sittenkin Steinerpedagogiikasta (luulisi uskontofilosofin osaavan kirjoittaa pedagogiikan oikein…ei mutta sullahan olikin heikko kohta sivistyssanat 😂😂😂) ja valehtelit aiemmin tässä. Tiedätkö Hessu, ateistien ei tarvitse valehdella kuten sinä teet. Paljastit olevasi hellarikretu ja Jumalanvaltakuntablogisti.
” Steiner koulun suhteen olen täysi huijari en tiedä siitä mitään.”Sopii minulle sekin
Ymmärrän kommentistasi, että olet banaaneista tykkäävä gorilla ja tyrkytät niitä siksi mieluusti myös muille. Mutta kaada itsellesi vaan, gorilla. Tunge toinen anusaukkoosi.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit toisessa ketjussa ottaneesi osaa Steinerhömpötyksiin jo 60-luvulla Oulussa.Se on varmatieto, ettei kyseinen nimimerkki edes pääsisi Steiner-kouluun, koska siihen tarvittaisiin lahjakkuutta.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Se on varmatieto, ettei kyseinen nimimerkki edes pääsisi Steiner-kouluun, koska siihen tarvittaisiin lahjakkuutta.
Mutta on kuitenkin erään Steinerkoulun kannatusyhdistyksen hallituksessa.
Varma_Tieto kirjoitti:
En niin ole sanonut. Oli vain huomio esitelmään jossa oli samoja asioita kuin 60 luvun älyriihessä jota silloin harrastettiin. Ei Steiner pedakogiikka täysin huuhaata ole
Hikipedia sanoo asiantuntevasti näin: "Steinerkoulut ovat 12-vuotisia luokallisia koulutuslaitoksia. Koulutusmuodon keksi Rudolf Steiner sienien vaikutuksen alaisena."
Siksi ne ovat sellaisia kuin ovat.Anonyymi kirjoitti:
Mutta on kuitenkin erään Steinerkoulun kannatusyhdistyksen hallituksessa.
Ohhoh! OK. On siinä varsinainen ateisti :)
siino kirjoitti:
Steiner kouluissa on paljon ateisteja. Steiner pedagokiikka ei ole uskonnollinen
siino kirjoitti:
Käännyin eilen hihhuliksi en enää ole ateistinen
Wikipedia hihhuliksi KäännyinVarma_Tieto kirjoitti:
Steiner kouluissa on paljon ateisteja. Steiner pedagokiikka ei ole uskonnollinen
Aina luotettava Hikipedia sanoo näin: "Steinerkoulujen tavoitteena on rauhallinen ja terve kasvatus lapsuusvuosina, mikä toteutuu vain aniharvoin. Osa koulujen oppilaista on selvästi häiriintyneitä ja jälkeenjääneitä villejä, minkä on arveltu osittain johtuvan steinerkoulujen ominaispiirteistä."
Jotenkin pedagogiikka siis heittää.siino kirjoitti:
Aina luotettava Hikipedia sanoo näin: "Steinerkoulujen tavoitteena on rauhallinen ja terve kasvatus lapsuusvuosina, mikä toteutuu vain aniharvoin. Osa koulujen oppilaista on selvästi häiriintyneitä ja jälkeenjääneitä villejä, minkä on arveltu osittain johtuvan steinerkoulujen ominaispiirteistä."
Jotenkin pedagogiikka siis heittää.Ulkoministeri on käynyt Steiner koulua
Varma_Tieto kirjoitti:
Ulkoministeri on käynyt Steiner koulua
Onko hän siis ulkona myös eduskunnasta? Vai mistä tuo ulko? Hän käy vissiin usein ulkoilemassa mulkoilemassa. Johtaako Steinerkoulu kaikki ulos?
Se nyt vielä puuttuisi, että joku olisi alkoministeri. Sellainenhan joutuisi olemaan kännissä myös eduskunnan täysistunnossa.- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Satavuotisesta historiastaan huolimatta steinerpedagogiikka ei kuitenkaan ole mitään vanhentunutta, aikansa elänyttä pedagogiikka, vaan hyvinkin ajankohtaista. Steinerpedagogiikka on pystynyt uusiutumaan ja vastaamaan kulloiseenkin maailmatilanteeseen ja koulutustarpeeseen hyvin. Sen osoittaa steinerpäiväkotien ja steinerkoulujen suuri ja kasvava määrä. Maailmassa on tällä hetkellä noin 1000 steinerkoulua ja 2000 päiväkotia.Oulussa on myös Steiner koulu. Lapset ovat hyvin lahjakkaita. Olisko kyse vanhoista sieluista. Taiteellisuus. Mussiikki. Maalaaminen. Hyvin avaruudellinen katse jo nuorena.
Meidän tulee jakaa hyviä asioita. Sotaa on ihan riittämiin. Anonyymi kirjoitti:
Oulussa on myös Steiner koulu. Lapset ovat hyvin lahjakkaita. Olisko kyse vanhoista sieluista. Taiteellisuus. Mussiikki. Maalaaminen. Hyvin avaruudellinen katse jo nuorena.
Meidän tulee jakaa hyviä asioita. Sotaa on ihan riittämiin."Mussiikki"
Mitä tuo mussiikki on? Youtubesta löytyi sillä haulla tämä: https://www.youtube.com/watch?v=wZkY2-FrJo4&list=PLthlvYwxVoOr0nsDikuE1tExCgAHhCynE
Se siis tulee Steinerkoulusta
Nikkini perustuu pelkästään nettiin lähinnä Wikipediasta kopoituihin juttuihin. Uskokaa tai olkaa uskomatta. Voisitte itsekin lukea sieltä ettekä Raamatusta.
- Anonyymi
Miksi puolustelet nikkivalintojasi ja taustojasi, jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa? Olet ketunhäntä kainalossa oleva kreationistihellari.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puolustelet nikkivalintojasi ja taustojasi, jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa? Olet ketunhäntä kainalossa oleva kreationistihellari.
Sovitaan sitten niin
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy ateismiin?
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä mitä tarkoittaa krEatonistihellari mutta hienolta kuulostaa
Suuret kiitoksetAnonyymi kirjoitti:
Katso tästä hellaritytön tarina. Oliko erilaista kuin sinulla ?
https://areena.yle.fi/1-51002947- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-51002947Sanoit äsken, ettet edes tiedä mikä on hellari ja nyt sitten taas tiedät. Ei saatana Hessu 😂😂😂
- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-51002947Taidat olla oikea pesunkestävä hellari kun tiedät näin tarkasti, ketkä ovat ex-hellareita. En itse olisi edes tiennyt mitään koko Jepasta, saati että hän on hellari. Jepa taitaa olla pienen hellaripojan idoli 😂
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla oikea pesunkestävä hellari kun tiedät näin tarkasti, ketkä ovat ex-hellareita. En itse olisi edes tiennyt mitään koko Jepasta, saati että hän on hellari. Jepa taitaa olla pienen hellaripojan idoli 😂
Kyllä hän on hurmoslesta, vanhurskaitten vanhurskas eli hurskastelee vanillaan (lue: pakettiautollaan) suviseuroilla.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit äsken, ettet edes tiedä mikä on hellari ja nyt sitten taas tiedät. Ei saatana Hessu 😂😂😂
Googlasin nyt tiedän hellarin mukavaa porukkaa Kummolakin on hellari.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla oikea pesunkestävä hellari kun tiedät näin tarkasti, ketkä ovat ex-hellareita. En itse olisi edes tiennyt mitään koko Jepasta, saati että hän on hellari. Jepa taitaa olla pienen hellaripojan idoli 😂
Olen 77 vuotias, ei Jepa ole ex hellari
Anonyymi kirjoitti:
On teillä ongelma selvittää kuka olen. Yrittäkää kovempaa
siino kirjoitti:
Kyllä hän on hurmoslesta, vanhurskaitten vanhurskas eli hurskastelee vanillaan (lue: pakettiautollaan) suviseuroilla.
Aina vaan paranee
Ex pääministeri ?"Voisitte itsekin lukea sieltä ettekä Raamatusta."
Itsekin luet pelkkää Raamattua. Laitat vain lainauksia Wikipediasta leikkiäksesi jotain muuta kuin hurmoslestaa, joka oikeasti olet. Tässä on paljon parempi linkki: https://hikipedia.info/wiki/Raamattu- Anonyymi
Varma_Tieto kirjoitti:
Sanoit aiemmassa viestissäsi, että Jepa on hellarityttö.
Varma_Tieto kirjoitti:
Ilmankos olet muuttunut uudelleen lapseksi, kuten vanhoilla ihmisillä on tapana.
Anonyymi kirjoitti:
Osuvasti sanottu!
Varma_Tieto kirjoitti:
Aina vaan paranee
Ex pääministeri ?"Aina vaan paranee"
Hauskaa, että olet toipumassa.
"Ex pääministeri ?"
Annas kun arvaan: Olet Paavo!Anonyymi kirjoitti:
Sanoit aiemmassa viestissäsi, että Jepa on hellarityttö.
Niin hän itse sanoi siinä ohjelmassa
Varma_Tieto kirjoitti:
Niin hän itse sanoi siinä ohjelmassa
Mutta miksi sanoit, ettei Jepa ole hellari? Tarkoititko, ettei ole oikea uskovainen?
HessuIi kirjoitti:
Mutta miksi sanoit, ettei Jepa ole hellari? Tarkoititko, ettei ole oikea uskovainen?
Hän itse sanoi kasvaneena helluntalais perheessä
Tasapainoinen kasvuympäristöVarma_Tieto kirjoitti:
Hän itse sanoi kasvaneena helluntalais perheessä
Tasapainoinen kasvuympäristö”Tasapainoinen kasvuympäristö”
Mistä tiedät? Lattialla kieriskely kertoo tasapainottomuudesta 🤣🤣🤣
Ei saatana, meinasi kahvit lentää sieraimista kun keksin tuon nokkeluuden.HessuIi kirjoitti:
”Tasapainoinen kasvuympäristö”
Ei saatana, meinasi kahvit lentää sieraimista kun keksin tuon nokkeluuden.Onhan siinä erikoisia piirteitä kuten Wikipedia kertoo
Suomen Helluntaikirkko (ruots. Pingstkyrkan i Finland) on suomalaisten helluntaiseurakuntien valtakunnallinen järjestö. Suomen Helluntaikirkon perustamisasiakirja allekirjoitettiin tammikuussa 2002 ja järjestö rekisteröityi uskonnolliseksi yhdyskunnaksi tammikuussa 2003. Vuodesta 2022 alkaen Suomen Helluntaikirkon johtajana on toiminut Kauko Uusila.[2]
Maaliskuussa 2021 Suomen Helluntaikirkkoon kuului 84 helluntaiseurakuntaa. Jäsenseurakuntien henkilöjäseniä oli tuolloin yli 12 000.[1] Suuri osa suomalaisista helluntaiseurakunnista toimii itsenäisinä paikallisseurakuntina, eivätkä kaikki ole järjestäytyneet kansalliseen kirkkokuntaan. Kaikkiaan Suomessa toimii 265 helluntaiseurakuntaa ja liikkeeseen kuuluu noin 50 000 jäsentä.[3][4]HessuIi kirjoitti:
Ei saatana, meinasi kahvit lentää sieraimista kun keksin tuon nokkeluuden.Tämä on oudointa helluntalaisuudessa
Kielilläpuhuminen (ksenolalia, mutta useimmiten glossolalian muodossa) yleistyi kristittyjen keskuudessa huomattavasti 1900-luvun aikana helluntailaisuuden ja karismaattisuuden myötä. Näissä liikkeissä rukoillaan usein erityistä henkikastetta eli Pyhän Hengen kastetta – samanlaista kuin apostoleille tapahtui helluntaina, jonka selvimpänä merkkinä on juuri kielilläpuhuminen. Kielilläpuhumisen katsotaan olevan hengellisesti rakentavaa sen käyttäjälle. Toinen merkitys sillä on profetian välittäjänä: yksi rukoilee ääneen kielillä ja toinen käyttää kielten selittämisen armolahjaa viestin tulkitsemiseen.HessuIi kirjoitti:
Ei saatana, meinasi kahvit lentää sieraimista kun keksin tuon nokkeluuden.Julkisuuden henkilöitä @Wikipedia
Suomen helluntaiherätykseen kuului vuonna 1950 15 300 jäsentä ja jäsenmäärä kasvoi 29 600 jäseneen 1970-luvun alkuun mennessä. Vuonna 1985 seurakuntia oli yhteensä 191 ja jäseniä 42 500. Seurakuntien määrä on kasvanut Suomessa jatkuvasti. Vuonna 2019 suomen- ja ruotsinkielisiä helluntaiseurakuntia oli kaikkiaan 265 ja jäseniä noin 50 000.[1]
Helluntaiherätyksen jäsenten joukosta noussut myös eräitä julkisuuden henkilöitä, kuten Mika Poutala, Toimi Kankaanniemi, Sari Essayah, Keijo Leppänen, Mika Niikko sekä McLaren-formulatallin lääkärinä toiminut Aki Hintsa ja hänen tyttärensä, vuoden 2013 Miss Suomi Lotta Hintsa.[14][15] Julkisuuteen on liikkeen saarnaajista ja julistajista noussut varsinkin Niilo Yli-Vainio (1920–1981).Varma_Tieto kirjoitti:
Tämä on oudointa helluntalaisuudessa
Kielilläpuhuminen (ksenolalia, mutta useimmiten glossolalian muodossa) yleistyi kristittyjen keskuudessa huomattavasti 1900-luvun aikana helluntailaisuuden ja karismaattisuuden myötä. Näissä liikkeissä rukoillaan usein erityistä henkikastetta eli Pyhän Hengen kastetta – samanlaista kuin apostoleille tapahtui helluntaina, jonka selvimpänä merkkinä on juuri kielilläpuhuminen. Kielilläpuhumisen katsotaan olevan hengellisesti rakentavaa sen käyttäjälle. Toinen merkitys sillä on profetian välittäjänä: yksi rukoilee ääneen kielillä ja toinen käyttää kielten selittämisen armolahjaa viestin tulkitsemiseen.”…samanlaista kuin apostoleille tapahtui helluntaina, jonka selvimpänä merkkinä on juuri kielilläpuhuminen.”
Minusta Apostolien tekojen helluntain kertomus on klassinen juopottelutarina. Nousuhumalassa keskustelun äänenvoimakkuus nousee ja jossain vaiheessa taputellaan tosiaan selkään, ollaan kaikkien kavereita ja ymmärretään toisiaan vaikka puhuttaisiin eri kieltä. Ja ulkopuolisille paheksujille todetaan, että miten nyt kukaan voisi olla humalassa jo sunnuntaiaamuna.Varma_Tieto kirjoitti:
Julkisuuden henkilöitä @Wikipedia
Suomen helluntaiherätykseen kuului vuonna 1950 15 300 jäsentä ja jäsenmäärä kasvoi 29 600 jäseneen 1970-luvun alkuun mennessä. Vuonna 1985 seurakuntia oli yhteensä 191 ja jäseniä 42 500. Seurakuntien määrä on kasvanut Suomessa jatkuvasti. Vuonna 2019 suomen- ja ruotsinkielisiä helluntaiseurakuntia oli kaikkiaan 265 ja jäseniä noin 50 000.[1]
Helluntaiherätyksen jäsenten joukosta noussut myös eräitä julkisuuden henkilöitä, kuten Mika Poutala, Toimi Kankaanniemi, Sari Essayah, Keijo Leppänen, Mika Niikko sekä McLaren-formulatallin lääkärinä toiminut Aki Hintsa ja hänen tyttärensä, vuoden 2013 Miss Suomi Lotta Hintsa.[14][15] Julkisuuteen on liikkeen saarnaajista ja julistajista noussut varsinkin Niilo Yli-Vainio (1920–1981).”Helluntaiherätyksen jäsenten joukosta noussut myös eräitä julkisuuden henkilöitä…”
Vankiloissa taitaa olla keskimääräistä enemmän hellareita.HessuIi kirjoitti:
”Helluntaiherätyksen jäsenten joukosta noussut myös eräitä julkisuuden henkilöitä…”
Vankiloissa taitaa olla keskimääräistä enemmän hellareita.Luultavasti näin on. Hellareissa on paljon ex rikollisia ja päihde addikteja
Helsingin vapaa-ajattelijoiden YouTube sivulla ex rikolliset kertovat uskoontulostaan
Kannattaa katsoa vaikka ateisti enemmän lukee Raamattua ja siitä kirjoittaa internettiin.siino kirjoitti:
"Aina vaan paranee"
Hauskaa, että olet toipumassa.
"Ex pääministeri ?"
Annas kun arvaan: Olet Paavo!Kuka pääministerinä ollut on lestadiolainen ?
Varma_Tieto kirjoitti:
Luultavasti näin on. Hellareissa on paljon ex rikollisia ja päihde addikteja
Helsingin vapaa-ajattelijoiden YouTube sivulla ex rikolliset kertovat uskoontulostaan
Kannattaa katsoa vaikka ateisti enemmän lukee Raamattua ja siitä kirjoittaa internettiin.Hups olikin Tampereen vapareiden sivulla
Tässä linkki. Katsokaa jos Raamatun luvulta ehditte
https://youtu.be/iHP0wubXHfkVarma_Tieto kirjoitti:
Luultavasti näin on. Hellareissa on paljon ex rikollisia ja päihde addikteja
Kannattaa katsoa vaikka ateisti enemmän lukee Raamattua ja siitä kirjoittaa internettiin.”Hellareissa on paljon ex rikollisia ja päihde addikteja…”
Jep, eikä pelkästään ex rikolliset. Hassua, että rikosten uusijat ovat tutkimusten mukaan kaikista uskonnollisimpia.siino kirjoitti:
Paavo Ruotsalainen
Påhl Henrik Ruotsalainen oli suomalainen maallikkosaarnaaja ja Suomen körttiläisen herätysliikkeen eli herännäisyyden johtaja. Paavo Ruotsalainen äänestettiin Suuret suomalaiset -tv-ohjelmasarjassa sijalle 59. Wikipedia
Syntyi: 9. heinäkuuta 1777, Lapinlahti
Kuoli: 27. tammikuuta 1852, NilsiäVarma_Tieto kirjoitti:
Påhl Henrik Ruotsalainen oli suomalainen maallikkosaarnaaja ja Suomen körttiläisen herätysliikkeen eli herännäisyyden johtaja. Paavo Ruotsalainen äänestettiin Suuret suomalaiset -tv-ohjelmasarjassa sijalle 59. Wikipedia
Syntyi: 9. heinäkuuta 1777, Lapinlahti
Kuoli: 27. tammikuuta 1852, NilsiäSipilä kuuluu Rauhan sana -nimiseen herätysliikkeeseen, jonka juuret ovat vanhoillislestadiolaisuudessa
Ei siis Paavo ole koskaan ollut pääministeri mutta hän on ollut pääministeri.Varma_Tieto kirjoitti:
No niin milloin Paavo oli pääministeri
Paavo valittiin pääministeriksi, koska hänellä oli niin suuri pää. Tai siis ainakin alapää. Hän olisi voinut olla myös moloministeri, mutta sellaista ei hyväksytty virallisesti uskonnollisissa piireissä. Kaikki seksuaaliset asiat sikäläisissä piireissä kun pitää hoitaa huomaamatta "sikisten" kuten muuan salakavala huorapukki muinoin.
Varma_Tieto kirjoitti:
Sipilä kuuluu Rauhan sana -nimiseen herätysliikkeeseen, jonka juuret ovat vanhoillislestadiolaisuudessa
Ei siis Paavo ole koskaan ollut pääministeri mutta hän on ollut pääministeri.Millaista herätyskelloa piSilä korjaan Sipilä käyttää herätysliikkeessään? Rauhan sana on? Naidaan! Tietenkin se on Rauhan sana! Rauha kun lähtee, tilalle tulee Kerttu.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit äsken, ettet edes tiedä mikä on hellari ja nyt sitten taas tiedät. Ei saatana Hessu 😂😂😂
Tiedän nykyään kun googlasin
Fiksua väkeä noi hellaritsiino kirjoitti:
Olen nykyään molempia sekä hellari että hurmoslesta sekin piti googlata että ymmärsin. Lahjakasta väkeä lestatkin
Varma_Tieto kirjoitti:
Tiedän nykyään kun googlasin
Fiksua väkeä noi hellaritHellarit ja lestat ovat kyllä ihan saatanan tyhmiä. Se usko ja ne deluusiot tekevät ihmisestä tyhmän. Uskoon kuuluu, että aivot jätetään narikkaan eikä saa ajatella itse.
HessuIi kirjoitti:
Hellarit ja lestat ovat kyllä ihan saatanan tyhmiä. Se usko ja ne deluusiot tekevät ihmisestä tyhmän. Uskoon kuuluu, että aivot jätetään narikkaan eikä saa ajatella itse.
Sinulla on omaa kokemusta joten uskon
Kasvoin ateistisessa kodissa enkä tuntenut hellareita enkä lestoja. Nyt vain olen aikuisena heitä joskus tavannut.
Kerro likaisia yksityiskohtia heidän tyhmyydestä.Varma_Tieto kirjoitti:
Sinulla on omaa kokemusta joten uskon
Kasvoin ateistisessa kodissa enkä tuntenut hellareita enkä lestoja. Nyt vain olen aikuisena heitä joskus tavannut.
Kerro likaisia yksityiskohtia heidän tyhmyydestä.Olin ainoa ateistilapsi luokassa, joka oli täynnä hellareita ja lestoja, Kempeleessä.
Varma_Tieto kirjoitti:
Olen nykyään molempia sekä hellari että hurmoslesta sekin piti googlata että ymmärsin. Lahjakasta väkeä lestatkin
"Lahjakasta väkeä lestatkin"
Minäkin olin nuorempana jouluisin aina hyvin lahjakas.
Siitä ei tarvinnut maksaa lahjaveroa.HessuIi kirjoitti:
Olin ainoa ateistilapsi luokassa, joka oli täynnä hellareita ja lestoja, Kempeleessä.
Mitä ne tekivät sinulle siellä Kempeleessä
Varma_Tieto kirjoitti:
Mitä ne tekivät sinulle siellä Kempeleessä
Ei mitään. Seurasin läheltä heidän idiotismiaan.
HessuIi kirjoitti:
Ei mitään. Seurasin läheltä heidän idiotismiaan.
Kummat olivat enemmän idiootteja? Olitko luokan ainoa täysjärkinen? Opettajat myös idiootteja? Otan osaa.
Varma_Tieto kirjoitti:
Kummat olivat enemmän idiootteja? Olitko luokan ainoa täysjärkinen? Opettajat myös idiootteja? Otan osaa.
Joo, 1-2 luokalla opettajakin oli lesta. Ihan kauheaa.
HessuIi kirjoitti:
Joo, 1-2 luokalla opettajakin oli lesta. Ihan kauheaa.
Mitä jouduit tekemään kun lesta komensi?
Varma_Tieto kirjoitti:
Mitä jouduit tekemään kun lesta komensi?
No yksi esimerkki idiotismista oli vaikkapa se kun 1. luokalla pidättelet viimeiseen asti tunnilla kun et kehtaa kysyä lupaa päästä vessaan ja sitten kun on ihan pakko kysyä niin vitun vammainen opettaja kysyy, että miksi pitää päästä vessaan.
HessuIi kirjoitti:
No yksi esimerkki idiotismista oli vaikkapa se kun 1. luokalla pidättelet viimeiseen asti tunnilla kun et kehtaa kysyä lupaa päästä vessaan ja sitten kun on ihan pakko kysyä niin vitun vammainen opettaja kysyy, että miksi pitää päästä vessaan.
On ollut tosi vammaista
Menikö pissit housuun
Traumatisoiduit varmaanVarma_Tieto kirjoitti:
On ollut tosi vammaista
Menikö pissit housuun
Traumatisoiduit varmaanEi mennyt. Varmaan tuo siveä lesta nautti perverssiydessään siitä kun pikkulapsi joutui kertomaan luokan edessä pissa- ja kakkajuttuja. Kristityillä on muuten jännää miten alastomuus, ruumiin eritteet ja seksuaalisuus ovat tabuja. Sanotaan, että tämä johtui siitä kuinka Jahve vaati kaikkia peseytymään, pesemään vaatteet ja pidättäytymään seksistä kolmen vuorokauden ajaksi ennen kuin he saivat tulla katsomaan Jahvea Siinain vuorelle.
Tämä periytyi sitten Temppelikirjaan, 6. Mooseksen kirjaan, jonka mukaan virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä oli kielletty koko Jerusalemissa. Alkukristityt pääsivät kosketuksiin tämän kanssa ja syntyi luostarilaitokset ja ruumiintoimintojen häpeä. Nykyään se ilmenee kaikenlaisina perversioina kristittyjen keskuudessa kun salaa tyydytetään kiellettyjä himoja.
Anyone who lies with his wife and has an ejaculation, for three days shall not enter anywhere in the city of the temple in which I shall install my name.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_ScrollHessuIi kirjoitti:
Ei mennyt. Varmaan tuo siveä lesta nautti perverssiydessään siitä kun pikkulapsi joutui kertomaan luokan edessä pissa- ja kakkajuttuja. Kristityillä on muuten jännää miten alastomuus, ruumiin eritteet ja seksuaalisuus ovat tabuja. Sanotaan, että tämä johtui siitä kuinka Jahve vaati kaikkia peseytymään, pesemään vaatteet ja pidättäytymään seksistä kolmen vuorokauden ajaksi ennen kuin he saivat tulla katsomaan Jahvea Siinain vuorelle.
Tämä periytyi sitten Temppelikirjaan, 6. Mooseksen kirjaan, jonka mukaan virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä oli kielletty koko Jerusalemissa. Alkukristityt pääsivät kosketuksiin tämän kanssa ja syntyi luostarilaitokset ja ruumiintoimintojen häpeä. Nykyään se ilmenee kaikenlaisina perversioina kristittyjen keskuudessa kun salaa tyydytetään kiellettyjä himoja.
Anyone who lies with his wife and has an ejaculation, for three days shall not enter anywhere in the city of the temple in which I shall install my name.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_ScrollMielenkiintoista
Minulla ei mitään tietoa uskovaisten elämästä. Ihmettelin lapsena kun en saanut mennä pyhäkouluun, kaverit pääsi ja kehuivat kuinka kivaa siellä oli.Varma_Tieto kirjoitti:
Mielenkiintoista
Minulla ei mitään tietoa uskovaisten elämästä. Ihmettelin lapsena kun en saanut mennä pyhäkouluun, kaverit pääsi ja kehuivat kuinka kivaa siellä oli.No, aika tarkkaan osasit kertoa hellareista tuossa ylempänä.
HessuIi kirjoitti:
No, aika tarkkaan osasit kertoa hellareista tuossa ylempänä.
Netistä olen lukenut lestoista ja hellareista
En kovin monta tunne ei ne tuntemani mitenkään outoja ole. Aika varakasta väkeä ne tuntemani.HessuIi kirjoitti:
No, aika tarkkaan osasit kertoa hellareista tuossa ylempänä.
Kasvoin Pispalan rinteillä 50 luvulla menin kansakouluun
Olimme ateisteja kuten moni siellä päin. Hellareita eikä lestoja ei siellä ollut
Oliko se Kempele kepulainen kunta. Meillä oli enemmän punikkeja Jumalan kieltäjiäVarma_Tieto kirjoitti:
Mielenkiintoista
Minulla ei mitään tietoa uskovaisten elämästä. Ihmettelin lapsena kun en saanut mennä pyhäkouluun, kaverit pääsi ja kehuivat kuinka kivaa siellä oli."Ihmettelin lapsena kun en saanut mennä pyhäkouluun"
Uskovaisten pitää pyhänäkin mennä kouluun, vaikka itse toitottavat, että muista pyhittää lepopäivä. Johan on ristiriitaista sakkia!Varma_Tieto kirjoitti:
Kasvoin Pispalan rinteillä 50 luvulla menin kansakouluun
Olimme ateisteja kuten moni siellä päin. Hellareita eikä lestoja ei siellä ollut
Oliko se Kempele kepulainen kunta. Meillä oli enemmän punikkeja Jumalan kieltäjiä"Kasvoin Pispalan rinteillä 50 luvulla"
On sulla ollut karut oltavat. Talvisin saattaa tulla kylmä siellä rinteillä. Kai sulla sentään teltta oli? Mutta Alatalon Mikko varmaan lämmitti laulullaan ja Salaman Hannu kirjoillaan.
- Anonyymi
Anteeksi vaan mutta melkoisen yksinkertainen kundi. Selostaa mutta ei ymmärrä.
Pitää Jumalaa edelleenkin jonain hiton olentona. Vois kääriä sätkän Jumalalle.
Ateistit ovat väärällä polulla ja ymmärtämättömiä. Mutta Kristittynä Rakastamme kaikkia ihmisiä.Anteeksipyyntely on turhaa. Käyttäydy niin ettei tarvitse pyytää anteeksi
Sinulla on oikeus sanoa mielipiteesiTässä on esimerkkiä kristillisestä rakkaudesta: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005902635.html
Ateistit ovat älykkäin osa ihmiskuntaan kuten huomaat täällä käytävästä keskustelusta. En tiennyt ennen täällä käyntiä että Paavo Ruotsalainen on ollut pääministeri.
Varma_Tieto kirjoitti:
Ateistit ovat älykkäin osa ihmiskuntaan kuten huomaat täällä käytävästä keskustelusta. En tiennyt ennen täällä käyntiä että Paavo Ruotsalainen on ollut pääministeri.
Asiallisesti hän oli alapääministeri, mitä et tyhmänä tietenkään tiennyt.
- Anonyymi
Joulukuu koittaa ja enkeli taivaan luisuu, lausuu näin
On täällä kyllä humoreskiä väkeä ja hyvä huumori
Kaiken työn keskellä piristävää. Jumala siunatkoon kaikkia.
- Anonyymi
En tiedä olenko ateisti.
En tiedä onko jumalaa/jumalia olemassa. Mutta olen varma että jumaluskovaiset ovat kaikki valehtelijoita koska eivät pysty todistamaan väitteitään jumalastaan.Ei kukaan pysty todistamaan jumalia tieteellisesti
Uskovat vain tuntevat tunteen Jumalasta tunne ei kelpaa todisteeksiMitä yrität sönköttää. Sano vaikka sana viikossa, mutta sano se suomeksi. Laita edes välimerkit paikoilleen. Välimerkki ei ole tussilla jalkoväliin tehtävä viiva.
siino kirjoitti:
Mitä yrität sönköttää. Sano vaikka sana viikossa, mutta sano se suomeksi. Laita edes välimerkit paikoilleen. Välimerkki ei ole tussilla jalkoväliin tehtävä viiva.
Ateistin sönkötystä pelkkiä solvauksia ongelmat ovat jo kehittyneet pitkälle. Tuota ei edes Jumala anna anteeksi.
Varma_Tieto kirjoitti:
Ateistin sönkötystä pelkkiä solvauksia ongelmat ovat jo kehittyneet pitkälle. Tuota ei edes Jumala anna anteeksi.
osaan minäkin kirjoittaa ilman välimerkkejä ja vääkrinkin jos halutahan tana kele ja sviddu nääs tsosi on jumala ei anna mitään hugutta vaan vedenpaisumuskella senkin sönkkö solvaaja
- Anonyymi
https://historianet.fi/kulttuuri/arkeologia/milloin-seksilelut-keksittiin?fbclid=IwAR2xEfeersyo6mQgfNqWKTTZTQisx8ERaDf64BnCyfSimqXZneTMMmaXy50
Kyllähän sitä riittää ihmettelimistä olitpa ateisti vai vajakki uskova kuten minä - Anonyymi
Kuuntelin. Naurettavaa paskaa. Tyyppiesimerkki siitä, miten vastakkain asetettiin kristinusko ja ateismi, eli ei oltu edes tutustuttu siihen, mitä ateismi tarkoittaa.
Kirkon edustaja oli kyllä pahin. Ensimmäisessä lauseessa totuus (lähes kaikki kirkolle tulevat varat menevät palkkoihin ja rakennusten ylläpitoon), ja sitten aivopieru (kirkko auttaa ihmisiä hädässä ja rahapulassa).
Kirkon oman tilastokeskuksen mukaan kirkon tuloista 1% menee diakoniaan, voimme vaan arvata miten kirkon omat tilastonikkarit tuonkin prosentin laskevat.siino kirjoitti:
Pätevää analyysia!
Olet sinä todella tyhmä ihminen. Ei tuollaista tyhmyyttä anneta anteeksi viimeisellä tuomiolla, pitää olla hyvät lakimiehet.
Varma_Tieto kirjoitti:
Olet sinä todella tyhmä ihminen. Ei tuollaista tyhmyyttä anneta anteeksi viimeisellä tuomiolla, pitää olla hyvät lakimiehet.
Viimeistä tuomiota ei tule, joten don't worry.
Varma_Tieto kirjoitti:
Mitä se ateismi tarkoittaa? Ainakin johtaa mielenterveys ongelmiin.
Ilmankos olet täys hullu :D
Ateismi on aluksi viaton mielipide jumalia ei ole olemassa
Se sitten kehittyy mielenterveysongelmiksi. Vainoharhaisuutta, vihaa, solvauksia, yksinäisyyttä, päihteiden käyttöä. Ateistista ei kukaan välitä jopa Jumala ohjaa hänet helvetin ovelle."Ateistista ei kukaan välitä jopa Jumala ohjaa hänet helvetin ovelle."
Jumala ei tosiaan välitä kenestäkään. Ihmiskunnankin hukutti vedenpaisumuksella. Kauhee tapaus! Ei ihme, ettei kehtaa naamaansa näyttää.
- Anonyymi
Mikä näitä ateisteja riivaa. Hirmuista tykitystä uskovia kohtaan.
- Anonyymi
https://virsikirja.fi/virsi-611-kayn-aina-kohti-kuolemaa/
https://virsikirja.fi/virsi-345-jo-mahtaisimme-yota-ja-paivaakin-kiittaa/
Ateisti lue sanat. Älä hauku vajakeiksi- - Anonyymi
Näkee tuon lasten luvustakin, niistä jotka ei viiltele ja aja päästään karvojaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737