Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+uskomatonta,+jos+jo+siihen+aikaan+oli+keksitty+käydä+paskalla.
10.10.2021 08:15
Jeesus+pesi+takapuolensa+viinillä,+sillä+aina+kun+hän+koski+veteen,+se+muuttui+viiniksi.+Siis+samaan+tapaan+kuin+sanotaan+laulussa:+"Me+asuttiin+niin+hienossa+sviitissä,+että+naamakin+pestiin+punaviinissä":+https://www.youtube.com/watch?v=GuN37s40XNk
10.10.2021 07:59
Jumalaton+olet+sinäkin,+usko+pois!+Koska+ei+sinulla+ole+sitä+jumalaa+tuoda+esittelyyn,+hihhuli+ämmä!+Mahtaa+ottaa+pattiin+:)
Jos+ateismi-palsta+lopetetaan,+loppuu+se+valehtelu+sinulta.+Usko+pois+ja+pois+usko!
10.10.2021 07:41
Hyvä+pointti!
08.10.2021 19:07
Se+on+kyllä+jännä+piirre+hihhulismissa,+että+sitten+mennään+henkilökohtaisuuksiin,+kun+ne+oikeat+asiat+heidän+uskonnostaan+nostetaan+esiin.+Tuomitseminen+ns.+rakkaususkonnon+edustajilta+onnistuu+kyllä+sujuvasti,+mutta+se+rakkaus+ei+näy+ikinä+missään.+Saati+asiallinen+asiaan+paneutuminen.
Jos+minä+olen+narsisti,+sinä+olet+mielisairas.+Psykologisesti+vissiin+oikeaoppisesti+käytetty+nimitys,+etenkin+sinusta.+Turha+odottaa,+että+jotenkin+kasvaisit,+vaikka+lannoitetta+löytyy+päästäsi+yltä+kyllin.
08.10.2021 11:34
Jeesus+oli+pelkkä+kaalimaan+kaali,+jonka+Matteus,+Markus,+Luukas+ja+Johannes+laittoivat+puhumaan+kuin+puhuvan+aasin.
08.10.2021 11:27
"Kannattaisi+ehkä+itse+lukea+aihe,+josta+väittää+jotain,+ettei+nolaisi+itseään."
Nimenomaan+olen+lukenut.+Raamatussa+ei+ole+yhtäkään+Jeesuksen+kirjaa+tai+Jeesuksen+kirjeet+tossulokilaisille+tai+Jeesuksen+sananlaskut+ja+muut+kaskut.+Ei+ole.+Siellä+ei+ole+myöskään+Jumalan+tuhannen+ja+yhden+yön+tarinoita.+Ei+ole.+Kumpikaan+ei+tiennyt+kirjoittamisesta+yhtään+mitään.+Ainoat,+jotka+itsensä+nolaavat,+ovat+hihhulit,+jotka+uskovat+mokomiin+juutalaisten+keksimiin+Raamatun+satuihin.
08.10.2021 11:25
Varoitusta+mistä?+Siitäkö,+että+taikauskosi+on+sinut+tappava?
08.10.2021 08:06
Niin+tosiaan!+Ja+puhuuhan+Ihaa-aasikin+Nalle+Puhin+seikkailuissa.+Pakko+sen+on+totta+olla.
07.10.2021 06:37
Kiitos+sanoistasi+Frank!+Ainahan+sitä+sananen+pari+irtoaa+uskovaisille+vastineeksi+heidän+huijausyrityksiinsä.+Se+heidän+akuankkansa+ei+mitään+sanokaan.
07.10.2021 06:31
"Paavali+kirjoitti+lihaa+ja+verta+olevasta+ihmisestä"
Jeesuksessa+ei+siis+ollut+ollenkaan+luuta+eikä+nahkaa!!!
Ja+sisäelimyksetkin+olivat+jääneet+puuttumaan.+Kamalaa!!!
Mahtoi+se+olla+näky.+Ei+ihme,+että+Paavali+näki+painajaisia
mokomasti+vielä+paljon+myöhemmin+:D
20.09.2021 13:31
Jeesus+kielsi+itsensä.+Kerran+Golgatan+kioskilla+muuan+mies+kysäisi:
-+Oletko+sie+se+Jeesus?
-+Ei+ku+mie+oon+Mooses,+vastasi+Jeesus.
20.09.2021 13:15
Uskominen+satuihin+ei+tee+kenestäkään+ikuista.+Usko+pois!
20.09.2021 07:29
"Hyvin+paljon+massaturismin+lomakohteissa+harrastetaan+irtosuhteita+ja+holtitonta+alkoholinkäyttöä."
Sellaisia+ne+uskovaiset+ovat.+Mutta+hehän+saavat+kaiken+anteeksi,+kun+vaan+pyytävät+:D
20.09.2021 07:26
Jeesuskin+olisi+halunnut+tehdä+syntiä,+mutta+teki+hän+mitä+tahansa,+se+ei+vaan+ikinä+ollut+syntiä.
20.09.2021 07:21
Jeesus+ei+pääse+tulemaan,+koska+hän+on+menevä+mies.
18.09.2021 06:36
Jeesus+vihaa
-++uimista,+ja+siksi+hän+mieluummin+käveli+vetten+päällä
-+viinin+käymistä,+ja+siksi+hän+mieluummin+muutti+veden+suoraan+viiniksi
-+mopolla+ajoa,+ja+siksi+hän+ratsasti+mieluummin+aasilla
-+piereskelyä,+ja+siksi+hän+ei+Raamatun+mukaan+ikinä+pierryt
-+pitkää+ikää,+ja+siksi+hän+kuoli+mieluummin+nuorena+ristillä
-+miekkailua,+ja+siksi+hän+mieluummin+ampui+konepistoolilla
17.09.2021 07:08
"Onko+kukaan+edes+koskaan+harkinnut+ihmisten+käännyttämistä+ateisteiksi+kirkossa?"
Kerran+jossain+hautajaisissa+ollessani+sanoin,+että+nyt+sinulla+Jumala+on+aika+tulla+näyttäytymään,+kun+täällä+on+näin+paljon+väkeäkin+paikalla.+Mutta+ei+tullut.+Ulkona+pois+lähtiessä+sitten+kiteytin,+että+turhaan+tällaisia+kalliita+rakennuksia+rakennetaan+sellaiselle,+joka+ei+viitsi+edes+tulla+paikalle.+Tilaisuuteen+osallistuneiden+uskovaisten+mielestä+Jumala+oli+paikalla,+mutta+sittenhän+siellä+täytyi+olla+myös+Zeus,+Aton,+Aasa,++Ahti,+Tapio+ja+Joulupukki.
14.09.2021 06:42
"Lukihäiriöinen+narsisti"
Ai+olet+vai+:)
Hauska+tutustua+:)
14.09.2021 06:31
"pystyykö+jumala+luomaan..."
Monet+maajussit+olisivat+kiitollisia,+jos+ns.+Jumala+pystyisi+luomaan+paskaa.+Nimittäin+sitä+tavaraa+syntyy+heidän+tuotantoyksiköissään,+joten+apu+olisi+tarpeen+luomistöissä.+Itse+olisin+mielissäni,+jos+ns.+Jumala+tulisi+joskus+talvisin+luomaan+pihaan+sataneet+lumet+tien+sivuun.+Tähän+mennessä+ei+ole+tullut.+Ns.+Jumalasta+ei+ole+mihinkään.+Vaikuttaa+ihan+siltä+kuin+hän+olisi+olematon.+Kaikkea+ne+juutalaiset+keksii+:)
14.09.2021 06:28
82 / 230