Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+sitten+olet+kateellinen+minulle+SkitsoSuni+:O
26.03.2021 15:34
Kyllä+olet.+Lisäksi+pidät+harhoja+todellisuutena.++Se+on+juuri+sitä+skitsosunilaisuutta.+Kerro+terkkuja+kaverillesi+Saatanalle+:)
26.03.2021 15:32
Minä+en+herjaa.+Sanon+vain+totuuden.+Skitsosunilaisuus+on+ainoa+oikea+kristinuskon+tie,+joka+lisäksi+helvettiin+vie.++Sano+terkkuja+tukihenkilöllesi+Saatanalle+SkitsoSuni+:)
26.03.2021 15:15
"+Jeesus+jätti+meille+uuden+testamentin"
Jeesus+ei+ole+kirjoittanut+ikinä+mitään.+Kaikki+tarinat+ovat+muiden+keksimiä.+Aivan+niin+kuin+Aku+Ankkakaan+ei+ole+piirtänyt+itsestään+yhtäkään+sarjakuvaa.+Hassua+:)
26.03.2021 15:10
En+ole+ollenkaan+katkera.+Se+on+vain+skitsosunilaisten+antama+väärä+todistus+minusta.+Asiallisesti+SkitsoSuni+valehtelee+täällä,+koska+on+katkera+jumalan+olemattomuudesta.+Se+tekee+hänet+hyvin,+hyvin+vihaiseksi.+Hän+on+kuin+Nasse-setä+ilman+viinaa,+mutta+SkitsoSunin+tapauksessa+ilman+jumalaa+ja+humalaa+:D
26.03.2021 15:06
Poista+muut+ja+lisää+sinne+skitosunilaiset.+Se+on+hulluuden+huipentuma,+jossa+voit+olla+varma+pölhöyden+kuninkuudestasi.+Skitsosunilaisia+Saatanakin+rakastaa+:)
26.03.2021 15:01
Sinulta+puuttuu+joukosta+ainoa+oikea+uskovaisten+vanhurskaisten+joukko:+skitsosunilaiset.
26.03.2021 14:56
"Siino+on+katkeroitunut+ateisti."
Olet+tyypillinen+uskovainen+pahansuopa+piru,
joka+sanoo+väärän+todistuksen+toisesta+mieluusti.
Jumalan+olemattomuus+harmittaa+sinua+ja+sen+huomaa.
26.03.2021 12:16
"Koska+sinäkin+olet+tullut+uskoon."
Uskotaan,+uskotaan,+että+olet+tollo+hullu.+Olen+siis+uskovainen.
26.03.2021 12:13
"Koska+sinäkin+olet+tullut+uskoon."
Uskon,+että+olet+tollo+hullu.+Olen+siis+uskovainen.
26.03.2021 12:11
Pyh,+pyhempi,+pyhin.+Siihen+se+sinun+juutalainen+satumaailmasi+perustuu.
Uskon,+että+olet+tollo+hullu.+Olen+siis+uskovainen.
26.03.2021 12:10
"Siino+on+katkeroitunut+ateisti.
Lieneekö+myös+homo+ja+kommunisti."
Tyypilliseen+uskovaisen+katkeraan+tapaasi+annat+väärän+todistuksen+toisesta.
Asiallisesti+en+ole+mitään+noista+sinun+ominaisuuksistasi.
26.03.2021 12:07
Tämä+on+hieno+aloitus+Teuvolta.+Kiitos!
26.03.2021 06:09
Sinun+kannattaa+grillata+joskus+muutakin+kuin+karitsaa+ja+ehtoollisleipää+niin+pysyt+pirteämpänä.+Esimerkiksi+suomalaisten+suosimaa+vihannesta:+makkaraa.+Alkaa+se+suolikin+toimia+taas.
Ja+grillihiilinä+kannattaa+käyttää+jotain+muuta+kuin+laakereita.+Nehän+ovat+metallia.+Miten+edes+saat+ne+palamaan?+Käytä+kuule+ihan+niitä+sittarista+myytäviä+grillihiiliä+vaan.
Ja+vähemmän+jutustelua+sen+Saatanan+kanssa.+Sitten+olosi+ei+ole+niin+kireä+kaiken+aikaa.+Jos+Saatana+tai+Jumala+juttelee+sinulle+kuitenkin,+mene+lääkäriin,+mene+suoraan+lääkäriin+kulkematta+lähtö-ruudun+kautta.
26.03.2021 05:58
"Syystä,+jota+Saatana+ei+ole+sinulle+kertonut"
Olet+oikeassa.+Saatana+ei+ole+sanonut+minulle+sanaakaan,+koska+hän+ei+ole+minun+vaan+sinun+kaverisi.+Minä+en+edelleenkään+ota+tosissani+juutalaisten+keksimiä+liirumlaarumeita.+Ne+ovat+samanlaisia+satukertomuksia+kuin+Grimmin+veljesten+tarinat.+Tosin+viimeksi+mainitut+ovat+paljon+laadukkaampia.+Esimerkiksi+Punahilkka-sadussa+susi+söi+mummon.+Raamatussakin+olisi+voitu+kertoa,+kuinka+Pontius+Pilatus+valmisti+Jeesuksesta+illallisen+ja+söi+sen.+Sitten+Jumala+tulisi+kysymään:+"Maistuiko?"+Siihen+Pilatus:+"Todella.+Poikanne+oli+hyvä+ihminen,+nam!"+Kolmen+päivän+perästä+Jeesus+olisi+noussut+Pilatuksen+yöastiasta+värilliseksi+ja+pahanhajuiseksi+muuttuneena+henkiin.+Syystä+uskovaiset+kantaisit+kaulakorunaan+nykyisin+ristin+sijaan+pientä+pottaa.
Jos+Saatana+tai+Jumala+tai+joku+muu+mielikuvituksen+tuote+ryhtyy+juttelemaan+minulle,+tiedän,+että+minun+pitää+mennä+lääkäriin.+Mene+sinäkin,+jos+Saatana+vielä+jatkaa+jutustelua+kanssasi.
26.03.2021 05:42
Joo,+kyllä+siltä+tuntuu,+että+olet+minun+fani,+koska+se+sinun+hyvä+ystäväsi,+Saatana,+pakottaa+sinut+vastaamaan+aina+vaan.
Et+sinä+minua+onnettomaksi+pysty+tekemään.+Katsos+uskovaiset+väittävät,+että+evankeliumi+on+ilosanoma.+Ilmankos+se+niin+pakkaa+naurattamaankin+:D++Sehän+on+oikein+vitsien+vitsi,+mutta+jotkut+ottavat+sen+naamat+kurtussa+ihan+tosissaan+ja+luulevat+mokomaan+uskoen+tekevänsä+itsestään+ikuisia,+vaikka+kuolevat+kuitenkin+notta+naps+vaan.
Sanot+olevasi+onnellinen.+Hullujakin+sanotaan+onnellisiksi.+Irwin+Goodman+lauloi+aiheesta.+Tässä+tuo+kappale+kuuntelehan:+https://www.youtube.com/watch?v=MVmonEn-MZk
25.03.2021 17:34
Koska+se+on+satua.+Kaikkea+ne+juutalaiset+keksivätkin+:D
25.03.2021 17:18
Syö+sinä+sitä+karitsanpaistia+vaan+ja+ime+verta+päälle+VampyyriSuni.+Nuo+juutalaisten+jutut+ovat+sellaista+satua,+että+niiden+parissa+jaksaa+aikaansa+tappaa+vain+kaltaisesi+vanhat+ja+höppänät+kääkät.+Sano+terkkuja+ystävällesi+Saatanalle+:D
25.03.2021 17:17
"Tämäkin+kertoo+sinusta+kaiken+miksi+et+usko,+etkä+tunnista+Saatanaa"
Tunnistan+Saatanan.+Hän+on+kaverisi+ja+kaiken+aikaa+seuranasi.+Hän+on+saanut+sinut+otteeseensa.+Hän+on+sinun+psykoottinen+harhasi.
"Jos+et+nauttisi+herjoistasi,+tuskin+olisit+-+kuin+rakkikoira+-+minun+perässäni,"
Sinähän+tässä+kaiken+aikaa+seuraat+minua+kuin+apostoli+Jeesusta.+Psykoosisi+maanisen+vaiheen+takia+sinun+vaan+pakko+vastata+kaiken+aikaa.+Kuvittelemasi+henkikaverit+pakottavat+sinut+tähän.+Kerro+terkkuja+tukihenkilöllesi+Saatanalle+PsykopaattiSuni+:D
25.03.2021 16:19
Juutalaisten+kirjoittamat+sadut+eivät+minun+elämääni+määrää+yhtään+minnekään.+Sinun+harhaista+touhuiluasi+ne+sen+sijaan+invalidisoivat+sairaasti.
Terveisiä+kaverillesi+Saatanalle+PsykopaattiSuni+:D
25.03.2021 16:08
93 / 230