Kun kysyn teidän käsitystänne Saatanasta, tämän maailman jumalasta, koko ihmiskunnan eksyttästä, josta Jeesus antoi näin selvän todistuksen valitulle kansalleen:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"
Saatana ilmestyy Raamattuun, sen kolmannessa luvussa, ja se tuhotaan lopullisesti Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa.
Niin Jumala kuin Saatanakin ovat henkiä, jotka toimivat valtaamiensa ihmisten kautta:
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on."
Vaikka kaikki muu Raamatussa on teille satua, niin miten te pidätte Saatanaakin vain satuolentona, vaikka ei mene päivääkään, etteikö uutisissa kerrottaisi murhista, tapoista ja muistakin Saatanan hirmuteoista?
ÄLKÄÄ SUUTTUKO
284
699
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalat ja saatanat todellakin ovat vain mielikuvitusolentoja. Jokapäiväinen murhaaminen ja tappaminen ovat seurausta evoluutiosta. Eläimet käyttävät toisia eläviä olentoja ravinnokseen. Kamppaillaan myös puolisosta, reviiristä, omaisuudesta... Onneksi yhteiskunnan säännöt ja lajillemme ominainen empatia hillitsevät väkivaltaisia impulsseja.
- Anonyymi
Alkoholi muuten vähentää väkivallan estoja. Siksi en ateistina suosittele ryyppäämistä kenellekään. Humalassa aletaan heti toivoa tappamista.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6c40c23-1f75-4771-9acd-fcc792c8200b Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi muuten vähentää väkivallan estoja. Siksi en ateistina suosittele ryyppäämistä kenellekään. Humalassa aletaan heti toivoa tappamista.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6c40c23-1f75-4771-9acd-fcc792c8200bSiksi Pyhä Henki varjeli minut jo vähän yli 10-vuotiaana, vaikka täydestä sydämestä vihasin Jumalaa.
Äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Siksi olin Ilmavoimissakin melkoinen kummajainen, kun en käyttänyt alkoholia.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi Pyhä Henki varjeli minut jo vähän yli 10-vuotiaana, vaikka täydestä sydämestä vihasin Jumalaa.
Äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Siksi olin Ilmavoimissakin melkoinen kummajainen, kun en käyttänyt alkoholia.<< Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Siksi olin Ilmavoimissakin melkoinen kummajainen, kun en käyttänyt alkoholia. >>
Nii-in, olisikohan se kuitenkin niin päin, että sellainen mukava alkoholin käyttäminen olisi voinut tuottaa Sinullekin kaverisuhteita ja muuta sosiaalista elämää. Minusta ainakin selityksesi vaikuttavat siltä, että jossain kohdassa (kaikella kunnioituksella) sekosit noihin omiin ajatuksiisi ja uskomuksiisi. Olisit voinut olla terveempi, jos et olisi yrittänyt olla niin terve ja kunnollinen.
<< vähän yli 10-vuotiaana, vaikka täydestä sydämestä vihasin Jumalaa. >>
Eli uskoit Jumalan olevan totta jo silloin.
Voi voi.
Tajuat varmasti, että olet vähän surullinen tapaus: omat uskomuset ovat suistaneet elämä aikamoiseksi eristäytymiseksi ja harhaluulojen täyttämäksi "sekoiluksi". Sitten teet itsestäsi vähän säälittävän (vaikka noilla omien postauksien peukuttamisella). Anonyymi kirjoitti:
<< Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon.
Siksi olin Ilmavoimissakin melkoinen kummajainen, kun en käyttänyt alkoholia. >>
Nii-in, olisikohan se kuitenkin niin päin, että sellainen mukava alkoholin käyttäminen olisi voinut tuottaa Sinullekin kaverisuhteita ja muuta sosiaalista elämää. Minusta ainakin selityksesi vaikuttavat siltä, että jossain kohdassa (kaikella kunnioituksella) sekosit noihin omiin ajatuksiisi ja uskomuksiisi. Olisit voinut olla terveempi, jos et olisi yrittänyt olla niin terve ja kunnollinen.
<< vähän yli 10-vuotiaana, vaikka täydestä sydämestä vihasin Jumalaa. >>
Eli uskoit Jumalan olevan totta jo silloin.
Voi voi.
Tajuat varmasti, että olet vähän surullinen tapaus: omat uskomuset ovat suistaneet elämä aikamoiseksi eristäytymiseksi ja harhaluulojen täyttämäksi "sekoiluksi". Sitten teet itsestäsi vähän säälittävän (vaikka noilla omien postauksien peukuttamisella).Etkö ymmärtänyt?
Uskoin Jumalan olevan totta, koska hän vihasi minua siitä syystä, kun olin aviottomana synnistä syntynyt, kun pyhäkoulunopettaja sen totuuden sanoi.
Vielä hieman isättömyyden tuskasta. Äidiltä en koskaan uskaltanut isästä mitään kysyä, koska pelkäsin pahoittavani hänen mielensä ja sitten Jumala ottaa hänetkin pois.
Siitä huolimatta hän kuoli 47 vuotiaana, minun ollessani 18, jättäen suremaan 68 vuotiaan isänsä, minun veli- ja sisarpuolen, joka oli tuolloin vain 8 vuotias. Siinä sitä tuli Jumalan kostoa "täydeltä laidalta".
Tämä vielä muistoksi Ylämaalla vietetystä lapsuudesta. Lienen ollut 10-vuotias, kun olin Ylämaan seurakunnan poikaleirillä. Istuimme järven rannalla kalliolla ja lauloimme tätä virttä, joka toi hieman lohtua tuskaani.
Kiitos olkoon Jumalalle,
Karitsalle,
olen armoliitossa!
Minut kalliisti hän osti,
minut nosti
kadotuksen kuopasta.
2.
Armon Henki johdattakoon,
kiiruhtakoon
matkamiestä lähtemään
maailmasta turmeluksen,
ahdistuksen,
kotihinsa pyrkimään.
3.
Purjeisiini tuulta anna,
mua kanna
meren yli mailleni.
Pidä, Jeesus, itse perää,
Herra, herää!
Muuten hukkuu haahteni.
4.
Auta, pakohon kun kerran
yli virran
Baabelista riennämme,
että kotimantereilla
kanteleilla
soivat kiitosvirtemme.
5.
Siellä riemun maassa taivaan
alta vaivan
päästyä sua kiitetään.
Siell' ei aalto uhkaa laivaa,
synnin vaivaa
siell' ei itke yksikään.
6.
Siell' on kirkas lasimeri,
pyhä veri
kiitosvirtenämme on.
Siellä aina Jumalalle,
Karitsalle
ylistys soi loputon.
7.
Sydän hämmästyypi näissä
ilohäissä,
lunastetut riemastuu.
Yljän eteen ihmeissänsä
ystävänsä
kasvoillensa kumartuu. Elsa Christina Holmsten viim. 1735. Suom. Johan Wacklin 1736. Uud. Wilhelmi Malmivaara 1893. Virsikirjaan 1938.
https://www.youtube.com/watch?v=Sp4itGaKQHY
Jossakin vaiheessa tuon virren aikana taivaasta laskeutui syliini valtavan kirkas valonsäde, joka lähti taivaasta kapeana kiilana ja täytti koko sylin, antaen samalla valtavan ihanan tunteen päästä varpaisiin, eikä sitä kukaan muu paikalla ollut nähnyt.
En siitä kenellekään mitään kertonut, enkä sen merkitystä ymmärtänyt silloin, ennen kuin vasta vuosikymmeniä myöhemmin.
Kun sitä jälkikäteen muistelen, niin kenties Jumala tuli kostoista hieman katumapäälle, ja siksi antoi tuon ihanan ja ikimuistoisen kokemuksen. Vaikka Jumalaa vihaten en juurikaan kirkossa käynyt, kuin lasten rippijuhlissa, niin vaimo, joka ammensi uskonsa kirkon lähteestä, kuunteli jatkuvasti radiosta kaikki hartausohjelmat. niin aina joskus kuulin minäkin tuon virren ja aina se toi mieleen tuon hetken lapsuudesta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6c40c23-1f75-4771-9acd-fcc792c8200b<< Alkoholi muuten vähentää väkivallan estoja. >>
Kyllä.
<< Siksi en ateistina suosittele ryyppäämistä kenellekään. >>
Minä taas suosittelen: alkoholia voi hyvin käyttää vaikka kavereiden kanssa hauskan pitämisen yhteydessä. Ei se ihan niin mene, että pari pulloa olutta, niin alkaa heti hamuta kirvestä.
Joillakin yksittäisillä ihmisillä on todella taipumusta väkivaltaan varsinkin humalassa. He voisivat miettiä, mahtaako alkoholi olla heille hyvästä. Muut voivat kyllä juodakin joskus. Ei se sinänsä terveellistä ole keholle, mutta välillä se tervehdyttää mieltä. Teuvokin voisi olla lupsakka ja koko pakalla pelaava, jos olisi tajunnut, ettei sellainen harvakseltaan tapahtuva pieni juopottelu ole mikään kammottava elämän mieron tielle suistava tapahtuma.
<< Humalassa aletaan heti toivoa tappamista. >>
Lakkaa nyt vammailemasta. Anonyymi kirjoitti:
<< Alkoholi muuten vähentää väkivallan estoja. >>
Kyllä.
<< Siksi en ateistina suosittele ryyppäämistä kenellekään. >>
Minä taas suosittelen: alkoholia voi hyvin käyttää vaikka kavereiden kanssa hauskan pitämisen yhteydessä. Ei se ihan niin mene, että pari pulloa olutta, niin alkaa heti hamuta kirvestä.
Joillakin yksittäisillä ihmisillä on todella taipumusta väkivaltaan varsinkin humalassa. He voisivat miettiä, mahtaako alkoholi olla heille hyvästä. Muut voivat kyllä juodakin joskus. Ei se sinänsä terveellistä ole keholle, mutta välillä se tervehdyttää mieltä. Teuvokin voisi olla lupsakka ja koko pakalla pelaava, jos olisi tajunnut, ettei sellainen harvakseltaan tapahtuva pieni juopottelu ole mikään kammottava elämän mieron tielle suistava tapahtuma.
<< Humalassa aletaan heti toivoa tappamista. >>
Lakkaa nyt vammailemasta.Mitäpä ei Saatan tekisi, jotta hänen omillaan olisi maailmassa hyvä olla.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitäpä ei Saatan tekisi, jotta hänen omillaan olisi maailmassa hyvä olla.
Saatana on mielikuvitusolento
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt?
Uskoin Jumalan olevan totta, koska hän vihasi minua siitä syystä, kun olin aviottomana synnistä syntynyt, kun pyhäkoulunopettaja sen totuuden sanoi.
Vielä hieman isättömyyden tuskasta. Äidiltä en koskaan uskaltanut isästä mitään kysyä, koska pelkäsin pahoittavani hänen mielensä ja sitten Jumala ottaa hänetkin pois.
Siitä huolimatta hän kuoli 47 vuotiaana, minun ollessani 18, jättäen suremaan 68 vuotiaan isänsä, minun veli- ja sisarpuolen, joka oli tuolloin vain 8 vuotias. Siinä sitä tuli Jumalan kostoa "täydeltä laidalta".
Tämä vielä muistoksi Ylämaalla vietetystä lapsuudesta. Lienen ollut 10-vuotias, kun olin Ylämaan seurakunnan poikaleirillä. Istuimme järven rannalla kalliolla ja lauloimme tätä virttä, joka toi hieman lohtua tuskaani.
Kiitos olkoon Jumalalle,
Karitsalle,
olen armoliitossa!
Minut kalliisti hän osti,
minut nosti
kadotuksen kuopasta.
2.
Armon Henki johdattakoon,
kiiruhtakoon
matkamiestä lähtemään
maailmasta turmeluksen,
ahdistuksen,
kotihinsa pyrkimään.
3.
Purjeisiini tuulta anna,
mua kanna
meren yli mailleni.
Pidä, Jeesus, itse perää,
Herra, herää!
Muuten hukkuu haahteni.
4.
Auta, pakohon kun kerran
yli virran
Baabelista riennämme,
että kotimantereilla
kanteleilla
soivat kiitosvirtemme.
5.
Siellä riemun maassa taivaan
alta vaivan
päästyä sua kiitetään.
Siell' ei aalto uhkaa laivaa,
synnin vaivaa
siell' ei itke yksikään.
6.
Siell' on kirkas lasimeri,
pyhä veri
kiitosvirtenämme on.
Siellä aina Jumalalle,
Karitsalle
ylistys soi loputon.
7.
Sydän hämmästyypi näissä
ilohäissä,
lunastetut riemastuu.
Yljän eteen ihmeissänsä
ystävänsä
kasvoillensa kumartuu. Elsa Christina Holmsten viim. 1735. Suom. Johan Wacklin 1736. Uud. Wilhelmi Malmivaara 1893. Virsikirjaan 1938.
https://www.youtube.com/watch?v=Sp4itGaKQHY
Jossakin vaiheessa tuon virren aikana taivaasta laskeutui syliini valtavan kirkas valonsäde, joka lähti taivaasta kapeana kiilana ja täytti koko sylin, antaen samalla valtavan ihanan tunteen päästä varpaisiin, eikä sitä kukaan muu paikalla ollut nähnyt.
En siitä kenellekään mitään kertonut, enkä sen merkitystä ymmärtänyt silloin, ennen kuin vasta vuosikymmeniä myöhemmin.
Kun sitä jälkikäteen muistelen, niin kenties Jumala tuli kostoista hieman katumapäälle, ja siksi antoi tuon ihanan ja ikimuistoisen kokemuksen. Vaikka Jumalaa vihaten en juurikaan kirkossa käynyt, kuin lasten rippijuhlissa, niin vaimo, joka ammensi uskonsa kirkon lähteestä, kuunteli jatkuvasti radiosta kaikki hartausohjelmat. niin aina joskus kuulin minäkin tuon virren ja aina se toi mieleen tuon hetken lapsuudesta.<< Etkö ymmärtänyt? >>
Ei kun ei vaan kiinnosta jonkun hihhulin henkilöhistoria.
<< Uskoin Jumalan olevan totta, koska hän vihasi minua siitä syystä, kun olin aviottomana synnistä syntynyt, kun pyhäkoulunopettaja sen totuuden sanoi. >>
Eli olet ollut jo ihan lapsesta saakka mielikuvitusmaailmassa elelevä.
<< Vielä hieman isättömyyden tuskasta. Äidiltä en koskaan uskaltanut isästä mitään kysyä, koska pelkäsin pahoittavani hänen mielensä ja sitten Jumala ottaa hänetkin pois.
Siitä huolimatta hän kuoli 47 vuotiaana, minun ollessani 18, jättäen suremaan 68 vuotiaan isänsä, minun veli- ja sisarpuolen, joka oli tuolloin vain 8 vuotias. Siinä sitä tuli Jumalan kostoa "täydeltä laidalta". >>
Tietenkään millään mielikuvitushahmoilla ei ole tekoa ihmisten kuolemiin ja ongelmiin, mutta ymmärrän kyllä, että ikävät kokemukset lapsuudessa ja isättömyys ovat olleet varmasti laukaisevia tekijöitä mielenhäiriöihisi.
<< valtavan kirkas valonsäde, joka lähti taivaasta kapeana kiilana ja täytti koko sylin, antaen samalla valtavan ihanan tunteen päästä varpaisiin, eikä sitä kukaan muu paikalla ollut nähnyt. >>
Älyttömän kirkas valonsäde, jota kukaan muu ei nähnyt.
Jep, kyse on aivan varmasti harha-aistimuksesta. Taisit sairastua silloin skitsofreniaan (?) - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitäpä ei Saatan tekisi, jotta hänen omillaan olisi maailmassa hyvä olla.
<< Mitäpä ei Saatan tekisi, jotta hänen omillaan olisi maailmassa hyvä olla. >>
Alkoholi on molekyyli, joka vaikuttaa keskushermostoon.
Ei se mikään Saatana ole tai mikään muukaan mielikuvitusolento. Anonyymi kirjoitti:
Sinulle se on sellainen, koska se on saanut sinut omakseen juuri tuolla ilmoituksellaan.
Anonyymi kirjoitti:
<< Etkö ymmärtänyt? >>
Ei kun ei vaan kiinnosta jonkun hihhulin henkilöhistoria.
<< Uskoin Jumalan olevan totta, koska hän vihasi minua siitä syystä, kun olin aviottomana synnistä syntynyt, kun pyhäkoulunopettaja sen totuuden sanoi. >>
Eli olet ollut jo ihan lapsesta saakka mielikuvitusmaailmassa elelevä.
<< Vielä hieman isättömyyden tuskasta. Äidiltä en koskaan uskaltanut isästä mitään kysyä, koska pelkäsin pahoittavani hänen mielensä ja sitten Jumala ottaa hänetkin pois.
Siitä huolimatta hän kuoli 47 vuotiaana, minun ollessani 18, jättäen suremaan 68 vuotiaan isänsä, minun veli- ja sisarpuolen, joka oli tuolloin vain 8 vuotias. Siinä sitä tuli Jumalan kostoa "täydeltä laidalta". >>
Tietenkään millään mielikuvitushahmoilla ei ole tekoa ihmisten kuolemiin ja ongelmiin, mutta ymmärrän kyllä, että ikävät kokemukset lapsuudessa ja isättömyys ovat olleet varmasti laukaisevia tekijöitä mielenhäiriöihisi.
<< valtavan kirkas valonsäde, joka lähti taivaasta kapeana kiilana ja täytti koko sylin, antaen samalla valtavan ihanan tunteen päästä varpaisiin, eikä sitä kukaan muu paikalla ollut nähnyt. >>
Älyttömän kirkas valonsäde, jota kukaan muu ei nähnyt.
Jep, kyse on aivan varmasti harha-aistimuksesta. Taisit sairastua silloin skitsofreniaan (?)Ole edelleenkin onnellinen uskostasi, jolla Saatana on sinut saanut onnelliseksi ja ikuisesti omakseen.
Minun madollisuudet jokaisen ihmisen kohdalla päättyvät tähän:
"Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt.
Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Anonyymi kirjoitti:
<< Mitäpä ei Saatan tekisi, jotta hänen omillaan olisi maailmassa hyvä olla. >>
Alkoholi on molekyyli, joka vaikuttaa keskushermostoon.
Ei se mikään Saatana ole tai mikään muukaan mielikuvitusolento.Siksi papit edelleenkin juottavat ihmisille viiniään, jonka Jumala Poikansa tappamisen jälkeen muutti vihan viiniksi:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi Pyhä Henki varjeli minut jo vähän yli 10-vuotiaana, vaikka täydestä sydämestä vihasin Jumalaa.
Siksi olin Ilmavoimissakin melkoinen kummajainen, kun en käyttänyt alkoholia.Viina onkin viisasten juoma, jos sitä ei hallitse muuttuu se rähinäviinaksi jouduttuaan typerän kurkusta alas.
he-ma kirjoitti:
Viina onkin viisasten juoma, jos sitä ei hallitse muuttuu se rähinäviinaksi jouduttuaan typerän kurkusta alas.
Olinkin sinua jo kaivannut.
Sillä viedään myös suuri ihmislaumoja Saatanan valtakuntaan:
"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri, kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan."
Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovatkaan matkalla. Tähän sopii jatkoksi Saatanan erinomainen ilmestys Paavalille.
9. Erinomainen ilmestys ja opetus
"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."
Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."
Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:
"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Markuksen mukaan:
"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
Luukkaan mukaan:
"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.
Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"
Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:
"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."
Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.
Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.
Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."
Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:
"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"
Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättynyt, ja viimeinen tuomio alkaa. Eikä paluuta totuuteen enää ole.
Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mielen avaruudessa, ystävällisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mielen avaruudessa, ystävällisesti.
Oikein kirjoitit vaikka et ymmärtänyt.
Silla Saatanan poika Antikristus on todelle kristittyjen suuri rakkauden jumala. Ensin juutalaisten, ja sitten koko ihmiskunnan. Sillä tämän ilmoitti Pyhä Henki apostoli Johannekselle, jonka Efeson seurakunnan johtaja, yhden vaimon mies, Diotrefes toimitti vankeuteen Patmos saarelle, kun hän meni tätä nuhteleen Jumalan valittujen vainoamisesta.
"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"
Kun kaikki uskonlahkot ovat samaa Saatanan synagogaa, siksi ne kaikki paapovat juutalaisia.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ole edelleenkin onnellinen uskostasi, jolla Saatana on sinut saanut onnelliseksi ja ikuisesti omakseen.
Minun madollisuudet jokaisen ihmisen kohdalla päättyvät tähän:
"Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt.
Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."<< Ole edelleenkin onnellinen uskostasi, jolla Saatana on sinut saanut onnelliseksi ja ikuisesti omakseen. >>
Olet ymmärtänyt tässäkin väärin: minulla ei ole uskoa. Sinulla on.
<< Minun madollisuudet jokaisen ihmisen kohdalla päättyvät tähän:
"Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt. >>
Ok. Olet nyt kertonut hölmöläissatusi. Koska lähdet ripuloimasta palstan täyteen mielenvikaisen hourettasi ?
Tosiaan, skitsofrenian yksi oire on hyvin tiukka uskonnollisuus, joka vieläpä eroaa merkittävästi muiden uskonnollisesta käsityksestä (ja tietysti tuollaiset aistiharhat, joita kerroit kokeneesi, on osoitus merkittävästä skitsofreniariskistä). Sinä näet noita saatanoitasi siellä ja täällä ja pidät käytännössä kaikkia kristittyjäkin (hyvin voimakkaastikin uskovia) vääräuskoisina, Saatanan liittolaisina. Jep, juuri tuollaisia sekoilijoita on niillä suljetuilla osastoilla: hekin ovat olleet varsin varmoja omasta uskonnollisesta näkemyksestään, mutta eipä heistä kukaan ole jäänyt mitenkään maailmankartalle jonkilaisena suurena profeettana - etkä jää Sinäkään. Olet vain yksi sekopää (kaikella kunnioituksella) muiden kaltaistesi joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi Raamattu on taru/satukirja, siinä kerrotut luonnonmullistukset ovat varmaankin tapahtuneet ja niistä löytyy vieläkin todisteitta luonnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi Raamattu on taru/satukirja, siinä kerrotut luonnonmullistukset ovat varmaankin tapahtuneet ja niistä löytyy vieläkin todisteitta luonnosta.
Eikä sinusta ole luonnonmullistusta sekin, miten Saatana jo heti, kun pääsi tuhatvuotisesta vankeudesta maan uumenista Paratiisiin pitämään ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta niille kahdelle ihmiselle.
"Onko Jumala todella sanonut, ei suinkaan, vaan."
"Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."
Kun en tiedä, oletko sinä mies, nainen vaiko sukupuolineutraali, niin en kysy: Naiseltako sinäkin tuon kielletyn hedelmän naukkasit vaan keneltä sen sait.
Eikö sekään todista sinulle Raamatun totuudesta mitään, että Saatanan touhut ihmisten parissa jo Raamatun 6. luvussa saivat sellaiset mittasuhteet, että Jumala päätti vedenpaisuksella tuhota kaikki ihmiset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta , ja ja kun se pelastettujen arkkikin on löydetty.
Pelkkää satua, sanoo Saatana ja sinäkin uskot.- Anonyymi
<< Mistä sinä sitten nuo saatanalliset herjasi ammennat >>
Mitkä ihmeen herjat ?
Puhun vaan ihan siitä, mitä mielenterveyden asioista tiedetään. Tosiaan, on hyvin paljon mieleltään sairaita ihmisiä. Heillä on juuri samanlaisia oireita kuin Sinulla: harhanäkyjä/-aistimuksia ja hyvin voimakkaita uskonnollisia kuvitelmia, jotka eroavat suuresti tiukkojenkin lahkojen opeista. Hyvin monet kaltaisesti ovat uskotelleet itselleen olevansa ainoita oikeassa olevia ihmisiä ja ovat saarnanneet omaa "totuuttaan", mutta kukaan teistä ollut mikään muu kuin eriasteisesti skitsofreenisia ihmisiä (tuskin olet historian ainoa tästä sarjasta poikkeava henkilö). Jotkut vaativat hoitoa skitsofreniaansa, toiset selviää ilman sen suurempia hoitoja. Olisikohan Sinunkin hyvä ainakin kysyä joltakin ammattilaiselta, ovatko nuo houreesi sittenkin vain mielenterveyden häiriöstä kertovia ? Voi nimittäin olla, että hyvin helpolla keinolla tuollaisia saadaan hillittyä ja Sinun tulee mukavampi olla. Ei kysyminen mitään maksa.
Minusta tuo näyttää enemmän mielenhäiriöltä kuin miltään muulta. En tosin ole ammattilainen, mutta kun vertailee skitsofreniadiagnoosillisiin kirjoittajiin, niin olet kyllä hyvin lähellä.
<< Jeesuksen syntymästä ja 57 vuoden kuluttua hänen tappamisesta, koko ihmiskunta oli jo alistettu tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen poikansa Antikristuksen hallintaan eli Pahan valtaan. >>
Olisi varsin vekkulia, jos pelkän kansakoulun käynyt ja tutkalaitteita tunteva tyyppi olisi maailman ainoa, joka tietäisi tuollaisen seikan. Et ehkä ole ihan siinä asemassa, että Sinulla voisi olla tieto ainoana maailmassa. Ihminen, joka sellaista kuvittelee, taitaa ennemminkin olla mielenvikainen näkyinensä, vai mitä ?
<< Jos minä täällä oman pääni näkyjen kanssa olisin >>
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ? Anonyymi kirjoitti:
<< Mistä sinä sitten nuo saatanalliset herjasi ammennat >>
Mitkä ihmeen herjat ?
Puhun vaan ihan siitä, mitä mielenterveyden asioista tiedetään. Tosiaan, on hyvin paljon mieleltään sairaita ihmisiä. Heillä on juuri samanlaisia oireita kuin Sinulla: harhanäkyjä/-aistimuksia ja hyvin voimakkaita uskonnollisia kuvitelmia, jotka eroavat suuresti tiukkojenkin lahkojen opeista. Hyvin monet kaltaisesti ovat uskotelleet itselleen olevansa ainoita oikeassa olevia ihmisiä ja ovat saarnanneet omaa "totuuttaan", mutta kukaan teistä ollut mikään muu kuin eriasteisesti skitsofreenisia ihmisiä (tuskin olet historian ainoa tästä sarjasta poikkeava henkilö). Jotkut vaativat hoitoa skitsofreniaansa, toiset selviää ilman sen suurempia hoitoja. Olisikohan Sinunkin hyvä ainakin kysyä joltakin ammattilaiselta, ovatko nuo houreesi sittenkin vain mielenterveyden häiriöstä kertovia ? Voi nimittäin olla, että hyvin helpolla keinolla tuollaisia saadaan hillittyä ja Sinun tulee mukavampi olla. Ei kysyminen mitään maksa.
Minusta tuo näyttää enemmän mielenhäiriöltä kuin miltään muulta. En tosin ole ammattilainen, mutta kun vertailee skitsofreniadiagnoosillisiin kirjoittajiin, niin olet kyllä hyvin lähellä.
<< Jeesuksen syntymästä ja 57 vuoden kuluttua hänen tappamisesta, koko ihmiskunta oli jo alistettu tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen poikansa Antikristuksen hallintaan eli Pahan valtaan. >>
Olisi varsin vekkulia, jos pelkän kansakoulun käynyt ja tutkalaitteita tunteva tyyppi olisi maailman ainoa, joka tietäisi tuollaisen seikan. Et ehkä ole ihan siinä asemassa, että Sinulla voisi olla tieto ainoana maailmassa. Ihminen, joka sellaista kuvittelee, taitaa ennemminkin olla mielenvikainen näkyinensä, vai mitä ?
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?Juuri nämä kaikki sinun herjasi, ihmisistä, jotka Saatana on uskollaan saanut tuohon tilaan, jopa tappamaan ihmisiä: "Jesus käski tappaa."
Kun olin jonkun kolme vuotta raamattukeskustelussa totuutta kirjoittanut, niin joku
pyytänyt lääkärin toteamaan minun sairauteni. Lääkäri tuli ja tutki kirjoituksia ja antoi lausuntonsa:
Kirjoittanut: lääkintäyliluutnantti res. 16.2.2008 klo 21.00
Te ette ainakaan henkisesti ole sairas selvän
kirjallisen ilmaisunne sekä loogisuuteenne
perustuen. Fyysisesti uskon teidän myös
olevan terve. Uskon teidän hoitavan kuntoanne,
kuten pitääkin. Pitkää ikää ja terveyttä
jatkossakin sotilasmestari evp. Teuvo Suni!
Harmi vaan, ettei hänkään Saatanan pelossa kirjoittanut tuota omalla nimellään- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Juuri nämä kaikki sinun herjasi, ihmisistä, jotka Saatana on uskollaan saanut tuohon tilaan, jopa tappamaan ihmisiä: "Jesus käski tappaa."
Kun olin jonkun kolme vuotta raamattukeskustelussa totuutta kirjoittanut, niin joku
pyytänyt lääkärin toteamaan minun sairauteni. Lääkäri tuli ja tutki kirjoituksia ja antoi lausuntonsa:
Harmi vaan, ettei hänkään Saatanan pelossa kirjoittanut tuota omalla nimellään<< Kun olin jonkun kolme vuotta raamattukeskustelussa totuutta kirjoittanut, niin joku pyytänyt lääkärin toteamaan minun sairauteni. Lääkäri tuli ja tutki kirjoituksia ja antoi lausuntonsa: >>
Siis kirjoititko juuri, että olet uskonut jonkun tunnistamattoman ihmisen kirjoitukseen netissä omista diagnooseistasi ?
Yhä vaan hullummaksi menee. Tuollainen tyyppi ei sitten takuulla ole lääkäri vaikka niin kirjoittaisikin. Kukaan lääkäri ei nimittäin saa antaa mitään diagnooseja tai terveen lausuntoa netissä tapaamatta ja tutkimatta. Tuo on aivan ehdottomasti ollut joka jonkun vääräleuan sepitelmä tai sitten jonkun hihhulin yritys tukea hihhulikaveria - tai onko se jopa oma kirjoituksesi (jos sairaus on pahempaa sorttia, et välttämättä edes itse muista).
Niin, eikö vaan, että tuo on sitä samaa sarjaa kuin se, että teet rikosilmoituksen Suomi24-nettisivun ylläpitäjälle. Meinaatko, että jonkun sivun ylläpitäjä voisi vaikka tuomita sakkoihin tai vankilaan ? Jep, käytät sanoja, joista et oikein edes tajua, mitä ne tarkoittaa - tai millaisessa ympäristössä ne on kirjoitettu. Et ikään kuin pelaa ihan täydellä pakalla. Toki varmasti imit heti toivomasi "diagnoosin" ja uskot siihen vieläkin kuin vuoreen, mutta enemmän huomiota voisi herättää se, että joku muukin on ollut huolissaan mielenterveydestäsi. Kukaan ei siitä voi tehdä mitään nettidiagnoosia, mutta kuten sanoin; kirjoituksesi on hyvin lähellä samaa tyyliä kuin mielisairaudestaan kertoneiden kirjoitukset.
<< Harmi vaan, ettei hänkään Saatanan pelossa kirjoittanut tuota omalla nimellään >>
Ei tietenkään, koska joku olisi voinut tarkastaa, ettei kirjoittaja ole lääkäri. [Tai jos sattumalta olisi ollut, hän olisi menettänyt oikeutensa oitis kun joku olisi raportoinut, että joku lääkäri antaa nettikirjoitusten perusteella diagnooseja.]
Onkohan elämäsi kietoutunut nyt liiaksi tämän nettisivun ympärille, kun luulet, että tämän sivun ylläpitäjä olisi taho, joka ottaa vastaan rikosilmoituksia tai että se on taho, joka pystyy antamaan lääkärinlausuntoja ? Oletkohan vähän liian umpimielinen ja eristäytynyt normaalista yhteiskunnasta niin, että se on alkanut heikentää mielenterveyttäsi ?
<< Kun olin jonkun kolme vuotta raamattukeskustelussa totuutta kirjoittanut, niin joku pyytänyt lääkärin toteamaan minun sairauteni. Lääkäri tuli ja tutki kirjoituksia ja antoi lausuntonsa: >>
Siis kirjoititko juuri, että olet uskonut jonkun tunnistamattoman ihmisen kirjoitukseen netissä omista diagnooseistasi ?
Yhä vaan hullummaksi menee. Tuollainen tyyppi ei sitten takuulla ole lääkäri vaikka niin kirjoittaisikin. Kukaan lääkäri ei nimittäin saa antaa mitään diagnooseja tai terveen lausuntoa netissä tapaamatta ja tutkimatta. Tuo on aivan ehdottomasti ollut joka jonkun vääräleuan sepitelmä tai sitten jonkun hihhulin yritys tukea hihhulikaveria - tai onko se jopa oma kirjoituksesi (jos sairaus on pahempaa sorttia, et välttämättä edes itse muista).
Niin, eikö vaan, että tuo on sitä samaa sarjaa kuin se, että teet rikosilmoituksen Suomi24-nettisivun ylläpitäjälle. Meinaatko, että jonkun sivun ylläpitäjä voisi vaikka tuomita sakkoihin tai vankilaan ? Jep, käytät sanoja, joista et oikein edes tajua, mitä ne tarkoittaa - tai millaisessa ympäristössä ne on kirjoitettu. Et ikään kuin pelaa ihan täydellä pakalla. Toki varmasti imit heti toivomasi "diagnoosin" ja uskot siihen vieläkin kuin vuoreen, mutta enemmän huomiota voisi herättää se, että joku muukin on ollut huolissaan mielenterveydestäsi. Kukaan ei siitä voi tehdä mitään nettidiagnoosia, mutta kuten sanoin; kirjoituksesi on hyvin lähellä samaa tyyliä kuin mielisairaudestaan kertoneiden kirjoitukset.
<< Harmi vaan, ettei hänkään Saatanan pelossa kirjoittanut tuota omalla nimellään >>
Ei tietenkään, koska joku olisi voinut tarkastaa, ettei kirjoittaja ole lääkäri. [Tai jos sattumalta olisi ollut, hän olisi menettänyt oikeutensa oitis kun joku olisi raportoinut, että joku lääkäri antaa nettikirjoitusten perusteella diagnooseja.]
Onkohan elämäsi kietoutunut nyt liiaksi tämän nettisivun ympärille, kun luulet, että tämän sivun ylläpitäjä olisi taho, joka ottaa vastaan rikosilmoituksia tai että se on taho, joka pystyy antamaan lääkärinlausuntoja ? Oletkohan vähän liian umpimielinen ja eristäytynyt normaalista yhteiskunnasta niin, että se on alkanut heikentää mielenterveyttäsi ?
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?On minua muutamat muutkin lääkärit tutkineet ja tulleet samaan, Raamatussa ilmoitettuun tulokseen:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
On minua muutamat muutkin lääkärit tutkineet ja tulleet samaan, Raamatussa ilmoitettuun tulokseen:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."<< On minua muutamat muutkin lääkärit tutkineet ja tulleet samaan, Raamatussa ilmoitettuun tulokseen:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat." >>
Mutta ovatkohan he tutkineet niitä psykiatrian alalle kuuluvia asioita. Touhuamisesi muistuttaa varsin paljon nimenomaan mielenhäiriöisen viestintää. Elät kenties (?) elämääsi vähän niin kuin tynnyrissä: näet pahoja henkiä vähän siellä ja täällä, niin sosiaaliset kontaktit rajoittuu melkoisesti. Oikeastaan ainoat on täällä verkossa kun julistat tuota omalaatuista uskomustasi, joka pohjautuu näkyihisi - eikä täälläkään olevat kontaktit ole oikein kahden ihmisen kohtaamista. Siksi tuo uskomuksesi kasvaa niin kieroon. Arvaanko yhtään lähelle ? Ainakin tuolla tavoin moni sekaisin mennyt päänsä sekoittaa - jos tosiaan on tuollaisia skitsofrenian oireita kuten näyt tms. aistiharhat.
<< On minua muutamat muutkin lääkärit >>
Muut ?
Oliko nettikirjoittaja varmasti oikea lääkäri ?
Onko nettiportaalin ylläpitäjä varmasti viranomaistaho, jolle voi tehdä rikosilmoituksia ?
Nii-in, monet ihan yksinkertaiset asiatkin menevät solmuun päässäsi. Uskot vaan omaan "totuuteesi", jossa haluamasi terveyskirjoituksen kirjoittaja muuttuu ehdottomaksi lääkäriksi, joka tietää nettikirjoitusten perusteella diagnoosin ja Suomi24-portaali muuttuu viranomaiseksi, joka ratkoo ja tutkii rikosilmoituksia. Jep, ehkä hieman on nuo perusasiatkin jo sekaisin siinä pääkopassa.
<< On minua muutamat muutkin lääkärit tutkineet ja tulleet samaan, Raamatussa ilmoitettuun tulokseen:
"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat." >>
Mutta ovatkohan he tutkineet niitä psykiatrian alalle kuuluvia asioita. Touhuamisesi muistuttaa varsin paljon nimenomaan mielenhäiriöisen viestintää. Elät kenties (?) elämääsi vähän niin kuin tynnyrissä: näet pahoja henkiä vähän siellä ja täällä, niin sosiaaliset kontaktit rajoittuu melkoisesti. Oikeastaan ainoat on täällä verkossa kun julistat tuota omalaatuista uskomustasi, joka pohjautuu näkyihisi - eikä täälläkään olevat kontaktit ole oikein kahden ihmisen kohtaamista. Siksi tuo uskomuksesi kasvaa niin kieroon. Arvaanko yhtään lähelle ? Ainakin tuolla tavoin moni sekaisin mennyt päänsä sekoittaa - jos tosiaan on tuollaisia skitsofrenian oireita kuten näyt tms. aistiharhat.
<< On minua muutamat muutkin lääkärit >>
Muut ?
Oliko nettikirjoittaja varmasti oikea lääkäri ?
Onko nettiportaalin ylläpitäjä varmasti viranomaistaho, jolle voi tehdä rikosilmoituksia ?
Nii-in, monet ihan yksinkertaiset asiatkin menevät solmuun päässäsi. Uskot vaan omaan "totuuteesi", jossa haluamasi terveyskirjoituksen kirjoittaja muuttuu ehdottomaksi lääkäriksi, joka tietää nettikirjoitusten perusteella diagnoosin ja Suomi24-portaali muuttuu viranomaiseksi, joka ratkoo ja tutkii rikosilmoituksia. Jep, ehkä hieman on nuo perusasiatkin jo sekaisin siinä pääkopassa.
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?Ovat tutkineet ja todenneet, että aivot ovat terveet, sillä eivät sairaat aivot pysty millään tuollaista tietomäärää käsittämään ja ymmärtämään.
Ja kaikki nuo kertomasi unet pitävät aivosi edelleen terveinä.TeuvoSuni kirjoitti:
Ovat tutkineet ja todenneet, että aivot ovat terveet, sillä eivät sairaat aivot pysty millään tuollaista tietomäärää käsittämään ja ymmärtämään.
Ja kaikki nuo kertomasi unet pitävät aivosi edelleen terveinä.En tiedä, uskovatko kaikki psykiatrit Jumalaan, mutta ainakin muutama on uskonut:
"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ovat tutkineet ja todenneet, että aivot ovat terveet, sillä eivät sairaat aivot pysty millään tuollaista tietomäärää käsittämään ja ymmärtämään.
Ja kaikki nuo kertomasi unet pitävät aivosi edelleen terveinä.<< Ovat tutkineet >>
Siis Sinua on jo useampi psykiatri tutkinut ?
Minkähän takia. Ihan vaan senkö, ettei Sinulla ole ihan kaikki kunnossa. Eli ongelmasi ovat jo tiedossa ilmeisesti muillakin. Tätä vähän arvelinkin, kuten sanoin.
Tosiaan, eihän perusterveelle ihmiselle oikein koskaan tehdä mitään psykiatrista tutkimusta.
<< eivät sairaat aivot pysty millään tuollaista tietomäärää käsittämään ja ymmärtämään >>
Heh, siis luulotteletko nyt ihan tosissasi itsellesi, että olisit kansakoulun pohjalta ponnistava ihminen, jolla olisi erityisen poikkeuksellisen suuri tietomäärä (jopa kovempi kuin kenelläkään koko maailmassa kun "tiedät" kaikkien uskontojen olevan väärässä ja omasi oikeassa) ? Jos tuo ei ole harhaluuloisuushäiriötä, niin mikä sitten.
Ja tosiaan, jos tämä "poikkeuksellisen valtava tietomäärä" vieläpä kertoo, että Suomi24 on sellainen taho, jolle voi tehdä rikosilmoituksia tai että nettiin kirjoitettu höpinä olisi lääkärintodistus, niin etköhän tee itsestäsi pellen noine megalomaanisine luuloinesi. Sepä se olisikin kun sekopäät tajuaisivat, etteivät ole mitään poikkeuksellisen kyvykkäitä ja tietäviä, niin monet pääsisi jo mentaalitason ongelmistaan sillä.
<< Ovat tutkineet >>
Siis Sinua on jo useampi psykiatri tutkinut ?
Minkähän takia. Ihan vaan senkö, ettei Sinulla ole ihan kaikki kunnossa. Eli ongelmasi ovat jo tiedossa ilmeisesti muillakin. Tätä vähän arvelinkin, kuten sanoin.
Tosiaan, eihän perusterveelle ihmiselle oikein koskaan tehdä mitään psykiatrista tutkimusta.
<< eivät sairaat aivot pysty millään tuollaista tietomäärää käsittämään ja ymmärtämään >>
Heh, siis luulotteletko nyt ihan tosissasi itsellesi, että olisit kansakoulun pohjalta ponnistava ihminen, jolla olisi erityisen poikkeuksellisen suuri tietomäärä (jopa kovempi kuin kenelläkään koko maailmassa kun "tiedät" kaikkien uskontojen olevan väärässä ja omasi oikeassa) ? Jos tuo ei ole harhaluuloisuushäiriötä, niin mikä sitten.
Ja tosiaan, jos tämä "poikkeuksellisen valtava tietomäärä" vieläpä kertoo, että Suomi24 on sellainen taho, jolle voi tehdä rikosilmoituksia tai että nettiin kirjoitettu höpinä olisi lääkärintodistus, niin etköhän tee itsestäsi pellen noine megalomaanisine luuloinesi. Sepä se olisikin kun sekopäät tajuaisivat, etteivät ole mitään poikkeuksellisen kyvykkäitä ja tietäviä, niin monet pääsisi jo mentaalitason ongelmistaan sillä.
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?Sen takia on tutkittu, että tulisi selväksi, mistä kaltaistesi herjat ovat lähtöisin.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sen takia on tutkittu, että tulisi selväksi, mistä kaltaistesi herjat ovat lähtöisin.
Eli sinua on tutkittu monta kertaa sen takia koska kuulet ääniä pääsi sisällä. Tämä selittää sen miksi olet noin seko.
Ei normaalia ihmisen tarvitse mennä tutkituttamaan päätään montaa kertaa. Anonyymi kirjoitti:
Eli sinua on tutkittu monta kertaa sen takia koska kuulet ääniä pääsi sisällä. Tämä selittää sen miksi olet noin seko.
Ei normaalia ihmisen tarvitse mennä tutkituttamaan päätään montaa kertaa.Hyvä on että on tutkittu.
Ovat ainakin tukijat saanee siitä rauhan sielulleen:
"Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."
Kuvitteletko sinäkin, että Jumalan puhe on samanlaista kuin pappien puhe, jota korvat hörössä kuunnellen ja uskotaan?
Se ei ole korvin kuultavissa koska se tulee tulee suoraan Hengen välityksellä ihmisen aivoihin. Siksi minunkaan ei tarvitse miettiä ja kirjoista etsiä vastauksia kaltaistesi herjoihin, vaan ne tulevat hei mainitsemallani tavalla.
Samalla tavalla kuin kaikki raamatunjakeetkin, jotka alustavasi ohjelmoitiin aivoihin, Kun Kristuksen ilmestymisessä silmieni eteen tuli se musta seinä ja siihen isoin kultakirjaimin sanat: RAAMATTU ON TOTTA. Siitä alkoi Raamatun lukeminen, josta olen kirjoittanut:
Luettuani ensimmäisen kerran Raamatun lävitse, aloitin alusta uudelleen, ja vielä kolmannen kerran profeettojen kirjoista Ilmestyskirjan loppuun. Ihmettelin ja mietin asioita, joita olin alleviivannut. Mitä enemmän luin, sitä enemmän ihmettelin, miten tämän kirjan ympärille on saatu rakennettua sadoittain erilaisia kuppikuntia, suuri ja pieniä? Ei tämä kirja ainakaan ole tuollaisiin johdattamassa. Siinähän koko ajan puhutaan vain yhdestä Herrasta, yhdestä Hengestä, yhdestä uskosta, vieläpä vain yhdestä kasteesta.
Toistuvasti siinä varoitetaan vääristä profeetoista, jotka esiintyvät Jumalan nimellä ja hänen palvelijoinaan. Tuossa kirjassa ei voi olla kuin yksi totuus, ja kaikki muu on valhetta. Mutta mikä se totuus on? Sitä jatkuvasti kyselin.
Alati jouduin peilaamaan myös omaa elämääni tuon kirjan valossa. Koin olevani vapaa ja kiitin siitä Jumalaa, joka oli minut vapauttanut. Samalla kuitenkin tunsin, etten sittenkään ole vapaa, elämästäni puuttuu vielä jotakin. Kestorukoukseni oli, että Jumala paljastaisi minulle tuon kirjan totuuden, mitään salaamatta. Olihan hän itse antanut näkynsä kautta todistuksen, että tuo kirja on totta.
Näin elämä jatkui. Tammikuussa 1987 sain yllättäen kutsun seurakunnan kirkkoneuvoston jäseneksi. Yllättäen siksi, etten ollut mikään aktiivinen kirkossakävijä, ja siksi, etten ollut minkään poliittisen puolueen jäsen. Sen verran hallinnosta tiesin, että kaikki luottamustoimet jaetaan poliittisin ansioin. Puolueiden voimasuhteiden oli sielläkin oltava kohdallaan.Miksi kuitenkin tätä kysyt:
"Mutta miksi jatkat tuota valehtelua ja herjaamista?"
Kun tuo on sinun itsesi mielenterveysongelma.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi kuitenkin tätä kysyt:
"Mutta miksi jatkat tuota valehtelua ja herjaamista?"
Kun tuo on sinun itsesi mielenterveysongelma.No ajattelin että kun kerta olet tajunnut että sinulla on mielenterveysongelmia, niin olisit myös tajunnut miten typeriä nämä sinun juttusi ovat.
Mutta ei näköjään :( Anonyymi kirjoitti:
No ajattelin että kun kerta olet tajunnut että sinulla on mielenterveysongelmia, niin olisit myös tajunnut miten typeriä nämä sinun juttusi ovat.
Mutta ei näköjään :(Sinun kirkkosi uskollinen kirkkoherra, oma vaimoni, ja kirkkoherran puoliso, uskonnon lehtori tämän diagnoosin teki maaliskuussa 1988
"Sinut on toimitettava Raahen mielenterveys toimiston kautta mielisairaalaan. Miten Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."
Kun tämä ei onnistunutkaan, kirkkoherra ilmoitti haastavansa minut käräjäoikeuteen.
Eikä haastetta ole vieläkään tullut, vaikka 32 vuotta olen sitä odottanut.
Tässä on nyt sinulla eriomainen tilaisuus kokeilla samaa.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinun kirkkosi uskollinen kirkkoherra, oma vaimoni, ja kirkkoherran puoliso, uskonnon lehtori tämän diagnoosin teki maaliskuussa 1988
"Sinut on toimitettava Raahen mielenterveys toimiston kautta mielisairaalaan. Miten Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."
Kun tämä ei onnistunutkaan, kirkkoherra ilmoitti haastavansa minut käräjäoikeuteen.
Eikä haastetta ole vieläkään tullut, vaikka 32 vuotta olen sitä odottanut.
Tässä on nyt sinulla eriomainen tilaisuus kokeilla samaa.Ja ihan oikeastikko luulet että joku uskoo näitä sinun höpinöitäsi? Olet jäänyt niin monta kertaa taas kiinni valehtelusta, ettei ole mitään syytä uskoa näitä sinun tarinoita.
Joten miksi jatkat tätä selvää valehtelua ja herjaamista? Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan oikeastikko luulet että joku uskoo näitä sinun höpinöitäsi? Olet jäänyt niin monta kertaa taas kiinni valehtelusta, ettei ole mitään syytä uskoa näitä sinun tarinoita.
Joten miksi jatkat tätä selvää valehtelua ja herjaamista?Ei minua lähetetty kenenkään ihmisen uskotuksi mieheksi. Vaan tähän tehtävään:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."- Anonyymi
jos katsot historiaa,1914 vuodesta eteenpäin,on empatia tosi kaukana.Jatkuvasti on sotia milloin missäkin,ei ole ollut ainuttakaan vuotta jolloin ei sodittaisi jossakin.Nyt on tekniikka siirtynyt robottiaikaan,jolloin taistelija istuu näyttöpäätteen takana ja ohjaa joistikilla dronetta,joka ampuu kuin olisi sotapeli käynnissä.Jos evoluuttio on tappamiseen syy,eikö siitä sitten olisi luovuttava,varsinkin kun se on teoria joka ei ole tosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa olisikin,mutta totuus on että tämä olento on kaikkein pahin tappaja .saatana on mielissään että suurin osa ei usko hänen olevan olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
jos katsot historiaa,1914 vuodesta eteenpäin,on empatia tosi kaukana.Jatkuvasti on sotia milloin missäkin,ei ole ollut ainuttakaan vuotta jolloin ei sodittaisi jossakin.Nyt on tekniikka siirtynyt robottiaikaan,jolloin taistelija istuu näyttöpäätteen takana ja ohjaa joistikilla dronetta,joka ampuu kuin olisi sotapeli käynnissä.Jos evoluuttio on tappamiseen syy,eikö siitä sitten olisi luovuttava,varsinkin kun se on teoria joka ei ole tosi.
Minulle on näytetty ja todistettu ihmiskunnan historia Golgatalta eteen päin, sillä ihmisten tappaminen alkoi sieltä, eikä vasta vuodesta 1914, kuten sinulle myöhäisheränneelle anonyymi on opetettu.
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa olisikin,mutta totuus on että tämä olento on kaikkein pahin tappaja .saatana on mielissään että suurin osa ei usko hänen olevan olemassa.
Miksi et kirjoittanut tuota omalla nimelläsi, vaikka totuuden tiesit.
Saatanan nouseminen ihmiskunnan jumalaksi, varmistui jo Paratiisin ensimmäisessä herätyskokouksessa:
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"
Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."
Se ei juuri koskaan esiinny omana itsenään, koska sillä on varaa omistaa monta nimeä:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."
Täälläkin se on esiintynyt monta kertaa kuvallani ja kieroon väännetyllä nimelläni.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sen takia on tutkittu, että tulisi selväksi, mistä kaltaistesi herjat ovat lähtöisin.
<< Sen takia on tutkittu, että tulisi selväksi, mistä kaltaistesi herjat ovat lähtöisin. >>
Eli niitä mielenterveysongelmia on ollut. Muista, että en herjaa. Mielenterveysongelmasi näkyvät niin kirkkaana kirjoituksissasi.
Ja tosiaan, tuolla jo selität alempana, että olet nähnyt harhanäkyjä ja kuullut ääniä pääsi sisällä jne., jotka ovat aivan selkeitä merkkejä mielenterveyshäiriöstä. Käytännössä varmaan jokaisella skitsofreenikolla on ollut tällaisia harhoja, joita Sinullakin. Tietenkään niin päin se ei mene, että kaikki, jolla harhoja on ollut, sairastuisivat niin pahasti, että pitäisi esim. aloittaa lääkitys/hoidot, mutta tuollaiset harhanäyt ja muut harha-aistimukset ovat ehdottomasti merkki skitsofreniariskistä. Käsittääkseni juuri teini-iässä nämä harha-aistimusoireet alkavat, että olit hivenen etuajassa, mutta ei ne tietenkään kaikilla kehity sellaiseksi, että siitä seuraisi psykoosi. Yllättävän moni vaan elää sitä omaa harhamaailmaansa kuten Sinäkin teet. Kuvittelet jotain jumalia, saatanoita ja ties mitä nettilääkäreitä, joista olet sitten muodostanut oman päänsisäisen maailmasi, joka on siis kehittynyt aiemmasta uskonnollisuudestasi yhä vaan kierommaksi ja kierommaksi, koska pääsi tuottaa lisää vaan harhanäkyjä, mutta koska et tajua niitä harhoiksi, tilasi vaan luisuu koko ajan etäämmälle normaalielämästä.
<< Sen takia on tutkittu, että tulisi selväksi, mistä kaltaistesi herjat ovat lähtöisin. >>
Eli niitä mielenterveysongelmia on ollut. Muista, että en herjaa. Mielenterveysongelmasi näkyvät niin kirkkaana kirjoituksissasi.
Ja tosiaan, tuolla jo selität alempana, että olet nähnyt harhanäkyjä ja kuullut ääniä pääsi sisällä jne., jotka ovat aivan selkeitä merkkejä mielenterveyshäiriöstä. Käytännössä varmaan jokaisella skitsofreenikolla on ollut tällaisia harhoja, joita Sinullakin. Tietenkään niin päin se ei mene, että kaikki, jolla harhoja on ollut, sairastuisivat niin pahasti, että pitäisi esim. aloittaa lääkitys/hoidot, mutta tuollaiset harhanäyt ja muut harha-aistimukset ovat ehdottomasti merkki skitsofreniariskistä. Käsittääkseni juuri teini-iässä nämä harha-aistimusoireet alkavat, että olit hivenen etuajassa, mutta ei ne tietenkään kaikilla kehity sellaiseksi, että siitä seuraisi psykoosi. Yllättävän moni vaan elää sitä omaa harhamaailmaansa kuten Sinäkin teet. Kuvittelet jotain jumalia, saatanoita ja ties mitä nettilääkäreitä, joista olet sitten muodostanut oman päänsisäisen maailmasi, joka on siis kehittynyt aiemmasta uskonnollisuudestasi yhä vaan kierommaksi ja kierommaksi, koska pääsi tuottaa lisää vaan harhanäkyjä, mutta koska et tajua niitä harhoiksi, tilasi vaan luisuu koko ajan etäämmälle normaalielämästä.
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?Niin ne papit uskoivat, ja uskovat edelleen, kuten sinäkin.
Hyvä oli että tutkittivat ja saivat selville etten olutkaan mielisairas, vaan täysin terve.
Kuten sotilaslääkäri jo vuonna 2008 totesi:
YMMÄRRÄTKÖ?
TE ETTE AINAKAAN HENKISESTI OLE SAIRAS, SELVÄN
KIRJALLISEN ILMAISUNNE SEKÄ LOOGISUUTEENNE PERUSTUEN.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Niin ne papit uskoivat, ja uskovat edelleen, kuten sinäkin.
Hyvä oli että tutkittivat ja saivat selville etten olutkaan mielisairas, vaan täysin terve.
Kuten sotilaslääkäri jo vuonna 2008 totesi:
YMMÄRRÄTKÖ?
KIRJALLISEN ILMAISUNNE SEKÄ LOOGISUUTEENNE PERUSTUEN.<< Niin ne papit uskoivat, ja uskovat edelleen, kuten sinäkin. >>
Kirjoituksesi viittaa vahvasti mielenterveyden häiriöön, näkysi viittaa mielenterveyden häiriöön, päänsisäiset äänet viittaa mielenterveyshäiriöön, uskonnolliset hyvin eriytyneet kuvitelmat viittaavat mielenterveyshäiriöön, megalomaaniset kuvitelmat omista kyvyistä ja tiedoista viittaa mielenterveyshäiriöön - ja toki myös uskomuksesi, että Suomi24 on jokin viranomaistaho, jolle tehdään rikosilmoituksia tai että netissä kirjoitteleva olisi joku diagnoosin kirjoittaja viittaa mielenterveyshäiriöön.
Niin, aika moni asia näyttää siihen suuntaan.
<< Hyvä oli että tutkittivat ja saivat selville etten olutkaan mielisairas, vaan täysin terve. >>
Ei ne sellaista ole kirjoittaneet. Et vaan ollut (ainakaan silloin vielä) riittävän sekaisin, että olisi aloitettu hoito. Toki nuo sepitelmäsi jostain nettitohtoreista ja netin yksityisistä viranomaisista asettaa kyllä melkoisen varjon sille, mitähän Sinusta oikeasti on tutkittu. Et varmasti tajua itsekään.
<< Kuten sotilaslääkäri jo vuonna 2008 totesi:
YMMÄRRÄTKÖ?
KIRJALLISEN ILMAISUNNE SEKÄ LOOGISUUTEENNE PERUSTUEN. >>
Heh, siis kun joku kirjoittaa tällaisella keskustelupalstalla, että olisi mukamas lääkintäyliluutnantti (ja lääkäri), niin uskot siihen kuin vuoreen ? Eikö jo tuo ole mielenterveyshäiriön tunnusmerkki, että todella uskot johonkin täysin tuntemattomaan ihmiseen, joka voi olla vaikka Reiska K-kaupan varastolta, joka kirjoittelee tuollaista ?
Miksi tuo olisi absoluuttista faktaa nyt yht'äkkiä ?
Niin, et vaan itse tajua tilaasi. Lukkiudut tuollaisiin epämääräisiin höpinöihin kuin hukkuva oljenkorteen vaikka nimenomaan Sinun pitäisi tajuta haastaa se, ovatko nuo näyt oikeasti jotain jeesuksia vai ihan vaan tavallisia skitsofreniatyyppiseen mielenterveyshäiriöön liittyviä näkyjä - kuten niin monella muullakin. Yksikään heistä ei ole ollut mikään Jumalan suora sanansaattaja vaikka he ovat niin kuvitelleet näkyjensä (ja muiden harha-aistimustensa) kanssa. Miksi ihmeessä olisit jotenkin täysin poikkeava tapaus kaikista muista tunnetuista vaikka koko ajattelun, käyttäytymisen ja oireiden kirjo on samanalainen kuin muilla. Niin, itselläsi olisi vaan helpompi olla, jos tajuaisit tilasi. Me muut emme tietenkään tuollaisiin täysin älyttömiin horinoihin tulla tietenkään ikinä uskomaan.
<< Te ette ainakaan henkisesti ole sairas >>
Tuskin psykiatri käyttäisi sanoja "henkisesti sairas".
<< SELVÄN KIRJALLISEN ILMAISUNNE SEKÄ LOOGISUUTEENNE PERUSTUEN. >>
Siis skitsofreenikko voi olla hyvinkin selkeästi sitä omaa harhamaailmaansa selittävä. Nuo selitykset vaan menee umpikieroon (vaikka olisivatkin "loogisia" omassa "todellisuudessaan"). Ei skitsofrenia nyt sentään sitä tarkoita, ettei pystyisi kommunikoimaan näennäisen rationaalisesti.
<< Niin ne papit uskoivat, ja uskovat edelleen, kuten sinäkin. >>
Kirjoituksesi viittaa vahvasti mielenterveyden häiriöön, näkysi viittaa mielenterveyden häiriöön, päänsisäiset äänet viittaa mielenterveyshäiriöön, uskonnolliset hyvin eriytyneet kuvitelmat viittaavat mielenterveyshäiriöön, megalomaaniset kuvitelmat omista kyvyistä ja tiedoista viittaa mielenterveyshäiriöön - ja toki myös uskomuksesi, että Suomi24 on jokin viranomaistaho, jolle tehdään rikosilmoituksia tai että netissä kirjoitteleva olisi joku diagnoosin kirjoittaja viittaa mielenterveyshäiriöön.
<< Hyvä oli että tutkittivat ja saivat selville etten olutkaan mielisairas, vaan täysin terve. >>
Ei ne sellaista ole kirjoittaneet. Et vaan ollut (ainakaan silloin vielä) riittävän sekaisin, että olisi aloitettu hoito. Toki nuo sepitelmäsi jostain nettitohtoreista ja netin yksityisistä viranomaisista asettaa kyllä melkoisen varjon sille, mitähän Sinusta oikeasti on tutkittu. Et varmasti tajua itsekään.
YMMÄRRÄTKÖ?
Heh, siis kun joku kirjoittaa tällaisella keskustelupalstalla, että olisi mukamas lääkintäyliluutnantti (ja lääkäri), niin uskot siihen kuin vuoreen ? Eikö jo tuo ole mielenterveyshäiriön tunnusmerkki, että todella uskot johonkin täysin tuntemattomaan ihmiseen, joka voi olla vaikka Reiska K-kaupan varastolta, joka kirjoittelee tuollaista ?
Niin, et vaan itse tajua tilaasi. Lukkiudut tuollaisiin epämääräisiin höpinöihin kuin hukkuva oljenkorteen vaikka nimenomaan Sinun pitäisi tajuta haastaa se, ovatko nuo näyt oikeasti jotain jeesuksia vai ihan vaan tavallisia skitsofreniatyyppiseen mielenterveyshäiriöön liittyviä näkyjä - kuten niin monella muullakin. Yksikään heistä ei ole ollut mikään Jumalan suora sanansaattaja vaikka he ovat niin kuvitelleet näkyjensä (ja muiden harha-aistimustensa) kanssa. Miksi ihmeessä olisit jotenkin täysin poikkeava tapaus kaikista muista tunnetuista vaikka koko ajattelun, käyttäytymisen ja oireiden kirjo on samanalainen kuin muilla. Niin, itselläsi olisi vaan helpompi olla, jos tajuaisit tilasi. Me muut emme tietenkään tuollaisiin täysin älyttömiin horinoihin tulla tietenkään ikinä uskomaan.
Siis skitsofreenikko voi olla hyvinkin selkeästi sitä omaa harhamaailmaansa selittävä. Nuo selitykset vaan menee umpikieroon (vaikka olisivatkin "loogisia" omassa "todellisuudessaan"). Ei skitsofrenia nyt sentään sitä tarkoita, ettei pystyisi kommunikoimaan näennäisen rationaalisesti.
No, minkäs sitten, jos et tuon näkysi vuoksi ?SILMÄT sidottunako sinä täällä tekopyhyyttäsi julistat ja Pyhää Henkeä herjaat, kun vielä kehtaat kysyä, minkä vuoksi:
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."Uskonnot ja uskomukset
Ateismi
Palaute Suomi24
TeuvoSuni
25.03.2021 20:02
Ilmoita
Tässä taas teidän suosikkinne on rikollisena, varastettuaan kuvani ja lisäämällä siihen nimeni väärennöksen.
Miksi jatkuvasti ryhdytte hänen rikoskumppaniksi?
TeuvoSun1
25.03.2021 19:56
Homoseksuaalisuus kristittyjen leirillä on yleistä, ja ah, siitähän minä pidän kovin. Saatanan ihanat Hunksit, minulla on seinäkalenterikin Raamatun vieressä
Miksette tekisi kaikki niin kuin Teuvo käskee?- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Uskonnot ja uskomukset
Ateismi
Palaute Suomi24
TeuvoSuni
25.03.2021 20:02
Ilmoita
Tässä taas teidän suosikkinne on rikollisena, varastettuaan kuvani ja lisäämällä siihen nimeni väärennöksen.
Miksi jatkuvasti ryhdytte hänen rikoskumppaniksi?
TeuvoSun1
25.03.2021 19:56
Homoseksuaalisuus kristittyjen leirillä on yleistä, ja ah, siitähän minä pidän kovin. Saatanan ihanat Hunksit, minulla on seinäkalenterikin Raamatun vieressä
Miksette tekisi kaikki niin kuin Teuvo käskee?Teit jo selväksi että et ole kiinnostunut Eevasta. Sinun seksuaalinen suuntautuneisuutesi on oma asiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Teit jo selväksi että et ole kiinnostunut Eevasta. Sinun seksuaalinen suuntautuneisuutesi on oma asiasi.
Ota huomioon ikäni, ennen kuin alat herjata minua seksuaalisuudellasi.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ota huomioon ikäni, ennen kuin alat herjata minua seksuaalisuudellasi.
Ota viagraa jos ei seiso.
Anonyymi kirjoitti:
Ota viagraa jos ei seiso.
Ne on tarkoitettu kaltaisillesi tekopyhille tekopyhää toimitusta varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Kumpa olisikin,mutta totuus on että tämä olento on kaikkein pahin tappaja .saatana on mielissään että suurin osa ei usko hänen olevan olemassa.
Eipäs olla epärehellisiä. Jos uskot Raamattua, kuten sinusta oletan, sen mukaan fanittamasi mielikuvitusolento on surmannut ihmisiä monta kertaluokkaa enemmän. Anonyymi kirjoitti:
>> Kumpa olisikin,mutta totuus on että tämä olento on kaikkein pahin tappaja .saatana on mielissään että suurin osa ei usko hänen olevan olemassa.
Eipäs olla epärehellisiä. Jos uskot Raamattua, kuten sinusta oletan, sen mukaan fanittamasi mielikuvitusolento on surmannut ihmisiä monta kertaluokkaa enemmän.Ei Pyhä Henki minua tänne turhaan lähettänyt.
Koska sinäkin olet tullut uskoon.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
SILMÄT sidottunako sinä täällä tekopyhyyttäsi julistat ja Pyhää Henkeä herjaat, kun vielä kehtaat kysyä, minkä vuoksi:
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."<< SILMÄT sidottunako sinä täällä tekopyhyyttäsi julistat ja Pyhää Henkeä herjaat >>
Ei kun nimenomaan silmät auki: pystyinhän lukemaan kirjoituksista, että olet vähintään ollut mielenterveyspalveluiden piirissä - tai että mielenterveyshäiriöitä löytyy.
Ja tosiaan, mitä ihmeen herjaamista tämä muka olisi ?
Ja pyhää henkeä ? Kuvitteletko, että nuo harha-aistimuksesi olisi todella joku pyhä henki ?
<< vielä kehtaat kysyä, minkä vuoksi:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. >>
Niin tosiaan, kysyin, että minkä vuoksi sitten tänne kirjoittelet, jos et harhojesi vuoksi. No, vastaat nimenomaan tuollaisella skitsofreniaan liittyvällä harha-aistimuksella, että olisit saanut muka ilmoituksen joltain jumalalliselta taholta, että olet joku "valittu" ja aivan täysin erityinen ihminen [siis juuri täsmälleen samat luulot kuin muillakin skitsofreenikoilla]. Jep, eiköhän tuo ollut nimenomaan vastaus kysymykseeni: olet nimenomaan noiden harhanäkyjesi ja -aistimustesi vuoksi kirjoittamassa tänne tuota hölinääsi (vaikka väitit, ettei näin ole).
<< Niin ne papit uskoivat, ja uskovat edelleen, kuten sinäkin. >>
YMMÄRRÄTKÖ?
Saatana aloitti Jeesuksen vainoamisen heti, kun tietäjät olivat ilmoittaneet hänen syntymisen.
"Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan, hän raivostui. Hän antoi käskyn, että Betlehemissä ja sen lähistöllä oli surmattava kaikki kaksivuotiaat ja sitä nuoremmat pojat, sen ajan perusteella, jonka hän oli tietäjiltä saanut selville.
Näin kävi toteen tämä profeetta Jeremian lausuma ennustus:
Ramasta kuuluu huuto, itku ja kova valitus. Raakel itkee lapsiaan eikä lohdutuksesta huoli, sillä heitä ei enää ole. "- Anonyymi
Sama tarina alkuperäisessä, muistaakseni yli 3 000 vuotta vanhassa Khrisnassa.
Hindujen Jumala.
Joku Juutalaisten lahko kehitti Kristus kulttisi.
Sorge. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tarina alkuperäisessä, muistaakseni yli 3 000 vuotta vanhassa Khrisnassa.
Hindujen Jumala.
Joku Juutalaisten lahko kehitti Kristus kulttisi.
Sorge.Siis yli 3 000 vuotta vanhemmassa Kristus kultissa!
- Anonyymi
Saatanat, jeesukset ja jumalat ovat mielikuvitusolentoja, ei muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Saatanat, jeesukset ja jumalat ovat mielikuvitusolentoja, ei muuta.
Niin ovat sinulle, koska juuri Saatana on tuon opin sinun mielikuvituksiisi antanut.
Saaden sinut onnelliseksi ja ikuisesti omakseen.
- Anonyymi
Koraani kertoo että ketään ei saa enkeleistä asettaa ALLAHIN rinnalle. Tämä perustuu siihen, että Allahista Jeesus on sanonut ISÄ YKSIN ON HYVÄ. Ja suuri osa enkeleistä mm. Jehova, Kaikkivaltias ovat taipuvaisia hyvän teon ohella tekemään myös pahaa. Mutta Koraanin mukaan kaikki nuo ja myös Jeesus ovat Iblis (saatana) hahmoja, jotka ALLAH on karkottanut luotaan eli he ovat henkiä, jotka ovat lähteneet Jumalan luota. Taipuvaisia hyvien tekojen ohella myös aiheuttamaan pahaa.
Jos tahtoo jonkun apostolin näkemyksen saatanaan niin lukemalla Bartholomeuksen evankeliumia tai Barnabaan evankeliumia saa asiasta jonkinlaisen kuvan. Bartholomeus kertoo, että alunperin kaikkien enkelien piti kumartaa AADAMIA, mutta Iblis (tuli elementti) kieltäytyi. Ja Iblis vaati päästä kumartamaan ennemmin Jeesusta kuin Aadamia. Niin hän kumarsi Jeeusta ja Jeesus otti hänet palveluksensa ja Saatana oli se enkeli joka repi temppelin esiripun Jeesuksen kuollessa.
Matteus kertoo saatanan todistaneen: Minulle on annettu maailman kaikki valtakunnat ja niiden loisto. Ja Daniel kertoo seitsemännessä luvussaan, että Jumalan valtakunta on kaikkien maailman valtakuntien hallitsija. Siinä mielessä siis saatana on Jumalan valtakunnan kuningas. Ja joka kumartaa saatanaa vähänkin saa maallista mammonaa ja oman kirkon tai oman valtakunnnan. Esim. tohtori Lutherin piti ensin antaa lupa tappaa talonpoikia ennen kuin hän sai oman valtakunnan.Oikein on Raamatussa sinustakin kirjoitettu, sillä tämä aika alkoi Golgatalta, kun Jumaln Poika oli tapettu, koska oli nimitellyt valittua kansaa Saatanoiksi:
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikein on Raamatussa sinustakin kirjoitettu, sillä tämä aika alkoi Golgatalta, kun Jumaln Poika oli tapettu, koska oli nimitellyt valittua kansaa Saatanoiksi:
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."Nuo eivät ole Jeesuksen sanoja.
Anonyymi kirjoitti:
Nuo eivät ole Jeesuksen sanoja.
Uskosi mukaan olet oikeassa, koska Saatana on tehnyt sinut onnelliseksi valehtelemalla sinulle.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Uskosi mukaan olet oikeassa, koska Saatana on tehnyt sinut onnelliseksi valehtelemalla sinulle.
Sinä valehtelet. Ne ovat Paavalin sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Teuvo on kova valehtelemaan. Huomattu on. Herjaaja myös. Mielistelee ensin ja lopuksi raivostuu ja alkaa mieletön herjaus. Monelta palstalta lähtenyt ”ovet paukkuen”.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ovatkin, koska Paavali itse tunnusti olevansa valehtelija. Ensin yksin:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Mutta sitten monikossa, kun sai mukaansa Johannesta lukuunottamatta kaikki muut Jeesuksen opetuslapset.
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
Jumalan viha kohtasi Paavalin ja Pietarin Roomassa, jossa heidät ristillä tapettiin. Ja Pietarin uskollisuudesta Paavalille, Saatana listasi hänet Rooman ensimmäiseksi paaviksi, ja rakennutti hänelle suuren Pietarinkirkon.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jäit kiinni valheesta. Olet valehtelija. Olet syntinen.
- Anonyymi
"Kun kysyn teidän käsitystänne Saatanasta"
Ei ole mitään käsitystä minulle kyseinen tarinoiden hahmo on samanlainen kuin mikä tahansa muu uskomus menninkäisistä jeesuksiin .
Semmoinen käsitys kuitenkin että jotkut ihmiset pitävät kyseistä tarinan hahmoa paljon esillä kirjoituksissaan joten kai heillä jonkinlainen pakonomainen suhde on tähän uskomukseensa kun ovat sen niin intohimoisesti elämäänsä ottaneet ja siitä jaksavat päivästä päivään julistaa ja näin saatanaa pitää esillä .
Jotkut jopa uskovat saatana olemassa oloon ja eipä kai se saatana sitten lapsiltaan enempää vaadi ...eihän jumalakaan vaadi kuin uskon olemassa oloonsaMillä olet selittänyt itsellesi Jumalan Pojan tappamisen, ristiretket, 30-vuotisen sodan, Suomen sodat ja senkin, kun oli ruotsalaisista ja venäläisistä päästy eroon, niin alettiin tappaa omia sisaria ja veljiä. Puhumattakaan siitä, kun jo lapset tappavat leikkitovereitaan.
Raamattuun on vuonna 90 kirjattu, miten Paavalin lähetysmatkojen seurauksena koko maailma oli jo Pahan eli Saatanan valassa jo vuonna 90 - ei 1990.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Millä olet selittänyt itsellesi Jumalan Pojan tappamisen, ristiretket, 30-vuotisen sodan, Suomen sodat ja senkin, kun oli ruotsalaisista ja venäläisistä päästy eroon, niin alettiin tappaa omia sisaria ja veljiä. Puhumattakaan siitä, kun jo lapset tappavat leikkitovereitaan.
Raamattuun on vuonna 90 kirjattu, miten Paavalin lähetysmatkojen seurauksena koko maailma oli jo Pahan eli Saatanan valassa jo vuonna 90 - ei 1990.Ihan politiikka vallanhimo luokkaerot tällaisia tavallisia ristiriitoja ihmisten kesken joita on aina ollut .Syvemminkin voisi syitä näihin asioihin alkaa tutkimaan mistä mikäkin konflikti on saanut alkunsa mutta taitaisi tulla liian pitkä teksti tällaiselle palstalle
Anonyymi kirjoitti:
Ihan politiikka vallanhimo luokkaerot tällaisia tavallisia ristiriitoja ihmisten kesken joita on aina ollut .Syvemminkin voisi syitä näihin asioihin alkaa tutkimaan mistä mikäkin konflikti on saanut alkunsa mutta taitaisi tulla liian pitkä teksti tällaiselle palstalle
Ei siihen muuta syytä ole kuin Saatana.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei siihen muuta syytä ole kuin Saatana.
Voi olla syynä myös pikku-mörkö...
- Anonyymi
Isä yksin on hyvä! Neljä raamatun evankelistaa ovat uskon tukipylväitä. He kirjoittavat yleviä asioita Jumalan kunniaksi. Heihin perustuu USKO, mutta ei totuus. Tohtori Luther kertoo vähässä katekismuksessa, että usko on kirjaimen kunnioitusta, ja tosi kasteen merkki on usko. Uskovalla ei tarvitse olla totuuden henkeä, vaan usko jonka oikea kaste antaa riittää.
Joka on saanut totuuden hengen kyllä sietää muutakin kuin pelkkää kirjainta, uskoa, kastetta, tukipylvästä, nimittäin täyttä totuutta. Apostoli Paavali esim sai totuuden hengen jo ennen syntymää eikä välittänyt juutalaisen uskon pylväästä eli Mooseksesta vaan tuhosi lain. Hän ei totuudesta väistynyt. Edes USKON HYVÄKSI.- Anonyymi
Bartolomeuksen evankeliumi ei kelpaa raamattuun. Eihän edes Jasher tai Heenok kelvanneet, mutta vaikka se on USKON KANNALTA heikko niin RAKKAUS ILOITSEE TOTUUDESTA. Eikä pelkää sitä.
Säilyttäkää toki puhdas usko , minä etenen täyteen totuuteen ja pyrin uskoon rukouksen kautta. Islam on korvannut uskon rukouksella ja koraani sisältää kieltämättä ristiriitoja. Usko ennen kaikkea???? Saatanan tarinoita tänne levittelet niin Lutherista kuin Paavalistakin, näistä kahdesta murhaajasta.
Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan. Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!"
Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta. Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinää, jonka takaa tuo ääni kuului.
Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan tarinoita tänne levittelet niin Lutherista kuin Paavalistakin, näistä kahdesta murhaajasta.
Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan. Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!"
Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta. Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinää, jonka takaa tuo ääni kuului.
Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.Niin pyydän anteeksi että hieman rienasin noita Jumalan palvelijoita tohtori Lutheria ja apostoli Paavalia, sekä vielä Jehovaa ja Kristustakin. Kirjoitin tahallani shokeeraavasti ja särmikkäästi, välittämättä uskosta.
Tietenkin kaikki Jumalan palvelijat muodostavat uskon perustan ja PYLVÄÄT eikä ole kunniallista heitä rienata. Kiitos heille heidän äärettömän arvokkaasta uhristaan kun he koko elämänsä antoivat edestämme. Anonyymi kirjoitti:
Niin pyydän anteeksi että hieman rienasin noita Jumalan palvelijoita tohtori Lutheria ja apostoli Paavalia, sekä vielä Jehovaa ja Kristustakin. Kirjoitin tahallani shokeeraavasti ja särmikkäästi, välittämättä uskosta.
Tietenkin kaikki Jumalan palvelijat muodostavat uskon perustan ja PYLVÄÄT eikä ole kunniallista heitä rienata. Kiitos heille heidän äärettömän arvokkaasta uhristaan kun he koko elämänsä antoivat edestämme.Saatana kyllä antaa sinulle kaikki nuo herjasi anteeksi.
Mutta Pyhän Hengen, Kristuksen herjausta et Jumalalta anteeksi saa:
"Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana kyllä antaa sinulle kaikki nuo herjasi anteeksi.
"Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta."Ihmisen pojasta ja lähettiläästä puhuin. En Kristuksesta joka on Sana eli Luojamme.
Mutta jokainen Jumalan lähettiläs ja jopa Jumalan valtakunnan paljasjalkaiset vailla lompakkoa olevat lähettiläät ovat uskon kannalta hyvin arvostettuja. Ketään lähettilästä ei pidä torjua tai pahoinpidellä.
Totuus ei saa olla milloinkaan ylitse uskon.
Usko ennen kaikkea.
Jehova vain antoi ikuisen siunauksen: Tapio sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita. MUTTA OLE MENNYT LIIAN PITKÄLLE TOTUUDEN KAIPUUSSA. - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
"Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta."Määrittele Pyhän Hengen herjaus.
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele Pyhän Hengen herjaus.
12 PYHÄN HENGEN HERJAUSTA
1. Armosta Jumala on teidät pelastanut.
2. Olkaa onnellisia uskosta, jonka olette saaneet.
3. Jos joku julistaa jotakin muuta, hän olkoon kirottu.
4. Poistakaa keskuudestanne se, joka on Paha.
5: Golgatan veressä voima on.
6. Vain me olemme oikeita jumalanlapsia.
7. Julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntisi anteeksi.
8. Helvettiin menet, kun et ole meidän joukossa uskomassa.
9. Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään.
10. Jeesus on Herra.
11. Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Jeesukseen Kristukseen.
12. Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen pojasta ja lähettiläästä puhuin. En Kristuksesta joka on Sana eli Luojamme.
Mutta jokainen Jumalan lähettiläs ja jopa Jumalan valtakunnan paljasjalkaiset vailla lompakkoa olevat lähettiläät ovat uskon kannalta hyvin arvostettuja. Ketään lähettilästä ei pidä torjua tai pahoinpidellä.
Totuus ei saa olla milloinkaan ylitse uskon.
Usko ennen kaikkea.
Jehova vain antoi ikuisen siunauksen: Tapio sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita. MUTTA OLE MENNYT LIIAN PITKÄLLE TOTUUDEN KAIPUUSSA.Saatanan ilosanoma, ja samalla Totuuden hengen herjaus:
"Totuus ei saa olla milloinkaan ylitse uskon."
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Tämä Pyhän Hengen ilmoitus Saulukselle, toteutui hänessä itsessään, kun hän Saatanan erinomaisten ilmestysten takia hän ajautui Saatanan orjaksi, ja sai uuden nimen Paulus.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan ilosanoma, ja samalla Totuuden hengen herjaus:
"Totuus ei saa olla milloinkaan ylitse uskon."
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Tämä Pyhän Hengen ilmoitus Saulukselle, toteutui hänessä itsessään, kun hän Saatanan erinomaisten ilmestysten takia hän ajautui Saatanan orjaksi, ja sai uuden nimen Paulus.Olet sitten opiskellu satukirjan melkein ulkoa ja teet siitä omia johtopäätöksiä. Suurin ongelma siinä on se että kerrot niitä tosi-asioina.
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten opiskellu satukirjan melkein ulkoa ja teet siitä omia johtopäätöksiä. Suurin ongelma siinä on se että kerrot niitä tosi-asioina.
Se on sinun ongelmasi, mutta ei minun.
Mutta jos olet aito ateisti, niin omasta kokemuksestani ja kaikesta siitä, mitä Pyhä Henki on 33 vuoden aikana tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä paljastanut, niin uskon, että tässä viimeisten joukossa voi olla hyvin monta ateistia:
"Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."
Sillä ei Raamatun ja Jumalan tekeminen saduiksi voi olla Pyhän Hengen herjausta, koska sitä ei ollut minun kohdalla silmitön vihakaan Jumalaa kohtaan.
Jos Jumalan jollekin ateistille ilmestyy, ja ottaa hänet opetuslapsekseen, se on niin selvä kokemus, ettei selväjärkinen millään usko sitä joksikin mielenterveyshäiriöksi.
Joten en usko, että hän alkaa ulvoa: "Tilatkaa heti ambulanssi, olen tullut hulluksi!"- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
12 PYHÄN HENGEN HERJAUSTA
1. Armosta Jumala on teidät pelastanut.
2. Olkaa onnellisia uskosta, jonka olette saaneet.
3. Jos joku julistaa jotakin muuta, hän olkoon kirottu.
4. Poistakaa keskuudestanne se, joka on Paha.
5: Golgatan veressä voima on.
6. Vain me olemme oikeita jumalanlapsia.
7. Julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntisi anteeksi.
8. Helvettiin menet, kun et ole meidän joukossa uskomassa.
9. Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään.
10. Jeesus on Herra.
11. Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Jeesukseen Kristukseen.
12. Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.Sulla on näköjään ihan omia tulkintoja...
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on näköjään ihan omia tulkintoja...
Ne ovat Isän totuutta pojalleen, jonka otti omakseen, kun hänellä ei ollut isää maailmassa.
"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.
"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon.
Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ne ovat Isän totuutta pojalleen, jonka otti omakseen, kun hänellä ei ollut isää maailmassa.
"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa.
"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon.
Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."Ne ovat pelkkiä tulkintoja, eivät mitään muuta. Valehtelet ja teet omia tulkintoja.
TeuvoSuni kirjoitti:
"Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta.""Mutta Pyhän Hengen, Kristuksen herjausta et Jumalalta anteeksi saa"
Tosi outoa kyllä, että mokomaa vieläpä väitetään rakastavaksi ja hyväksi. Täys perkelehän tuollainen kostonhaluinen piru on.
- Anonyymi
"Vaikka kaikki muu Raamatussa on teille satua, niin miten te pidätte Saatanaakin vain satuolentona, vaikka ei mene päivääkään, etteikö uutisissa kerrottaisi murhista, tapoista ja muistakin Saatanan hirmuteoista?"
En ole nähnyt mainitsemasi Saatanan kuvausta noissa uutisissa, vaan kyseessä on aina henkilö. Voitko näyttää uutisen missä kerrotaan Saatanan tappaneen ja murhanneen ketään?
Tuo on nyt yhtä lapsellinen kysymys kuin: Miksi et usko saunatonttujen kostoon, kun uutisissa voit selvästi nähdä kuinka saunoja palaa.Etpä tietenkään ole nähnyt, koska Jeesuksen tapettuaan Saatana tekeytyi rakkauden suureksi jumalaksi ja ihmiskuntaa ylenpalttisesti rakastavaksi Paavalille antamansa ilmoituksen mukaisesti:
8. ERINOMAINEN ILMESTYS JA OPETUS
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:
"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."
"Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."
Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."
Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.
Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.
Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.
Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.
Ja uskovat tekopyhää verta nauttiessaan varmasti pelastuvansa, kun kerran heidän pappinsa niin sanovat.
Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"
Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.
Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:
"Golgatan veressä voima on....."
Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
"Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Vaikka kaapit olisivat täynnä Saatanan vihan viiniä.TeuvoSuni kirjoitti:
Etpä tietenkään ole nähnyt, koska Jeesuksen tapettuaan Saatana tekeytyi rakkauden suureksi jumalaksi ja ihmiskuntaa ylenpalttisesti rakastavaksi Paavalille antamansa ilmoituksen mukaisesti:
8. ERINOMAINEN ILMESTYS JA OPETUS
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:
"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."
"Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."
Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."
Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.
Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.
Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.
Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.
Ja uskovat tekopyhää verta nauttiessaan varmasti pelastuvansa, kun kerran heidän pappinsa niin sanovat.
Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"
Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.
Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:
"Golgatan veressä voima on....."
Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
"Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Vaikka kaapit olisivat täynnä Saatanan vihan viiniä.Tähän sopii jatkoksi tämä Pyhän Hengen antama näky:
Minä näin Golgatan:
Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnelle tuollaista?
Kuolema tuolle miehelle!"
"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."
Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.
Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"
Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.
"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."
" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."
"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu,
Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille."
"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."
Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tähän sopii jatkoksi tämä Pyhän Hengen antama näky:
Minä näin Golgatan:
Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnelle tuollaista?
Kuolema tuolle miehelle!"
"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."
Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.
Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"
Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.
"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."
" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."
"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu,
Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille."
"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."
Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.Eli kun sinulla ei ole näyttää toteen väitettäsi, niin alat sepustamaan kaiken maailman diibadaapa taruja?
Oikeasti niiden murhien ja tappojen takana onkin avaruusolennot. Noin olen antanut täysi yhtä pätevän väitteen kuin mitä sinä teit. Olet kyllä jo jäänyt kiinni niin paljon suorasta valehtelusta, ettei sinua voi muutenkaan ottaa tosissaan.
Se että kirjoitat paljon, ei edesauta sinun asiaasi yhtään jollei siinä kirjoituksessa ole sisältöä. Kuka vain voi ottaa jotain satunnasta netistä ja copy pastettaa sen tänne ilman minkäänlaista yhtymää keskusteluun.
- Anonyymi
Joo olen nähnyt kavereita jotka näkevät pikkuukkoja kun juovat pariviikkoa.
Onpa yksi kaveri tuolta kyliltä nähny paljon muitakin olentoja piikitettyään itseään.
Selvinpäin krtoivat että kyllä he usko että ne oli todellisia. ”Vaikka kaikki muu Raamatussa on teille satua, niin miten te pidätte Saatanaakin vain satuolentona, vaikka ei mene päivääkään, etteikö uutisissa kerrottaisi murhista, tapoista ja muistakin Saatanan hirmuteoista?”
No jos Raamatusta katsotaan niin Saatana tappoi 10 ihmistä ja Jahve yli 2 miljoonaa ihmistä. Tähän ei ole tietenkään laskettu tulvan uhreja. Nuo kymmenen Saatanan tappamaa oli Jobin seitsemän poikaa ja kolme tytärtä. Saatana tappoi ne Jahven luvalla kun he löivät vetoa sadistisessa pelissään. Että kyllä se Jahve taitaa olla tämän maailman pahuuden Herra.- Anonyymi
saatana on ihmisen oma ego, joka ottaa valtaa ja erottaa ihmistä omasta sielustaan ja Jumalasta ja lopulta vahingoittaa sekä itseään egoistia että ympäristoään. tuttua varmasti monelle sivusta seuraavalle. voi myös sairastua narsistiseksi, samoin saatanaa
(egoa) miellyttäväksi palvojaksiJoka Paratiisin ensimmäisestä herätyskokouksesta lähtien asuu jokaisen ihmisen lihassa, ja saa heidät rakastamaan Antikristusta, tuote Saatanan valkoista poikaa.
"Pukeutuuhan Saatanakin valon enkeliksi."
"Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."
Se tapahtuu aina, kun pappi vetäisee sakastissa päällensä valkoisen hameen.Sellaistahan se Saatanan evankeliointi oikeasti onkin, ja siksi sitä kutsutaan myös mankeloinniksi.
- Anonyymi
tämä kaveri suuttui https://www.youtube.com/watch?v=HbO_rp9Ik_w
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mikä hinku sinulla oli hänen peräänsä?
Homppelit puhuu perästä...
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siinäkö se syy olikin, kuten arvelinkin.
Tutkamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkamies.
Vanhojen kaukovalvontatutkien pääteasteet saattoivat tuottaa jopa röntgensäteilyä mikroaaltosäteilyn lisäksi. Kaukovalvontatutkien hoitajilla oli lyijyesiliinat pääteasteen säteilyn takia. Vahinko vaan, etteivät ne suojanneet päätä.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhojen kaukovalvontatutkien pääteasteet saattoivat tuottaa jopa röntgensäteilyä mikroaaltosäteilyn lisäksi. Kaukovalvontatutkien hoitajilla oli lyijyesiliinat pääteasteen säteilyn takia. Vahinko vaan, etteivät ne suojanneet päätä.
Minä en koskaan mennyt antenniin, kun lähetin oli päällä.
Oletko sinkin ollut tutkamies, joka kuitenkin vihaat veljeäsi?
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
- Anonyymi
Niin Jumala kuin Saatanakin ovat henkiä, jotka toimivat valtaamiensa ihmisten kautta:
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on."
Teuvo,muista että Isä Jumala on luonut valon enkekelin ja se kääntyi vastaan Isäänsä.
Isä Jumalalla olisi mahdollisuus tuhota hänet mutta ilman tätä tapahtumaa,ei luodut erotu hyvästä ja pahasta.Miksi et uskaltanut sanoa tuon nimeä. Tai nimiä, sillä tällä rakkaalla olennolla on monta nimeä:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Huomatkaa, että myös ateistit kuuluvat ihmiskuntaan.TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi et uskaltanut sanoa tuon nimeä. Tai nimiä, sillä tällä rakkaalla olennolla on monta nimeä:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Huomatkaa, että myös ateistit kuuluvat ihmiskuntaan.Saatana sulla on eturauhasessas.
Saatana on verellä mässäilevien juutalaisten keksimää sontaa.
Eihän Raamatun sontaa voi muulla levitelläkään. Sinullakin kasvaa pukamia suussa, koska puhut niin paljon sitä ihtiään.
Raamatun tekstit ovat juuri sitä ihtiään. Sinulla on vain tuota samaa kamaa pääsi täytteenä, joten et pysty tajuamaan asiaa.
- Anonyymi
Olet näköjään saanut itsellesi vertaisesi keskustelukumppanin. ”Jokaisesta sanasta...”
siino kirjoitti:
Raamatun tekstit ovat juuri sitä ihtiään. Sinulla on vain tuota samaa kamaa pääsi täytteenä, joten et pysty tajuamaan asiaa.
Se on sinun ongelmasi ei minun, jolla on pää täynnä tuota kamaa, kun sinun omassasi päässäsi on vain nestettä.
Joka ajoittain saa sinut vaikenemaan, kun se sieltä hiljalleen valuu sukkiisi.siino kirjoitti:
Eihän Raamatun sontaa voi muulla levitelläkään. Sinullakin kasvaa pukamia suussa, koska puhut niin paljon sitä ihtiään.
Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. Itsehän sinä todistit olevasi tuon lantakasan hävittäjä, eli levittäjä.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi ei minun, jolla on pää täynnä tuota kamaa, kun sinun omassasi päässäsi on vain nestettä.
Joka ajoittain saa sinut vaikenemaan, kun se sieltä hiljalleen valuu sukkiisi.”Pilkkaajat eivät peri taivasten valtakuntaa.”
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=OsO1CalUO6o
Huono vitsiMiten tuo liittyy ateismiin?
Ilmeisesti siksi, koska sekin on huono vitsi?Anonyymi kirjoitti:
”Pilkkaajat eivät peri taivasten valtakuntaa.”
Mikä ateistit sinä oletkaan, kun tuollaista julistat:
Kun asia kokonaan toinen, sillä Saatanan valheiden paljastaminen kun on uskottu ainoastaan taivasten valtakunnan perillisille. eikä minkään uskonsuunnan kristityille, tästä syystä:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mikä ateistit sinä oletkaan, kun tuollaista julistat:
Kun asia kokonaan toinen, sillä Saatanan valheiden paljastaminen kun on uskottu ainoastaan taivasten valtakunnan perillisille. eikä minkään uskonsuunnan kristityille, tästä syystä:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"En ole ateisti, mutta sinä olet pilkkaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään saanut itsellesi vertaisesi keskustelukumppanin. ”Jokaisesta sanasta...”
Oletko sinäkin Saatanan puskateologi sitä mieltä, että Saatanan valheiden paljastaja ei peri taivasten valtakuntaa?
Anonyymi kirjoitti:
En ole ateisti, mutta sinä olet pilkkaaja.
Minäpä kerron, miksi Saatana lähetti sinut ateistien palstalle Pyhää Henkeä herjaamaan.
Siksi, koska itse et ole päässyt sisälle taivasten valtakuntaan, Saatana lähetti sinut tänne i herjaamaan Pyhää Henkeä, ettei yksikään ateisti uskoisi totuutta, jota julistan.
Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet.TeuvoSuni kirjoitti:
Joka ajoittain saa sinut vaikenemaan, kun se sieltä hiljalleen valuu sukkiisi.Sössön sössön SaatanaSuni. Ulosteesi leviää suusi kautta kuin lantalevittimestä. Ympäristösi on sen mukainen.
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. Itsehän sinä todistit olevasi tuon lantakasan hävittäjä, eli levittäjä.
Kyllä se olet sinä, joka todistat, mitä törkyä ympäristöösi levität SaatanaSuni, Sontaturpa.
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset perivät perikadon, koska saduilla ei kukaan tee itsestään ikuista.
TeuvoSuni kirjoitti:
Minäpä kerron, miksi Saatana lähetti sinut ateistien palstalle Pyhää Henkeä herjaamaan.
Siksi, koska itse et ole päässyt sisälle taivasten valtakuntaan, Saatana lähetti sinut tänne i herjaamaan Pyhää Henkeä, ettei yksikään ateisti uskoisi totuutta, jota julistan.
Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet."Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet."
Lähimmäisrakasta kielenkäyttöä hihhuli SaatanaSunilta.siino kirjoitti:
Sössön sössön SaatanaSuni. Ulosteesi leviää suusi kautta kuin lantalevittimestä. Ympäristösi on sen mukainen.
Saata raivoaa, pidä varasi ettei se kuljeta sinua hirsipuuhun.
Tai Savitaipaleelle minua tappamaan.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet.Pilkkaaja sinä olet. Et mitään muuta. Täytä vaan syntimaljasi piripintaan.
siino kirjoitti:
Kyllä se olet sinä, joka todistat, mitä törkyä ympäristöösi levität SaatanaSuni, Sontaturpa.
Kiitos, se meni taivasnetin kautta suoraan lähettäjälleni.
siino kirjoitti:
"Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet."
Lähimmäisrakasta kielenkäyttöä hihhuli SaatanaSunilta.Samoilla sanoilla puhui myös lähettäjäni omalle kansalleen.
TeuvoSuni kirjoitti:
Saata raivoaa, pidä varasi ettei se kuljeta sinua hirsipuuhun.
Tai Savitaipaleelle minua tappamaan.Sinä se siellä uhoat lapsellisia SaatanaSuni. Painu sinne Helvettiin sen kaverisi kanssa Sontaturpa.
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos, se meni taivasnetin kautta suoraan lähettäjälleni.
Eli Saatanalle, hyvälle isällesi SaatanaSuni.
TeuvoSuni kirjoitti:
Samoilla sanoilla puhui myös lähettäjäni omalle kansalleen.
Isälläsi oli sivistyksen puutetta näemmä SaatanaSuni.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Melkoinen kyykäärmeen sikiö sinäkin olet.”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Jeesus Kristus Anonyymi kirjoitti:
”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Jeesus KristusOle huoleti eivät saatanalliset hokemasi ole Saatanalle turhia sanoja.
Ja sitä paitsi minkälainen ateisti luopio sinä olet, kun siteeraat heidän satukirjaansa, et tosin Saatanan pelosta uskalla tehdä sitä omalla nimelläsi ja kuvallasi.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ole huoleti eivät saatanalliset hokemasi ole Saatanalle turhia sanoja.
Ja sitä paitsi minkälainen ateisti luopio sinä olet, kun siteeraat heidän satukirjaansa, et tosin Saatanan pelosta uskalla tehdä sitä omalla nimelläsi ja kuvallasi.Pidät siis em. Jeesuksen sanoja ”saatanallisena hokemana”???
Anonyymi kirjoitti:
Pidät siis em. Jeesuksen sanoja ”saatanallisena hokemana”???
Silloin ne ovat turhia, kun ne tulevat kenen tahansa Saatanan pettämän anonyymin sanomina.
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Tuskin olet edes koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinun uskontiesi ei ole lähtenyt alkuun tästä Jeesuksen ilmoituksesta:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."Anonyymi kirjoitti:
”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Jeesus KristusJeesukselle nyt on laitettu vaikka millaisia sanoja suuhun. Siis Jeesukselle, joka on pelkkä taruolento.
"jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Mikään aika ei riittäisi sellaiseen puuhasteluun. Tajua jo tollo!!!Ainoa tollo olet sinä SaatanaSuni, jolla itse Perkele istuksii eturauhasessa asustelemassa ja saa sinut kiimaseksi hulluudesta.
Minä en ole nimimerkkiväärennöksiä rustaillut, vaikka sinä Saatanan aiheuttamissa vainoharhoissasi niin luulet hullu, SaatanaSuni.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Silloin ne ovat turhia, kun ne tulevat kenen tahansa Saatanan pettämän anonyymin sanomina.
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Tuskin olet edes koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinun uskontiesi ei ole lähtenyt alkuun tästä Jeesuksen ilmoituksesta:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."Jeesuksen sanat ovat aina Jeesuksen sanoja! Kyllä nyt taas valehtelit karkeasti!
- Anonyymi
Tiedätkö? Joko Sakkeus on tullut alas puusta johon hän Raamatun mukaan nousi.
Jos se puu on nyt tyhjä niin kapua siihen ja ryhdy manaamaan Saatanaa.
-epikuros. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sanat ovat aina Jeesuksen sanoja! Kyllä nyt taas valehtelit karkeasti!
Jeesus ei ole ikinä sanonut yhtään mitään.
- Anonyymi
" Kerron vaan totuuden "
Sinä et totuudesta tiedä mitään, sinä valehteleva ketku!!! Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole ikinä sanonut yhtään mitään.
Uskottomuutesi mukaan olet oikeassa, sillä jos hän olisi sinulle jotakin sanonut, et olisi täällä häntäkään herjaamassa.
Anonyymi kirjoitti:
" Kerron vaan totuuden "
Sinä et totuudesta tiedä mitään, sinä valehteleva ketku!!!Oletko sokea?
En ole kaltaisesi pimeyden puskissa pileskelevä Anonyymiketku:
"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:
"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"TeuvoSuni kirjoitti:
Joka ajoittain saa sinut vaikenemaan, kun se sieltä hiljalleen valuu sukkiisi.Sinulla ei päässäsi ole mitään, koska eturauhasleikkauksessasi tapahtui fiba. Eturauhasen sijaan höylättiinkin aivosi pienemmiksi ja nyt sen tosiaan huomaa. Tuollaista on jälki, kun ei kulje järki. No kuolemasi kuittaa tuon ikävän vamman pikapuoliin.
siino kirjoitti:
Sinulla ei päässäsi ole mitään, koska eturauhasleikkauksessasi tapahtui fiba. Eturauhasen sijaan höylättiinkin aivosi pienemmiksi ja nyt sen tosiaan huomaa. Tuollaista on jälki, kun ei kulje järki. No kuolemasi kuittaa tuon ikävän vamman pikapuoliin.
Ei kaikille tapahdu sitä samaa mitä sinä olet saanut kokea.
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei kaikille tapahdu sitä samaa mitä sinä olet saanut kokea.
Luetun ymmärtäminen näyttää olevan sinulle ylivoimaista.
siino kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen näyttää olevan sinulle ylivoimaista.
Johtuuko tuokin uskosi pieleen menneestä eturauhasen poistosta?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Vastaa rehellisesti jos osaat: Oletko oikeasti näin tyhmä vai näytteletkö?
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa rehellisesti jos osaat: Oletko oikeasti näin tyhmä vai näytteletkö?
Tarkoitiko itseäsi: "näin tyhmä"?
En taatusti ole: "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."TeuvoSuni kirjoitti:
Sinulla se poisto pieleen meni, jos ymmärtäisit lukemasi.
siino kirjoitti:
Sinulla se poisto pieleen meni, jos ymmärtäisit lukemasi.
Miten voi olla pielessä, kun likaisentyöntekijät päivästä toiseen turhaa työtä käyvät luonani tekemässä.
Siksi sinäkin välillä huudat: "KAKKA HOUSUSSA", että tulisi päivän aika edes jotakin tehtyä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tarkoitiko itseäsi: "näin tyhmä"?
En taatusti ole: "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."Suomen kieli ei taida olla sinun vahvinta osaamista?
Jos et kerta ole, niin miksi sitten esiinnyt kuin idiootti? TeuvoSuni kirjoitti:
Miten voi olla pielessä, kun likaisentyöntekijät päivästä toiseen turhaa työtä käyvät luonani tekemässä.
Siksi sinäkin välillä huudat: "KAKKA HOUSUSSA", että tulisi päivän aika edes jotakin tehtyä.Sinulla on siis vatsa kovalla, eikä kakka tule. Voi voi. Auttaisiko rukoilu, jotta toteutuisi ihmekakkaus?
Nyt tajuan paremmin, mistä kireytesi on täällä palstalla johtunut. Se johtuu siitä, ettet ole saanut vatsaasi toimimaan, vaikka olet ängennyt sitä pää punaisena myös konetta naputellessasi. Korkeintaan hiukan pyhää henkeä eli pierua on päässyt livahtamaan tuketta aiheuttavan pökälleen ohitse suolesta seuraksesi. Risiiniöljykin voisi auttaa. Juo sitä puolikkaan pullollista.Anonyymi kirjoitti:
Suomen kieli ei taida olla sinun vahvinta osaamista?
Jos et kerta ole, niin miksi sitten esiinnyt kuin idiootti?Tuo oli suora jäljennös Jumalan ilmoituksissa Raamatussa, kaltaisistasi ihmisistä, eikä sillä ollut mitään tekemistä minun kielitaitoni kanssa.
Siellä on muuten 39 ilmoitus minkälaisia kaltaisesi tyhmät ovat
"Tyhmä se, joka toisia pilkkaa, ymmärtäväinen pysyy vaiti.
Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"TeuvoSuni kirjoitti:
Tuo oli suora jäljennös Jumalan ilmoituksissa Raamatussa, kaltaisistasi ihmisistä, eikä sillä ollut mitään tekemistä minun kielitaitoni kanssa.
Siellä on muuten 39 ilmoitus minkälaisia kaltaisesi tyhmät ovat
"Tyhmä se, joka toisia pilkkaa, ymmärtäväinen pysyy vaiti.
Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?""Siellä on muuten 39 ilmoitus minkälaisia kaltaisesi tyhmät ovat"
Miksi sitten pilkkaat muita tyhmä? Niin no rusina-aivona et tietenkään pysty tajuamaan tyhmyyttäsi. Siinäpä se.siino kirjoitti:
Sinulla on siis vatsa kovalla, eikä kakka tule. Voi voi. Auttaisiko rukoilu, jotta toteutuisi ihmekakkaus?
Nyt tajuan paremmin, mistä kireytesi on täällä palstalla johtunut. Se johtuu siitä, ettet ole saanut vatsaasi toimimaan, vaikka olet ängennyt sitä pää punaisena myös konetta naputellessasi. Korkeintaan hiukan pyhää henkeä eli pierua on päässyt livahtamaan tuketta aiheuttavan pökälleen ohitse suolesta seuraksesi. Risiiniöljykin voisi auttaa. Juo sitä puolikkaan pullollista.Oletko jo muistisikin menettänyt, sillä nuo olivat sinun sanojasi, joita ainakin kolmelle minun kuvani ja nimeni väärennöksellä täällä sunnuntaina levittelit. Etkä muista?
"Paras päivä - IKINÄ" joka poistettiin, kun sinä ilmoitit sen poistettavaksi:
Pahus. Sivua ei löytynyt.
Miksi muuten omia reseptejä minulle tarjoat. Minä en onneksi ole sinä.siino kirjoitti:
"Siellä on muuten 39 ilmoitus minkälaisia kaltaisesi tyhmät ovat"
Miksi sitten pilkkaat muita tyhmä? Niin no rusina-aivona et tietenkään pysty tajuamaan tyhmyyttäsi. Siinäpä se.Jos totuuden kertominen olisi sallittu vain kaltaisillesi tyhmille, pysyisin täältä kaukana.
"Hurskaan sanat ruokkivat monia, tyhmät nääntyvät ymmärryksen puutteeseen. "
Mikä mahtanee olla sinun nääntymisasteesi?TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko jo muistisikin menettänyt, sillä nuo olivat sinun sanojasi, joita ainakin kolmelle minun kuvani ja nimeni väärennöksellä täällä sunnuntaina levittelit. Etkä muista?
"Paras päivä - IKINÄ" joka poistettiin, kun sinä ilmoitit sen poistettavaksi:
Pahus. Sivua ei löytynyt.
Miksi muuten omia reseptejä minulle tarjoat. Minä en onneksi ole sinä.Sinähän sitä kakkaa tarjoilet jatkuvasti tuutin täydeltä. Siis koneellasi, koska peräsuolesi on kertomuksesi mukaan muurautunut umpeen. Akkasi on vissiin tarjoillut sinulle aamupalaksi betonia, joka on sitten kovettunut sinne ankaraksi esteeksi. Ja sekös kiristää hermojasi niin että palsta notkuu. Koneen kautta sontasi lentää, voi sentää.
Resepti oli tarkoitettu sinulle, koska juuri sinä olet sen tarpeessa oleva potilas.
Muistisi heikkouteen suosittelen, että pyydät jonkun lyömään sinua Raamatulla päähän oikein kovaa. Siis ei mitään taputtelua!TeuvoSuni kirjoitti:
Jos totuuden kertominen olisi sallittu vain kaltaisillesi tyhmille, pysyisin täältä kaukana.
"Hurskaan sanat ruokkivat monia, tyhmät nääntyvät ymmärryksen puutteeseen. "
Mikä mahtanee olla sinun nääntymisasteesi?Toisen tyhmäksi nimittely on siis sinulle sallittua ja hyväksyttävää, mutta sinun nimittelysi tyhmäksi on niin väärin, niin väärin. No uskovaisten mielestä on aina ollut niin, että huumori on huumoria niin kauan kuin se kohdistuu toiseen.
Kirjoitit:
"Tyhmä se, joka toisia pilkkaa, ymmärtäväinen pysyy vaiti."
Ainakaan sinä et ole ollut vaiti toisia pilkatessasi, TyhmäSuni.
Mikä mahtaa olla sinun mätänemisasteesi? Ainakin pääsi on alkanut lahota ja ihan selvin päin.siino kirjoitti:
Sinähän sitä kakkaa tarjoilet jatkuvasti tuutin täydeltä. Siis koneellasi, koska peräsuolesi on kertomuksesi mukaan muurautunut umpeen. Akkasi on vissiin tarjoillut sinulle aamupalaksi betonia, joka on sitten kovettunut sinne ankaraksi esteeksi. Ja sekös kiristää hermojasi niin että palsta notkuu. Koneen kautta sontasi lentää, voi sentää.
Resepti oli tarkoitettu sinulle, koska juuri sinä olet sen tarpeessa oleva potilas.
Muistisi heikkouteen suosittelen, että pyydät jonkun lyömään sinua Raamatulla päähän oikein kovaa. Siis ei mitään taputtelua!Miksi tuli sitä herkkuasi tänne tuomaan. Jos palan sitä sinulle tarjosin, tein sen vain siksi, että olisit alkanut pitää minua ystävänä etkä vihollisena.
Nyt myönnän tehneeni väärin, joten pyydän anteeksi:
"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."
Mutta toisaalta, sinähän raivosit täällä jo silloin, kun ensimmäisen kerran tänne tulin, vaikka en vielä sanaakaan sinulle sanonut. Siihen riitti pelkkä kuvan ja nimen näkeminen.
Silloin jo aloit himota lähimmäisesi kuvaa ja nimeä.TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi tuli sitä herkkuasi tänne tuomaan. Jos palan sitä sinulle tarjosin, tein sen vain siksi, että olisit alkanut pitää minua ystävänä etkä vihollisena.
Nyt myönnän tehneeni väärin, joten pyydän anteeksi:
"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."
Mutta toisaalta, sinähän raivosit täällä jo silloin, kun ensimmäisen kerran tänne tulin, vaikka en vielä sanaakaan sinulle sanonut. Siihen riitti pelkkä kuvan ja nimen näkeminen.
Silloin jo aloit himota lähimmäisesi kuvaa ja nimeä.Psykoosisi aiheuttaa sinulle niin pahoja vainoharhoja, että kyllä sinua on pakko lyödä Raamatulla päähän ja hyvin pian, että saadaan sinut rauhoittumaan. Lisäksi se vatsasi toimimattomuus selvästi kiristää tilannettasi entisestään. Pyydä nyt vaikka Pirkko Jalovaara kylään teille ihmeparantelemaan sinua PotilasSuni ja lyömään sinua Raamatulla päähän.
Kauheita vainoharhoja sinulla tosiaan on. Niin kuin joku muka himoitsisi sinun norsunprrrrseeltä näyttävää kuvaasi. Hyi helvetti, yök! Keskustele kuule jonkun asiantuntijan kanssa tuosta ongelmastasi. Soita esimerkiksi lääkärillesi PotilasSuni!!!siino kirjoitti:
Psykoosisi aiheuttaa sinulle niin pahoja vainoharhoja, että kyllä sinua on pakko lyödä Raamatulla päähän ja hyvin pian, että saadaan sinut rauhoittumaan. Lisäksi se vatsasi toimimattomuus selvästi kiristää tilannettasi entisestään. Pyydä nyt vaikka Pirkko Jalovaara kylään teille ihmeparantelemaan sinua PotilasSuni ja lyömään sinua Raamatulla päähän.
Kauheita vainoharhoja sinulla tosiaan on. Niin kuin joku muka himoitsisi sinun norsunprrrrseeltä näyttävää kuvaasi. Hyi helvetti, yök! Keskustele kuule jonkun asiantuntijan kanssa tuosta ongelmastasi. Soita esimerkiksi lääkärillesi PotilasSuni!!!On täällä yksi siino, joka aloitti sen himoitsemisen jo monta vuotta sitten, ja nyt innostui jälleen, kun pitkästä aikaa minut täällä kohtasi.
TeuvoSuni kirjoitti:
On täällä yksi siino, joka aloitti sen himoitsemisen jo monta vuotta sitten, ja nyt innostui jälleen, kun pitkästä aikaa minut täällä kohtasi.
Soitanko poliisit väärän todistuksen antamisesta? Vainoharhasi alkavat mennä jo todella pahaan vaiheeseen näköjään PotilasSuni. Milloin olet ajatellut palata takaisin suljetulle osastolle? Vai kirjoitteletko hoitajien koneella salaa?
Terkkujua tukihenkilöllesi Saatanalle :Dsiino kirjoitti:
Soitanko poliisit väärän todistuksen antamisesta? Vainoharhasi alkavat mennä jo todella pahaan vaiheeseen näköjään PotilasSuni. Milloin olet ajatellut palata takaisin suljetulle osastolle? Vai kirjoitteletko hoitajien koneella salaa?
Terkkujua tukihenkilöllesi Saatanalle :DMiksi et ole jo soittanut?
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi et ole jo soittanut?
Taidanpa soittaa ja samalla valkotakkiset noutamaan sinua PsykopaattiSuni.
Terkkuja hyvälle ystävällesi Saatanalle.siino kirjoitti:
Taidanpa soittaa ja samalla valkotakkiset noutamaan sinua PsykopaattiSuni.
Terkkuja hyvälle ystävällesi Saatanalle.Sinulle itsellesi olisi parempi, jos soittaisit niille, jotka ovat valmiiksi tahrineet vaatteensa Karitsan verellä,
Näille, jotka rakastavat Saatanan tappovälinettä, kuoleman ristiä, ja juovat Karitsan verta.TeuvoSuni kirjoitti:
Sinulle itsellesi olisi parempi, jos soittaisit niille, jotka ovat valmiiksi tahrineet vaatteensa Karitsan verellä,
Näille, jotka rakastavat Saatanan tappovälinettä, kuoleman ristiä, ja juovat Karitsan verta.Syö sinä sitä karitsanpaistia vaan ja ime verta päälle VampyyriSuni. Nuo juutalaisten jutut ovat sellaista satua, että niiden parissa jaksaa aikaansa tappaa vain kaltaisesi vanhat ja höppänät kääkät. Sano terkkuja ystävällesi Saatanalle :D
siino kirjoitti:
Syö sinä sitä karitsanpaistia vaan ja ime verta päälle VampyyriSuni. Nuo juutalaisten jutut ovat sellaista satua, että niiden parissa jaksaa aikaansa tappaa vain kaltaisesi vanhat ja höppänät kääkät. Sano terkkuja ystävällesi Saatanalle :D
Liian myöhään varoitat, sillä jätin rosvojen luolat jo 1.4.1996
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeenisiino kirjoitti:
Syö sinä sitä karitsanpaistia vaan ja ime verta päälle VampyyriSuni. Nuo juutalaisten jutut ovat sellaista satua, että niiden parissa jaksaa aikaansa tappaa vain kaltaisesi vanhat ja höppänät kääkät. Sano terkkuja ystävällesi Saatanalle :D
Tämä vielä siinolle, kun muistin, että Raamatussakin on kerrottu syy sille, miksi sinä et jaksa:
Käyttöönsä ihminen kaataa setripuita, valikoi metsästä tammen tai rautatammen, joka on saanut puiden keskellä rauhassa kasvaa vahvaksi.
Tai hän istuttaa laakeripuita, jotka sade kasvattaa.Näin hän saa polttopuuta. Sitä hän hakee lämmitelläkseen, siitä tekee valkean tulisijaan paistaakseen leipää.
Siitä hän myös valmistaa jumalan, jonka eteen heittäytyy, siitä hän tekee patsaan, jota sitten kumartaa.
Puolet puusta hän polttaa, paistaa sen päällä lihaa, syö, tulee kylläiseksi, lämmittelee ja sanoo: "Hohhoijaa! Siinäpä kunnon tuli. Jo alkaa tarjeta!"
Eikö olekin erinomainen lääkärintodistus?TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä vielä siinolle, kun muistin, että Raamatussakin on kerrottu syy sille, miksi sinä et jaksa:
Käyttöönsä ihminen kaataa setripuita, valikoi metsästä tammen tai rautatammen, joka on saanut puiden keskellä rauhassa kasvaa vahvaksi.
Tai hän istuttaa laakeripuita, jotka sade kasvattaa.Näin hän saa polttopuuta. Sitä hän hakee lämmitelläkseen, siitä tekee valkean tulisijaan paistaakseen leipää.
Siitä hän myös valmistaa jumalan, jonka eteen heittäytyy, siitä hän tekee patsaan, jota sitten kumartaa.
Puolet puusta hän polttaa, paistaa sen päällä lihaa, syö, tulee kylläiseksi, lämmittelee ja sanoo: "Hohhoijaa! Siinäpä kunnon tuli. Jo alkaa tarjeta!"
Eikö olekin erinomainen lääkärintodistus?Sinun kannattaa grillata joskus muutakin kuin karitsaa ja ehtoollisleipää niin pysyt pirteämpänä. Esimerkiksi suomalaisten suosimaa vihannesta: makkaraa. Alkaa se suolikin toimia taas.
Ja grillihiilinä kannattaa käyttää jotain muuta kuin laakereita. Nehän ovat metallia. Miten edes saat ne palamaan? Käytä kuule ihan niitä sittarista myytäviä grillihiiliä vaan.
Ja vähemmän jutustelua sen Saatanan kanssa. Sitten olosi ei ole niin kireä kaiken aikaa. Jos Saatana tai Jumala juttelee sinulle kuitenkin, mene lääkäriin, mene suoraan lääkäriin kulkematta lähtö-ruudun kautta.siino kirjoitti:
Sinun kannattaa grillata joskus muutakin kuin karitsaa ja ehtoollisleipää niin pysyt pirteämpänä. Esimerkiksi suomalaisten suosimaa vihannesta: makkaraa. Alkaa se suolikin toimia taas.
Ja grillihiilinä kannattaa käyttää jotain muuta kuin laakereita. Nehän ovat metallia. Miten edes saat ne palamaan? Käytä kuule ihan niitä sittarista myytäviä grillihiiliä vaan.
Ja vähemmän jutustelua sen Saatanan kanssa. Sitten olosi ei ole niin kireä kaiken aikaa. Jos Saatana tai Jumala juttelee sinulle kuitenkin, mene lääkäriin, mene suoraan lääkäriin kulkematta lähtö-ruudun kautta.Ei Pyhä Henki minua tänne turhaan lähettänyt.
Koska sinäkin olet tullut uskoon.TeuvoSuni kirjoitti:
Ei Pyhä Henki minua tänne turhaan lähettänyt.
Koska sinäkin olet tullut uskoon."Koska sinäkin olet tullut uskoon."
Uskon, että olet tollo hullu. Olen siis uskovainen.siino kirjoitti:
"Koska sinäkin olet tullut uskoon."
Uskon, että olet tollo hullu. Olen siis uskovainen.Itse taas toistit uskosi. Sillä onhan ilmoitettu: "Meitä on monta."
Olethan nähnyt sen listan, josta poistin ateistit, ja laitan niiden tilalle siinolaiset. Ja teenkin sen heti, joten voit tarkistaa, onko oikeassa paikassa:
sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset -siloalaiset - suomenkristitytfoorumilaiset - slevy:n miespapit - slevy:n naispapit - stefanuslaiset -TeuvoSuni kirjoitti:
Itse taas toistit uskosi. Sillä onhan ilmoitettu: "Meitä on monta."
Olethan nähnyt sen listan, josta poistin ateistit, ja laitan niiden tilalle siinolaiset. Ja teenkin sen heti, joten voit tarkistaa, onko oikeassa paikassa:
sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset -siloalaiset - suomenkristitytfoorumilaiset - slevy:n miespapit - slevy:n naispapit - stefanuslaiset -Poista muut ja lisää sinne skitosunilaiset. Se on hulluuden huipentuma, jossa voit olla varma pölhöyden kuninkuudestasi. Skitsosunilaisia Saatanakin rakastaa :)
siino kirjoitti:
Poista muut ja lisää sinne skitosunilaiset. Se on hulluuden huipentuma, jossa voit olla varma pölhöyden kuninkuudestasi. Skitsosunilaisia Saatanakin rakastaa :)
Minä en ole valehtelija ja vääryydentekijä, kuten Paavali ja hänen perillisensä, joille Paavali perusti kristinuskon.
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en ole valehtelija ja vääryydentekijä, kuten Paavali ja hänen perillisensä, joille Paavali perusti kristinuskon.
Kyllä olet. Lisäksi pidät harhoja todellisuutena. Se on juuri sitä skitsosunilaisuutta. Kerro terkkuja kaverillesi Saatanalle :)
siino kirjoitti:
Kyllä olet. Lisäksi pidät harhoja todellisuutena. Se on juuri sitä skitsosunilaisuutta. Kerro terkkuja kaverillesi Saatanalle :)
Jos uskosi mukaan tuolla tavalla toimisin, olisimme parhaita kavereita, ja kaulakkain uiskentelisimme siellä riettauden virrasta.
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos uskosi mukaan tuolla tavalla toimisin, olisimme parhaita kavereita, ja kaulakkain uiskentelisimme siellä riettauden virrasta.
Faktojen edessä on nöyrryttävä: sinä pidät harhoja totena. Se on hulluutta.
siino kirjoitti:
Faktojen edessä on nöyrryttävä: sinä pidät harhoja totena. Se on hulluutta.
Kyllä minä tiedän, mistä sinun faktat ovat lähtöisin.
Ja sinäkin tiedät, mistä minä olen faktat saanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Kaikkien mukana kuljeskelee myös yksinäinen siino, kuten on ilmoitettu:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa.
Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. "TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, mistä sinun faktat ovat lähtöisin.
Ja sinäkin tiedät, mistä minä olen faktat saanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Kaikkien mukana kuljeskelee myös yksinäinen siino, kuten on ilmoitettu:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa.
Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. ""Ja sinäkin tiedät, mistä minä olen faktat saanut"
Niin tiedän. Sairaasta päästäsi.siino kirjoitti:
"Ja sinäkin tiedät, mistä minä olen faktat saanut"
Niin tiedän. Sairaasta päästäsi.Ota kuitenkin huomioon, että se on toisella tavalla sairas kuin mitä on siinon alapää.
TeuvoSuni kirjoitti:
Ota kuitenkin huomioon, että se on toisella tavalla sairas kuin mitä on siinon alapää.
Molemmista päistä sairas valelääkäri se siellä antaa diagnoosejaan. Tärkeintä kuitenkin, että juuri sinä olet se hullu.
siino kirjoitti:
Molemmista päistä sairas valelääkäri se siellä antaa diagnoosejaan. Tärkeintä kuitenkin, että juuri sinä olet se hullu.
Missä siellä, sinun lähiössäkö?
Minä olen rauhoittumassa kun ha-ma paljastuin sinun asianhoitajaksi.
- Anonyymi
Vakaa käsitykseni on, että Saatana on ihmisten luoma taruolento, kuten kaikki jumalatkin.
Ennen ihmiset uskoivat maahisiin, menninkäisiin, näkkeihin, tonttuihin ja ties mihin yliluonnollisiin olentoihin. Saatana on pitänyt paremmin pintansa kuin nuo kansantarut, koska hahmon ja hänen vastustajansa ympärille on rakennettu vahva uskonnollinen järjestelmä. Tätä satua ihmisille ihmisille on opetettu useiden sukupolvien ajan totena jopa aivopesuun asti.
Riihitonttu ja Saatana ovat aivan yhtä todellisia.Miksi et silti usko Raamatun totuuteen siitä, miten Saatana on tehnyt sinutkin onnelliseksi tuolla ilosanomallaan:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.""Riihitonttu ja Saatana ovat aivan yhtä todellisia."
Totta. Tosian SaatanaSunilla asuu Saatana eturauhasessaan.siino kirjoitti:
"Riihitonttu ja Saatana ovat aivan yhtä todellisia."
Totta. Tosian SaatanaSunilla asuu Saatana eturauhasessaan.Siinä mielessä olet oikeassa, että Riihitonttu ja Saatans viihtyvät mustassa kuumuudessa.
siino kirjoitti:
Joo, SaatanaSunilla riittää tavaraa sieltä niin saatanasti.
Sitä on lähettäjälläni varastossa aivan riittämiin, vaikka koko sinun elinajaksi.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Tuo musta seinä on Riihitontulla, Saatanalla, ja sillä peitettiin Lappeenrannan kirkon alttariseinäkin siksi aikaa, kun Pyhä Henki minut sieltä taivaan kirkkauteen tempaisi.
Olet varmaankin siitä tietoinen?TeuvoSuni kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa, että Riihitonttu ja Saatans viihtyvät mustassa kuumuudessa.
Joo siellä olemattoman eturauhasesi tienoilla on varmasti mustaa ja kuumuutta Saatanasi asustella SaatanaSuni.
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitä on lähettäjälläni varastossa aivan riittämiin, vaikka koko sinun elinajaksi.
Tuo musta seinä on Riihitontulla, Saatanalla, ja sillä peitettiin Lappeenrannan kirkon alttariseinäkin siksi aikaa, kun Pyhä Henki minut sieltä taivaan kirkkauteen tempaisi.
Olet varmaankin siitä tietoinen?"kun Pyhä Henki minut sieltä taivaan kirkkauteen tempaisi."
Ei se ollut häpy korjaan pyhä henki vaan itse Saatana, joka asettui asumaan eturauhaseesi SaatanaSuni. Nyt sitten olet henkeen ja vereen niin saatananpalvoja, niin saatananpalvoja. Olet varmaan siitä tietoinen :DTeuvoSuni kirjoitti:
Olet varmaankin siitä tietoinen?"Sitä on lähettäjälläni varastossa aivan riittämiin, vaikka koko sinun elinajaksi."
Sinäkin kuolet, vaikka kuinka palvoisit sitä Saatanaasi SaatanaSuni.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Olet varmaankin siitä tietoinen?Hoi älyihminen maailmassa
Kerronpa sinulle tarinan oivan onnellisuudesta maailmassa tunnetun
Siellä ei ole pulaa materiaalisuuden hyödykkeistä saati viihdetarjonnasta
Puhtaus eri muodoissaan on parasta antia joka maailmassa kaitsee yli rajojen
Voisitko pestä suusi saippualla ja katsoa kun älykkäämmät tekevät avauksia
teen tämän avauksen 23 muille palstalle senkin sika!
”miten te pidätte Saatanaakin vain satuolentona, vaikka ei mene päivääkään, etteikö uutisissa kerrottaisi murhista, tapoista ja muistakin Saatanan hirmuteoista?”
Miksi sinä pidät sähkölaitteita rikkovia gremlineitä satuolentona, vaikka sähkölaitteita menee rikki jatkuvasti?Harhoissa harhailet. Uskon tietäväni sähköstä saman verran totuutta kuin Raamatustakin, kun 25 vuotta tutkan kanssa työtäni tein.
Tästä se alkoi:
Yhden ampeerin suuruisen virran ajamiseen yhden ohmin vastuksen läpi tarvitaan yhden voltin jännite.
Mitä tarvitaan yhden ihmisen ajamiseen ahtaan portin läpi, Jeesuksen puhdistettavaksi ja Pyhän Hengen omistajaksi?
Siihen tarvitaan Pyhän Hengen julistama kuolemantuomio:
"Sinä olet tuo puu. Hakkaa se pois, mitä varten se maata laihduttaa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Harhoissa harhailet. Uskon tietäväni sähköstä saman verran totuutta kuin Raamatustakin, kun 25 vuotta tutkan kanssa työtäni tein.
Tästä se alkoi:
Yhden ampeerin suuruisen virran ajamiseen yhden ohmin vastuksen läpi tarvitaan yhden voltin jännite.
Mitä tarvitaan yhden ihmisen ajamiseen ahtaan portin läpi, Jeesuksen puhdistettavaksi ja Pyhän Hengen omistajaksi?
Siihen tarvitaan Pyhän Hengen julistama kuolemantuomio:
"Sinä olet tuo puu. Hakkaa se pois, mitä varten se maata laihduttaa."Pyhä Henki joutaakin teilata, liikaa pahaa tehnyt maailmalle
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki joutaakin teilata, liikaa pahaa tehnyt maailmalle
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."Polta pilvee, se rauhoittaa pahimmankin raivosi!
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.""se tietää, että sen aika on lyhyt."
Mutta sinä et näytä tajuavan, että se ajan lyhyys koskee myös sinua.
Ei tuollaista norsunpersenaamaa kukaan ikuisesti jaksaisi katsellakaan. Anonyymi kirjoitti:
"se tietää, että sen aika on lyhyt."
Mutta sinä et näytä tajuavan, että se ajan lyhyys koskee myös sinua.
Ei tuollaista norsunpersenaamaa kukaan ikuisesti jaksaisi katsellakaan.Ei se minusta siltä tunnu, kun olen saanut elää jo 84 vuotiaaksi, ja siitä 36 vuotta hänen todistajanaan. Ja koko kansan vihattavana, niin kuin hän tämän näin selvästi tästä maailmasta lähtiessään sanoi:
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."TeuvoSuni kirjoitti:
Ei se minusta siltä tunnu, kun olen saanut elää jo 84 vuotiaaksi, ja siitä 36 vuotta hänen todistajanaan. Ja koko kansan vihattavana, niin kuin hän tämän näin selvästi tästä maailmasta lähtiessään sanoi:
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."”Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Sinulla on vielä paljon työtä tuon saavuttamiseksi. Minä en vihaa sinua. Saatan kirjoittaa välillä kärkevästi, mutta en osaa vihata ihmisiä, joita en ole edes tavannut. Eikä tapoihini kuulu pitkävihaisuus muutenkaan.
Loppujen lopuksi suurin osa ateisteista on varsin leppoista porukkaa.
- Anonyymi
Oli Jeesukselta suorasti sanottu.
- Anonyymi
Jeesus puhui aina väärästi, koska heprea röpisi vain hänen toisesta poskestaan. Hänen toinen poskensa puhui latinaa ja kieli kielillä.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus puhui aina väärästi, koska heprea röpisi vain hänen toisesta poskestaan. Hänen toinen poskensa puhui latinaa ja kieli kielillä.
Onpa ihmeellistä, sillä jos todella olet ateisti, niin miten olet pystynyt kuulemaan Saatanan puhetta Jeesuksesta?
Varsin ihmeellistä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Onpa ihmeellistä, sillä jos todella olet ateisti, niin miten olet pystynyt kuulemaan Saatanan puhetta Jeesuksesta?
Varsin ihmeellistä.Sikäli kun väitit olevasi homo-mario suutelemassa hämähäkkimiestä
suhkot normaalia teilläpäin, tarkoititko?
Siinonnuolija? Anonyymi kirjoitti:
Sikäli kun väitit olevasi homo-mario suutelemassa hämähäkkimiestä
suhkot normaalia teilläpäin, tarkoititko?
Siinonnuolija?"Siinonnuolija?"
Tulkoonkin lähelle niin vedän Teuvoa turpaan!!!
Katsotaan miltä sitten näyttää tuo nyt norsunprrrrseeltä näyttävä hirvitys.siino kirjoitti:
"Siinonnuolija?"
Tulkoonkin lähelle niin vedän Teuvoa turpaan!!!
Katsotaan miltä sitten näyttää tuo nyt norsunprrrrseeltä näyttävä hirvitys.Ja vielä ilkeät väittää, ettei Raamattu ole totta?
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."TeuvoSuni kirjoitti:
Ja vielä ilkeät väittää, ettei Raamattu ole totta?
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.""Ja vielä ilkeät väittää, ettei Raamattu ole totta?"
Näköjään se saa hihhulit raivon valtaan, kun joku sanoo totuuden tuosta juutalaisten sepittämästä pilipaliteoksesta. Onneksi heidän aikansa on lyhyt.siino kirjoitti:
"Ja vielä ilkeät väittää, ettei Raamattu ole totta?"
Näköjään se saa hihhulit raivon valtaan, kun joku sanoo totuuden tuosta juutalaisten sepittämästä pilipaliteoksesta. Onneksi heidän aikansa on lyhyt.Sinä se vasta hihulien hihuli oletkin, mokoma identiteetti varas, kuten on ilmoitettu:
"Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?
Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?
Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä se vasta hihulien hihuli oletkin, mokoma identiteetti varas, kuten on ilmoitettu:
"Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?
Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?
Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
Juuri tuon takia tekopyhät kristityt minun kyttääväkin:
"Näettekö, kauhua kaikkialla!"
"Antakaa ilmi!" "Annetaan hänet ilmi!"
Jopa ystävät vaanivat heikkoa hetkeäni:
"Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan!
Silloin hän on vallassamme, ja totisesti me kostamme."
Turhaa työtä tekevä ja itseänsä turhaan rassaavat, kun eivät tunne totuutta:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä,
niin ettei Paha saa otetta."TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä se vasta hihulien hihuli oletkin, mokoma identiteetti varas, kuten on ilmoitettu:
Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.""Ota ensin hirsi omasta silmästäsi"
Mene sinä optikolle, että näkisit oikein!!! Sinä roikut hirressä!!!siino kirjoitti:
"Ota ensin hirsi omasta silmästäsi"
Mene sinä optikolle, että näkisit oikein!!! Sinä roikut hirressä!!!Sielläkin on käyty. Ensimmäisen kerran 14 vuotta sitten, kun uusin ajokorttini.
Hän sanoi: "Kyllä sinä vielä ilman lasia ajokortin saat, mutta kyllä se maisema hieman kirkastuu, kun lasit laitetaan,"
Ja vaikka pidät tätäkin valheena, niin samat lasit on käytössä edelleen, ei enää autoa ajaessa, kun muutama vuosi sitten kaukonäkö ihmeellisellä tavalla kirkastui, etten sen jälkeen ole ajaessa laseja tarvinnut.
Joten lasin kehykset eikä sangat ole enää näkökenttää rajoittamassa.
Tässä sinulle taas aihetta seuraavaa herjaustasi varten.TeuvoSuni kirjoitti:
Sielläkin on käyty. Ensimmäisen kerran 14 vuotta sitten, kun uusin ajokorttini.
Hän sanoi: "Kyllä sinä vielä ilman lasia ajokortin saat, mutta kyllä se maisema hieman kirkastuu, kun lasit laitetaan,"
Ja vaikka pidät tätäkin valheena, niin samat lasit on käytössä edelleen, ei enää autoa ajaessa, kun muutama vuosi sitten kaukonäkö ihmeellisellä tavalla kirkastui, etten sen jälkeen ole ajaessa laseja tarvinnut.
Joten lasin kehykset eikä sangat ole enää näkökenttää rajoittamassa.
Tässä sinulle taas aihetta seuraavaa herjaustasi varten.Asennettiinko Saabisi keulaan sellainen valkoinen keppi, jota sokeilla on tapana käyttää liikkuessaan? Pitäsiköhän tässä soittaa poliisille, että varmistavat asian.
siino kirjoitti:
Asennettiinko Saabisi keulaan sellainen valkoinen keppi, jota sokeilla on tapana käyttää liikkuessaan? Pitäsiköhän tässä soittaa poliisille, että varmistavat asian.
Ainakaan edellisellä kotiseudulla, enkä myöskään täällä nykyisellä ole nähnyt sellaista autoa joka sinulla on.
ule kesällä käymään Savitaipaleella, ja annan minunkin muutama metri sillä ajaa, jos en vuoden kuluttua enää ilman keppiä ajokorttia uusita.
Kaikkea sitä saa kuulla ja nähdä, kun vanhaksi elää.TeuvoSuni kirjoitti:
Ainakaan edellisellä kotiseudulla, enkä myöskään täällä nykyisellä ole nähnyt sellaista autoa joka sinulla on.
ule kesällä käymään Savitaipaleella, ja annan minunkin muutama metri sillä ajaa, jos en vuoden kuluttua enää ilman keppiä ajokorttia uusita.
Kaikkea sitä saa kuulla ja nähdä, kun vanhaksi elää.Luetun ymmärtämisesi meni jälleen pieleen johtuen aivokapasiteettisi vähyydestä. Kysymys oli juuri ja nimenomaan sinun Saabistasi. Sokeana tarvitsisit sen keulaan valkoisen kepin, jollaista sokeilla on tapana käyttää apuvälineenään. Varokaa ihmiset Savitaipaleella!!!! SokeaSuni ratissa!!!
"Kaikkea sitä saa kuulla "
Mutta kuulo sinulla on kuin lepakoilla, koska jopa kuulet tämän tekstin täältä palstoilta! Ohhoh!!! LepakkoSuni :D Ei ihme, että kuulet myös juutalaisten satukirjan hahmojen puheen :D
"ule kesällä käymään Savitaipaleella"
Mahdatko olla silloin enää elossa :Osiino kirjoitti:
Luetun ymmärtämisesi meni jälleen pieleen johtuen aivokapasiteettisi vähyydestä. Kysymys oli juuri ja nimenomaan sinun Saabistasi. Sokeana tarvitsisit sen keulaan valkoisen kepin, jollaista sokeilla on tapana käyttää apuvälineenään. Varokaa ihmiset Savitaipaleella!!!! SokeaSuni ratissa!!!
"Kaikkea sitä saa kuulla "
Mutta kuulo sinulla on kuin lepakoilla, koska jopa kuulet tämän tekstin täältä palstoilta! Ohhoh!!! LepakkoSuni :D Ei ihme, että kuulet myös juutalaisten satukirjan hahmojen puheen :D
"ule kesällä käymään Savitaipaleella"
Mahdatko olla silloin enää elossa :OViimeksi sillä ajoin, enkä nähnyt valkoista keppiä missään, kun kaiken varalta tarkastin, jotta sain vahvistuksen, että Saatanan siino sinä olet.
TeuvoSuni kirjoitti:
Viimeksi sillä ajoin, enkä nähnyt valkoista keppiä missään, kun kaiken varalta tarkastin, jotta sain vahvistuksen, että Saatanan siino sinä olet.
Ja jälleen se PotilasSuni ymmärsi väärin lukemansa. Katsos käytin ilmaisussani konditionaalia: " Sokeana tarvitsisit sen keulaan valkoisen kepin..." Siis tarvitsISIt. En kirjoittanut, että autosi keulassa on sellainen. Ja vaikka siellä keulassa sellainen keppi olisi, ethän sinä sokeana sitä tietenkään edes näkisi.
Sain nyt varmistuksen, että potilas sinä olet PotilasSuni. Tosi pipipää kyllä. Terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle :Dsiino kirjoitti:
Ja jälleen se PotilasSuni ymmärsi väärin lukemansa. Katsos käytin ilmaisussani konditionaalia: " Sokeana tarvitsisit sen keulaan valkoisen kepin..." Siis tarvitsISIt. En kirjoittanut, että autosi keulassa on sellainen. Ja vaikka siellä keulassa sellainen keppi olisi, ethän sinä sokeana sitä tietenkään edes näkisi.
Sain nyt varmistuksen, että potilas sinä olet PotilasSuni. Tosi pipipää kyllä. Terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle :DLääkärit ovat kuitenkin toista mieltä, kuin Saatanan siino ja puoskarit:
jatkossakin sotilasmestari evp. Teuvo Suni!TeuvoSuni kirjoitti:
Lääkärit ovat kuitenkin toista mieltä, kuin Saatanan siino ja puoskarit:
jatkossakin sotilasmestari evp. Teuvo Suni!Kuulehan PotilasSuni!
Harhoissa elävä ei ole terve tai looginen.
Terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle PotilasSuni!siino kirjoitti:
Kuulehan PotilasSuni!
Harhoissa elävä ei ole terve tai looginen.
Terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle PotilasSuni!Ei ole sitä täällä näkynyt, kun sillä on niin paljon anonyymejä hoidettavana. Nytkin on parhaillaan sinua hoitamassa tukemassa, jotta pelosta vapisevat polvesi hieman tukevammiksi tulisivat.
Kun vanhaksi on saanut elää, saa aina oppia jotakin uutta, joten lisäänpä tukihenklilönkin kaikkien tietoon:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä ja tukihenkilö, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."TeuvoSuni kirjoitti:
Ei ole sitä täällä näkynyt, kun sillä on niin paljon anonyymejä hoidettavana. Nytkin on parhaillaan sinua hoitamassa tukemassa, jotta pelosta vapisevat polvesi hieman tukevammiksi tulisivat.
Kun vanhaksi on saanut elää, saa aina oppia jotakin uutta, joten lisäänpä tukihenklilönkin kaikkien tietoon:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä ja tukihenkilö, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."Sinulla on harhoja jopa minun polvistani. Eivät ne vapise. Saatana ei ole kanssani, koska hänhän on sinun kaverisi.
Mutta sinulla olisi syytä vapista, koska olet vanha kääkkä, joka kuolee pian omia aikojaan. Silloin sinun pitkä suhteesi harhamaailmaasi päättyy. Eivät lentele sitten enää lohikäärmeet eivätkä lepakot psykoottisessa tapulissasi. Tukihenkilösi Saatanakin kuolee kanssasi niin että naps vaan. Kerro hänelle kuitenkin vielä terkkuja, kun voit PotilasSuni!siino kirjoitti:
Sinulla on harhoja jopa minun polvistani. Eivät ne vapise. Saatana ei ole kanssani, koska hänhän on sinun kaverisi.
Mutta sinulla olisi syytä vapista, koska olet vanha kääkkä, joka kuolee pian omia aikojaan. Silloin sinun pitkä suhteesi harhamaailmaasi päättyy. Eivät lentele sitten enää lohikäärmeet eivätkä lepakot psykoottisessa tapulissasi. Tukihenkilösi Saatanakin kuolee kanssasi niin että naps vaan. Kerro hänelle kuitenkin vielä terkkuja, kun voit PotilasSuni!Tämäkin kertoo sinusta kaiken miksi et usko, etkä tunnista Saatanaa:
"Sinulla on harhoja jopa minun polvistani. Eivät ne vapise. Saatana ei ole kanssani, koska hänhän on sinun kaverisi."
Siksi, koska et tiedä, että Saatana on myös, paitsi murhaaja, valheen ja vääryyden henki, joka sinussa olevalla uskolla on tehnyt sinut onnelliseksi, kuten se on Raamatussa näin selvästi ilmoitettu:
"Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
-- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Jos et nauttisi herjoistasi, tuskin olisit - kuin rakkikoira - minun perässäni,TeuvoSuni kirjoitti:
Tämäkin kertoo sinusta kaiken miksi et usko, etkä tunnista Saatanaa:
"Sinulla on harhoja jopa minun polvistani. Eivät ne vapise. Saatana ei ole kanssani, koska hänhän on sinun kaverisi."
Siksi, koska et tiedä, että Saatana on myös, paitsi murhaaja, valheen ja vääryyden henki, joka sinussa olevalla uskolla on tehnyt sinut onnelliseksi, kuten se on Raamatussa näin selvästi ilmoitettu:
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
Jos et nauttisi herjoistasi, tuskin olisit - kuin rakkikoira - minun perässäni,"Tämäkin kertoo sinusta kaiken miksi et usko, etkä tunnista Saatanaa"
Tunnistan Saatanan. Hän on kaverisi ja kaiken aikaa seuranasi. Hän on saanut sinut otteeseensa. Hän on sinun psykoottinen harhasi.
"Jos et nauttisi herjoistasi, tuskin olisit - kuin rakkikoira - minun perässäni,"
Sinähän tässä kaiken aikaa seuraat minua kuin apostoli Jeesusta. Psykoosisi maanisen vaiheen takia sinun vaan pakko vastata kaiken aikaa. Kuvittelemasi henkikaverit pakottavat sinut tähän. Kerro terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle PsykopaattiSuni :Dsiino kirjoitti:
"Tämäkin kertoo sinusta kaiken miksi et usko, etkä tunnista Saatanaa"
Tunnistan Saatanan. Hän on kaverisi ja kaiken aikaa seuranasi. Hän on saanut sinut otteeseensa. Hän on sinun psykoottinen harhasi.
"Jos et nauttisi herjoistasi, tuskin olisit - kuin rakkikoira - minun perässäni,"
Sinähän tässä kaiken aikaa seuraat minua kuin apostoli Jeesusta. Psykoosisi maanisen vaiheen takia sinun vaan pakko vastata kaiken aikaa. Kuvittelemasi henkikaverit pakottavat sinut tähän. Kerro terkkuja tukihenkilöllesi Saatanalle PsykopaattiSuni :DMinäkö todella olen sinun suuri ihailijasi?
Suuren rosvopäällikön on sinulle olematon kaveri sinustakin onnistunut tekemään, kun viestisi jatkuvasti kertovat onnellisuudestasi, kuten on ilmoitettu.
Onnellisuudesta, jonka ainut vihollinen on Teuvo Suni.
Miksi minun onnellisuus tekee sinut onnettomaksi, vaikka en millään tavalla pysty sinulta sitä ottamaan pois? Enkä edes halua sinun elämääsi pilata.TeuvoSuni kirjoitti:
Minäkö todella olen sinun suuri ihailijasi?
Suuren rosvopäällikön on sinulle olematon kaveri sinustakin onnistunut tekemään, kun viestisi jatkuvasti kertovat onnellisuudestasi, kuten on ilmoitettu.
Onnellisuudesta, jonka ainut vihollinen on Teuvo Suni.
Miksi minun onnellisuus tekee sinut onnettomaksi, vaikka en millään tavalla pysty sinulta sitä ottamaan pois? Enkä edes halua sinun elämääsi pilata.Joo, kyllä siltä tuntuu, että olet minun fani, koska se sinun hyvä ystäväsi, Saatana, pakottaa sinut vastaamaan aina vaan.
Et sinä minua onnettomaksi pysty tekemään. Katsos uskovaiset väittävät, että evankeliumi on ilosanoma. Ilmankos se niin pakkaa naurattamaankin :D Sehän on oikein vitsien vitsi, mutta jotkut ottavat sen naamat kurtussa ihan tosissaan ja luulevat mokomaan uskoen tekevänsä itsestään ikuisia, vaikka kuolevat kuitenkin notta naps vaan.
Sanot olevasi onnellinen. Hullujakin sanotaan onnellisiksi. Irwin Goodman lauloi aiheesta. Tässä tuo kappale kuuntelehan: https://www.youtube.com/watch?v=MVmonEn-MZksiino kirjoitti:
Joo, kyllä siltä tuntuu, että olet minun fani, koska se sinun hyvä ystäväsi, Saatana, pakottaa sinut vastaamaan aina vaan.
Et sinä minua onnettomaksi pysty tekemään. Katsos uskovaiset väittävät, että evankeliumi on ilosanoma. Ilmankos se niin pakkaa naurattamaankin :D Sehän on oikein vitsien vitsi, mutta jotkut ottavat sen naamat kurtussa ihan tosissaan ja luulevat mokomaan uskoen tekevänsä itsestään ikuisia, vaikka kuolevat kuitenkin notta naps vaan.
Sanot olevasi onnellinen. Hullujakin sanotaan onnellisiksi. Irwin Goodman lauloi aiheesta. Tässä tuo kappale kuuntelehan: https://www.youtube.com/watch?v=MVmonEn-MZk"Joo, kyllä siltä tuntuu, että olet minun fani, koska se sinun hyvä ystäväsi, Saatana, pakottaa sinut vastaamaan aina vaan."
Syystä, jota Saatana ei ole sinulle kertonut, koska käyttää sinun suhteen samaa menetelmää:
"Kuka voi tehdä teille pahaa, jos te kiihkeästi pyritte tekemään hyvää?
Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita.
"Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö", vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu.TeuvoSuni kirjoitti:
"Joo, kyllä siltä tuntuu, että olet minun fani, koska se sinun hyvä ystäväsi, Saatana, pakottaa sinut vastaamaan aina vaan."
Syystä, jota Saatana ei ole sinulle kertonut, koska käyttää sinun suhteen samaa menetelmää:
"Kuka voi tehdä teille pahaa, jos te kiihkeästi pyritte tekemään hyvää?
Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita.
"Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö", vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu."Syystä, jota Saatana ei ole sinulle kertonut"
Olet oikeassa. Saatana ei ole sanonut minulle sanaakaan, koska hän ei ole minun vaan sinun kaverisi. Minä en edelleenkään ota tosissani juutalaisten keksimiä liirumlaarumeita. Ne ovat samanlaisia satukertomuksia kuin Grimmin veljesten tarinat. Tosin viimeksi mainitut ovat paljon laadukkaampia. Esimerkiksi Punahilkka-sadussa susi söi mummon. Raamatussakin olisi voitu kertoa, kuinka Pontius Pilatus valmisti Jeesuksesta illallisen ja söi sen. Sitten Jumala tulisi kysymään: "Maistuiko?" Siihen Pilatus: "Todella. Poikanne oli hyvä ihminen, nam!" Kolmen päivän perästä Jeesus olisi noussut Pilatuksen yöastiasta värilliseksi ja pahanhajuiseksi muuttuneena henkiin. Syystä uskovaiset kantaisit kaulakorunaan nykyisin ristin sijaan pientä pottaa.
Jos Saatana tai Jumala tai joku muu mielikuvituksen tuote ryhtyy juttelemaan minulle, tiedän, että minun pitää mennä lääkäriin. Mene sinäkin, jos Saatana vielä jatkaa jutustelua kanssasi.- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Syystä, jota Saatana ei ole sinulle kertonut"
Olet oikeassa. Saatana ei ole sanonut minulle sanaakaan, koska hän ei ole minun vaan sinun kaverisi. Minä en edelleenkään ota tosissani juutalaisten keksimiä liirumlaarumeita. Ne ovat samanlaisia satukertomuksia kuin Grimmin veljesten tarinat. Tosin viimeksi mainitut ovat paljon laadukkaampia. Esimerkiksi Punahilkka-sadussa susi söi mummon. Raamatussakin olisi voitu kertoa, kuinka Pontius Pilatus valmisti Jeesuksesta illallisen ja söi sen. Sitten Jumala tulisi kysymään: "Maistuiko?" Siihen Pilatus: "Todella. Poikanne oli hyvä ihminen, nam!" Kolmen päivän perästä Jeesus olisi noussut Pilatuksen yöastiasta värilliseksi ja pahanhajuiseksi muuttuneena henkiin. Syystä uskovaiset kantaisit kaulakorunaan nykyisin ristin sijaan pientä pottaa.
Jos Saatana tai Jumala tai joku muu mielikuvituksen tuote ryhtyy juttelemaan minulle, tiedän, että minun pitää mennä lääkäriin. Mene sinäkin, jos Saatana vielä jatkaa jutustelua kanssasi.Siino on katkeroitunut ateisti.
Lieneekö myös homo ja kommunisti.
TEE PARANNUS, ja voit nauttia aurinkoisista kevätpäivistä ja Pääsiäisestä ilman ateistisia synkistelyjä.
☀️🥀⚘🌷🌿🌹🌻
TEE PARANNUS, niin ateismiapina putoaa niskastasi,
ateismin törkyisyys ja kurjuus on taakse jäänyttä elämäää. siino kirjoitti:
"Syystä, jota Saatana ei ole sinulle kertonut"
Jos Saatana tai Jumala tai joku muu mielikuvituksen tuote ryhtyy juttelemaan minulle, tiedän, että minun pitää mennä lääkäriin. Mene sinäkin, jos Saatana vielä jatkaa jutustelua kanssasi.Ei Pyhä Henki minua tänne turhaan lähettänyt.
Koska sinäkin olet tullut uskoon.Anonyymi kirjoitti:
Siino on katkeroitunut ateisti.
Lieneekö myös homo ja kommunisti.
TEE PARANNUS, ja voit nauttia aurinkoisista kevätpäivistä ja Pääsiäisestä ilman ateistisia synkistelyjä.
☀️🥀⚘🌷🌿🌹🌻
TEE PARANNUS, niin ateismiapina putoaa niskastasi,
ateismin törkyisyys ja kurjuus on taakse jäänyttä elämäää."Siino on katkeroitunut ateisti.
Lieneekö myös homo ja kommunisti."
Tyypilliseen uskovaisen katkeraan tapaasi annat väärän todistuksen toisesta.
Asiallisesti en ole mitään noista sinun ominaisuuksistasi.TeuvoSuni kirjoitti:
Ei Pyhä Henki minua tänne turhaan lähettänyt.
Koska sinäkin olet tullut uskoon.Pyh, pyhempi, pyhin. Siihen se sinun juutalainen satumaailmasi perustuu.
Uskon, että olet tollo hullu. Olen siis uskovainen.siino kirjoitti:
Pyh, pyhempi, pyhin. Siihen se sinun juutalainen satumaailmasi perustuu.
Uskon, että olet tollo hullu. Olen siis uskovainen.Hieman toisenlainen kuin ne, joiden joukkoon sinutkin äsken lisäsin, kun poisti sieltä ateistit:
sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset -siloalaiset - suomenkristitytfoorumilaiset - slevy:n miespapit - slevy:n naispapit - stefanuslaiset -siino kirjoitti:
"Siino on katkeroitunut ateisti.
Lieneekö myös homo ja kommunisti."
Tyypilliseen uskovaisen katkeraan tapaasi annat väärän todistuksen toisesta.
Asiallisesti en ole mitään noista sinun ominaisuuksistasi.Jospa hän ei olisi katkeroitunut, kun lisäsin hänet omiensa joukkoon:
sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset -siloalaiset - suomenkristitytfoorumilaiset - slevy:n miespapit - slevy:n naispapit - stefanuslaiset -TeuvoSuni kirjoitti:
Jospa hän ei olisi katkeroitunut, kun lisäsin hänet omiensa joukkoon:
sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset -siloalaiset - suomenkristitytfoorumilaiset - slevy:n miespapit - slevy:n naispapit - stefanuslaiset -En ole ollenkaan katkera. Se on vain skitsosunilaisten antama väärä todistus minusta. Asiallisesti SkitsoSuni valehtelee täällä, koska on katkera jumalan olemattomuudesta. Se tekee hänet hyvin, hyvin vihaiseksi. Hän on kuin Nasse-setä ilman viinaa, mutta SkitsoSunin tapauksessa ilman jumalaa ja humalaa :D
siino kirjoitti:
En ole ollenkaan katkera. Se on vain skitsosunilaisten antama väärä todistus minusta. Asiallisesti SkitsoSuni valehtelee täällä, koska on katkera jumalan olemattomuudesta. Se tekee hänet hyvin, hyvin vihaiseksi. Hän on kuin Nasse-setä ilman viinaa, mutta SkitsoSunin tapauksessa ilman jumalaa ja humalaa :D
Mutta katkeruuttakin pahempi synti on kateus.
TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta katkeruuttakin pahempi synti on kateus.
Miksi sitten olet kateellinen minulle SkitsoSuni :O
siino kirjoitti:
Miksi sitten olet kateellinen minulle SkitsoSuni :O
Etkö enää muista, mitä sinulle sanoin?
Olen kiitollinen siitä, että sinäkin olet saanut uskon, joka on tehnyt sinut onnelliseksi.TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö enää muista, mitä sinulle sanoin?
Olen kiitollinen siitä, että sinäkin olet saanut uskon, joka on tehnyt sinut onnelliseksi.Mutta kun en usko.
siino kirjoitti:
Mutta kun en usko.
Eivät vanhoillislestadiolaisetkaan usko.
He ovat vain uskomassa, kuten sinäkin.TeuvoSuni kirjoitti:
Eivät vanhoillislestadiolaisetkaan usko.
He ovat vain uskomassa, kuten sinäkin.En usko höpöjäsi.
siino kirjoitti:
En usko höpöjäsi.
Kyllä minäkin sen usko, koska sinä olet uskomassa siihen, joka sanoo minun uskoa höpöksi.
Yritä nyt rauhoittua, ja levätä kuviokellunnassa siellä riettauden virrassa ja kerätä voimia huomista päivää varten, sillä tiedossani on jo uusi keskustelun aihe.
- Anonyymi
Olen vähän järkyttyneenä lukenut tätä keskustelua. En tunnista mistä olette saaneet kaikki nuo ihmeelliset käsityksenne, ei ne ainakaan Raamatun mukaisia ole. Koetelkaa uskonne erehtymättömän Raamatun valossa. Itse olen pysynyt tiukasti Raamatun sanomassa, en muuta jakeenkaan tarkoitusta, koska se on Jumalan Pyhää ilmoitusta itsestään ja tahdostaan. Jeesus jätti meille uuden testamentin, jossa Hän selkokielellä opastaa itse ja opetuslapsiensa ja apostoliensa kautta, miten meidän tulisi elää. Me ihmiset olemme kelvottomia neuvomaan Jumalaa ja Jeesusta. Itse tulen pysymään järkähtämättä Raamatun sanassa. Jeesus tuli, opetti, paranti ja lopulta sovitti ainoana kelvollisena synnin palkan, kuoleman. Saatana riemuitsi voittoaan.Temppelin esirippu repesi, symbolina siitä, että suora yhteys Taivaan Isäämme palautui. Jeesus nousi kuolleista, jolloin saatana tajusi katkeran lopullisen häviönsä. Sillä nyt kaikilla, jotka tunnustavat Jeesuksen Herrakseen ja Hänen sovitustyönsä, on mahdollisuus ikuiseen elämään Jumalan Uudessa Jerusalemissa.
" Jeesus jätti meille uuden testamentin"
Jeesus ei ole kirjoittanut ikinä mitään. Kaikki tarinat ovat muiden keksimiä. Aivan niin kuin Aku Ankkakaan ei ole piirtänyt itsestään yhtäkään sarjakuvaa. Hassua :)siino kirjoitti:
" Jeesus jätti meille uuden testamentin"
Jeesus ei ole kirjoittanut ikinä mitään. Kaikki tarinat ovat muiden keksimiä. Aivan niin kuin Aku Ankkakaan ei ole piirtänyt itsestään yhtäkään sarjakuvaa. Hassua :)Saatanan ihanavalhe: "Jeesus jätti meille uuden testamentin"
Jeesus jätti maailmalle Rajun eksytyksen, jonka kaikki opetukset hän saneli Johannekselle, jonka Saatanan ensimmäinen kristitty pappi, yhden vaimon mies, Efeson Diotrefes toimitti Patmoksen vankeuteen tästä syystä:
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan ihanavalhe: "Jeesus jätti meille uuden testamentin"
Jeesus jätti maailmalle Rajun eksytyksen, jonka kaikki opetukset hän saneli Johannekselle, jonka Saatanan ensimmäinen kristitty pappi, yhden vaimon mies, Efeson Diotrefes toimitti Patmoksen vankeuteen tästä syystä:
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."Saatana ja Jeesus olivat kyllä sellaisia valepukkeja, että jopa SkitsoSuni jää toiseksi. On se kamalaa!!!
- Anonyymi
Saatoin aiemmin ketjussa kirjoittaa väärin kun uskoin ja siteerasin koraania ja sanoin Allah on ainoa hyvä. Se on pelkkä koraanin näkökulma.
Gnostilaiset tekstit puolestaan pitävät ihmistä itseään Jumalaa viisaampana niin kuin tietokone on ihmistä viisaampi. Eli ihminen itse on ainoa hyvä. Kirjoituksiin, henkeen, tunteisiin tms. Luottaminen on siis arveluttavaa totuuden kannalta. Mutta HENKI on se joka on viimeinen sinetti johon voi luottaa. Joka kadottaa uskon henkeenkin kadottaa uskon kaikkeen.
Anteeksi että kirjoitan välillä ristiriitaisesti kun siteeraan kirjoituksia . Ne täydentävät toisiaan ja vain henki voi selventää sanoman niissä.- Anonyymi
Mitä tulee hyvyyteen niin Allah on ainoa hyvä luoja, Jeesus ainoa hyvä paimen, Jehova ainoa hyvä Jumala, jne. Voi olla että hyvyys on monesta eri näkökulmasta tarkasteltava asia. Tämä on viisautta ihmisen väittää niin eikä saatanan sepustus niin kuin Teuvo kohta väittää. Ei ihmisen viisaus ole Totuuden hengen veroinen voimavara, mutta viisaus heikkoudessaan on kuitenkin jotakin muuta kuin pelkkää tyhjyyttä.
Sanoihan Raamattu myös VALOSTA : Jumala näki että se oli HYVÄ.
Isä yksin on hyvä pahoillekin. Sillä tavalla ISÄ YKSIN ON HYVÄ. Samanlaisen pukinsorkat näkivät kaukaiset esi-isäsi myös lähettäjäni jaloissa, kun nostivat hänet ristille, kaikkien pilkattavaksi ja tapettavaksi.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Samanlaisen pukinsorkat näkivät kaukaiset esi-isäsi myös lähettäjäni jaloissa, kun nostivat hänet ristille, kaikkien pilkattavaksi ja tapettavaksi.
Seli, seli, kyllä väärät profeetat tunnistetaan!
Anonyymi kirjoitti:
Seli, seli, kyllä väärät profeetat tunnistetaan!
Siksi maailma on täynnä paaveja, piispoja, pappeja ja jos jonkinlaista eksyttää, joita ihmiskunta rakastaa, tästä syystä:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi,
karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
Valheen totuudeksi ja
Totuuden valheeksi."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi maailma on täynnä paaveja, piispoja, pappeja ja jos jonkinlaista eksyttää, joita ihmiskunta rakastaa, tästä syystä:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi,
karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
Valheen totuudeksi ja
Totuuden valheeksi."Unohdit väärät profeetat ja itsesi niiden mukana!
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit väärät profeetat ja itsesi niiden mukana!
Mutta onneksi sinä minut tunnistit, koska en ollut sinullekaan oikea profeetta.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta onneksi sinä minut tunnistit, koska en ollut sinullekaan oikea profeetta.
Et sinä ole mitään muuta kuin valehtelija ja herjaaja joka luulee olevansa joku pyhämies, mutta käyttäytymisesi paljastaa sinun olevan täysin päinvastoinen; olet paha ihminen, eikä sinulla ole mitään asiaa taivaaseen.
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole mitään muuta kuin valehtelija ja herjaaja joka luulee olevansa joku pyhämies, mutta käyttäytymisesi paljastaa sinun olevan täysin päinvastoinen; olet paha ihminen, eikä sinulla ole mitään asiaa taivaaseen.
Miksi et ole onnellinen uskostasi, jolla sinut on onnelliseksi tehnyt?
"Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi et ole onnellinen uskostasi, jolla sinut on onnelliseksi tehnyt?
"Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa."Minulla ei ole uskoa. Ja se näyttää olevan oikea päätös. Kuka haluasi tulla sinunlaiseksi ihmishirviöksi?
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole uskoa. Ja se näyttää olevan oikea päätös. Kuka haluasi tulla sinunlaiseksi ihmishirviöksi?
Oikeassa olet, sillä ei haluttu tulla myöskään lähettäjäni kaltaiseksi. Jonka perillinen minäkin olen:
"Sietämätöntä puhetta!
Kuka voi kuunnella tuollaista?
'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'"
- Anonyymi
Saatana on merkittävin elämän seuralainen .
MITÄ IHMETTÄ?
Miksi olet anonyymi, kun tuon kaikkein merkittävimmän totuuden tiedät. Sillä tästä hetkestä lähtien se pääsi livahtamaan jokaiseen maailmaan syntyneen ja edelleen syntyvien ihmisten lihaan, ja kulkee siellä perintönä sukupolvesta toiseen:
"Onko Jumala todella sanonut? Ei suinkaan, vaan . . ."
"Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."
Tästä johtuen tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Ja jokaista tällaista opetuslasta seuraa vääjäämättömästi tämä;
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."Kyllä sinäkin erinomaisesti tutkit kirjoituksia, kuten Jeesus ilmoitti.
"MUTTA te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän."
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Miksi olet jäänyt tästä osattomaksi, ja pelkäksi anonyymiksi, miksi vartija ei ole avannut sinulle sitä ahdasta porttia:
"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
Se, joka menee portista, on lampaiden paimen.
Hänelle vartija avaa portin, ja lampaat kuuntelevat hänen ääntään. Hän kutsuu lampaitaan NIMELTÄ ja vie ne laitumelle.
Saatana huutaa: "Minä se olen, anonyymit tulkaa tänne!"Osittain olet oikeassa
"Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä sinäkin erinomaisesti tutkit kirjoituksia, kuten Jeesus ilmoitti.
"MUTTA te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän."
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Miksi olet jäänyt tästä osattomaksi, ja pelkäksi anonyymiksi, miksi vartija ei ole avannut sinulle sitä ahdasta porttia:
"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
Se, joka menee portista, on lampaiden paimen.
Hänelle vartija avaa portin, ja lampaat kuuntelevat hänen ääntään. Hän kutsuu lampaitaan NIMELTÄ ja vie ne laitumelle.
Saatana huutaa: "Minä se olen, anonyymit tulkaa tänne!"jatkan vielä....koska suklla ei mene jakeluun...
että käsitätte että meidän raamatussa on saatanan evankeliumia ja kaiken lisäksi tuo saatana sana on 99 % suomalaisten suussa joka päivä. Ja mitä tuo sitten tarkoittaa jatkossa?
Mikä on Aabrahamin, Jaakobin ja Israelin Jumala? Missä Hän on ja mikä merkitys Hänessä on, olisiko Hän molempien liittojen, yksi iankaikkinen vanhan ja uuden liiton Jumala? Ketkä ovat ”yksi on Jumala ja yksi on ihminen Jeesus Kristus” ?
Käsitän että on vakava asia edellä. Missä edellämainituissa persoonissa meillä on pelastus?
Kuka on sopiva Jumalaksi. Mihin Jumalaan kannattaa uskoa?
Todellakin minkä nimisen Jumalan puoleen kannattaa oikeesti kääntyä? Nimittäin tuossa Teidän Jumala-valinnassanne on Teidän oma pelastuskysymyksenne.
Oikea Jumala on iankaikkinen, elävä, totinen Aabrahamin, Iisakin ja Israelin ja Uuden liiton Jumala ja Uudestisyntyneitten Jumala,
( 1 Tim. 2: 3-7 ”…yksi on Jumala, yksi on välimies… ihminen Kristus Jeesus,”)
Hän on ainoa Jumala, Hän on yksi. Hän on ainoa pelastava Jumala. Hän on ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Hän on elävä Jumala. Hän ei ole kuin kuollut Sana-paperilla-jumala Johanneksen evankeliumissa ihmisvoimin väkisin valheen avulla todisteltu Kolmiyhteinen jumala! Tuon lisäksi muita Sana-paperilla-jumalaan perustuvia uuskristinuskon kuolleita harhaoppeja ovat
Reformoidut opit, Martti Lutherin TAHDON mukaiset luomat opit : ”Yksin uskosta”, Yksin armosta”, ”Yksin raamattu”, jne. eikä kertaakaan ei mainita oikeaa oppia, totuuden mukaista oppia ” Jumalan TAHDON mukaan”, Matt. 7:21 !!!
Yhteenveto, Oppi Jumalasta Johanneksen evankeliumin mukaan.
Totean, että Johanneksen evankeliumin Isä, Poika ja Pyhä Henki on satua, kirkonmiesten luomaa valhetta ja eksytystä, joka perustuu allegoriseen tulkintaan että ”Kristus on Sana”.
Totean, että Vanhan ja Uuden liiton Jumalan rooli on tärkein meidän pelastuksessa!
Etsi ja löydä oma hengellinen identiteettisi. Selvitä itsellesi missä joukossa seisot, tyhmissä vaiko ymmärtäväisissä neitsyeissä! (Matt. 25: 1-13) Selvitä onko Sinulla öljyä lampussasi eli oletko todella Uudestisyntynyt?
Ja valitse seurasi, valitse elämänsisältösi ja toimi parempaan suuntaan elämässäsi (Matt. 15:8-14) ! Aamen.
Jumalan seurakunnassa ollaan tuota mieltä Jumalasta!
Kaikki kunnia Jumalalle. Kiitos kaikesta.
Olkaa hyvät! Anonyymi kirjoitti:
jatkan vielä....koska suklla ei mene jakeluun...
että käsitätte että meidän raamatussa on saatanan evankeliumia ja kaiken lisäksi tuo saatana sana on 99 % suomalaisten suussa joka päivä. Ja mitä tuo sitten tarkoittaa jatkossa?
Mikä on Aabrahamin, Jaakobin ja Israelin Jumala? Missä Hän on ja mikä merkitys Hänessä on, olisiko Hän molempien liittojen, yksi iankaikkinen vanhan ja uuden liiton Jumala? Ketkä ovat ”yksi on Jumala ja yksi on ihminen Jeesus Kristus” ?
Käsitän että on vakava asia edellä. Missä edellämainituissa persoonissa meillä on pelastus?
Kuka on sopiva Jumalaksi. Mihin Jumalaan kannattaa uskoa?
Todellakin minkä nimisen Jumalan puoleen kannattaa oikeesti kääntyä? Nimittäin tuossa Teidän Jumala-valinnassanne on Teidän oma pelastuskysymyksenne.
Oikea Jumala on iankaikkinen, elävä, totinen Aabrahamin, Iisakin ja Israelin ja Uuden liiton Jumala ja Uudestisyntyneitten Jumala,
( 1 Tim. 2: 3-7 ”…yksi on Jumala, yksi on välimies… ihminen Kristus Jeesus,”)
Hän on ainoa Jumala, Hän on yksi. Hän on ainoa pelastava Jumala. Hän on ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Hän on elävä Jumala. Hän ei ole kuin kuollut Sana-paperilla-jumala Johanneksen evankeliumissa ihmisvoimin väkisin valheen avulla todisteltu Kolmiyhteinen jumala! Tuon lisäksi muita Sana-paperilla-jumalaan perustuvia uuskristinuskon kuolleita harhaoppeja ovat
Reformoidut opit, Martti Lutherin TAHDON mukaiset luomat opit : ”Yksin uskosta”, Yksin armosta”, ”Yksin raamattu”, jne. eikä kertaakaan ei mainita oikeaa oppia, totuuden mukaista oppia ” Jumalan TAHDON mukaan”, Matt. 7:21 !!!
Yhteenveto, Oppi Jumalasta Johanneksen evankeliumin mukaan.
Totean, että Johanneksen evankeliumin Isä, Poika ja Pyhä Henki on satua, kirkonmiesten luomaa valhetta ja eksytystä, joka perustuu allegoriseen tulkintaan että ”Kristus on Sana”.
Totean, että Vanhan ja Uuden liiton Jumalan rooli on tärkein meidän pelastuksessa!
Etsi ja löydä oma hengellinen identiteettisi. Selvitä itsellesi missä joukossa seisot, tyhmissä vaiko ymmärtäväisissä neitsyeissä! (Matt. 25: 1-13) Selvitä onko Sinulla öljyä lampussasi eli oletko todella Uudestisyntynyt?
Ja valitse seurasi, valitse elämänsisältösi ja toimi parempaan suuntaan elämässäsi (Matt. 15:8-14) ! Aamen.
Jumalan seurakunnassa ollaan tuota mieltä Jumalasta!
Kaikki kunnia Jumalalle. Kiitos kaikesta.
Olkaa hyvät!Ei olisi tarvinnut jatkaa, olisin minä uskonut jo ensimmäisestä lauseesta, ettei märillä
sukilla mennä jakeluun, vaan ollaan hiljaa niin kun se neste, joka sukkiin jostakin virfrannut.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut jatkaa, olisin minä uskonut jo ensimmäisestä lauseesta, ettei märillä
sukilla mennä jakeluun, vaan ollaan hiljaa niin kun se neste, joka sukkiin jostakin virfrannut.sinähän olet täysin pihalla totuudesta.
kaikki on alapään asioita, Anonyymi kirjoitti:
sinähän olet täysin pihalla totuudesta.
kaikki on alapään asioita,Ole onnellinen kun kaikki sinun totuutesi on alapään asioita.
Sillä ei normaalilla yläpäällä tuollaista evankeliointia suoriteta.
Huomasin juuri, että ylläpito on poistanu tästä keskustelusta 22 herjausta.
Koska olen nimeni rekisteröinyt, minulle jää näkyviin viestin lähettäjän nimi, kelloaika ja ensimmäinen lause.
Tässä yksi viimeisimmistä ja toivon, ettei ylläpito tätä poistaisi, koska tässä on vain sen herjauksen alku.
"Syö kilo Saatanaa senkin Saaananoma läjä lämmintä saatanan siino!- Anonyymi
Tupa kiinni Siinonsuosija, tein viestistäsi ilmiannon!
- Anonyymi
Taaskos se höpö höpö ukko on täällä kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Menisit ystävällisesti kirjoittelemaan horonoitasi jollekin muulle palstalle, eei noita sekavia juttuja millään jaksa lukea.
Samaa mieltä ovat kaikki muut kin anonyymit.
Miksi sinä et mene muualle, pappiensi luokse, sillä heitä on kaikkialla kuin hiekkaa meren rannalla.Miksi sinä tuota kaverisi kysymystä sinulle, minultakin kysyt.
Joka asustan täällä Kuolimon rannalla, jonka avanto ei ole sellainen yleinen ranta, jossa sinä nyt Aatamin puvussa pällistelet?
Onko sinulla Eevakin mukana.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi sinä tuota kaverisi kysymystä sinulle, minultakin kysyt.
Joka asustan täällä Kuolimon rannalla, jonka avanto ei ole sellainen yleinen ranta, jossa sinä nyt Aatamin puvussa pällistelet?
Onko sinulla Eevakin mukana.Miksi kysyt Eevasta? Tekeekö mieli piparia?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt Eevasta? Tekeekö mieli piparia?
Kysyin, saadakseni selville, että Eevan piparillako sinut Saatanalle hankittiin.
Ja niinhän siinä kävi. Minun ei todella see sitä mieli.- Anonyymi
Voisitko valita oikean forumin, paikan jutuillesi? Ketään ei kiinnosta homofantasi, oletko mansikka tms. typerät juttusi ja jotka itse haluat viedä ylläpidon tietoon.
- Anonyymi
Saatane ei ole tämän maailman Jumala. Saatana on tullut kaukaa toisesta maailmasta joita hän syö ja tuhoaa. Myöskään Jahve ei ole tämän maailman Jumalia. Tämä maailman alkuperäiset Jumalat ovat joitain muita kuin Jahvesaatana.
- Anonyymi
Jeesus = Saatana, pahuuden henki.
Miksi?
Jeesus-jumala on kaikkivoiva ja kaikkihyvä. Näinhän teologiassa. Eikö totta?
Mikä on Saatana? Hän ei voi olla kaikkivoiva, koska Jeesus on kaikkivoiva.
Jeesus-jumala on teologiassa myös jahve-uskonnon jumala. Jahvena olon aikana Jeesus teki vääriä päätöksiä - ei siis ollut kaikkitietävä mutta korjasi uhrikuoleman avulla rikkeensä.
Jahvena ollessaan Saatana oli Jeesuksen palveluksessa. Jeesus käski Jobin kirjan mukaan Saatanan kiusata Job henkihieveriin sekä tappaa kaikki muut perheenjäsenet. Ihan vain kiusatakseen Jobia.
Saatana jäi eloon Jeesuksen katumuksen jälkeen (itseaiheutettu uhrikuolema Golgatalla). Se jatkaa aina hamaan maailmanloppuun saakka ja siitäkin eteenpäin kiusaten vääräuskoisia kuolleita-eläviä sieluja.
Saatana ei siis ole kaikkivoiva. Jeesus olisi kaikkivoiva mutta antaa/määrää Saatanan tehdä ihmiskunnalle pahojaan, viedä ihmisiä pahuuden tielle.
Jeesus = Saatana, pahuuden jumala, jos nyt jumalia on lainkaan.
Jeesus luovutti pahuuden roolinsa Saatanalle ja se ei kykene vastustamaan kaikkivoivan määräyksiä pahanteosta. Jeesus voisi sormia näpäyttämällä poistaa Saatanan henkimaailmasta. Jeesus ei tee sitä, koska hänelle on etua syyttää Saatanaa kaikesta pahuudesta ja kukkoilla itse puhdasrotuisena.
Jeesus on täten kiero konna. Se juksaa vähätietoisia mennen tulleen. Koska Jeesus ei kuoleta Saatanaa, hänen täytyy nauttia pahuudesta.
Jos olemme uskovaisia, meidän tulisi syyttää Jeesusta kaikista maailmalla ilmenevistä rikoksista, ilkeyksistä ja muusta pahanteosta. Saatana on syytön. Hän ei voi vastustaa kaikkivoivan päätöksiä.
Amen. - Anonyymi
Suni harrasti aikoinaan terveellistä sienen keräilyä metsissä, kunnen törmäsi lypsyjakkaran kanssa lehmien laitumilla ja maistoi lantamadonlakkeja paskakasoista.
Sen jälkeen hän on ollut tosiuskovainen, tosi kristitty.
Nähnyt jumalan ja perkeleenkin. 😆Jotain kun näki nuorena karkkeja. Roope-pastilli
(merirosvon kuva, näyttää pirulta)
ja sitten jäniksenpapanan hangella
näyttää pastillilta Roopelta.
Siitä sitten pastilleja puputtamaan hangelta
Miksi sinun järkesi syistä Jeesuksen ajatukset ovat huonoja ajatuksia?
Minä vahvasti epäilen, että samasta syystä kuin valitulla kansallakin:
"Sietämätöntä puhetta,
kuka voi kuunnelle tuollaista,
kuolema tuolle miehelle!"
1
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361541Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2961538Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281519Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73963
- 57906
- 47706
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625