Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
superbwon
profiilit
superbwon
superbwon
Vapaa kuvaus
Aloituksia
38
Kommenttia
394
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paras+länsiauto+mitä+rahalla+saa+on+ehdottomasti+SKODA.Olen+ajanut+ko.+merkillä+vuodesta+1999+asti+,eri+versioilla+...+Nyt+alla+Superb+Combi+3.6+Fsi+kaikilla+mausteilla+++ohjelmointi+...+suosittelen!
20.01.2021 17:34
Joo+olen+samaa+mieltä+itäautoista...+Siksi+mulla+onkin+LÄNSI++SKODA+SUPERB!!!
14.01.2021 08:02
Minkä+helvetin+takia+pitää+rokottaa???+Puolet++kansasta+monttuun,niin+maailma+pelastuu++kyllä+luonto+hoi
taa+paskan+pois+....
04.01.2021 11:39
En+ota+rokotetta+,,,+pitää+ensin+katsoa+montako++kasvista++tulee......
04.01.2021 11:34
Suomenkin+pitää+EHDOTTOMASTI++erota+EU,ta++Tein+sotilasvalan+SUOMEN++ei+EU+paskan+puolesta...Kaikki+EU.ta+äänestäneet+ovat++ISÄNMAAN+PETTUREITA!!!!!!!!
03.01.2021 12:09
Suomen++pitää+myös+HETI++lähteä++tästä+paskaliitosta,+joka+koko+ajan+rikkoo+omia+sääntöjään...rikollisjärestö....
03.01.2021 12:03
Hieno+tervehdys+Britannialle!!!!!Teillä+on+vielä+sitä+uskollisuutta+ISÄNMAATA++kohtaan...+täällä+suomessa+kovalla+työllä+ja+SODILLA+saatu+ITSENÄISYYS+annettiin+perutuslakiamme++rikkoen+EU;n+paqskalle+josta+te+herran+kiitos+älysitte+irtautua!!!!!!!
03.01.2021 11:54
Kun+ovikello+soi+,siellä+on+hoitajasi..........
03.01.2021 11:04
Se+on+mulla+...+Superb+3.6+FSI+Combi++kaikilla+herkuilla++ohjelmointi+...ei+tuu+mb+tai+bmw++linttoja+ikävä......
03.01.2021 11:01
Katson+itse+rauhassa+,monestako+tulee+kasvis.......
28.12.2020 14:55
PÖLLÖ!!!+Paras+tuottohan+metsästä+tulee+jatkuvan+kasvatuksen+kautta,jolloin+saadaan+paras+puumateriaali,sekä+luonto+säästyy.Metsässä+on+silloin+aina+riistaa+,marjoja+,sieniä+ja+se+näyttää+METSÄLLE+,eikä+niinkuin+nykyään+sotatantereelle+PERKELE!Aukkohakkuut+ja+vittumainen+auraus+on+saatava+törkeän+rikoksen+piiriin!!!Eihän+nämä+totuutta+voi+tajuta+.Joko+on+moto+käynnissä?
28.12.2020 12:21
Haluaisin+nähdä+aukkohakkuulta+mustikoita+poimineen...montako+löysit+näiden+raiskaajien+jäljiltä?
28.12.2020 12:10
Täyttä+totta!+Käyn+lapissa+melkein+joka+vuosi+linnun+pyynnissä+.Viime+reissullakin+pomokairassa+näin+juuri+samanlaisia+hakkuuaukioita,kuin+dokumentissa.+Metsätien+varteen+oli+hämäyksen+vuoksi+jätetty+aina+isompaa+puuta+pystyyn,mutta+kun+kävelit+n,+5-10min.+pystykorvan+kans+,niin+tuli+juuri+tuollainen+"lentokenttä"vastaan+,mistä+toista+päätä+ei+näkynyt+....+Todella+hienoa+SUOMALAISTA+METSÄN+RAISKAUSTA!Kannoista+näki+,että+ikimetsä+oli+ollut+monta+sataa+vuotta+vanhaa...
28.12.2020 11:49
Voi+voi+...+ennen+vanhaan+pidin+keskustaa+ok.puolueena,mutta+nykyään+se+on+sairas+viherkommari+aisankannattaja,joka+joutaa+kuolemaan.Itse+sahaavat+tyhmät+omaa+oksaansa(homo,lainrikkoja+ministerin+tukeminen)+En+ennen+tiennytkään+,että+kuvottava+homosairaus+vaikuttaisi+myös+järkeen.Nyt+sen+tiedän+...ei+tuo+onneton+ministerin+tekele+osaa+edes+erota.....siihen+sen+rokotteen+todella+tarvitsisi,ei+koronaan.
16.12.2020 17:07
Hyvää+työtä+tehneet?+Seuraavissa+vaaleissa+kepun+kannatus+on+n.4-5+%.+Anteeksi+taisi+mennä+reilusti+yläkanttiin.
15.12.2020 18:37
Ulos+vain+tämä+lainrikkoja+ministeri...+saisi+mennä+koko+kanahallitus+.Yrittävät+vain+ja+ainoastaan+päteä+koronakriisin+hoidossa.+Muuten+ajavat+Suomea+urakalla+konkurssiin.+Voi+kepu+raukkaa+äänestivät+tämän+homon+puolesta+omaa+mieltä+vastaan+,yhtä+rehellistä+lukuunottamatta.Seuraavissa+vaaleissa+kepun+kannatus+on+n.4-5+%+.Heitä+äänestävät+ovat+todella+epätoivoisia....+Tulkaa+tekin+ajoissa+Perussuomalaisten+riveihin+!Täällä+saa+vapaasti+sanoa+OMAN+MIELIPITEENSÄ.
15.12.2020 17:43
ON+JO.......
04.12.2020 09:29
30%+ensi+vaaleissa+...+sitte+lähtee+matut+ja+muutki+loiset+...+rahat+vanhuksien+,sairaiden+ja+teiden+hoitoon+...siis+SUOMALAISILLE+.+Vituttaa+joka+aamu+lähteä+töihin,kun+tietää,että+verorahoistani+maksetaan+näiden+karvakäsi+rintamakarkureiden+täysihoito+PERKELE!!!Menkööt+taistelemaan+oman+maan+puolesta,niikuin+täällä+aikoinaan+MIEHET+TEKI!!!!!!!!!Vittu+etten+paremmin+sano.....
04.12.2020 08:56
PS+nousee+ja+se+on+merkki++siitä+,että+kansa+rupeaa+ajattelemaan+oman+maan+kansalaisia.Eikä+lappaa+veronmaksajien+rahoja+maailmalle!Maksatko+sinäkin+kaikki+naapuriesi+velat????Antaako+EU+nyt+Suomelle+vihervasureiden+ja+sekundakommareitten+lainat+ja+veronmaksajilta+ryövätyt+rahat+takaisin????EI+takuulla!!!+Tämähän+on+EU!Anna+anna+,jos+et+pölvästi+ymmärrä...+Mielestäni+KAIKKI+EU,n+kannattajat+ovat+totaalisia+ISÄNMAAN+PETTUREITA!!!+Äänestin+aikoinaan+tätä+rikollisjärjestöä+vastaan+ja+mitä+pidemmälle+eletään+,+sitä+oikeammassa+näytän+olevan+,todellakin!!!
04.12.2020 08:46
Juuri+näin!!!
04.12.2020 08:24
7 / 20