Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aurinkokuningas
profiilit
Aurinkokuningas
Aurinkokuningas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
267
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niitä+on+ollut+checkin+deskillä+sekä+lähtöporteilla.
03.09.2019 18:05
Epäilen+suuresti,++matkustajat+kuuntelevat+musiikkia+ja+katsovat+elokuvia+omista+laitteistaan+nykyään.+Toki+mannertenväliset+lennot+ovat+sitten+erikseen,+tai+muut+isommat+koneet.
01.09.2019 20:11
Parempi+keskittyä+vaan+liikenteeseen+ja+kaistanvaihtoon,+nopeusmittarin+tuijottaminen+tuossa+on+todella+vaarallista+ja+typerää.
01.09.2019 20:02
Eivät+ole+kertaakaan+puuttuneet+minun+tapauksessa.+Sanomista+tulee+jos+sulla+on+sen+lisäksi+joku+iso+reppu+ym+mukana.+2.+kassin+ym+pitää+mennä+jalkatilaan+etumatkustajan+penkin+alle.
01.09.2019 16:47
Eihän+porukalla+mene+nyt+vahingossa+robottivaihteistot+ja+kaksoiskytkinvaihteistot+sekaisin,+just+to+be+sure.+
Robotit+on+tavallisia+manuaalivaihteistoja,+jossa+vaihtamisen+hoitaa+"robotti".+Nämä+eivät+saanneet+suosiota+juuri+tuon+vaihtamisen+hitauden+takia+ja+sitten+niskat+nurin+nytkähdys.+Esim+R8+sai+pahaa+kritiikkiä+tästä+aikoinaan.
31.08.2019 11:41
Ei+tuolla+vaihtoajalla+ole+kyllä+mitään+merkitystä+ainakaan+mulle,+rauhallisesti+hyvä+tulee.+Perinteiselläkin+turbiiniautomaattilooralla+oli+mukava+taittaa+matkaa.+Jos+tuolla+vaihtoajalla+on+merkitystä+ja+sitä+kokoajan+kokeillaan+niin+ei+ihme+että+niitä+hajoaa.
30.08.2019 18:42
Mulla+ollut+4+Audia+ja+2+VW,++Olihan+noissa+yhtä+sun+toista+laittoa,+mutta+koskaan+ei+antureita+isompaa+moottoreissa+ja+vaihteistoissa+ei+koskaan+mitään.
Meillä+on+varmaan+erilainen+suhtautuminen+autoihin,+mulle+ne+ovat+aina+kulutustavaraa+ja+tottunut+siihen+et+aina+jotain+laittoa,+jopa+harrastusmielessä.+Auto+nro+16+menossa+ja+kaikissa+on+ollut+omat+juttunsa.+VW+tunnen+parhaiten+ihan+harrastuksen+takia.+Aikaisempi+oli+Toyota,+joten+en+täällä+mitenkään+VW+fanina+esiinny,+sanon+vaan+kokemukseni.
30.08.2019 18:33
"DSG+7+kuivakytkimellä+rajoitus+250+Nm+eli+kestää+vain+pikkuturbot+kunnolla,+kaikkien+aikojen+paskin+automaattivaihteisto+ikinä+missään+autossa."
Kommenttisi+perustuu+mihin?+Yleinen+kestävyys,+mukavuus+vai+tuo+väännönkestävyys?++Toiminut+loistavasti,+ainoastaan+aikaisemmin+mainitsemani+"ominaisuudet"+vaatii+oppimista.
30.08.2019 15:42
Märkäkytkistä+DSG+vaihteistoa+käytetään+silloin+kun+vaaditaan+suurempaa+väännönkeskoa+laatikolta,+esim+dieselit.+Tuskimpa+noissa+enää+samat+nesteet+kiertää+mekatroniikassa+ja+kytkimessä,+kaitpa+he+jotain+ovat+oppineet.
Missä+tapauksessa+autossa+on+käsijarru+ja+parkkivaihde+päällä?+Jos+auto+lähtee+liikkeelle+käsijarrun+ollessa+päällä+on+ongelma+käsijarrussa,+ei+vaihteistossa.
DSG:ssä+on+omat+piirteensä,+ei+voi+kieltää,+mutta+niiden+kanssa+oppii+ajamaan+helposti.+Lähdössä+ja+kickdownissa+empiminen+on+normaalia,+sen+oppii+ennakoimaan,+Lisäksi+vaihteiston+heittäminen+manuaalimoodiin+auttaa+60kmh+nopeuksissa,+jossa+DSG+haluaa+vaihtaa+liian+aikaisin+7.+pykälälle+ja+kaksoismassapyörä+saattaa+alkaa+jurnuttamaan.
Varmasti+noissa+on+lapsusvikoja,+mutta+kyllä+mä+voisin+sanoa,+että+ajotavallakin+on+varmasti+merkitystä.+Varsinkin+erään+VW+merkin+edustajat+tuppaavat+lähteä+aina+valoista+talla+pohjaan+asenteella,+ehkä+ns.+vahva+RS+tai+diesel+houkuttelee+siihen.+Lisäksi+on+kerrottu+kuskien+vaihtavan+D-R+välillä+vielä+auton+liikkuessa,+Peiliinkin+voi+katsoa.
30.08.2019 08:13
Kuiva+on+oleellinen+sen+takia,+että+siinä+mekatroniikalla+ja+itse+vaihteistolla+on+omat+öljynsä,+märässä+ne+uivat+samassa+litkussa.+Märässä+kaikki+vaihteistosta+irronnut+metallipaska+ajautuu+tuonne+mekatroniikkaan+ja+aiheuttaa+ongelmia+ohjainventtiileissa.
28.08.2019 16:07
Oleellista+on,+että+vaihteisto+on+kuivakytkin,+ei+märkä.+Olisiko+DSG7+ollut+ensimmäinen+kuivakytkin.
28.08.2019 13:10
Kaikilla+Norwegian+Euroopan+lennoilla,+joilla+olen+ollut,+on+myös+käteinen+käynnyt,+toki+toivovat+tasarahaa,++vaihtokassa+olematon.+Mutta+kaipa+kertomasikin+on+mahdollista.
23.08.2019 16:36
TSI+poikkeaa+vanhoista+turboista+polttoaineen+ruiskutuksen+myötä,+näissä+ruiskutetaan+suoraan+palokammioihin.
Mä+toivoisin,+että+kehittäisivät+sen+flex-fuel+sarjan+näihin+vanhempiin+TSI+koneisiin+myös+niin+loppuisi+se+paasaaminen+päästöistäkin,+CO2+arvot+tippuisivat+n.+75%.
23.08.2019 09:30
Silmälaput+jos+haluat+nukkua.+Itse+otan+aina+mukaan+vastamelukuulokkeet+ja+tabletin,+jossa+musiikkia+ja+Netflixin+offline+viihdettä+tarpeeksi.
23.08.2019 08:01
Hybridin+puksuttaneet+jo+vuodesta+1996,+ja+puksuttavat+myös+tulevaisuudessa+erillisinä+variantteina.+Ladattavat+hybridit+ovat+ideaalinen+vaihtoehto,+mutta+mahdoton+monelle+kaupunkilaiselle+lataamispaikan+puuttumisen+takia.+Kauppojen+ja+parkkihallien+tarjoama+infra+ei+ole+riittävää+vielä.+Monelle+pikkuturbo+on+se+vaihtoehto+kaupungissa,+kuten+allekirjoittanut,+koska+ajot++suuntautuvat+pois+kaupungista+ja+auto+seisoo+pääasiassa+arkipäivät.+Moottoritiellä+100-120kmh+nuo+kulutuserot+ovat+mitättömiä+turbojen+ja+hybridien+välillä.
23.08.2019 07:34
Johtuu+tuosta+CVT-vaihteistosta,+tehot+ns.+"katoaa"+sinne.
23.08.2019 07:23
Jos+auto+huollettu+ohjeiden+mukaisesti+hyväksytyissä+paikoissa,+niin+varmasti+maahantuoja+(valmistaja)+tulee+vastaan,+jos+vaihto+pakollinen.+3-4k+kustannus+ei+ole+mikään+ongelma.
23.08.2019 07:04
Samalla+on+menty+täälläkin,+50€+käteistä+per+päivä,+mutta+maksan+luottokortilla+illalliset+ja+mahdolliset+ruokakaupat.+En+juuri+lomalla+mieti+rahan+käyttöä+mutta+tuolla+on+pärjännyt+ok.+Jos+matka+suuntautuu+esim+Nizzaan+niin+kassaa+pitää+olla+enemmän.
22.08.2019 20:54
Ok+on+1.2+TSI+++DSG7+toiminut+täällä.+Aikaisemmin+ajelin+hybridillä,+mukava+oli+sekin.+Sanoisin+hybridin+vievän+potin+kaupungissa+kaikilta+osin,+mutta+pikkuturbo+vie+sitten+moottoritiellä+ajettavuudellaan+kärkisijan.
Mitä+tulee+mahdolliseen+luotettavuuteen+niin+minulle+ei+ole+mahdotonta+laittaa+muutamaa+tonnia+uuteen+moottoriin+tai+vaihteistoon.+Kulutustavaraa.
22.08.2019 18:25
Kirjoitin:+Ärsytyksen+aiheuttaa+yleisestä+normista/tavasta/käytännöstä+poikkeaminen,+joka+aiheuttaa+ongelmia/vaaratilanteita+muille
En+kirjoittanut+mitään+lakien+ja+sääntöjen+noudatamisen+ärsyttämisestä.
21.08.2019 14:44
6 / 14