Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
northhorse
profiilit
northhorse
northhorse
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole kristittyjen mustamaalausta vaan muslimien faktaa Ahmad ibn Fadlan vieraili nyky venäjällä Rus viikinkien keskuudessa muslimit (ollaan nyt heistä mitä mieltä nykyään vaan) olivat äärimmäisen tarkkoja totuuden kirjoittamisesta ja kirjaamisesta. Mitä rus kansaan tulee heistä tutkijat ovat montaa mieltä olivatko he viikinkejä vai eivät tästä voi lukea wikipediasta kiinnostava yksityiskohta on että DNA todisteet puhuvat sen puolesta että rusien hallitsija suku olikin varjagien sijasta vepsäläis-karjalaista sukua.
28.03.2016 19:28
Paitsi jos löytyy tarpeeksi paljon porukkaa laittamaan uskonnollinen yhdistys pystyyn. Tuntuu että suomalaisilla on pelko kokoontumisista kun on tehty omalla tavalla rituaalit mahdollisesti pelätään että joku hölösuu tulee tuomitsemaan tyylillä "sä teet sen väärin". Itse ihailen islantilaisten ja naapuri maan Forn sed mallia kummatkaan eivät tee uskostaan sellaista numeroa kuin esim. AFA tai moni muu joille Asatru tuntuu olevan jonkin sortin egon pönkittämis ase esim. "Älä mesoa tyypin kanssa joka on valmis kuolemaan taistelussa" kuulostaa aika jihadilta.
28.03.2016 19:04
Muista äitisi on aikuinen ihminen (yli 18v) hänen tulee kuten kaikkien muidenkin aikuisten pystyä asettamaan järki tunteiden edelle ja omata edes jonkin sortin tunneälyn aakkoset on turha alkaa säälimään jos toisen lärvi on kuin petolinnun perse kun mainitsee isän vain sen vuoksi JOS hänellä itsellään on huonoja kokemuksia isästä hänen on ymmärrettävä että lapselle isä ei merkitse samaa huonoa kokemusta."Jollei asenne muutu, niin isän luo ei ole asiaa ja vien sut psykiatrille " tuo lähentelee jo psykologista terroria oman turvallisuuden tähden kuten kjhgf3 19.1.2016 11:16 sen mainitsi kuraattori on hyvä henkilö jolle tuollaisesta PITÄÄ (siis ei voi vaan ehdottomasti pitää) ilmoittaa.
19.01.2016 13:22
Miinus pisteet sinulle:
-Ehdotit ja vielä suutus päissäs.Sori et olen romatikko mutta seksi on (minulle itselleni) kahden ihmisen välinen rakkauteen pohjustuva kokemus josta voi nauttia tuhottomasti kunhan pelisäännöt on selvät.Siis piste
Plus pisteet sinulle:
Pidit KUNNIAS (kovasti kaikki siitä puhuu mutta harvalla on) erehdyksestä huolimatta (minun mieli piteeni)
Miinus pisteet miehelle:
Otti sen tosissaan vaikka tiesi sun olevan vihainen ja tietää että silloin sanotaan mitä sylki suuhun tuo(kaikki AIKUISET tietää).
Mitä tehdä:Keskustelkaa nöyränä ja rohkeana ei se suhde tuhoon tuomittu ole jollette sitä myönnä sellaiseksi.Itse henkoht käytän tällaista fraasia toivottavasti on apua "Ei se että on väärässä vaan se ettei myönnä olevansa väärässä ainoastaan se johtaa parempaan muutokseen".
22.10.2011 21:55
1 / 1