Oli virhe ehdottaa avosuhdetta

Kuinpetetty

Mies oli valittanut jo kauan seksistä. Ja minä sitten hieman suutuin ja ehdotin vihaisena avosuhdetta. Miespä siihen sitten suostui. Ajattelinkin heti lähteä baariin, ja näyttää miehelleni että en välitä vaikka hän menisi harrastelemaan muiden kanssa. Kesken flirttailun ja pussailun, huomasin, että en pysty etenemään siitä. Tunsin itseni likaiseksi huoraksi, joten homma tyssäsi siihen. No, noin kuukauden päästä mies tuli yksi yö kotiin huulipunaa kasvoissaan ja vieraan hajuveden tuoksuisena. Näytti tyytyväiseltä, kävi suihkussa ja kömpi viereeni.

Silloin tajusin virheeni. Se, että mies oli peuhannut toisen naisen kanssa, ja olin tietoinen siitä, alkoi tuntua pahalta. Se oli hieman loukkaavaa, että mies oikeasti meni toisten naisten petiin.

Nyt haluaisin perua tämä avosuhde-jutun, mutta mies ei ole siihen erityisen halukas. Myönnän, se oli oma virheeni kun ehdotin. Rakastan tuota miestä, mutta on se inhottavaa joka yö tietää, että nukkuu muiden naisten kanssa maanneen aviomiehensä kanssa. Vinkkejä?

160

11262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viania

      Avoin suhde ei sovi kaikille ja kiukuspäissään siihen ei ainakaan kannata lähteä. Eikä se ole myöskään vastaus huonoon seksiin kotona, eikä yleensäkään parisuhteen ongelmiin.

      Avoin suhde pitää suunnitella hyvin tarkkaan alusta lähtien ja molempien täytyy olla siihen sitoutuneita, eikä vaan niin, että toinen suostuu esim. kumppanin painostuksesta.

      Avoin suhde vaatii harjoittajiltaan erittäin hyvää itsetuntemusta ja vahvaa sitoutumista kumppaniin.

      Suosittelen, että nostat kissan välittömästi pöydälle ja kerrot miehellesi miltä tämä avosuhdejuttu tuntuu, että ettet pysty sitä jatkamaan.

      Puhukaa toisillenne, hakekaa apua. Vaarana on tai jopa todennäköistä, että miehesi käy vieraissa luvan kanssa tai sitten ilman, koska seksi kotona on epätyydyttävää.

      • pappispoika

        avosuhde=huorsuhde, ei siitä mitään eroa tarvi ottaa.. lähtekää kiireesti lätkimään eri suuntiin, jos ei ole selkärankaa mennä avioliittoon!!!!!


      • hyh hyh
        pappispoika kirjoitti:

        avosuhde=huorsuhde, ei siitä mitään eroa tarvi ottaa.. lähtekää kiireesti lätkimään eri suuntiin, jos ei ole selkärankaa mennä avioliittoon!!!!!

        Sen jälkeen se vasta huonoa onkin, jos puoliso on joskus ollut jonkun toisen kanssa petipuuhissa. yök.


      • 34234234

        Olen samaa mieltä kaikesta edellä mainitusta, mutta haluan korostaa yhtä asiaa: avoin suhde sopii hyvin harvoille. Ihan aikuisten oikeasti. Se on ehkä sosiaalisesti sallitumpaa ja jopa muodikkaampaa kuin ennen, mutta ei sovellu ihmisluonteelle sen paremmin. Joillekin harvoille sopii, mutta useimmille ei.


      • ****
        hyh hyh kirjoitti:

        Sen jälkeen se vasta huonoa onkin, jos puoliso on joskus ollut jonkun toisen kanssa petipuuhissa. yök.

        meinasitko neitsyen jostakin löytää :D

        munkin eukolla on 2 lasta ennestään (tuli kaupan mukana)
        ja hyvähän tota on ollu panna siitä huolimatta ;)


      • Lue tarkemmin
        pappispoika kirjoitti:

        avosuhde=huorsuhde, ei siitä mitään eroa tarvi ottaa.. lähtekää kiireesti lätkimään eri suuntiin, jos ei ole selkärankaa mennä avioliittoon!!!!!

        Kannattaisi lukea avaus kunnolla.

        Avaajan avauksen viimeinen lause; "Rakastan tuota miestä, mutta on se inhottavaa joka yö tietää, että nukkuu muiden naisten kanssa maanneen aviomiehensä kanssa."

        Avaaja on jo avioliitossa.


      • Kylmät kädet
        **** kirjoitti:

        meinasitko neitsyen jostakin löytää :D

        munkin eukolla on 2 lasta ennestään (tuli kaupan mukana)
        ja hyvähän tota on ollu panna siitä huolimatta ;)

        Avausviesti on tod.näk. keksitty ja sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja provosoida:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)


      • AlfMelmac
        hyh hyh kirjoitti:

        Sen jälkeen se vasta huonoa onkin, jos puoliso on joskus ollut jonkun toisen kanssa petipuuhissa. yök.

        Lupa oli hillua jne. Dorka nainen, katsoisi, koska lärvinsä avaa. Taisi olla pihtarimuija...


      • karvatassu5
        Lue tarkemmin kirjoitti:

        Kannattaisi lukea avaus kunnolla.

        Avaajan avauksen viimeinen lause; "Rakastan tuota miestä, mutta on se inhottavaa joka yö tietää, että nukkuu muiden naisten kanssa maanneen aviomiehensä kanssa."

        Avaaja on jo avioliitossa.

        Eikun sinkkuna olemaan vaan koko loppuelämä.
        Sitoutumattomien seksipuolue on paras valinta.


      • hyi hitto vie
        **** kirjoitti:

        meinasitko neitsyen jostakin löytää :D

        munkin eukolla on 2 lasta ennestään (tuli kaupan mukana)
        ja hyvähän tota on ollu panna siitä huolimatta ;)

        Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun "paneminen" on niin kauhean tärkeää että unohdetaan että on kyse ihmisistä. Onkohan niin että joku ihmisryhmä elää vaan tälle asialle ja työelämässähän sen huomaa ketkä kuuluvat tähän porukkaan


    • Eric (a)

      Tuntuu varmaan hölmöltä sanoa, mutta helppo ratkaisu on antaa miehelle enemmin seksiä. Selvähän se, ettei sinuakaan aina jaksa panettaa, mutta ei se paljon vaadi, jos vähän "uhrautuu" rakkaansa hyväksi. Liukuvoidetta myydään nykyisin lähimarketeissakin. Pari kolme kertaa viikossa pieni antautuminen, tai käsihomma ja ukkohan on ihan tyytyväinen pikku pehmonalle. Nopeastihan hän kuitenkin laukeaa. Näytät hänelle, että todellakin olet satakertaa parempi nainen, kuin ne hänen ulkona tapaamansa jakorasiat. Muuten olet ongelmissa. Nopeammin, kuin huomaatkaan.

      • Aikuisleikkiä

        Aika tyhmä ratkaisu. Sen pitää olla kivaa, eikä pakkopullaa. Jos rakastaa, kyllä kumpikin osaa toisensa käynnistää? Ainakin meillä mennään satasella, jos ei huvita tai jaksa - siiretään parempaan ajankohtaan. Se hiekkalaatikko on yhteinen ja lapioista ei tapella ;D


      • tööt22222

        Joo, anna sinä vaan ja ole jotain muuta kuin oma itsesi. Käsittämätöntä, häpeän joskus olla nainen. Seksiä harrastetaan OMASTA halusta ja molempien halusta. Onneksi itsellä ei noita ongelmia ole, meidän suhteessa minulla on lähinnä puutetta seksistä. Ei tarvi antautua kenenkään mieliksi. Mieluummin olisin yksin kuin "antaisin" jollekin seksiä. Hyi helvetti.


      • hyi hyi hyi
        tööt22222 kirjoitti:

        Joo, anna sinä vaan ja ole jotain muuta kuin oma itsesi. Käsittämätöntä, häpeän joskus olla nainen. Seksiä harrastetaan OMASTA halusta ja molempien halusta. Onneksi itsellä ei noita ongelmia ole, meidän suhteessa minulla on lähinnä puutetta seksistä. Ei tarvi antautua kenenkään mieliksi. Mieluummin olisin yksin kuin "antaisin" jollekin seksiä. Hyi helvetti.

        hyi


      • haloooooooooooooooo

        sairas vastaus sulla!!!todellakin seksiä harrastetaan siksi että molemmat saa orgasmin ja on tyytyväinen..(:nimimerkillä onnellinen 26 wee nainen,olen naimisissa ja usein seksiä ja aina tyydyttävää..kumpikin haluaa usein kun seksi täydellistä(:hyvä esileikki ja suuseksi ja orkut molemmille mikä sen parempaa ku sen jälkeen nukkua mieheni kainalossa(:


      • what?

        "Näytät hänelle, että todellakin olet satakertaa parempi nainen, kuin ne hänen ulkona tapaamansa jakorasiat."

        Ai tekemällä itsestään jakorasian? Onkos tää sitä kuuluisaa miehen logiikkaa??


      • mitä te touhuutte?
        Aikuisleikkiä kirjoitti:

        Aika tyhmä ratkaisu. Sen pitää olla kivaa, eikä pakkopullaa. Jos rakastaa, kyllä kumpikin osaa toisensa käynnistää? Ainakin meillä mennään satasella, jos ei huvita tai jaksa - siiretään parempaan ajankohtaan. Se hiekkalaatikko on yhteinen ja lapioista ei tapella ;D

        Siis elätkö sä "Eric (a)" ihan aivoilla varustetun miehen kanssa?
        Mitä toi tollanen elämä on?


      • Wdom
        what? kirjoitti:

        "Näytät hänelle, että todellakin olet satakertaa parempi nainen, kuin ne hänen ulkona tapaamansa jakorasiat."

        Ai tekemällä itsestään jakorasian? Onkos tää sitä kuuluisaa miehen logiikkaa??

        Vaimosta ei tule jakorasiaa sillä, että hän harrastaa useammin seksiä rakkaan miehensä kanssa. Kyse on parisuhteen hoidosta. On parempi hoitaa parisuhdetta kuin pitää miestä puutteessa.


      • Wdom
        Aikuisleikkiä kirjoitti:

        Aika tyhmä ratkaisu. Sen pitää olla kivaa, eikä pakkopullaa. Jos rakastaa, kyllä kumpikin osaa toisensa käynnistää? Ainakin meillä mennään satasella, jos ei huvita tai jaksa - siiretään parempaan ajankohtaan. Se hiekkalaatikko on yhteinen ja lapioista ei tapella ;D

        Ratkaisu on järkevä eikä tyhmä, koska parisuhteen toinen osapuoli on hyvästä syystä tyytymätön tilanteeseen. Tilanne on helposti korjattavissa pienillä rakkauden osoituksilla eli tässä tapauksessa seksillä.


      • EL.a . K:IM
        haloooooooooooooooo kirjoitti:

        sairas vastaus sulla!!!todellakin seksiä harrastetaan siksi että molemmat saa orgasmin ja on tyytyväinen..(:nimimerkillä onnellinen 26 wee nainen,olen naimisissa ja usein seksiä ja aina tyydyttävää..kumpikin haluaa usein kun seksi täydellistä(:hyvä esileikki ja suuseksi ja orkut molemmille mikä sen parempaa ku sen jälkeen nukkua mieheni kainalossa(:

        haloooooooooooooooo

        Joo.

        Seksin jälkeen on kivempi mennä köllöttelemään mussukkansa kanssa.

        On paljon rennompi olo, ja kivempi mennä toisen kainaloon.

        Tai no jos nyt ei kuitenkaan kainaloon, niin syleilyyn.

        Saa olla aika pikkuinen mimmi että mun kainaloon mahtuis.

        Syleilyyn kyllä mahtuu.


      • EL.a .K.IM
        Aikuisleikkiä kirjoitti:

        Aika tyhmä ratkaisu. Sen pitää olla kivaa, eikä pakkopullaa. Jos rakastaa, kyllä kumpikin osaa toisensa käynnistää? Ainakin meillä mennään satasella, jos ei huvita tai jaksa - siiretään parempaan ajankohtaan. Se hiekkalaatikko on yhteinen ja lapioista ei tapella ;D

        Aikuisleikkiä

        Joo.

        Parisuhteessa hiekkalaatikko on yhteinen, mutta mies määrää tahdin.

        Jos on hyvä parisuhde, niin mimmikin saa antaa tahtia.


      • leeeba92
        haloooooooooooooooo kirjoitti:

        sairas vastaus sulla!!!todellakin seksiä harrastetaan siksi että molemmat saa orgasmin ja on tyytyväinen..(:nimimerkillä onnellinen 26 wee nainen,olen naimisissa ja usein seksiä ja aina tyydyttävää..kumpikin haluaa usein kun seksi täydellistä(:hyvä esileikki ja suuseksi ja orkut molemmille mikä sen parempaa ku sen jälkeen nukkua mieheni kainalossa(:

        kaikki ei orgasmia saa..mut vaik pilkkua nussinki nii oon muuten samaa mieltä...ei tarvi toista yrittää miellyttää...yleensä olen minä meijän suhteessa puutteessa, mut silti aina ku mulla on menkat huolehin rakkaan tarpeista ;)


      • Ei hyvä neuvo!

        Se,että suostuu vastentahtoisesti seksiin kerta toisensa jälkeen tuhoaa suhteen!!!


      • teelika

        En todellakaan suosittele tätä kenellekään. Itse tyhmänä toimin vähän näin, ja lopputulos on todella huono. Enää mua ei huvita juuri koskaan sen takia, että tein asioita vaikkei huvittanut.


      • Tina Viola
        Ei hyvä neuvo! kirjoitti:

        Se,että suostuu vastentahtoisesti seksiin kerta toisensa jälkeen tuhoaa suhteen!!!

        Ja se ettei suostu, tuhoaa vielä varmemmin. Jos seksi tuntuu vastentahtoiselta kumppanin kanssa niin sitten on väärä kumppani. Jotenkin tässä taas sotketaan asioita keskenään. Jos ei haluta antaa looraa miehellensä niin missä vika? Tai jos mies ei halua enää, niin missä vika? No siinä parisuhteessa tietenkin. Yleensä puhuminen auttaa, joko parisuhde paranee tai tajuaa ettei suhde toimi enää. Toisen ehdoilla ei voi odottaa kenenkään elävän joten ero sitten vaan, meillä on vaan yksi elämä, mitä sitä pilaamaan paskassa parisuhteessa.


      • KaalimaanPukki55
        leeeba92 kirjoitti:

        kaikki ei orgasmia saa..mut vaik pilkkua nussinki nii oon muuten samaa mieltä...ei tarvi toista yrittää miellyttää...yleensä olen minä meijän suhteessa puutteessa, mut silti aina ku mulla on menkat huolehin rakkaan tarpeista ;)

        Juuri näin toimii viisas ja puolisoaan arvostava ja rakastava empaattinen nainen. 100 pistettä sadasta sinulle leeba92:)
        Kumpa muutkin naiset tajuaisivat saman asian. Mieshän on periaatteessa aina kiimassa jos näin voidaan sanoa. Luoja on luonut ihmisen sellaiseksi. Siihen pitää vaan naisenkin sopeutua, vaikka olisi kuinka lapsesta asti saanut tehdä itsekkäitä päätöksiä, eikä ole koskaan tarvinnut ottaa läheistään huomioon missään asiassa. Pettäminen on väärin, mutta yhtä väärin on jättää puolisonsa ilman seksin tuomaa tyydytystä silloin kun hormoonitoiminta siihen luonnollisesti kasaa paineita. Raamatussakin sanotaan suunnilleen näin, taisi olla sananlaskuissa: "Voi sitä miestä joka ei kiimaista naista auta". Sama toimii myös toisin päin. Silloin vaan ei ole edes tarvinnut sitä kirjata elämänohjeeksi, koska se on ollut itsestään selvä asia ja kaikkien tiedossa jo lapsesta saakka. Tätä nyt voisi jatkaa pitkäänkin repostellen, muta eiköhän se pääasia tässä jo tullutkin esille:):)


      • aaaaahhhhhhhhhhhhh
        Wdom kirjoitti:

        Vaimosta ei tule jakorasiaa sillä, että hän harrastaa useammin seksiä rakkaan miehensä kanssa. Kyse on parisuhteen hoidosta. On parempi hoitaa parisuhdetta kuin pitää miestä puutteessa.

        ei kukaan ole koskaa jakorasia. ei se tee kenestekään jakorasiaa jos haluu orgasmin saada useammankin miehen kanssa :D


      • tytto888888
        KaalimaanPukki55 kirjoitti:

        Juuri näin toimii viisas ja puolisoaan arvostava ja rakastava empaattinen nainen. 100 pistettä sadasta sinulle leeba92:)
        Kumpa muutkin naiset tajuaisivat saman asian. Mieshän on periaatteessa aina kiimassa jos näin voidaan sanoa. Luoja on luonut ihmisen sellaiseksi. Siihen pitää vaan naisenkin sopeutua, vaikka olisi kuinka lapsesta asti saanut tehdä itsekkäitä päätöksiä, eikä ole koskaan tarvinnut ottaa läheistään huomioon missään asiassa. Pettäminen on väärin, mutta yhtä väärin on jättää puolisonsa ilman seksin tuomaa tyydytystä silloin kun hormoonitoiminta siihen luonnollisesti kasaa paineita. Raamatussakin sanotaan suunnilleen näin, taisi olla sananlaskuissa: "Voi sitä miestä joka ei kiimaista naista auta". Sama toimii myös toisin päin. Silloin vaan ei ole edes tarvinnut sitä kirjata elämänohjeeksi, koska se on ollut itsestään selvä asia ja kaikkien tiedossa jo lapsesta saakka. Tätä nyt voisi jatkaa pitkäänkin repostellen, muta eiköhän se pääasia tässä jo tullutkin esille:):)

        Ei mun ukko! Minä olen se vonkaava osapuoli; Hyvä että joka kymmenennellä kerralla onnistuu..
        Säälittävää; ja meikä on vasta parikymmentä


      • AlfMelmac
        tööt22222 kirjoitti:

        Joo, anna sinä vaan ja ole jotain muuta kuin oma itsesi. Käsittämätöntä, häpeän joskus olla nainen. Seksiä harrastetaan OMASTA halusta ja molempien halusta. Onneksi itsellä ei noita ongelmia ole, meidän suhteessa minulla on lähinnä puutetta seksistä. Ei tarvi antautua kenenkään mieliksi. Mieluummin olisin yksin kuin "antaisin" jollekin seksiä. Hyi helvetti.

        Minkäköhän ikäinen tööt on. Älyäkö myös päässä?


      • AlfMelmac
        haloooooooooooooooo kirjoitti:

        sairas vastaus sulla!!!todellakin seksiä harrastetaan siksi että molemmat saa orgasmin ja on tyytyväinen..(:nimimerkillä onnellinen 26 wee nainen,olen naimisissa ja usein seksiä ja aina tyydyttävää..kumpikin haluaa usein kun seksi täydellistä(:hyvä esileikki ja suuseksi ja orkut molemmille mikä sen parempaa ku sen jälkeen nukkua mieheni kainalossa(:

        Parempi olla suun limakalvot kunnossa, kun imeskelee. Naiset vain peilaavat orgasmia. Hyvä tahdissa vaikertaa, auts-auts-auts. Ukko on sonni, kun aina seisoo, vaikka olisi kännissä kuin käki.


      • AlfMelmac
        tytto888888 kirjoitti:

        Ei mun ukko! Minä olen se vonkaava osapuoli; Hyvä että joka kymmenennellä kerralla onnistuu..
        Säälittävää; ja meikä on vasta parikymmentä

        Aijai, tuollaista nuorta kun saisikin. tässähän keski-ikäinen herkistyy.


      • pakko saada
        aaaaahhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        ei kukaan ole koskaa jakorasia. ei se tee kenestekään jakorasiaa jos haluu orgasmin saada useammankin miehen kanssa :D

        Joo kyllä se vaimokin elää puutteessa. kokemusta on mutta kun käy vieraissa niin ei haittaa vaikka ei kotoa saa.Antaa lukea ja täyttää ristikoita..NAM


      • leeeba92
        tytto888888 kirjoitti:

        Ei mun ukko! Minä olen se vonkaava osapuoli; Hyvä että joka kymmenennellä kerralla onnistuu..
        Säälittävää; ja meikä on vasta parikymmentä

        sama täällä.... olen 19 ja haluisin ainaki pari kertaa päivässä...todellisuus vaan on kuitenki 3kertaa viikossa :/


      • Mrs Haluton
        Wdom kirjoitti:

        Ratkaisu on järkevä eikä tyhmä, koska parisuhteen toinen osapuoli on hyvästä syystä tyytymätön tilanteeseen. Tilanne on helposti korjattavissa pienillä rakkauden osoituksilla eli tässä tapauksessa seksillä.

        Niin varmaan, mutta vastapalveluksesi mieskin voisi sitten osoittaa pieniä rakkauden osoituksia kuten hellyyttä ja kivoja sanoja. En vaan lämpene pelkästään karvaisella sormella.


      • Wdom
        Mrs Haluton kirjoitti:

        Niin varmaan, mutta vastapalveluksesi mieskin voisi sitten osoittaa pieniä rakkauden osoituksia kuten hellyyttä ja kivoja sanoja. En vaan lämpene pelkästään karvaisella sormella.

        Tottakai miehen pitää osoittaa rakkautensa monin tavoin ja mielellään joka päivä!


    • Seurannut

      Myös sinun pitää ottaa osasi vapaasta suhteesta. Nauti vieraista miehista. Muuten ette pääse tasapainoon ja jäät katkeraksi...
      Sitten voitte koittaa uudestaan.

    • Provo!

      Vai muka oikein huulipunaa naamassa...

    • neu-vo

      Sitä saa mitä tilaa. Itse ensin annoit miehellesi luvan, joten kestä seuraukset. Jos miehesi on täysi idiootti, hän ei enää neuvottele kanssasi asiasta. Hän vaan menee miten huvittaa..vaikka menisi kyllä ilman sinun lupaasikin. Nyt hänellä on vaan hyvä syy vedättää sinua. Se sun ukkosi ei välitä sun tunteista enää tippaakaan, joten kalossin kuva perseeseen sille jätkälle.

      • Emmanuelle-fani

        Sitä tosiaan saa mitä tilaa,itsekin olit aluksi halukas hyppäämään vieraaseen sänkyyn,et vain löytänyt mieluista tai et vissiin kelvannut sellaiselle,nyt syytät miestäsi,katso peiliin niin löydät syyllisen.


      • AlfMelmac

        Mitä akka itkee, tee temput niin olette molemmat vapaita. Kotona voi jatkaa parittelua, jos jaksaa. Varvit vaan..


    • ww

      Sitä saa mitä tilaa.. Jos miehesi haluaa tosissaan vehdata toisten naisten kanssa, hän ei ole täysin tyytyväinen suhteessaan sinun kanssasi. Suosittelisin jättämään koko hemmon. Jos hänvtodella rakastaisi sinua, hän haluaisi olla vain ja ainoastaan sinun kanssasi.

      • Wdom

        Mies voi todella rakastaa ja haluta olla vaimonsa kanssa. Nyt ongelma onkin siinä, että vaimo ei halua olla miehensä kanssa niin, että mies olisi tyytyväinen suhteeseen.


    • Rauha maahan

      Niin asia ratkeaa kun lakkaat alistamasta ja omistamasta ketään ja suuntaat kehittymiseen isessäsi energiasi.

      Mies ei ole alunalkaenkaan ollut alisteinen onogelmallesi eli laittaa hänet talutusnuoraasi sinun tarpeita ja ajattelutapaasi eli niikuin kerrot (äkkipikaistuksissasi)!!!!

      Olisi todella tärkeää että, mies ottaisi etäisyyttä edelleen että joko kykenet tasapainoon tai siiten etsit jonkun muun "alaiseksesi"...

    • PerevooSaat

      Meidänhän pitäisi uudelleen pettää sitä sun miestäsi. Milloin otetaan kunnoon irstailut. Piereskellään vaikkapa toistemme suuhun jos ei muuta keksitä:):)
      Kyllä se ukkos siitä viimeistään hermostuu ja tyytyväinen virne häipyy naamataulusta;))

      • plööp

        Voihan olla ettei se sun miehes ole käynyt vieraissa, laittanut itse sitä huulipunaa ja hajustetta.. :D -itse meinaa kerran tein noin, ku hakusin testata treffikumppania. Tein oikein ison fritsun kaulaan ja menin tapaamiseen muina miehinä... :D -kylläpä meni muide vaikeeksi. No, siitä jtuutsta ei tullut mitääbn, ei olisi muutenkaan tullut. Kerroin kyllä sitten tehneeni sen itse :)


      • lol lo
        plööp kirjoitti:

        Voihan olla ettei se sun miehes ole käynyt vieraissa, laittanut itse sitä huulipunaa ja hajustetta.. :D -itse meinaa kerran tein noin, ku hakusin testata treffikumppania. Tein oikein ison fritsun kaulaan ja menin tapaamiseen muina miehinä... :D -kylläpä meni muide vaikeeksi. No, siitä jtuutsta ei tullut mitääbn, ei olisi muutenkaan tullut. Kerroin kyllä sitten tehneeni sen itse :)

        No sinähän harvinaisen nuija olet :D ja vielä kerroit tehneesi itse, se tekee susta vielä nuijemman, ai että mua naurattaa :D


      • AlfMelmac
        lol lo kirjoitti:

        No sinähän harvinaisen nuija olet :D ja vielä kerroit tehneesi itse, se tekee susta vielä nuijemman, ai että mua naurattaa :D

        Testi on testi, heh heh...


    • Halise

      Miksi sitten et halunnut seksiä miehesi kanssa? Näinhän siinä sitten käy, yleensä. Kunpa naisihmiset (joskus myös miehet) ymmärtäisivät, että sitä mitä ei saa kotoa, haetaan muualta. Ilmankos joka paikka pyörii täynnä tyydyttämättömiä ukkoja, ainakin meistä sinkuista tuntuu siltä. Arvon naiset, mikä siinä seksissä on niin vaikeaa ja hellyydessä yleensä? Sinä olet vieläpä antanut ukollesi luvan käydä vieraissa! Ainoa keino on nyt yrittää vietellä ukkosi ja saada huomaamaan, että olet sittenkin paras. Toivottavasti se ei ole enää myöhäistä...

    • poro provooo

      kiitos suoli 24 teemi tästäkin porosta

    • seksitön parisuhde

      ompahan noita miehiäkin olemassa joille ei seksi maistu... kummallista kyllä mutta minä naisena jään ilman seksiä ja läheisyyttä kun mies sanoo ettei tee mieli. on sanonut myös että ei voi edes toisen mieliksi jos ei itsellä ole kiinnostusta ja silti rakastaa minua. Kyllähän se pahalta tuntuu ja väkisin tulee ajateltua toisia miehiä...niiltä joilta olen sinkku aikoina saanut parempaa seksiä kuin keltään muulta ikinä. pakko myöntää. mutta kuitenkin.HALISE: et ehkä yleistänytkään tuota että miehet aina puutteessa naisten takia mut oli vaan pakko kommentoida kun osui tällätavalla omalle kohdalle. :D

      • Merchian

        Mä vaan mietin, että miksi se on aina nainen jo hyväksyy miehen sellaisena kuin se on ja alistuu miehen tahtoon. Vai onko se vain sitä, ettei me naiset saada sanottua tarpeeksi ponnekkaasti omaa tahtoamme. Seksi ja läheisyys kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Mutta ymmärrän kyllä että on ihmisiä jotka eivät seksistä välitä tai läheisyyteen pysty. Mulla ei oo kyllä vastausta näihin dilemmoihin.......


      • Rubbe
        Merchian kirjoitti:

        Mä vaan mietin, että miksi se on aina nainen jo hyväksyy miehen sellaisena kuin se on ja alistuu miehen tahtoon. Vai onko se vain sitä, ettei me naiset saada sanottua tarpeeksi ponnekkaasti omaa tahtoamme. Seksi ja läheisyys kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Mutta ymmärrän kyllä että on ihmisiä jotka eivät seksistä välitä tai läheisyyteen pysty. Mulla ei oo kyllä vastausta näihin dilemmoihin.......

        Jos luet näitä juttuja enemmän, huomaat, että menee se usein myös toisinpäin.

        Jos ihminen ei välitä seksistä tai pysty läheisyyteen, hänen ei pidä olla parisuhteessa kumppanin kanssa, joka tarvitsee seksiä ja läheisyyttä.


    • Minä en ymmärrä

      Typerä akka.....eikö se nyt ole selvää että avoin suhde......voi helkuta voiko noin tyhmiä...... tuollaisia ollakaan.......
      Ei kukaan joka toista oikeasti rakastaa ehdota avointa suhdetta!

      • Sydämet yhdessä

        Pari on pari. Kaikki muu on sitten jotain muuta.


      • meitä on monta :)

        "Ei kukaan joka toista oikeasti rakastaa ehdota avointa suhdetta! "

        Köhöm..... Voi toista rakastaa ja silti ehdottaa avointasuhdetta. Onko joku muka oikeasti vielä niin umpimielinen ettei ole tajunnut että toiset meistä on polyamorisia. Homoja ja ties mitä fetissejä omaavia ihmisiä puskee joka tuutista ja heille ajetaan oikeuksia, mutta ihmiset voivat edelleen sumeilematta väittää että parisuhde on ainoa oikea ihmissuhde.

        On olemassa parisuhteita miehen ja naisen välillä, naisen ja naisen välillä, miehen ja miehen välillä. Ja sitten on olemassa myös meitä jotka ovat suhteessa johon kuuluu useampi kuin kaksi ihmistä. Jotkut tyytyvät rakastajaan/rakastajattareen (ns.toinen nainen) josta joko puoliso tietää tai ei tiedä. Anteeksi vaan, mutta mielestäni on huomattavasti terveempää puhua asioista, tarpeista ja intohimoista ääneen, kuin että salaa käy vieraissa.

        Mutta vahvaa itseluottamusta ja -tuntemusta vapaasuhde todellakin tarvii tarvii. Ei auta mustasukkaisuus ja epäröinti. Ja sitä että säännöt ovat kaikille selvät. Ja yhdessä pitää päättää, että milloin on kelläkin veto-oikeus ja mikä mikä on tärkeintä suhteessa.


    • Kysyntäero on totta

      Irtoseksin saaminen on helppoa vain naisille.

      Suurin osa miehistä ei saa seksiä ilman sitoutumista, joten heille avoimesta suhteesta ole siinä mielessä mitään iloa.

    • En ymmärrä

      Kirjoitit "Se oli hieman loukkaavaa, että mies oikeasti meni toisten naisten petiin." Minusta vastaavassa tilanteessa tuo olisi enemmän kuin hieman loukkaavaa. Mahtaako miehesi todella aidosti rakastaa sinua, jos hän seksin puutteen takia todella käy peuhaamassa muualla? Miksi hän haluaisi, jos rakastaa sinua ja haluaa selvittää asiat kanssasi, niin myötä- kuin vastamäessä, sanotaan vihkikaavassa. Jos hän rakastaa sinua, ei hän kykenisi sinua satuttamaan ja loukkaamaan noin. Miten ihmeessä seksi voi olla niin tärkeää että sen puutteen takia pilataan koko avioliitto?

      • Wdom

        Mahtaako vaimo todella aidosti rakastaa miestään, jos hän pitää miehensä puutteessa? Miksi hän haluaisi, jos rakastaa miestään ja haluaa selvittää asiat miehensä kanssa, niin myötä- kuin vastamäessä, sanotaan vihkikaavassa. Jos vaimo rakastaa miestään, ei hän kykenisi miestä loukkaamaan noin. Miten ihmeessä seksittömyys voi olla niin tärkeää, että seksittömyyden jatkamisella pilataan koko avioliitto?


    • mulla on vaan yksi neuvo, niele ylpeytesi, itsehän sitä ehdotit, ajattele itsesi miehen asemaan toimisitko samalla tavalla jos olisit hän?

    • vitun nimimerkki

      vittu porukka on sekasin...eihän tämmösessä suhteessa ole mitään järkeä...jos oikeasti rakastaa toista...(mikä nykyään on harvinaista) niin ei tommosia avoimia suhteita voi olla...en käsitä mikä ihmisiä oikeesti riivaa....ja en tietenkään ymmärrä liiallista mustasukkaisuutta mutta terveellä pohjalla se on hyvä koska silloin tosiaan huomaa että toinen välittää.
      toi avoin suhde toimii varmaan hyvin kun lasta hankitaan saa näyttää lapselle tampereen ilmakuvan että täällä jossain se sun isäs on...
      vittu SAIRASTA SANON MINÄ

      • EL.a . K:IM

        vitun nimimerkki

        Mut mitä jos isukki on jo muuttanut tampereelta, eikä google map enää toimis.

        Sille pikkupiltille joutuis piirtää koko maailman kartan käsin.

        Sit sanois, että käyppä etsii isukkis joatain.


    • Mieti ensin..

      Josko pitäisi miettiä, mitä suustaan päästelee ulos.. Hankkiudu vihanhallintaterapiaan.. Itse olet luvan antanut ja riittää pihalla ihmisiä.

    • "avoimessa" suhteess

      On vaikea olla avoimessa suhteessa jos ei pikku asioistakaan osata olla rehellisiä...

    • Viivi.

      Mene keittiöön ja heitä majoneesit puseron rinnuksille.
      Ehkä miehesikin on sitten "tyytyväinen". Voihan se vaan bluffatakin kun tietää että kävit ravintolassa etsimässä muita.

      Mut jos realistisesti ajattelee niin varmaan siinä noin kävin niin kuin ajattelitkin.
      Ei muuten olisi niin vastahakoinen palaamaan normaaliin suhteeseen.

    • mä...............

      aika feikki oot. Hanki elämä.

    • Näin meillä

      Olen ollut yli 20 vuotta naimisissa ja ohjeeksi voin antaa sinulle oma kohtaisen neuvon. Avioliittomme alussa meilläkin kävi niin, että mieheni kävi vieraissa ja ulkomailla käydessään "punaisten lyhtyjen" alla. Tottakai se ensin riipaisi, mutta sitten sovimme, että hän kertoo minulle aina kaikki mitä siellä oli tapahtunut ja milloin. Eipä mennyt aikaakaan, kun hän lopetti vieraissa käynnin. todeten, että ei enää huvita, kun se ei ole kiellettyä hedelmää. Nyt on aikaa kulunut miltei 20 vuotta ja hän on edelleenkin tätä mieltä.

    • pippuri1960

      oot tosi homeessa...

    • Se EI halua sinua!

      Avoin suhde sopii VAIN silloin kun EI VÄLITÄ TOISESTA!

      Eli jos olet toisen kanssa vain sen aikaa kun etsit jotain parempaa,
      niin tottakai voit itse suostua avoimeen suhteeseen, koska silloin
      pystyt itse panemaan kenen kanssa tahdot ja yrittää löytää uuden kumppanin.

      MUTTA jos vähääkään välität toisesta ja haluat olla hänen kanssaan, ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA suostu avoimeen suhteeseen!

      Valitettavasti nyt tilanteenne on JO se, että sinä (nainen) haluat enemmän puolisoasi, kuin hän sinua. Sori.. eli miehesi on kanssasi vain siksi ettei ole VIELÄ löytänyt uutta parempaa, mutta hänellä on haku päällä ja tulee jättämään sinut heti kun löytää jonkun paremman.

      Haluatko jäädä odottelemaan sitä?

    • 123123123

      Vinkkejä ?? 1....tyhmästä päästä kärsii koko ruumis......

    • minniihiiri

      ot typerä kokeile siekin vierasta nii tietää sen ja sie mikä on parasta

    • seirenis

      Minulla tökkäsi lukeminen heti kahteen ensimmäiseen lauseeseen:

      "Mies oli valittanut jo kauan seksistä. Ja minä sitten hieman suutuin ja ehdotin vihaisena avosuhdetta."

      Näinkö sitä kunnollisessa parisuhteessa suhtaudutaan seksiin? Että heti kun jokin ei sujukaan kitkattomasti ja ilman vaivannäköä, ylpistytään samantien, lyödään heti hanskat tiskiin ja toivotetaan kumppani tervemenneeksi vieraisiin? Ihan oikeasti. Näitä tarinoita näkee niin usein. En väsy ihmettelemästä, että miten voi olla, että yhteistyö- ja neuvotteluhalukkuus näinkin ihanassa asiassa kuin seksissä, voi olla näin aneemista?

      Välillä suorastaan **tuttaa lukea, kun aikuiset ihmiset eivät puhu asioista. Ollaan ylpeitä, laiskoja ja ahneita - aivan kuin jotakin niin saakelin hemmoteltuja kermaperseitä, että suun avaaminen saati ajatuksiaan vastaavan puheen tuottaminen - yhteistyöhalukkuudesta puhumattakaan - on aivan totaalisen ylivoimaista.

      Taas kerran tämäkin episodi olisi vältytty kunnon avoimella keskustelulla kumppanusten seksitarpeista. Ja jos ei nappaa toisen tarpeet, niin mitä hiton ideaa on seurustella sellaisen ihmisen kanssa?

      Ratkaisumalli seksikeskusteluun:

      Mies: Olen tyytymätön meidän seksiimme.
      Nainen: Millaisia toiveita/muutostarpeita sinulla sitten olisi?
      Mies luettelee toiveensa. Nainen luettelee omansa. Sitten mies ja nainen miettivät yhdessä, mistä voivat ja mistä eivät voi joustaa. Yhdessä sovitaan, miten jatketaan. Jos seksi ei toistuvista yrityksistä huolimatta suju eikä avoin suhdekaan kiinnosta, ei muuta kuin heiheit vaan sitten.

      Jos puolestaan sujuu, niin sitten herranjumala nautitaan kaikkien puutteessa elävien sinkkujenkin puolesta! Ja lopetetaan tämä ainainen ruikuttaminen asioista, joihin on niin helkatin yksinkertainen, halpa ja helppo ratkaisu: puhuminen.

      Olet todennäköisesti yrittänyt sekä säilyttää ylpeytesi että pitää parisuhteen. Se on käytännössä mahdotonta. Parisuhteen ylämäet ottavat ylpeyden päälle ja siihen pitää olla valmis. Voit miettiä tykönäsi, kumpi on sinulle tärkeämpää: lommoton ylpeys vaiko parisuhde rakastamasi miehen kanssa ja katsoa sitten uudestaan, missä määrin olet yhteistyöhaluinen, jotta antaisit oman parhaan panoksesi suhteen toimivuudelle.

      Ja jos taas suhde ei mielestäsi ansaitse parastasi, kannattaako sellainen suhde?

    • uutta kulttuuria

      Nämä ongelmat ratkeavat, kun maahan saadaan riittäväsi moniavioisuuden kulttuuripiiristä tulleita. Kaksi - kolme tasa-arvoista laillista vaimoa miehellä, niin ei olisi tuollaista keskustelua. Yhteinen keittiö ja erilliset omat huoneet kullekin perheenjäsenelle, niin olisi sopivasti yksityisyyttäkin. Uuden vaimon valinta vaatii tietenkin, kuten etelän maissakin on-ainakin puheissa- että vanhin vaimo hyväksyy tai hylkää uuden (tietenkin nuoremman) vaimon.

    • jk

      ei ole
      vinkejä antaa

    • Tuuliq

      Meillä ei sen kummempaa,kuin että mieheni tykkää kun vieraat naiset pussailee ja halaa nähdessään hänet. En pidä siitä,koska olemme olleet yhdessä alle vuoden ja minä olensanonut tutuille mieskavereille,etten halua enää halailla kun on oma rakas. Haluaisinpa nähdä ne miehet,joiden naiset pussailee vieraita miehiä.Mitä mieltä ne on??? Olen sit kait tiukkapipo kun en suvaitse moista menoa. Paikka on kymenlaakso missä tätä harrastetaan.Surullista.

    • sairasta sakkia

      täällä. Ei shaatana, mitä vatipäitä.
      MInä sovin muijani kanssa, että hän saa käydä vieraissa, jos
      minä saan duunata lemmikkihamsteriani.
      Muija saa hirveän hepulin, jos paidankauluksesta roikkuu
      hamsterin karvoja.

      • EL.a k:IM

        sairasta sakkia

        Joo.

        Munkin mielestä hamstereilla on aika tiukka `työkalupakki`. :)

        Ja on kai niilläkin seksuaalisia, ja lisääntymistarpeisiin liittyviä haluja.

        Muutenhan ne kuolis sukupuuttoon.

        Mä teen ainakin ilmoituksen animaliaan, jos hamsterit ei saa herkkutattia toosaan.

        Sehän olis eläinrääkkäystä.


    • EL.a . k:IM

      Kuinpetetty

      En mä tajua koko avoimen suhteen juttua.

      Kyllä oma kulta pitäis riittää.

      Anna sille pimpsaa enemmän, niin ei hiilu vieraissa.

      Mä en ainakaan edes huolis sellaista mimmiä enään, joka ei tyydytä mua myös seksuaalisesti.

      Enkä ainakaan sellaista joka antais luvan käydä vieraissa.

    • tuuliq

      Voi ressu sua vastaaja "sairasta sakkia". Näkee ja lukee ettet ole ikinä,siis aikusten ikinä saanu naista. Hanki elämä. :) :) Täällä ehkä toiset oikeesti tilittää pahaa oloa,kuten esim mie. Mut kakkaaks sie siit välität. hae se hamsteri :) :)

    • näin muualla

      Vaimoni on ulkomaalainen ja hänelle ei seksi enää maistu.Hänen kulttuurissaan naiset usein jättävät seksin,kun heille tulee vaihdevuodet.Vaimoni antoi kuitenkin minulle luvan käydä ns.maksullisissa naisissa,kunha käytän kondomia!
      Eikö ole hienoa,että hän antaa kuitenkin minulle mahdollisuuden nauttia seksistä ja on niin joustava.En kyllä ole maksullisissa käynyt enkä käy!

    • että mua risoo

      kun muijalla on hyvinvarustettu mäyräkoira, jonka kanssa hän viettää
      laatuaikaa. Itselläni on muutama kultakala. Mää oon hävinnyt tän
      pelin :(

    • masentavaa luettavaa

      Tää aloitus ja nää kommentit masentaa.
      Vei lopunkin toivon elämästä. Ihmiset on niin sekaisin.

    • Juu miekin tässä

      tilitän pahaa oloani muille. Haluaisin muhinoida kaikkien naisten
      kanssa, mutta muijapa ei siihen suostu. Todella omituista
      ja tiukkapipoista käytöstä muijalta. Nyt mulla on oikeesti paha olo.

    • tuuliq

      Näin muualla.Voi kauheeta.Kun mie olen just vaihdevuosissa ja sex maistuu enemmän ku nuorena. Ja siks en ymmärrä et miks miesystäväni haluaa halailla ja pusuja ottaa muilta naisilta. Selittäkääpä se.

    • neuvo.

      Kerro, että sä vihaisena erehdyit niin sanomaan, sitä tarkoittamatta kunnolla..!

    • häh kevytkenkäiset??

      Ei kait se pelkkä seksin sujuminen ole hyvä syy sanoa heiheit? Ei kai se seksi nyt niin tärkeää ole?!?

      • Rubbe

        Jos puolisoista toinen haluaa seksiä, seksin saanti pitää järjestää tavalla taikka toisella. Siihen tarvitaan puhumista, josta täällä onkin hienosti kirjoitettu. 'Eli ei ole pakko sanoa heiheit, kunhan seksin saanti on jotenkin turvattu.


    • vittu antero

      vähän siistiä mäkin haluaisin ei vaan uskalla joku voi suutua kenties ehkä...

    • orjuus loppui jo

      Et tiedä rakkaudesta mitään jos annat ton miehesi tulla vielä elämääsi. Tuska tuo totuuden mut miehesi petti sua ja se vaivaa sua jos et päästä irti kokonaan

    • hyvin saanut

      Nää avoimet suhteet on meitä sinkkunaisia varten. Lisää vaan tällaisia avosuhteita helpottaa huomattavasti meidänkin elämää:)

      • usein saanut

        just näin se onkin , sama kokemus


    • Yksi elämä per tyypp

      Mies ei rakasta sua. Ehkä teillä on okt tms omaisuutta, jota mies haluaa pitää. Mutta onhan itsesikin kannalta järkevää lopettaa suhde, jossa et seksuaalisesti halua miestäsi.
      Meillä on vain yksi elämä. Ilman seksiä elämä on mennyt hukkaan. Jokaiselle on joku Se Oikea. Sun mies ei ole sulle se oikea, jos hän ei sua seksuaalisesti miellytä.

      • eiv.

        voi vittu mitä paskalässytystä. EI ole mitään "Se oikeaa". On ihmisiä, joiden kanssa on vähemmän ongelmia kuin toisten kanssa. Tollanen "jokaiselle on joku jossain" on harlekiiniromaaneissa elävien haaveilijoiden kakaramaista idealismia.


    • Se on sellaista :-D

      Sinkkuna on hyvä olla. Saa soutaa ja huopata niin paljon, kuin haluaa, eikä kukaan soittele perään.

    • keksa 1

      olen mies ja tiedän,että tuosta ei tuu mitään.Jätä hänet ja elä uutta rakkautta,se tulee varmasti.

    • oma vika

      Sitä saa mitä tilaa. Mitä vittua täällä valitat kun miehesi käy vieraissa kun kerran sovitte niin, vaikkakin "suutuksissasi" ehdotit? Totta hitossa menee, todennäköisempää kuin EI menisi. Loukkaavaa, senkin saat pitää hyvänäsi ihan itse.

    • Mitäs aloit...

      ihmiset pitävät pilkkanaan raamatun opetuksia ja saavat maksaa siitä kovan hinnan!

    • fasfsfasasaf

      Kun lukee tälläisiä viestejä ei voi kuin ihmetellä että onko tässä maassa enää vastuuntuntoisia ihmisiä ollenkaan. Sinä ja miehesi olette kakaroita molemmat.

    • Itsetuntoa on

      Oot tosityhmä akka. Minä lähtisin livohkaan.

    • en usko enää

      Ihminen on yksiavioinen pääasiassa. Siis, kaikesta huolimatta. Mikään hyvä asia ei ole helppo toteuttaa, eli on houkutuksia ja kaikenmaailman haasteita, mutta teidän suhteenne meni pettämiseen ja välinpitämtättömyyteen ja se on nyt pilalla. Näin käy, ja lähes aina, voisi sanoa että 99% suhteista, kun aletaan mennä vieraisiin, sovittiin mitä vaan. Molempien virhe se oli, te hylkäsitte läheisyyden ja seksin suhteestanne, ette etsineet ratkaisua toisistanne vaan aloitte kääntymään suhteestanne ja toisistanne poispäin.

      Sinä meinasit toteuttaa ja miehesi totetutti. Te olette jo eronneet, te olette molemmat pettäneet toisenne ja suhteenne. Raja on ylitetty. Todennäköisesti suhteenne ei enää korjaannut. Ette voi tuosta vaan perua tekoja, vaikka peruisitten päätöksen. Mies haluaa vieraita nyt, ja teillä on siis joku kaveruussuhde, missä ei ole enää muuta kun helppouden hyöty. Sinä nyt muka rakastat, mutta rakkkautesi puolesta et ollut valmis taistelemaan ennen omistushalua. Jos miehesi olisi halunnut vain sinut ja ollut sitoutunut, hän ei olisi mennyt vieraisiin edes luvan kanssa vaan olisi todistanut että haluaa vaan sinut.

      Erotkaa, jos ette välittömästi ala korjaamaan molempien halusta suhdetta. Teillä ei ole enää liittoa, missä rakastetaan ja taistellaan myötä- ja vastoinkäymisissä. Te olette tuhonneet uskollisuuden ja lupaukset toisillenne. Te eroatte joka tapauksessa, mikäli ette välittömästi ala korjaamaan suhdettanne. Mies ajautuu muitten syliin ja löytää naisen johon rakastuu ja joka lyö rajat. Sinä etsit toisen tai jäät yksin.
      Seksi ei koskaan ole pelkkää seksiä. Se pitäisi aikuistenkin tajuta. Etenkään kun ollaan liitoissa missä ollaan alunperin luvattu.

      Te teitte typeriä virheitä, mistä nyt maksatte. Rakkaus on vapaata toki, mutta välinpitämättömyyttä se ei kestä. Suhde on toki joskus riitaisakin, mutta pois kääntymistä se ei kestä. Seksi on intiimiä ja läheistä, jos sitä ei tuhota, teillä se on vieraita täynnä. Intiimiyttä ja läheisyyttä ei voi olla, jos ei ole intiimisti ja jos ei olla läheisiä.

    • Kuulenytitseäsi

      Seksi on intiimiä ja tunneasia. Rajojen ylitystä ei huomaa teoriassa, mutta sen huomaa sitten, kun näkee sen, mitä toinen on tehnyt. Filosofoinnilla vapaudesta voi yrittää ylittää sisäänrakennettuja rajoja, mutta sitten kun ne tulevat vastaan, niin sitten olisi parasta kuulla oman tunnon ääntä siitä, mihin pystyy venymään ja mihin ei.

      Eikö olisi hyvä lopettaa itselle liian kivuliaat ihmiskokeet silloin, jos vielä voi saada suhteensa kasaan?

    • Sissi Sinkku/nainen

      Annoit miehelles "pikkusormen, ja se vei koko käden".
      Eli annoit luvan käydä vieraissa, ja tulee käymään jatkossakin, kun makuun pääsi!
      Vaikka antasit sille jatkossa kotona sexii yllin kyllin, niin ei tyydy siihen.
      Vieraitten akkojen kans vehtaamisessa on oma pikku viehätyksensä ja jännityksensä, eikä kyllä enää siitä luovu!
      Toisekseen, oon aika sata varma, ettet sä itte pääse ikinä kokonaan ton asian yli. Eli et ikinä tule lopullisesti unohtamaan, että se on vehdannut jonkun vierään muijan kanssa. Se siis oletettavasti varjostaa teidän yhdessä oloa aina.
      Nyt kannattaa miettii tarkasti laittaako ukon vaihtoon!

    • 9+2

      No nyt on ketjun aloittajan vuoro tulla kotiin naama spermassa, jolloin peli on tasan 1-1. Niin sitä mennään eteenpäin...

    • Voi herra paratkoon, oon niin vanha (kohta 58v) etten tosiaankaan tajuu, miten halvatussa avoin lupa naiskenteluun siellä sun täällä parantais parisuhdetta???
      Ja minkätakii kukaan ihminen ehdottais/lupais/haluis. Puolin tai toisin.
      Ymmärrän kyllä ehdottajan halun peruu jutun, mutta Pandoran lipas on avattu ja veikkaisin ettei suhteesta ikuna tuu enää mitään. Ja mitä ihmettä tarkottaa rakastaminen tässä yhteydessä? Kuka rakastaa ja ketä? Josko ollenkaan kukaan ketään?

    • aiaiaiiiiiiii

      eiku tee samoin hyppää jonku muun kaa petiihommii ja kato mitä mies tykkää????? Avoin suhde tarkoittaa just sitä seksiä haetaan muualta ku kotoa tai sit harrastetaa kimppakivaa yhdessä...

      Itse olen nainen ja sinkkuna tuli harrastettua kaike laista kivaa niii kimpassa ku parien kaa.. Parien kaa aina mentii naisen ehoilla suunnillee...

      Välillä iskee ikävä naisen kosketusta nyt nykyisen miehen kaa mut se on ohimenevä kun kuiteki välitän toisenki tunteista ei halua jakaa ees naisen kanssa miuta..

    • Consti Gamala

      Hai ehkäpä avoin yhteinen molemminpuollinen.Hmm,jäsenkirjan näyttö olisi tuossa tapauksessa paikallaan.Hmm,kotonanne.

    • Reino Eturessu

      Nosta kissa pöydälle ja anna sille syömistä...
      Tilaa itsellesi Mr. Lothar illaksi ja nauti...tai tilaa aika henkisen ammatin taitajalle eli psykiatrille...tämä on parempi vaihtoehto...
      Voi tätä viherhomojen aikaa..pthyi...

    • onnellinen kääkkä

      Ei kai seksi ole parisuhteessa AINOA asia? Tai jos niin on, suhde
      on pahasti metsässä. Jos tunnepuolen asiat ovat kunnossa, silloin
      asiasta voidaan avoimesti puhua ja saada aikaan molempia
      osapuolia tyydyttävä ratkaisu. Joskus huvittaa, joskus taas ei.
      "Antaminen" vain siksi, että kumppani muuten luuhaa vieraissa,
      ei tunnu oikealta ratkaisulta. Ja tuo "avoin" liitto (joka siis sallii
      kummankin luuhata vieraissa) ei ole enää mikään parisuhde.
      Se "luuhaaminen" satuttaa kuitenkin aina sitä toista, vaikka mitä olisi
      sovittu. Vai onko todella olemassa miehiä, jotka ajattelevat vain
      "vehkeellään"? Itse en ole onneksi semmoisen kumppaniksi joutunut.

    • Uskova 75

      Kestä ehdottamasi leikki kuin mies. Tahi tietenkin voit valita yksinäisyyden.

      • iihku

        Kyllä se naiset on vaa nii, kun kerran saa vierasta, niin tilaisuuden tullen , vaikka olisi kotona kuinka hyvää, haluaa vierasta toisen, kolmannen...


    • ammuu lehmälle

      Jospa hankkisit aivot. Tosin tyhmille ei niitä halvalla myydä. Taidat itsekin olla halpa usean eri miehen nussima tapaus kun mies suhtautuu suhun kuin sellaiseen.

      Avoimet suhteethasn tarkoittavat sitä seksuaaliselta kannalta, että on olemassa helppo pimppireikä pantavaksi ja joutoaikana voi sitten etsiskellä toista pimppiä pantavaksi.

      Rakkaudesta sä nauta et tiedä mitään. Varakkaan miehen olet löytänyt ja tiedät ettei sunkaltaiselle rumalle ja tyhmälle löydy jatkossa samantasoista. Lienet lihavakin. Yleensä tyhmät ovat pulleita.

    • Darkkis 10

      Oliso aika antaa kotona??? Ei tarvis sillon vieraisiin mennä!!!!!!!!!!! Jos kotona saa ja sittenkin mies käy muualla, niin sitte jatkakaa matkaa eri suuntiin.

    • dddffdfdf

      meillä oli avoinsuhde, olisi muuten ollut ihan jees. mutta mieheni ihastui toiseen naiseen ja tapaili sitä

    • ööhhh...

      Tuo on just sitä, että ei uskalleta päästää irti toisesta kun sitä yksin jäämistä pelätään niin helvetisti, mieluummin sitten annetaan puolison käydä jynssäämässä vieraita. Vaikka maalaisjärjellä tajuaa, että tuo nyt ei ainakaan suhteen sisäisiä ongelma ratkaise millään tavalla. Avutonta...

    • Semmonen1977

      Et siis halua seksiä miehesi kanssa, muttet myöskään halua, että miehesi saa seksiä muualta. Itsekästä!

      No oli vähän shokkialoitus, mutta voi olla, että sun ja miehesi seksuaaliset halut eivät täysin kohtaa. Olisi hyvä, jos pystyisitte keskustelemaan asiasta ja kohtaamaan jossain puoli vaälissä. Mutta se riski on aina olemassa, että tuloksena on kaksi seksielämäänsä tyytymätöntä ihmistä.

      Pariterapia vois olla kova juttu. Mun mielestä parisuhteen solmukohtia ei oikein avata millään vinkeillä, kikoilla tai tempuilla. Ja vähiten "antamalla opetuksia" tai "näyttämällä" kumppanilleen, että "en välitä vaikka hän tekisi sitä tai tätä..." Keskustelu ja asioiden avaaminen sitä kautta on yleensä se joka sitten toimii tai sitten suhde ei vaan toimi. Terapiaa ehdotan siksi, että hyvä terapeutti saa teidät keskustelemaan matalilla kierroksilla, jolloin ei tule ehdotettua mitään tyhmää suutuspäissään. Tiedät varmaan, mitä tarkoitan. :-)

    • 5+5

      taas suomi24:n keksimiä idioottiavauksia tai sitten provo.

      ei niin tyhmää miestä ole, joka tulisi huulipunat naamassa kotiin.

      • rovokaatio

        no tuossa oli lupa painaa vieraita, eli huulipunajälkien peittelyyn ei sikäli ole tarvetta, toisin kuin esim. itselläni, kun olen aina vieraan kanssa peuhatessani luvattomilla reissuilla. Mutta joo, provolta tuo aloitus muuten kyllä haiskahtaa.


    • PolyAm

      Tuollainen avoin suhde, jossa ei tarvitse olla tilivelvolinen, voi olla aika rassaava. Jospa keskustelisitte vaihtoehdosta, jossa muut suhteet pitää ensin hyväksyttää kumppanilla? Meillä menee niin, mutta kyse on enemmän polyamoriasta kuin avoimesta suhteesta.

    • olen huomannut

      saman. Läskit ovat omituisia ja jatkuvasti keräävät huomiota
      osakseen. Tätä ketjua lukiessaan ei voi kuin nauraa.
      "Juu sovitaaks sillai, et nussitaan kaikkea mikä liikkuu, mut
      ollaan niinku yhdessä, jooko?"
      Yrittäkää edes leikkiä aikuista.
      Kyllä muuten huomaa, miksi lasten huostaanotto on räjähdys-
      mäisessä kasvussa tässä maassa, jos aikuisten toiminta
      on tällaista. Kaikki ovat jotain keskenkasvuisia, tv:stä mallia
      ottavia vatipäitä. Ennen asiat oli toisin, paljon paremmin.

    • Heheeee jälleen tosi tyhmä Nainen. Ei edes tajunnut mitä sopii miehhen kanssa. Jos sex elämä tökkii, niin se on lopun alkua...

    • Kannattaa nyt jatkaa niillä ehdoilla, mitä on itse saanut sovittua. Olen aina sanonut, et nainen saa päättää seksin määrän kotona, ei mies voi sitä väkisin vaatia. Tuo vaatiminen laskee tason. On kuitenkin huomattava, että toinen ihminen ei voi laskea kumppaninsa tarvitsemaa seksin tai läheisyyden määrää. Eli.... Jos sitä ei kotona saa, sitä haetaan muualta. Jos siitä itku alkaa kotona niin viimeistään silloin pakataan tavarat ja muutetaan. Läheisyydellä. välittämisellä, arvostuksella ja seksillä on iso merkitys suhteessa. Monesti ne ovat sidoksissa toisiinsa. On mielestäni aika utopistinen ajatus väittää, et on ihan hullaantunut puolisoonsa, muttei halua rakastella sen kanssa kuin parin kuukauden välein. Varsinkin, jos puoliso haluis vaikka viikoittain. Vaikka en erityisemmin pitäisi museoista, niin kävisin puolisoni mukana niissä mielellään, jos rakastan puolisoani ja hän minut seurakseen sinne haluaa.

      Ei tuossa avoimessa suhteessa nyt niin paljon vikaan ole mennyt. Kannattaa miettiä mitä sopii. Harmi, jos teit huonon sopimuksen puolisosi kanssa. Ainakin itse sait tehdä sopimuksen ja puoliso vain hyväksyi. Tuosta voi oppia, jos vaikka suutuspäissään vetäisee liikenteessä vaikka poliisia turpaan, niin on aika turha itkeä kohtaloaan tai selitellä. Itsehillintää pitää opetella tai sitten anoa armoa tuolta toiselta osapuolelta. Kannattaa kuitenkin muistaa, et eihän se mies voi pettää, koska eihän siltä kotona haluta seksiä.

      Eikö se petä, joka on joskus luvannut rakastaa ja sitten ei enää rakasta tai välitä... Onko se vain pettämistä, jos aikansa kärsittyään hakee rakkautta ja välittämistä muualta.!!! Jos vihdoin avaisimme silmämme ja ajattelisimme kokonaisuutta.

    • Ootte sairaita.

    • Kylmät kädet
    • viisaampi

      Tää maailma on aivan sekaisin.
      1 1=5

      • Kylmät kädet

    • Encore2

      Moi!

      Jos et pidä siitä, että hän peuhaa toisten kanssa niin ei toimi; eikä tuossa mitään
      järkeä olekaan. Miksi "rakastat" renttua, kun olisi ihan oikeita miehiä olemassa?
      Todennäköistä oli, että hänellä oli jo toinen nainen valmiina ja halusi vain
      "siunauksen". Tyytyisitkö olemaan vain "perusturva" (jos ei muualta irtoa juuri tiettynä iltana? Ehei; otahan järki käteen; tuo ei ole rakkautta, vaan riippuvuutta,
      jossa tavoittelet tavoittelematonta. Jos mies/nainen on tuollainen, niin tapa ei
      lopu koskaan; jos hyväksyt hän käyttää vierasta, jos et hyväksy niin käyttää
      silti ja se on varmaa.

      Nimim. mies 50 nähnyt ja kokenut, eikä enää kattele vastaavaa maista.

    • Ette mitenkään. Lopettakaa koko suhde. Niin paljon tässä maassa näitä tekoliittoja, jossa ollaan vain yhdessä kun näyttää ulospäin hyvältä ja koko kaupunki tietää että suhteella ei ole tulevaisuutta. Jos toista rakastaa ei todellakaan ole tarve hankkia muita kumppaneita. Tosin muita kumppaneita varatuilla ihmisillä on todella paljon. Nainen pettää ja mies pettää. Entistä useammin on se tosiasia, että mies pettääkin toisen miehen kanssa eikä naisen kanssa. Näitä piilobissejä on maa täynnä, jotka leikkivät heteroa ja tämä on suorastaan sairasta. Eikä voi olla vapaa, homo tai bisse tai hetero. Miksi leikkiä suhteessa ja olla väkisin mukana. Tässä nainen saanut mitä halunnut, Jos ei kotona saa hakee sitä seksiä muualta, Mitäns jos esimerkkitapauksessa nainen antaisi sitä seksiä. Haloo mitä valopäitä naisia tämä maa täynnä. Nämä Suomen naiset eivät pärjää ulkomaiselle naiselle esim. Venäläisille. Ne ovaavat kunioittaa miestä eivätkä pidä miestä jätesäkkinä kuten Suomen tekopyhät paska-akat.

    • finnish male-70

      Ratkaisu on hyvin yksinkertainen: MOIDO.
      Kyllä olisi mahdoton kuvitella nukkuvansa ja peuhata puolison kanssa joka touhuilee toisten kanssa.Kuulostaa hieman miehen puolelta talouspoliittiselta ratkaisulta tuo avoin suhde.
      Mieshän pitää sua pilkkanaan ja käyttää hyväksi rakkauttasi,anna se jollekin joka sen ansaitsee ja pistä se urpo pihalle.

    • Tule kotiin spermaa hampaista valuen. Se opettaa miehen

    • screeech

      Suosittelen sitä, että käyt itse vieraissa ja annat miehesi huomata seuraavana päivänä, että olet saanut kunnolla kyytiä. Ehkä se pistää miekkosen miettimään asioita, kun annat samalla mitalla takaisin ja hyödyt yhteisestä sopimuksesta.

    • h.a.l.l.e.l.u.j.a.h.

      Uskovaisen tavara on yhteistä. Amen.

    • wrgjwry

      etenki uskovaiset naiset on koko seurakunnan yhteiset panopuut.

    • mikä tässä nyt on

      niin vaikeata tajuta? Suomalainen nainen on lihava, ruma, piereskelee ja
      syljeskelee, pettää, ei omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja ja kuvittelee kaiken kukkuraksi olevansa joku A-luokan kaunotar. Ulkolainen nainen on joka
      suhteessa täysin erilainen suomiporsaaseen verrattuna.
      Tästä johtuen otin ulkolaisen naisen vaimokseni ja katua ei
      ole tarvinnut tippaakaan. Meidän suhde on täysin tasa-arvoinen.
      Huvittaa tämä käsite, että suomalainen mies alistaa ulkolaista
      naista. Tämäkin "fakta" tulee katkeroituneen suomikyljyksen suusta.

    • Ei kannata odottaa

      Kyllä vieraissa pitää käydä, jos ei kotona saa.

    • Petosta

      Tolli tai ei... Näin miehenä en vaan jaksa ymmärtää, että alkumetreillä piparia saa ja seksi maistuu. Mutta sitten kun alkaa se sitoutumisen vaihe niin silloinkin vielä luistaa. Mutta kun mies on saatu satimeen, niin loppuu seksi ei vain maistu... Minusta tuo täyttää jo petoksen merkistön. Nainen haluaa perheen, yhteisen asunnon, famariauton ja koirtan. Mies seksiä. Kun nainen on saanut haluamansa, miehen tarpeet voidaan sitten unohtaa tai kylmästi deletoida. Itse en kuitenkaan vapaaseen suhteeseen suostuisi, sillä ennemmin tai myöhemmin mies lankeaa jonkun toisen naisen ansaan. Nainen jää ja muutaman vuoden päästä mies on taas kusessa...

    • kertokaapa mulle

      Mistä johtuu, että kun nainen saa itselleen miehen, alkaa
      nainen lihota? Ei tietenkään jokainen nainen, mutta monille
      tuppaa käymään näin kun mies saadaan hommattua.
      Eikös se osoita kunnioituksen puutetta miestä kohtaan?
      Valasfetissi on asia erikseen.

      • hyväksytty, äiti

        Sinulla on vino ajatusyhteys lihomiseen.

        Oma lihominen alkoi hormonihoidoista lapsettomuuden vuoksi. Ennen raskautta 6kg ja reilu 20kg raskauden aikana. Vain 6kg jäi laitokselle, ikävä kyllä.
        Sain myöhemmin painoa pois 8kg, mutta sillä tasolla se suunnilleen on ollut.

        Muutokset työelämässäkin voivat vaikuttaa painon nousuun. Myös hyvän ruuan tekeminen miehelle ja siinä tulee itsekin syötyä. Sinkkuna ollessa ruuan teko ja syöminen jää vähemmälle, kun kukaan ei "vaadi" palvelua.
        Aineenvaihdunnassa voi olla vikaa jne.
        Omassa suvussa raskauden jälkeen on painot lisääntyneet hormonitoiminnan
        muutoksen vuoksi.

        Eikö kuitenkin se puoliso ole sama, johon rakastuit? Vai rakastuitko kuvaan?
        Itsekin olin kerran ns. näyttelyesine. Onneksi sain hyvän puolison, joka hyväksyy minut kiloineni.


    • kauan aviossa

      Tuskin miehesi sinua rakastaakaan. Ei muuten voi mennä vieraan petiin.

      Avioliitossa tunteet menevät ala- ja ylämäkeä. Kumppaniinsa voi rakastua uudelleen jne.
      Virhe on tapahtunut, kun petetään. Luvalla tai ilman. Kuten huomaat, sitä ei nainen kestä. Aviorikos on muuten ainoa peruste avioliiton purkamiselle Raamatun mukaan.
      Anteeksi voi antaa, mutta riippuu toisen tahdosta jatko. Ei hyvä.

    • Näin käy

      Olet antanut pikkusormen..valitettavasti se myös vie koko käden..

    • terminologi

      Mikä ihmeen avoin suhde? Uskomatonta miten paha maailma vääristää kaiken! Minulle avoimesta suhteesta tulee ensimmäisenä mieleen suhde, jossa molemmat ovat täysin avoimia eli rehellisiä toisilleen ja pettäminen on viimeisenä ajatuksissa. Oikea avoin suhde on siis äärimmäinen pyrkimys jokaiselle.
      Onneksi meitä toisinajattelijoita löytyy :)

    • terminologi

      Kiitos termin korjaamisesta 1 juttuun.
      Avosuhde-termin minäkin ymmärrän.

    • Halise

      "Tolli tai ei... Näin miehenä en vaan jaksa ymmärtää, että alkumetreillä piparia saa ja seksi maistuu. Mutta sitten kun alkaa se sitoutumisen vaihe niin silloinkin vielä luistaa. Mutta kun mies on saatu satimeen, niin loppuu seksi ei vain maistu... Minusta tuo täyttää jo petoksen merkistön. Nainen haluaa perheen, yhteisen asunnon, famariauton ja koirtan. Mies seksiä. Kun nainen on saanut haluamansa, miehen tarpeet voidaan sitten unohtaa tai kylmästi deletoida":

      Vaihda edelliseen tekstiin miehen paikalle nainen ja naisen mies. Kertomus on suoraan entisestä elämästäni! Kun mieheni sai minut aikanaan satimeen, alkoi seksihalut hiipua häneltä hurjaa vauhtia. Saatiin hädin tuskin lapset tehtyä, mutta siihen se lopahti. Tässä vaiheessa huomautan, etten ole ruma enkä lihava, ainakaan sen rumempi kuin ennen "naimista". Kärvistelin liitossa pitkään, jälkeen päin ajatellen ihan liian pitkään. Nyt kysynkin teiltä arvon "seksi ei huvita" -tapaukset (sekä miehet että naiset): Miksi se seksi huvittaa ennen suhteen virallistamista?Eikö olisi reilumpaa pihistää jo silloin, kun toisella vielä olisi pakenemisen mahdollisuus? Tällainen on toisen ihmisen pettämistä, avio/avo-lupauksen rikkomista. Kun nyt ajattelen omaa entistä kylmää liittoani, tunnen vieläkin ne epätoivon hetket, mitkä vietin miettien, mikä minussa NAISENA on vikana. Se on kamalaa kun toista ei vain "huvita" ja sillä siisti. Sen NORMAALIMMAN, haluavamman osa ei ole kiva, olkoon sitten kysessä nainen tai mies. Minulla oli rohkeutta lähteä, sitä suosittelen muillekin tilanteessa oleville. Luulen, että suomalainen parisuhde vetelee viimeisiään, niin paljon onnettomia ihmisiä on!

    • nihhhhh

      naiset ootte just tollasia. ensin ehdotetaan et tehdää näin ja ootte tyytyväisiä päätökseenne mut sit ku sitä mies toteuttaa ni sit mies onki petturi ja paskiainen yms. kattokaa itteenne peilii ja kärsikää.

    • Xanttunen

      Miehet ottavat kaiken vapaaseen suhteeseen liittyvät jutut heti tosisaan.

      Yhdelle kundille jonka kanssa oltiin tapailtu jonkun aikaa, mainitsin että jos nyt tilanne tulisi että itse en ehtisi sänkyhommiin töideni takia niin usein kuin mies toivoisi, niin siinätapauksessa soisin miehelle joskus käydä panemassa muita.

      Painotin leikilläni että kunhan ei sitten pane ilman kumia mitään virolaisia huoria.

      No samana iltana tämä kundi oli sitten käynyt jo nussimassa PALJAALLA jotain muutaman kerran aikaisemmin tapaamaansa muijaa.

      En voinut käsittää että mis voi olla niin typerä.
      Kuminkäytön unohtamisestakin se totesi vain että "No mä luulin että tarkotit että virolaisten kanssa ainoostaan tarvii käyttää kortsua, toi oli kyllä ihan suomalainen ja vaikutti ihan kunnolliselta tytöltä."

      Latelin kundille totuudet sen yhdenillan "kunnollisesta" panosta joka vielä suostuu heti seksiin ilman kumia.

      No välit meni siinä poikki ja käsitykseni mukaan nuo kaksi apinaa seurustelevat tällähetkellä.

    • ainoastaan naiset

      voivat olla noin helvetin tyhmiä. Ensin ehdotetaan, sitten itketään.
      Koittakaa nyt jo päättää!!

    • Miinus pisteet sinulle:
      -Ehdotit ja vielä suutus päissäs.Sori et olen romatikko mutta seksi on (minulle itselleni) kahden ihmisen välinen rakkauteen pohjustuva kokemus josta voi nauttia tuhottomasti kunhan pelisäännöt on selvät.Siis piste
      Plus pisteet sinulle:
      Pidit KUNNIAS (kovasti kaikki siitä puhuu mutta harvalla on) erehdyksestä huolimatta (minun mieli piteeni)
      Miinus pisteet miehelle:
      Otti sen tosissaan vaikka tiesi sun olevan vihainen ja tietää että silloin sanotaan mitä sylki suuhun tuo(kaikki AIKUISET tietää).
      Mitä tehdä:Keskustelkaa nöyränä ja rohkeana ei se suhde tuhoon tuomittu ole jollette sitä myönnä sellaiseksi.Itse henkoht käytän tällaista fraasia toivottavasti on apua "Ei se että on väärässä vaan se ettei myönnä olevansa väärässä ainoastaan se johtaa parempaan muutokseen".

    • Namittelija

      Voi voi!

      Itte makaan avosuhteessa olevan miehen kanssa ja muija kiukkuaa ,mutta käy itse kuiteskin ahkerammin panoissa eri ukkojen kanssa. Itse vielä kaupungilla kehuu että he ovat näin onnellisempia.
      Joten en tunne huonoa kun olen hänen miehensä kanssa :D!
      Ja ihanaa meillä onkin joka kerta ,NAM NAM!!!

    • incca

      Aloittajan ikä?

      Kannattaisikohan ravistella pohjamutia myöden suhde läpi? Miksi olette avioliitossa? "Koska rakastan" saattaa olla silkkaa kuvitelmaan. "Rakastan" syntyy ympäröivistä tosiasioista..

    • Nainen 34

      Aloittajalle: Ymmärrän sua, mutta itse en mennyt tuohon lankaan, että olisin ehdottanut exälle avointa suhdetta... Totuus on kuitenkin, että miehet ovat yhtä monimutkaisia kuin naisetkin. Useimmat naiset ovat ihmeissään sen jälkeen, kun mies toteuttaakin sen, mitä nainen on "pyytänyt". Siksi kannattaakin olla hyvin varovainen, mitä menee ehdottamaan.
      Jos nyt sitten haluatkin perua tämän asetelman, niin anna miehellesi aikaa, ota sitä myös itsellesi (ilman uusia kumppaneita) ja puntaroi suhteenne uudelleen. Savua ei ole ilman tulta, eli jotain on ollut kyllä pielessä suhteessanne. Ehkä miehellesi tulee ikävä sinua, ehkä ei...Ota vastuusi ja hymyile maailmalle, niin se hymyilee takaisin.

    • tsonoikjein

      No syytähän itteäs,ero tullee ihan varmasti.On jo löytäny varmaan rakastettavamman naisen ko sinut.Oikein sulle!Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    • SAA TANA TEITÄ

      AVOIN SUHDE EI TOIMI IKINÄ TYHMÄT..TAJUTKAA!!
      JOS RAKASTAA EI EES EHOTTELE MOISTA paskaa

    • Adette00

      Meillä oli niin että mies valitti ja sanoi että haluaa vieraisiin (ihmettelin,meillä on todella hyvä seksielämä ym,hän kuulemma kaipasi uutta naista,me ollaan oltu yhessä 6 vuotta nyt.Molemmat ollaan 23 ja odotan ensimmäistä lastamme)

      Ja hän ehdotti kävisi vieraissa.Minä totesin kylmän rauhallisena selvä (vaikka pinnan alla kuohui ja kiehui) ja sanoin että sama pätee myös minuun sitten.Mies suostui ihmetellen,kai ei kuullut mitä sanoin.Sen verran kiire hänellä oli mennä baariin iskemään naista.

      No.Hän kävi vieraissa ja oli niin ylpeän oloinen ja itserakas tultuaan kotiinettä piruuttani Itsekin päätin kokeilla myös,vaikka alunperin ajattelin etten todellakaan tee sitä.Ja teinkin sen,erään työkaverin kanssa,mutta ei se ollut niin ihanaa mitä luulisi.Mutta kaiken paras oli kun kerroin miehelleni että tein saman itse,hän raivostui silminnähden ja löi ja haukkui hikiseksi h*raksi.Se satutti.Mies sanoi että ei olisi todellakaan luullut että minä teen jotain noin kamalaa.Kysyin että mikä siinä sitten on että mies saa tehdä sen mutta minä en,vaikka niin sovittiin?Mies ei muistanut että minkä ukaasin olin antanut.Ei pyydellyt anteeksi.Ja vittuili kuinka minä,4 kuukaudella raskaana oleva olen saanut miehen?Kun en mikään kaunotarkaan kuulemma ole.

      Tästä on pari päivää aikaa ja mykkäkoulua pidetään.En tiedä sitten,jättäisikö miehen...

      • 5+9

        Laske miehen painamaan laitumille, olet pallo jalassa.


    • kyllä te "aikuiset"

      olette niin ulapalla, että naurattaa.
      Ajatella, että tuollaiset sitten vielä hankkivat lapsia.
      Lapset tekee lapsia, sillä lailla.

    • eli tämä juttu

      pähkinänkuoressa. Nainen ehdottaa avointa suhdetta, ja saa
      raivarin kun mies siihen suostuu. Kyllä toi naisen logiikka
      on ilmiömäinen. Onneksi en ämmäksi syntynyt.

    • terminologi

      Häiritsee vähän vielä se, että sivuvalikossa on avoin suhde eikä avosuhde. Luulee että puhutaan onnellisista ja onnistuneista liitoista.

    • Yök25

      Tuolla kylillä pyörii tosiaan häiriöksi asti näitä puutteessa olevia miehiä. Ja todennäköisesti nämä miehet ovat niin surkeita sängyssä että kukaan ei yksinkertaisesti halua näiden kanssa seksiä harrastaa. Tämäkin on yksi pointti. Kaikkea ei valitettavsti saa eikä toista pakottaa seksiin, edes avioliitossa. Hyvä seksi ei tarkoita yksipuolista jyystöä, ja tämä asia ei meinaa valjeta näille miehille tään elämän aikana.

      • Puikottaja

        Näitä huonoja miehiä on 99,9% kaikista maailman miehistä, ainakin jos naisilta kysytään. Miten miehet saisivat samat taidot rakasteluun kuin kaikilla naisilla on luonnostaan?


    • nauttija-

      Synnistä saa paljon nautintoa, mutta ikävä kyllä se on aina vain hetken lyhyen.
      Meillä uskovilla on vain pitkäaikaisia nautintoja. Suosittelen.

    • Gugaba

      suomilehmää haluaisikaan jyystää. En minä ainakaan hitto vie.

    • tiukkapipo olet

      Ukkos sai takaapäin herkkua ja nyt harmittaa. Anna sen PAINAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe