Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NickNaiIer
profiilit
NickNaiIer
NickNaiIer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meitä+on+varmaan+aika+paljon,+joilla+parisuhde+muuttunut+kaverisuhteeksi,+intohimo+puuttuu+ja+sitä+kaipaava+on+hulluuden+partaalla.+Oma+käsi+ja+unelmat+käyttöön.+Ja+lopettaa+turhan+odotuksen.+Ei+ole+helppoa.+Sinulla+on+pidempi+kuiva+jakso+kuin+minulla,+joten+poika+tässä+opettaa+äitiä
24.05.2019 16:49
Näin+se+vain+toimii,+kun+on+toimiakseen.+Ihminen+kaipaa+sellaista+seuraa,+jossa+voi+olla+oma+itsensä+ja+tulla+silti+huomioiduksi+positiivisella+tavalla.+Minulla+tuli+hyvä+mieli,+kun+Susan73+sanoi+ymmärtävänsä+alkuperäisen+ajatuksen.+Huomioin+hänet+ja+hänelle+tuli+hyvä+mieli.+Minulle+tuli+hyvä+mieli+myös+siitä,+että+minun+antamani+huomio+herätti+positiivisia+tunteita.+Tästähän+on+tulossa+yksi+positiivisen+tunteiden++vyöry.+Kohta+on+palstalla+ihastumisesta+kertova+avaus,+missä+eräs+keski-ikäinen+mies+kertoo+ihastuneensa+varattuun+naiseen+ihan+vain+keskustepalstan+kommenttien+perusteella.
23.05.2019 20:51
Meillä+oli+sama+juttu,+tai+on+taas.+Vuoto+hanasta+kasvoi+hiljalleen.+Sitten+hajosi+suihku,+vettä+tuli+käsille+liipasimen+tyvestä.+Uusi+suihku+toimi,+mutta+vuoto+hanasta+ei+loppunut.+Lopulta+hana+alkoi+tiputtaa,+niin+piti+vaihtaa+sisuskalut.+Samalla+vaihtui+ejektori+ja+kaikki+toimi+vähän+aikaa.+Sitten+alkoi+ohivuoto+hanasta+uudelleen+pikku+hiljaa.
01.05.2019 22:16
Mikään+koira+ei+ole+lapsen+lelu.+Olen+nähnyt+monta+kertaa,+kuinka+lapsi+saa+täysin+epäjohdonmukaisen+koulutuskohtauksen+koiran+kanssa.+Lapset+puhuvat+koiralle+kuin+vanhemmat+lapselle:+toruvat+ja+ovat+tiukkoja.+Koira+ressukka+on+aivan+ymmällään.+Olen+nähnyt+tämän+usein+eri+koirien+ja+lasten+kanssa.+Vanhemmat+eivät+varmaan+edes+usko,+että+näin+voi+käydä+kun+kukaan+ei+ole+näkemässä.
22.04.2019 22:07
2 / 2