OTLMaxPilkun-Nussila
Vapaa kuvaus
Aloituksia
54
Kommenttia
132
Olisiko Vietnam mukava paikka sotaa paossa?
Nuorta pinppiä yms. Taitaa olla halpaa asua? Ja aatetovereita riittää. Ps. Olen viisain.075Miksei Biden ole saanut koronaa kuriin?
Hänhän on sentään presidentti. Huomennakin kuolee tuhansia ja Biden vain makaa kellarissa.473500 ilmastoasiantuntijaa kertovat ilmastopelottelun olevan HUUHAATA!
https://d33wjekvz3zs1a.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/09/ecd-press-briefing-no-climate-emergency.pdf Että noin.972- 471
Typerykset uskovat brittien varmaan apuun
– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au170Typerykset uskovat brittien varmaan apuun
– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au2769Brittien apulupauksella voi pyyhkiä ahterin!
– Vahvistamme, että jos jompikumpi maa joutuu hätätilaan tai hyökkäyksen kohteeksi, Suomi ja Yhdistynyt kuningaskunta au2869Big-Donald laittaa rosvot kii!!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006247743.html Biden on naamansa leikkauttanut huijari ja joutanee nalkkiin. Korrupt063Otin eilen penkistä uuden ennätyksen - 7 toistoa!
Freudenthal olisi ylpeä saavutuksestani. Osaan myös pykälät.061- 154
Suomesta tulossa Euroopan Anus Mundi!
"Komissiolta hyytävä ennuste: Suomen talous kasvaa EU:ssa kaikkein hitaimmin Suomi on jäämässä pahnanpohjimmaiseksi – E053Olen vahvasti persuuntunut viime aikoina!
Olen nykyään monasti täysin samaa mieltä Halla-ahon kanssa asioiden kehityskulusta Suomessa.152- 252
Maataloustyöhön vaatimuksena alle 85:n älykkyysosamäärä!
Joten on turvauduttava somaleihin!350Persu voitti oikeudessa!
Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on tänään antamallaan päätöksellä hylännyt kansanedustaja Juha Mäenpäätä (ps.) sekä Ilkka-549Pres.Niinistö ja PM Marin syyllisiä talouden romahdukseen ja koronakuolemiin!
Näin on. 2 velttoa demaria ilman selkärankaa.448Otin penkistä uuden ennätyksen!
Nyt meni 8 toistoa. Sain myös uudet öljyt kaljuuni ja luin kirjan.048Terveisiä täältä totalitaristisesta maasta!
Ja näin aluksi: "HAIST VITTU" Olet tyhmempi kuin minä, tottakai. Ps. Penkistä meni 7 toistoa! Pps. HAIST VITTU!04780 rajoituksen ylitys tai alitus 1 km/t saatava rangaistavaksi!
Jos ajaa 81 km/t nopeudella, niin sehän on ylinopeutta! 79 km/t on taas alinopeutta, joka on myös rangaistavaa. MIKÄ T845Valtiovarainministerinä tuomittu rikollinen!
Veikkaan, että sillä on jälleen pahat mielessä...045