Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+että+loukkaannun,+on+ihan+sinun+oma+tulkintasi+asiasta.
Ja+kun+et+tiedä+asiasta+mitään,+ei+kannata+myöskään+vetää+johtopäätöksiä.+Olen+käynyt+lukuisia+keskusteluja+miesten+kanssa,+jotka+aloittavat+tarjoamalla+seksipalveluja+tai+seksipuheilla.
Itse+asiassa+pistin+eräälle+kiitosviestin+siitä,+että+hän+lähestyi+reilusta+ja+kertoi+suoraan+asiansa.+Minusta+se+oli+reilusti+tehty+ja+halusin+antaa+positiivisen+palautteen+asiallisuudesta.
30.07.2019 19:48
Tuolla+yhdessä+katjussa+ylläpito+vastasi+,+että+heillä+on+se+ongelma,+että+tekoäly+poistaa+asiallisiakin+kommentteja+ja+he+yrittävät+kovasti+tehdä+asialle+jotain.
30.07.2019 19:43
Asiakaspalveluissa+on+asiansa+osaavia+ihmisiä.+Tämä+on+minun+kokemukseni+ja+käsitykseni.
30.07.2019 19:41
Jotenkin+minä+tykkään+näistä+sinun+tokaisuista.+Niissä+on+jotain+enemmän+kun+ensikatsomalta+näkee.
30.07.2019 19:32
No+en+heittele.
En+yleensä+heittele+tavaroita,+mutta+siinä+loppumetreillä,+liitos+loppumetreillä,+kun+"keskusteltiin"+minulta+lahti+rätti+kädestä+niin,+etten+tajunnut+edes...silloin+ajattelin,+että+tähän+suuntaan+en+jatka.+Jos+se+olisi+ollut+joku+muu+ja+olisi+osunut,+tiedä+miten+olisi+käynyt.
Hyvä+mies+hän+on+,+me+ei+vaan+löydetty+kestävää+tapaa+kommunikoida.
30.07.2019 19:30
Kävi+mielessä+sama+juttu++:)
30.07.2019 19:20
No+mietinkin,+että+se+ruostumaton+rauta+kuulosti+omituiselta++:)
Kyllä+minäkin+aikoinaan+kaikki+bondit+katsoin+ja+aika+monta+uusintakierrostakin+tuli+katsottua.
30.07.2019 18:47
Kiitos+:)
30.07.2019 18:43
Haluaisitko+saada+paheksuntaa+aikaiseksi?
Tänä+päivänä+saattaa+hyvinkin+olla+joidenkin+kohdalla+niin,+että+lakkaa+olemasta,+jos+ei+saa+tykkäyksiä.+
Miten+mahtaa+olla+siinä+tapauksessa,+ettei+voisikaan+ottaa+selfietä+tai+valokuvaa+sapuskoistaan?+Eri+asiat+ovat+niitä,+jotka+saavat+meidät+tuntemaan,+että+olemme+elossa.
30.07.2019 18:41
Juuri+tyttäreni+kanssa+puhuttiin+siitä,+että+aika++tärkeää+on+kommunikaatio+ja+sen+sävy.+Aikalailla+siellä+ykköspallilla.
30.07.2019 18:28
Ai+se+rautahammas.+Ehkä+ne+ovat+ruostumatonta+rautaa.+Pelottava+hymy...ja+taisi+kokokin+olla+keskivertoa+pelottavampi,+jos+oikein+muistan.
30.07.2019 18:25
Olet+ihan+oikeassa,+näkökulma+vaikuttaa.
Tarkoitin+sillä+sitä,+että+ei+ollut+ulkonäkö-ja+muita+paineita+siinä+määrin+kuin+on+nyt.+Eikä+ohjeistusta,+että+näin+ja+näin+pitää+toimia,+jotta+olisi+"hyvä"+tyyppi.
Nuoruus+kaikkineen+on+vaikeaa+aikaa+aika+monelle,+myös+minulle+se+oli+sitä.
30.07.2019 18:14
Moi.+Vaikea+sanoa,+katsotaan+
Poistuiko+aloituksesi,+jossa+sanoit+moi,+vai+mistä+kysymys+kumpuaa?
30.07.2019 17:56
En+taida+tuntea+minäkään.+Kovasti+on+mukavia+miehiä+ja+kovasti+mukavia+naisia...
30.07.2019 17:51
Haluatko+perustella?+Jos+raitis+ihminen+pariutuu+raittiin+kanssa,+miten+se+viina+on+kuvioissa+mukana?+Sukupolvien+kirous?
30.07.2019 17:45
Minä+kun+olen+kamalan+huono+arvailemaan+kuka+kukakin+on,+otan+kaikki+anot+vain+anoina.+Ja+jos+ihminen+kohtelee+minua+nikillä+asiallisesti,+vastaan+asiallisesti.+Jos+hän+kohtelee+minua+anona+huonosti,+vastaan+samaan+tyyliin.
En+siis+tarkoita+mitenkään+sinua.+Olen+miettinyt+sitä,+että+joku+saattaa+tietty+loukkaantua,+jos+anona+sanoo+jotain+johon+vastaan+toisin+kuin+vastaisin+hänen+nikilleen.
Minusta+ei+ole+häröilemään+monella+nikillä+ja+anoilla+,+menen+sekaisia+ihan+varmasti+tarinoissa,+jos+sille+tielle+lähtisin.+Toisaalta+seison+sanojeni+takana,+niiden+typerienkin++:)
30.07.2019 17:43
Hänessä,+tässä+"pastorissa"+on+tietynlaista+vetovoimaa.+Aika+monissa+miehissä+on+sitä,+mutta+kun+mies+avaa+suunsa+ja+kutsuu+toisia+kurpaksi,+se+vetovoima+kummasti+häviää.+En+tiedä+mitä+tapahtuu....
En+ole+kuullut+"pastorin"+puhuvan,+joten+en+voi+siltä+osin+tietää+mitä+tapahtuisi.
30.07.2019 17:26
Tämän+keskustelun+nosto+on+perusteltavissa+vaikka+niin,+että+aina+on+toivoa+ja+elämä+voi+myös+hymyillä.
Sitä+en+tiedä+miten+vanhoja+voi+nostaa.+Kauanko+tämä+on+ollut+olemassa?
30.07.2019 16:21
Olen+itse+jänkkä...joka+varmasti+onkin+jo+näkynyt,+vaikka+yritän+sitä+suitsea.+Toisaalta+olen+herkkä+puolustautumaan+ja+ellei++siinä+vielä+olisi+taakkaa+kerrakseen+(enimmäkseen+toisille)+olen+myös+ohjekirjaihminen.+Ja+minulla+on+voimakkaasti+kehittynyt+tarve+puolustaa+toisia...+"keräillä"+talteen+linnunpoikasia...+++Karsea+yhtälö,+myönnän+ja+yritän+kyllä+kovasti+löytää+tasapainoa++///++:)
30.07.2019 16:10
Olen+ojentanut+käden+monelle+ihmiselle,+mutta+kaikki+eivät+halua+tarttua+siihen+tai+jos+tarttuvat+haluavat+minun+jäävän+sinne+savuun.+Sekin+on+realismia.
Realismia+on+toki+myös+se,+ettei+kaikilla+ole+halua/kykyä/+"käsiä"+ojentaa+käsi+toiselle+ja+ohjata+ulos+raittiiseen+ilmaan.
30.07.2019 15:56
190 / 258