Kuinka iäkkäänä voi vielä oppia sänkytaidot ?

at mies vm1975

Kuinka vaikeaa on näin vanhana oppia rakastelemaan naisen kanssa niin että nainenkin siitä pitää.?
Kuinka pitkän seurustelu suhteen keskiverto taitojen oppiminen vaatii.?
Kertoisitteko naiset mitkä on pahimmat ongelmat ja virheet joita olette huomanneet vähällä kokemuksella olevien miesten tekevän kun olette olleet "sillai"
Tietenkäänhän teillä ei ole minkäänlaisia kokemuksia meistä at miehistä mutta jos voisitte antaa vinkkejä siitä huolimatta jos edes joku meistä saamattomista vahingossa onnistuisi.

172

8008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

Ei se niin huippu-urheilua ole, etteikö voisi oppia milloin vain.
      Yksi nainen oli heti neitsyestä lähtien luonnonlahjakkuus, toisen kanssa oppiminen kesti yli 5v. Eiköhän sama päde miehiinkin.

• ei lapsille

Siis oppia iäkkäänä? Silloin olisi pitänyt olla "at mies 45 tai 55" ei 75.

Kukahan seurustelusuhteiden seksin urkkija siellä kirjoitteleekaan!?

Kysy neuvoja Mehu-Jannelta, jos tikanpoika ei muuten osaa puuhun hakeutua.

• iem

• .............
        iem kirjoitti:

Hauskaa että kolmikymppisen aloittajan ketju on ylläpidon toimesta nostettu "vanhusten seksielämä" -ketjuksi. Hehee.

• Naiset kertoo
        ei lapsille kirjoitti:

Siis oppia iäkkäänä? Silloin olisi pitänyt olla "at mies 45 tai 55" ei 75.

Kukahan seurustelusuhteiden seksin urkkija siellä kirjoitteleekaan!?

Kysy neuvoja Mehu-Jannelta, jos tikanpoika ei muuten osaa puuhun hakeutua.

Miehet ja naiset eivät voi olla “vain ystäviä” – katso video

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,10801.0.html

• Hä hä!
        ............. kirjoitti:

Hauskaa että kolmikymppisen aloittajan ketju on ylläpidon toimesta nostettu "vanhusten seksielämä" -ketjuksi. Hehee.

Noin vanhalla miehellä ei tee enää mitään....

• herraasiallinen

Itselläkin on suurin itsetuntobuusti kun olen sanonut tähän mennessä naisille aina aluksi että en ole kovinkaan kokenut ja lopuksi moni on tätä kyseenalaistanut. Kuulemma luonnon lahjakkuus vaikka seksielämän aloitin 19v.

Pillun nuoleminen>paneminen
        Suuseksi/sormitaidot>kalun koko
        Paksuus>pituus
        "Työntäminen">rynkyttäminen
        Tunteella>"panemalla"

Siinä joitakin vinkkejä joista kuulemma naiset _yleensä_ pitää ;) (eka kertani oli yli 30v naisen kanssa joka opetti minut juurta jaksaen, kiitän häntä vieläkin :D)

Ottakaa pliis huumorilla ;)

• sdfsdfsdfssdsdfsd

Ei ole mitään yksittäistä tapaa tai tekniikkaa joka toimisi jokaiseen naiseen. Ainahan sitä voi kysyä mikä tepsii.

• 10+20

Aloittajalle;
        luultavasti olet aika kokematon ikäiseksesi? Kuulostat kyllä ihan teiniltä. Melko ujo, pienessä kännissä haluat naista ja käyttäydyt törkeästi. Ei toimi, opettele lähestymään asiallisesti selvinpäin.
        Aikuisena naisena suosittelisin ensin tutustumaan kumppaniisi, (oletan hänen olevan nainen). Juttelemalla, kuuntelemalla, ehkä vähän halailemalla pikkuhiljaa selvität, onko hän kiinnostunut sinusta? Paljon myöhemmin voit ehdottaa uusia treffejä.
        Nuorten miesten ongelma on ehkä liika innokkuus suoraan seksiin, naiset harvoin lämpenevät niin nopeasti.
        Seksissä, jos suhteesi siihen asti etenee, tärkeintä on toisen huomioonottaminen, halailu, silittely, suukottelu,( runkkaa vaikka etukäteen kotona, jos pelkäät laukeavasi liian nopeasti). Ja muista käyttää kondomia.

• iem

Kyllä vanhemmat naiset on ihania, ne ei ole nirppanokkia-

• ihme nainen kysyy

Ja ensiksi mikä on at- mies minä olen niin aloitteleva 60v. nainen että en tuoda tiedä mutta sänky hommat kyllä hallitsen sanoopi kaverini

• haistattaa kukkaset

Vittuilu ei auta mitään. Etäännyttää vain koko touhusta. Ja yms.

Mitä miettiä turhia. Asiat menevät kuin menevät. Naisena huomaa miehestä heti onko nautiskelija vai oman edun tavoittelija. Se riittää naiselle.

• Oma teoriani on, että (oikean naisen kanssa) ei tarvitse osata mitään "naisenkäsittelytekniikoita", vaan (oikean naisen kanssa) seksi on jotain luontevaa, intiimiä hellyyttä, eikä tekninen suoritus, jollaisissa kyyniset panoeinot ovat mestareita ja jollaisista kyyniset palstaitkupillit haaveilevat, koska eivät välitä naisen nautinnosta - tai mistään muustakaan kuin samasta laukeamisesta kuin runkatessa - tuon taivaallista. Olen tietysti vain naiivi aisurijuntti, joka kieltää todellisuuden.

• Panomiehet panee

Olet väärässä. Panoeinot nimenomaan nauttivat naisen nautinnosta ja osaavat tuottaa sitä, kun taas tuollaiset romanttiset kamupojat luulevat että joku pikkukoiramainen hellyyttävä nylkyttäminen on riittävää.

• Panomiehet panee kirjoitti:

Olet väärässä. Panoeinot nimenomaan nauttivat naisen nautinnosta ja osaavat tuottaa sitä, kun taas tuollaiset romanttiset kamupojat luulevat että joku pikkukoiramainen hellyyttävä nylkyttäminen on riittävää.

Uskon, että olet asiantuntija ja tiedät ainakin minua paremmin.

• mies32

No... Alkuosa tekstistäsi on puoliksi oikein. Siis ei niillä tekniikoilla ole oikean naisen kanssa aluksi mitään väliä. Se Oikea kyllä pysyy rinnallasi, vaikka olisit täysi tumpelo.
        Mutta ei tämä tarkoita, etteikö olisi silti hyväksi ja jopa tarpeen opetella tyydyttämään nainen myös teknisesti oikeaoppisesti. Rakastava nainen kyllä kestää sen, että olet tumpelo aluksi. Mutta rakastavakin nainen alkaa hämmästellä, jos pidemmän päällekään et osoita mitään halua, etkä kykyä oppia tyydyttämään häntä. Tämä voi jopa alkaa syömään tunteita pidemmän päälle.

• mies32 kirjoitti:

No... Alkuosa tekstistäsi on puoliksi oikein. Siis ei niillä tekniikoilla ole oikean naisen kanssa aluksi mitään väliä. Se Oikea kyllä pysyy rinnallasi, vaikka olisit täysi tumpelo.
        Mutta ei tämä tarkoita, etteikö olisi silti hyväksi ja jopa tarpeen opetella tyydyttämään nainen myös teknisesti oikeaoppisesti. Rakastava nainen kyllä kestää sen, että olet tumpelo aluksi. Mutta rakastavakin nainen alkaa hämmästellä, jos pidemmän päällekään et osoita mitään halua, etkä kykyä oppia tyydyttämään häntä. Tämä voi jopa alkaa syömään tunteita pidemmän päälle.

En kai minä puhunutkaan mitään siitä, etteikö aina voisi kehittyä, tai ettenkö minä haluaisi kehittyä, jos pääsisin kehittämään itseäni. Lähinnä tympii ajatella, että seksi on pelkkää tekniikkaa ja palstalta viljeltyä "runttaamalla runttaamista".

• Nainen1987
        lord.boredom kirjoitti:

En kai minä puhunutkaan mitään siitä, etteikö aina voisi kehittyä, tai ettenkö minä haluaisi kehittyä, jos pääsisin kehittämään itseäni. Lähinnä tympii ajatella, että seksi on pelkkää tekniikkaa ja palstalta viljeltyä "runttaamalla runttaamista".

Älä huoli, sä oot ihan oikeassa tässä. :) Noi nyt aina jaksaa saivarrella.

• habla.
        lord.boredom kirjoitti:

Kyllä valitettavasti lordi se asia on niin, että se hyvä tekniikka tuo sen parhaan tuntemuksen kyrpään. Oletan asian olevan sama myös naisille. Tupeltaminen on vain ja ainoastaan sitä itseään sukupulesta riippumatta.

• Panomies minäkin
        lord.boredom kirjoitti:

Uskon, että olet asiantuntija ja tiedät ainakin minua paremmin.

Niin se on pilkkinylkky, jotta me panomiehet panemme parastamme
        ja naisen vikisemään ennen laueamista.
        Siinä mitään läpyläpyjä kuiskutella vaan raakaa aitoa seksiä.

• "Hellästi vaan"
        Panomiehet panee kirjoitti:

Joo, "panomiehet" kuvittelee, että pano on vain poikaa! toki se kuuluu asiaan, mutta naiset kyllä arvostaa pitkähköä esileikkiä. Mitä vanhempia ovat, sen tärkeämpää on hellät ystävälliset sanat, taloustöihin - myönteisesti osallistuminen, kukkakimput, hyvä viini, mukava olo. No yleensä miehet väsyy jo, kun rupeaisi olemaan aika toimia. Totta sekin, että valtaosa miehistä on ilmeisesti "toiminnan" kannalla, kun panettaa - niin se on sitten siinä!

• nainen7

Panomiehet panee vs pikkukoiramainen nylkyttäminen vastakkainasettelu ei toimi, koska nei ovat kaikki samaa oman nautinnon hakua. Aivot pihalla kuvaa noita
        toimintoja, ei ole tietoa. Tuottaa toki fyysisiä refleksejä...

Sorry nyt vaan...olen lord of boredomin kanssa samaa mieltä.
        Tokihan sinäkin olet oikeutettu omiin mielipiteisiisi...

• 10 pisteen vastaus

lord on just oikeassa. Vastaus osui ihan nappiin.

• nainen vm50
        "Hellästi vaan" kirjoitti:

Joo, "panomiehet" kuvittelee, että pano on vain poikaa! toki se kuuluu asiaan, mutta naiset kyllä arvostaa pitkähköä esileikkiä. Mitä vanhempia ovat, sen tärkeämpää on hellät ystävälliset sanat, taloustöihin - myönteisesti osallistuminen, kukkakimput, hyvä viini, mukava olo. No yleensä miehet väsyy jo, kun rupeaisi olemaan aika toimia. Totta sekin, että valtaosa miehistä on ilmeisesti "toiminnan" kannalla, kun panettaa - niin se on sitten siinä!

"Hellästi van" Olen nainen ja samaa mieltä kanssasi,ei mikään panomies
        ole todella mukava.Kyllä siihen muutakin tarvitaan.

• ykä47
        Panomies minäkin kirjoitti:

Niin se on pilkkinylkky, jotta me panomiehet panemme parastamme
        ja naisen vikisemään ennen laueamista.
        Siinä mitään läpyläpyjä kuiskutella vaan raakaa aitoa seksiä.

Voi raukkaa et taida tietää elämästä muuta sen mitä nenästä suuhun tippuu,ja se ei ole paljon.

• jööterissä koko ajan

Unohditko ottaa päivän anaboliset?

• Mies1985:n fani

Naisen emätin on tunnoton. Riittää, että naista kourii summittaisesti sieltä täältä.

• Mies1985

Olen ylpeä oppilaastani.

• aito nainen

Haha - et ole tainnut naisen kanssa koskaan ollakaan! En kehtaisi sanoa mitä sanoit!! Paljastit tietämättömyytesi!! Onneksi on vielä olemassa taitavia kunnon miehiäkin!!

• aikuinen nainen

Nyt kyllä lohkasit pahemman kerran. Ei todellakaan ole tunnoton. Olet tosi tumpelo vielä isoilla kirjaimilla.

• pappa seksiä, hehe
        Mies1985 kirjoitti:

Olen ylpeä oppilaastani.

Se on varmaan toi pappa tuolla ylälaidassa ~^

• 10+20

Mielenkiintoista,
        miksi minä kuitenkin tunnen? Osaan alavatsan lihaksillani jopa ottaa kiinni siellä vierailevista...

• Anonyymi
        aito nainen kirjoitti:

Haha - et ole tainnut naisen kanssa koskaan ollakaan! En kehtaisi sanoa mitä sanoit!! Paljastit tietämättömyytesi!! Onneksi on vielä olemassa taitavia kunnon miehiäkin!!

Enemmän on kuitenkin huonoja naisia. Hyvät naiset ovat harvassa. Suurin osa on näitä alapääuskovaisia, jolle pillu on uskonnon korvike.

• NaineN .

Kannattaa jättää väliin kaikki palstalla aiemmin ehdotetut naisen miellyttämis keinot. Tuo summittainen kouriminen, ähkimällä ähkiminnen ja eteinkin runttaamalla runttaaminen.

Ellei nyt sitten joku erikseen niitä pyydä.

• lifemocker

" Kuinka pitkän seurustelu suhteen keskiverto taitojen oppiminen vaatii.?"

koko elämän

• näin se menee

"Kuinka pitkän seurustelu suhteen keskiverto taitojen oppiminen vaatii.?"

Seurusteluvaiheessa kuuluu tutustua toisen henkiseen puoleen ja oppia siten tuntemaan hänet mahdollisimman hyvin. Jos sovitte toisillenne kumppaneiksi niin ehkä menette naimisiin. Siinäkään ei kannata liikaa hätiköidä vaan miettiä tarkkaan sillä avioliitto on iso päätös. Seksin aika on sitten hääyönä.

• 10+20

Seksiä voi harrastaa kerran hääyönä, seuraavan ensi vuonna, kun lapsi jo ryömii.
        Siinä sinulle henkisyyttä. Mieti.

• 1+2

Muista, että naisen tärkein kohta (aivojen jälkeen) on klitoris. EI emätin. Älä siis työntele sormia sisään ja kuvittele että se kiihottaa vaan hyväile ja ime ja nuole klitorista, kohtele sitä kuten haluaisit naisen kohtelevan terskaasi (paitsi että paljon hellävaraisemmin).

Yhtäaikainen orgasmi on todella harvinainen, usein tyydytät naisen paljon varmemmin ensin sormin&suulla ja sitten vasta siirryt yhdyntään.

Jos nainen "laukeaa" monta kertaa ja hirveällä metelillä niin hän todennäköisesti yrittää saada sinut lopettamaan teeskentelemällä. Jos hän oikeasti tulisi niin helposti ja moneen kertaan niin hän haluaisi sinun jatkavan mahdollisimman pian uudestaan, mutta jos hän feikkaa niin hän on tyytyväinen kun vihdoin lopetat.

• ,,,,,,,,,,,,

Kyllä monet naiset laukeavat emättimestäkin eikä pelkästään klitoriksesta. Yksi kiltti ja ujo tyttö jonka kanssa olin, laukesi useimmiten ensimmäiset jo siitä, että vähän työnsi sormia sisään. Oli aika paljon kivampaa kuin se tyypillinen puolen tunnin tai tunnin yritys jota monet klitoris naiset vaativat.

• mies32
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Kyllä monet naiset laukeavat emättimestäkin eikä pelkästään klitoriksesta. Yksi kiltti ja ujo tyttö jonka kanssa olin, laukesi useimmiten ensimmäiset jo siitä, että vähän työnsi sormia sisään. Oli aika paljon kivampaa kuin se tyypillinen puolen tunnin tai tunnin yritys jota monet klitoris naiset vaativat.

Kuka jaksaa hinkuttaa 30-60 minsaa? Ei siitä naisetkaan yleensä pidä, vaan mieluummin jättävät seuraavaan kertaan jos ei homma kerran toimi.

• 1+2
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Vau, atmies pääsee pukille ja heti ensimmäinen nainen johon se törmää, on luonnonoikku jolla on tuntohermoja emättimessä!

Eikun... olisiko se sittenkin ollut feikkaaja, joka huomasi että helpoimmalla pääsee kun ei edes yritä saada. Anna kun arvaan: tuon lisäksi laukesi monta monituista kertaa peräkanaa?

Buahahaa!

• 1+2
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

P.S. Toivottavasti kyseinen nainen ei joudu koskaan synnyttämään alakautta. Katsos kun luonto on luonut emättinen aika epäherkäksi alueeksi sen takia, kun sieltä pitää pystyä ponnistamaan ulos isojakin vauvoja.

• mies32
        1+2 kirjoitti:

P.S. Toivottavasti kyseinen nainen ei joudu koskaan synnyttämään alakautta. Katsos kun luonto on luonut emättinen aika epäherkäksi alueeksi sen takia, kun sieltä pitää pystyä ponnistamaan ulos isojakin vauvoja.

Jos et kerran aiheesta itse mitään tiedä, niin googlaisit edes ennenkuin nolaat itsesi.

• dlkjgldgjlflg

Ei yhtäaikainen orgasmi mitenkään harvinainen voi olla. Pitää vain pitää huolta, että nainen tulee ensin, miehelle tuleminen siinä supistelussa on varsin helppoa.

• sinkku nainen
        1+2 kirjoitti:

Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Tästä syntyy naisille ja ainakin itselleni herkästi orgasmi ja on järisyttävämpi kuin klitorisorgasmi. Niin että miehet tutustukaa naisystäviinne hyvin älkääkä vain sohiko ja kouriko sinne tänne.

Seksi on kokonaisvaltaista molempien nautittava hetki. Hellyyskin siihen kuuluu ja ennenkaikkea suuteleminen. Jos mies ei osaa suudella niin hän on avuton myös rakastellessa. Näin olen elämäni varrella huomannut.

Sekä sen että ne miehet jotka kehuu olevansa kunnon panomiehiä ovat valitettavasti kyvyttömiä yhdyntään ns. "lerppoja".

• v. orgastinen

Laukean monta kertaa ja hirveällä metelillä, mutta vasta kun ollaan yhdytty ratsastus- tai sylikkäin-asennossa tarpeeksi kauan (noin vartti). Sen jälkeen en enää pysty seksiä jatkamaan kovin kauaa, alkaa aristaa paikat.

En missään nimessä haluaisi että mies hinkkaa sormin tai nuolee minulle orgasmit ennen yhdyntää, kokisin että hän pilaa kaiken, koska nautin nimenomaan seksistä saamistani orgasmeista. Nuoleminen ei edes kiihota kovin kummoisesti, tuntuu että siinä joutuu vaan olemaan naurettavassa asennossa eikä se kiinnosta yhtään. Kädet miehillä ovat usein kovin karkeat, ettei niilläkään halua räplätyksi tulla.

Tämä MINUN kokemukseni asiasta. Muilla on muunlaiset.

• muuuuuur
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Joo ainakin itse tarvitsen sormet peliin, muuten ei tule mitään. Tosiaan menee se puoli tuntia, mutta sormilla tulee nopsaan! Mutta tosiaan sekin on silti oman taitonsa, miten niitä käyttää. Pitää olla oikea tempo ja sellaista leikittelevää.

• kummanainen3

Tämä nyt ei välttämättä pidä aina paikkaansa. Onpa sielläkin emättimessä omat alueensa jotka tekee aika kutaa. Ainakin minulla.

Minulle ainakin tärkeämpää kuin itse suoritus (oli se sitten miten hyvänsä toteutettu) on se että olen siihen valmis. Ei mikään maailman hinkkaaminen tee muuta kuin ärsyttää jos ei ensin vaikka kuiskailla niitä läpyläpyjä, tai saada jonkinlaista henkistä kontaktia. Sitten kun oikein tosissaan haluttaa niin mikä tahansa tumpleointi tekee sen mitä tarvii.

• Kummananinen3
        sinkku nainen kirjoitti:

Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Tästä syntyy naisille ja ainakin itselleni herkästi orgasmi ja on järisyttävämpi kuin klitorisorgasmi. Niin että miehet tutustukaa naisystäviinne hyvin älkääkä vain sohiko ja kouriko sinne tänne.

Seksi on kokonaisvaltaista molempien nautittava hetki. Hellyyskin siihen kuuluu ja ennenkaikkea suuteleminen. Jos mies ei osaa suudella niin hän on avuton myös rakastellessa. Näin olen elämäni varrella huomannut.

Sekä sen että ne miehet jotka kehuu olevansa kunnon panomiehiä ovat valitettavasti kyvyttömiä yhdyntään ns. "lerppoja".

Oletteko muuten huomanneet semmoisen oudon seikan että tämä G-piste on välillä milloin missäkin? Välillä syvemmällä ja toisinaan taas ei? Onko kyseessä verenkierron aiheuttaman turpoamisen vaikutus vai mikä lienee...

• sinkku nainen kirjoitti:

sinkku nainen,puhut asiaa

• !!!!!!!
        mies32 kirjoitti:

Kuka jaksaa hinkuttaa 30-60 minsaa? Ei siitä naisetkaan yleensä pidä, vaan mieluummin jättävät seuraavaan kertaan jos ei homma kerran toimi.

Älä usko tyhmiä neuvoja. Tekniikka ei merkitse mitään. Toinen voi olla vaikka kuinka taitava, mutta seksistä jää vain jotakin fyysistä. Tunne sisäinen on ainoa voima, joka tekee seksistä rakkauden. Unohda tyhmiä neuvoja! Et sinä niitä tarvitse. Nainen vie sinut sinne missä, et ole vielä ollut !

• Lycka till
        Kummananinen3 kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet semmoisen oudon seikan että tämä G-piste on välillä milloin missäkin? Välillä syvemmällä ja toisinaan taas ei? Onko kyseessä verenkierron aiheuttaman turpoamisen vaikutus vai mikä lienee...

Miehillä se on perseessä. Sinne vaan. Lykkyä pyttyyn.

• tyttö myös
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Varmaankin se tyttö oli jos valmiiksi kiihoittunut.

• 10+20
        !!!!!!! kirjoitti:

Älä usko tyhmiä neuvoja. Tekniikka ei merkitse mitään. Toinen voi olla vaikka kuinka taitava, mutta seksistä jää vain jotakin fyysistä. Tunne sisäinen on ainoa voima, joka tekee seksistä rakkauden. Unohda tyhmiä neuvoja! Et sinä niitä tarvitse. Nainen vie sinut sinne missä, et ole vielä ollut !

"Nainen vie sinut sinne, missä et ole vielä ollut!"
        Ihanaa, kaunista, sitä se on....

• 10+20
        dlkjgldgjlflg kirjoitti:

Ei yhtäaikainen orgasmi mitenkään harvinainen voi olla. Pitää vain pitää huolta, että nainen tulee ensin, miehelle tuleminen siinä supistelussa on varsin helppoa.

Asialliset miehet kyllä pystyvät hillitsemään itseään (nainenkin voi sen tehdä pienellä puristuksella), että lauetaan samaan aikaan.

• Poksuko

Vaikka en ole alan asiantuntija, eniten huvittaa nämä yleistykset ja ns. "varmat tiedot". Ihan vain tiedoksi, että jokainen ihminen on YKSILÖ, ja meininki on myös sen mukaista. Kaikista typerin moka on ylipäätänsä olettaa yhtään mitään, jos kerran toista ihmistä ei ole oppinut edes tuntemaan.

Sillä pääsee jo aika pitkälle, kun tapailuvaiheessa keskittyy vähän muuhunkin kuin pelkkään naimiseen, jonka nyt oppii jokainen tervejärkinen ihminen, jos vain on ylipäätänsä mitään kiinnostusta seksiä kohtaan.

• Poksuko
        dlkjgldgjlflg kirjoitti:

Ei ihme, jos ihmisille tulee suorituspaineita, kun suurin huolenaihe näyttää olevan se, saako orgasmin yhdessä samanaikaisesti, vai erikseen.

Minä ainakin luulin, että tärkeintä in että seksistä nauttii; ja unohtaa saamisten kellottamiset sekuntikellolla.

Monelle täälläkin trollailevalle seksi tuntuu olevan sarja suurimpiirtein leffoista tai kavereilta opittuja "totuuksia", joita hoetaan mantran tavoin.

• Kulkuri 3
        mies32 kirjoitti:

Kuules poika kunnon,rakastelu ei ole mitään hinkuttamista, se on molemminpuoleista nauttimista, sinä ilmeisesti tyydytät vaan itseäsi

• kokematon tumpelo
        sinkku nainen kirjoitti:

Voisitko neuvoa minua at miestä kuinka sitten suudellaan hyvin ,en tiedä tarvitsenko sitä taitoa ikinä mutta kuitenkin ainakin teoriassa olis kiva tietää ettei olis aivan täysi nolla tässä asiassa. Kiitos etukäteen.

• Hyvä ihminen

No, itse en moisesta paineita ottaisi.
      Eikä-kai se mikään suoritus ole, jos on sen oikean sänkyynsä saanut? Näin ainakin itse uskon.

• wlfcrk

olen ujo

• huonosti kokenut

Tämähän antaa toivoa meille at jannuillekkin ettei se sitten niin vaikeata olekkaan oppia myöhemminkään.
      Olen vain huomannut juttuja täällä lukiessani että sen takia me at jannut ei kelvata kun ei ole sitä kokemusta kertynyt.
      Oppisinkohan minäkin kun osaan uida,ajaa polkupyörällä,vaihtaa autoon öljyt ja jarrupalat ja olen ammatissa jossa vuosi ansiot on yli 50000€,vai onko sänkytaidot huomattavasti vaikeampi oppia kuin ylläluetellut esimerkit taidoistani.

• mies32

Sänkytaidot on vaikeampi oppia, mutta eivät toki mahdottomia.

Tuskin sillä, että "kokematon ei kelpaa" tarkoitetaan yleensä sänkytaitoja. Kokemattomuuden haitat parisuhteelle alkavat jo ensimmäisestä kättelystä. Kokematon on helpommin hermostunut ja ujostelee, eikä jatkossakaan oikein osaa olla luonnollisesti naisen kanssa, ei tiedä miten päin olisi jne..
        Sitten toinen haitta on siinä, että varttuneessa iässä kokematonta helposti pidetään jotenkin sairaana. Koska joku syyhän kokemattomuuteen pitää olla. Alkaa pelottaa, että onko yläpäässä heittoa vai mistä johtuu?

• Koo77
        mies32 kirjoitti:

Sänkytaidot on vaikeampi oppia, mutta eivät toki mahdottomia.

Tuskin sillä, että "kokematon ei kelpaa" tarkoitetaan yleensä sänkytaitoja. Kokemattomuuden haitat parisuhteelle alkavat jo ensimmäisestä kättelystä. Kokematon on helpommin hermostunut ja ujostelee, eikä jatkossakaan oikein osaa olla luonnollisesti naisen kanssa, ei tiedä miten päin olisi jne..
        Sitten toinen haitta on siinä, että varttuneessa iässä kokematonta helposti pidetään jotenkin sairaana. Koska joku syyhän kokemattomuuteen pitää olla. Alkaa pelottaa, että onko yläpäässä heittoa vai mistä johtuu?

Sinähän sen tiedät Neo.

• vuodesta 2009

ei jaksais avautua,mut varmaan pakko..siis toi AT-mies ajattelu on aivan perseestä!Ei ole olemassa tuollaista!Te olette itse luoneet tuollaisen että voitte sitten selitellä ja "alistua kohtaloon".
        Ei ole niin rumaa ihmistä,että jos se tekee kaikensa ensin ulkonäön ja sitte sosiaalisten taitojensa kanssa etteikö se saisi juottolasta pano seuraa.Jos se on nyt maailman tärkein asia,niinkuin teille tuntuu olevan.
        ATM-ajattelu on vain itsepetosta joten ryhdistäytykää!

• 10+20
        vuodesta 2009 kirjoitti:

ei jaksais avautua,mut varmaan pakko..siis toi AT-mies ajattelu on aivan perseestä!Ei ole olemassa tuollaista!Te olette itse luoneet tuollaisen että voitte sitten selitellä ja "alistua kohtaloon".
        Ei ole niin rumaa ihmistä,että jos se tekee kaikensa ensin ulkonäön ja sitte sosiaalisten taitojensa kanssa etteikö se saisi juottolasta pano seuraa.Jos se on nyt maailman tärkein asia,niinkuin teille tuntuu olevan.
        ATM-ajattelu on vain itsepetosta joten ryhdistäytykää!

Sori,
        en ymmärrä ATM-ajattelujanne? Jotain ihmisten luokittelua? Miksi?

• Tarkka vastaus

356 vuotiaana on viimeinen mahdollisuus.

• _:_:_:_:_:_:_

Mun mielestä huonoa seksiä ei ole. Sanontaan "huono seksi" liittyy syytös, eikä se ole itsesyytös!

Minulla naisena yksi toive jota en elämässäni ole montaa kertaa saanut toteuttaa.
      (puisevan avioliiton jälkeen 16v. selibaattia). Unelmoin että saan istua miehen päällä ja määrätä itse tahtia niinkun haluan, ainakin vähän aikaa. Ei ole paljoa pyydetty. käsin kourimisesta ja takaapäin panosta en pidä. yhtä suuri nautinto olisi silitellä nukkuvaa miestä vieressäni...ettei se pakenisi yöhön vaan jäisi siihen viekkuun.

• Kaikkien kanssa seksi ei vaan toimi ja jokainen kumppani on vaan nöyrästi opiskeltava niin henkisesti kuin fyysisesti. Seksi on kuin auki levitetty viuhka jonka keskellä on sulle tärkeä jutut, ja laidoilla vähemmän merkitykselliset. Kaikki selviää, kun laitat viuhkasi vastakkain kimppanisi viuhkan kanssa. Seksin tyydyttävyys riippuu siitä, kuinka monta sulkaa menee sulavasti limittän ja kuinka moni tökkää. Reunoille jää aina sulkia, jotka eivät koskaan kohtaa, mutta merkittävää on, kuinka tärkeät, ne keskellä olevat sulat syleilevät tai karttavat toisiaan. Ai niin, maisen viuhkassa on yli 50% tunnesulkia ja miehellä...hmmm

• Kaunista...

Oletko mies, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää? Olipa kauniisti kirjoitettu. Teit vaikutuksen.

• originelli onanoija
        Kaunista... kirjoitti:

Oletko mies, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää? Olipa kauniisti kirjoitettu. Teit vaikutuksen.

Uskoisin, että viuhkavertaus on suoraan otettu jostain amerikkalaisesta "parisuhdeoppaasta". Mutta hyvin näyttää varastetut lainit naisiin uppoavan...

• vcxvcxvcx

Jos osaa lukea toisen ihmisen reaktioita niin seksi on aika helppo asia kunhan siihen vain osaa heittäytyä eikä häpeä kaikkea mitä tekee.

Tietenkin riippuu myös siitä miten omat ja kumppanin mieltymykset sopivat yhteen.

• mies32

Jep. Nimenomaan ätmeille neuvo, että omaa osaamattomuutta ei saa alkaa häpeilemään, eikä siitä saa tulla estettä oppimiselle. 1. tyttöystäväni kanssa itse sorruin tuohon. Klitotiksen käsittelytaidottomuus johti lopulta estoisuuteen yrittääkään. Vielä kun nainen kertoi exänsä tehneen sen paremmin, niin en sitten viitsinyt yrittääkään sellaista missä olen exää huonompi.

• Pukspuks

Hyvä, hyvä, sinulla on kivaa ja tyydyttävää sängyssä! Kuuntelevat, tunnustelevat ja härnäävät sormet ovat ihanat. Koko vartalollaan elävät miehet, jotka osaavat kuulostella toisen sanattomia viestejä ja tuntemuksia. Ja näin yli viisikymppisenä naisena osaan nauttia paljon enemmän kuin nuorempana.

• 123nimimerkki
        mies32 kirjoitti:

Jep. Nimenomaan ätmeille neuvo, että omaa osaamattomuutta ei saa alkaa häpeilemään, eikä siitä saa tulla estettä oppimiselle. 1. tyttöystäväni kanssa itse sorruin tuohon. Klitotiksen käsittelytaidottomuus johti lopulta estoisuuteen yrittääkään. Vielä kun nainen kertoi exänsä tehneen sen paremmin, niin en sitten viitsinyt yrittääkään sellaista missä olen exää huonompi.

No joo, mulle kerto eräs heppu että hänpä soittaa exälleen että se voi antaa mulle neuvoa eää miten otetaan suihin. Sepä otto jäikin sitten siihen.

• AT-66

En ole nainen (luultavasti ainakin) mutta itse pääsin "pillun makuun" vasta yli 40. kun eräs baariruusu (ei hullumman näköinen kuitenkaan) huomasi pistämättömät tanssitaitoni ja päädyimme asunnolleen jossa ensi kertaa sain nähdä alastoman naisen alapään livenä ja kaikessa. Mikään kiire ei siis ollut mihinkään ja nainen keimailikin hyvän tovin ymmärtäen varmaankin että kyseessä on kokematon vanhakloppi jonka heijari täytyy saada juhlakuntoon tai ainakin saada käsittämään klopille ennestään käsittämätön. Erinäisiä maisteluja ja nuolentaa tapahtui myös puolin ja toisin (ja josta yritin ottaa kaiken irti ennen kuin kangastus häipyy) ja nainen ainakin oli valmis toimintaan milloin tahansa. Humala(kin), taikka itse veikkaisin jännitystä, lienee suurin syy ettei veijari ottanut eteensä, vaikka yritin sitä kaksinkerroin taitella sisään, ja vasta kun vetäydyimme sänkyyn olisin pienen omankäsiavun jälkeen ollut valmis ensi kokeiluihin mutta nainen oli silloin jo liian väsynyt. Sormin sain kuitenkin kopeloida vielä ja kunnolla johon nainen ilmeisesti laukesikin ja nukahdimme. Tosin aamuyöstä liukenin kämpille koska naisen personaallisuus (aika maskuliininen, varsikin ääni) ei oikein ollut makuuni. Muuten oli ihan hyvä tyyppi ja laittoi ruokaakin.

Mutta penetraatiota ei siis (vielä) tapahtunut ja varaudu itsekin siihen ettei seisokaan V-hetkellä. Muuten se menee miehen ja naisen väliseksi lesboiluksi.

Sori kappalejaosta mutta oli tällaista kerronnanvirtaa.

• Leluja hankkimaan

Noin ikivanha ei opi enää uusille tavoille. Paras hankkia pumpattava koira.

• ei kuivuudelle

no jos liukkaria tarvii jo 30v naiset uskoisin tosi vanhojen tarvitsevan sitä ämpäri tolkulla.

• terkka1

Sanotaan, että luonto tikanpojan puuhun ajaa. Et ole menettänyt mitään, jos olet jättänyt hurjastelut seksin suhteen pois. Seksi on parhaimmillaan kahden ihmisen toisiinsa liittymistä fyysisesti ja henkisesti. Jos mies syttyy näkemällä (naisen vähäpukeisena), nainen taas kuuntelemalla (aitoja kauniita sanoja) ja hellimällä. Jos suhde ei toimi sängyn ulkopuolella, se ei tahdo toimia sängyssäkään. Älä pidä hoppua. Tutustu kumppaniisi rauhassa, joskus se vie viikkoja, jopa kuukausia, jopa vuosia. Jos haet elämänkumppania tositarkoituksella, älä ryntää sänkyyn turhan pian. Varsinaista aktia ei kannata aloittaa työntämällä kädet naisen housuihin. Suutele, hyväile, koskettele, kuulostele. Joillekin naisille tehoaa romanttiset ja hiven eroottiset leffat paremmin kuin suorantoiminnan (porno)jutut. Arvostakaa ja kunnioittakaa toisianne, myös silloin, kun toinen sanoo ei tai ei vielä tai ei tänään. Entäpä jos rauhassa seurustelisitte, sitten kihlautuisitte ja avioituisitte, näinhän ennen ja vielä nykyisinkin tehdään.... ei hullumpi ajatus.

• mies32

Paras on rynnätä sänkyyn heti kun vähänkin saa mahdollisuutta, sillä huomenna voi olla jo myöhäistä ja nainen muuttanut mielensä iäksi.

Riippuu naisesta ja tilanteesta haluaako käden suoraan pöksyihin.

Hullu ajatus.

• mies32

Ja milloin se tikanpoika puuhun pääsee, jos ei vielä vajaa 40v ole päässyt?

• Kå77
        mies32 kirjoitti:

Paras on rynnätä sänkyyn heti kun vähänkin saa mahdollisuutta, sillä huomenna voi olla jo myöhäistä ja nainen muuttanut mielensä iäksi.

Riippuu naisesta ja tilanteesta haluaako käden suoraan pöksyihin.

Hullu ajatus.

Ujo pikku Neo.

• Poksuko
        mies32 kirjoitti:

Ja milloin se tikanpoika puuhun pääsee, jos ei vielä vajaa 40v ole päässyt?

Luonnonlaki: Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Toisin sanoin, ei tarvitse panikoida, jos ihminen on ylipäätänsä kiinnostunut seksistä.

Toiseksi, naisille irtosuhteet sopivat varmaan hyvin, kun on valta päättää mahdollisista seurauksista. Sen sijaan, miehen kannalta kaikissa irtosuhteissa piilee aina elatusmaksun riski, joten pilistään kannattaa pitää huolta, ettei joudu ansaitusti elarien maksajaksi.

• somewhat

Kyllä se on ihan käsipeliä ja jos ei niin suupeliä.
      Jos ei näistä synny niin taitaa vanhus mallia 1975 olla menetetetty.

• lhadotra

Olen sitä mieltä minkä nuorena oppii niin sen vanhana taitaa ja minusta nainen on ansainnut sen kaiken nautinnon. Puhun siitä mitä olen kokennut ja saanut palautetta. Nauttikaamme seksistä.

• Neo

Ihanaa Koo.

• m-u-o-r-i

Iäkkäänä?

Kuulehan sina vanhus. Etsi esiin esimerkiksi Kama Sutra.

Tai hyvänen aika kysy naiseltasi.

Vähällä kokemuksella omaavat herrat on yleensä nuoria.

Kyllä ne sänkytaidot taitaa olla vaikeita kun pitää täällä kysellä.

• mummokuume

Oma "aikuisen naisen" vastaukseni suoraan aloitukseen (joo, tunnustan, en jaksanut ihan kaikkia kommentteja väliltä lukea)
      Jos kommunikaatio pelaa, "taitojen oppiminen" käy nopeasti, kertalaakilla :) edellyttäen tietysti, että myös kuuntelet, mitä sanotaan tai toivotaan. Myös toki itse kerrot, mitä haluat. Naisetkin on erilaisia, ihan kuin miehetkin. Jos exä on halunnut rajumpaa koskettelua, nyxä voi kokea sen jopa kivuliaaksi jne. Siksi on siis tärkeä myös kuunnella.

Henkilökohtaisesti pidän esileikkiä, ihan siitä suukottelusta ja kiusoittelusta alkaen erittäin tärkeänä. Esileikkiin lasken myös nuolemisen, hellän sormeilunkin, mutta missään tapauksessa ei rajun ja kovakouraisen ...siksi ehkä se kieli on paras ;) Tiedän varsin hyvin, että jotkut naiset tykkäävät rajummasta koskettelusta, joten se on selvitettävä aina kyseisen kumppanin kanssa. Jos nainen ei "uskalla/kehtaa" sanoa, huomaat varmasti vartalon jännittyneisyyden, jos homma sattuu. Silloin voi kysyä, sattuuko. Tai jos näyttää nauttivan, voi kysyä haluatko rajummin, kovempaa?

Itse jo aloittajaa vähän vanhempana voin myös sanoa, että harmillista on ikäisteni miesten erektio-ongelmat. Ei siis häpeällistä, mutta harmillista, ja varsinkin, jos asiaan ei haeta apua (jota saatavilla on) Jokainen aikuinen nainen tietää, että ikä tuo mukanaan ongelmia, hävetä sitä ei siis tarvitse, muttei myöskään jättää asiaa oman onnensa nojaan. "sisään, ulos, sisään, lorps", menee kerran ja kaksi, mutta jos ongelmaan ei edes yritetä hakea apua, nainen kyllästyy lopulta. Tämä ei ehkä koske aloittajaa (vaikuttaa siltä?) miehetkin ovat yksilöitä ja erilaisia. Yhtälailla "tyttöjen kanssa" jutellessa kuulee liukuvoiteiden tarpeellisuudesta, vaikken vielä ole itse tarvinnutkaan. Nainen kyllä hankkii tarvittaessa apua homman sujumiseksi apteekista tai erotiikkaliikkeestä.

• v. orgastinen

Aloitus on laitettu etusivulle ja siihen on oheistettu kuva vanhemmista ihmisistä. Luulin että seksitaitojaan haluaa kehittää 75-vuotias, ei -75 syntynyt mies...

Enivei; tärkeintä on mielestäni tietää että naiset ovat erilaisia. Nykyään miehet kuvittelevat että nainen kuin nainen on onnesta sekaisin kunhan mies väittää olevansa hyvä suuseksissä eli nuolemaan naista. Varmasti ne naiset jotka eivät muuten laukea moisesta ovatkin iloisia, mutta on meitä muitakin. Itse saan ehkä öpaut vartissa useamman orgasmin jos harjoitetaan seksiä asennossa jossa pystyn laukeamaan (tämäkin vaihtelee naisilla) ja jos ennenkaikkea mies on niin kestävä ettei tule jo itse ennen tuota. Jostain syystä on vaikuttanut siltä että alle 40-vuotiailla miehillä ei ole tuossa asiassa ongelmaa, mutta sitä vanhemmilla tuntuu olevan. (Itse olen 40 .)

Joiltakin unohtuvat sellaisetkin perusasiat kuin pesulla käyminen. Ei tee mieli pussailla jos mies haisee tai maistuu pahalle, saati sitten että ottaisi mieheltä suihin.

• 19+7

Totta,
        ehkä liika pornon katselu on saanut ihmiset luulemaan kaikkea ihmeellistä.
        Esim. kuvitellaan, että peppuseksi on normaalia! Itse tykkään, jos mies nuolee minua, mutta vain harva sen osaa...

• j k

niiinkö

• Eri panoja paljon

Nuorena sitä piti nöyristellä piirakan tähden! Oppia "lämmittämään" ja mielistelemään, hirveitä vaatimuksia oli nuorelle miehille, ja ne kestettiin!
      Tänä päivänä riittää kun mummu "imuttaa", en mie viitti enkä jaksa enää naida, nyt mie odotan että mummo miellyttää! Minulla on vaatimuksia! Mummo ei kiihota enää ulkoisilla avuillaan joten tehköön nyt parhaansa jos mulkkua haluaa..... immee se aika hyvin, en mie ilman "moottoria" sitä hoida. Pornoo mieluummin kattelen.
      Se on niin "nokinenkin" se mummon tavara, vaikka sitä on monen miehen voimalla hoonattu kaikki nämä vuodet! Nyt on kivaa ja "itsekästä", mummo tehköön tavarallaan mitä tahtoo...... eihän tuo näy kelpaavan kenellekkään....

• Lykkyä tykö

Iäkäs vm.-75, täh! Nuorihan sinä vielä olet. Saamasi vastaukset ovat suurimmalta osin täysin typeriä, varmaan olevinaan vitsejä. Niissä on vaan yksi vika, eivät naurata yhtään. Olen nainen ja lohdutan sua: älä ole liian humalassa (jos ollenkaan), puhu naisen kanssa, silitä ja helli. Siitä se lähtee luonaamaan. Eka kerta voit tulla äkkiä, mutta älä välitä, uudestaan vaan hetken päästä. Jos nainen ei ymmärrä, ei hän ole minkään arvoinenkaan.

• Suomalainen mies

Vm-75 ei ole vanha,vaan parhaassa naimaiässä. Itse muistan tuon ikäisenä kun vaimon kanssa harrastettiin seksiä kaksi kertaa vuorokaudessa. Nytkin kyllä ovat melkein yhtä hyvät halut muutaman vuoden vajaa 70 v. Mikä sen mukavampaa harrastusta kuin naiminen, kukas keksisi ?

• 55v nainen ja miehen

siis oletko syntynyt 1975 jos niin ihmettelen sun kysymyst?? eiks noin nuori osaa peti hommat ,,,ihmettelee

• kyrpä kuin pesismaila

vm 1975 vanhuksen luulisi jo ymmärtävän, että ei ole tervettä notta parisuhteessa elävillä olisi seksuaalista kanssakäymistä. Pillu on todellakin turhan paljon mainostettu laitos, jonka tyrkyttämisen kokevat velvollisuudekseen lähinnä vanhat naiset ... ei juuri koskaan nuoremmat, joilla voisi olla vielä jotakin annettavaakin. Pysy lujana. Emme ole nk. helppoja nakkeja.

• Älä mieti turhia

Ei sillä ole merkitystä mistä nainen pitää. Naisen tehtävä on tyydyttää mies.

• Juuri päinvastoin!

Jos nainen laittaa sulle muonat eteen monta kertaa päivässä, niin sun tehtävä on tyydyttää nainen - eikä päinvastoin. Muuten se lähtee.

• Aikuinen mies

Höh, luin että iäkkäänä, mitäs te nappulat vuohkaatte iästä. Minä jo melkein 70v ja hyvin sujuu, ei tule ennenaikaista niinkuuin joskus kollina. Vanhat tätsyt osaa.

• ace_833

Älä kysele täällä omien mielipiteiden mielestä,sanon vain että jos tunnustelet naista niin löydät kyllä hyvän tekniikan ja jos epäilyttää niin kysy naiselta mikä on hänelle se parhain mahdollinen toiminta. sillä hän on se NAINEN joka tietää varmasti mikä on paras keino hänelle.!

Olen sitä mieltä että nainen saa päättää haluaako sitä seksiä vanhetessaan vai eikö sillä jokainen me olemme yksilöitä ja omien tarpeiden mukaan halukkaita.

Kukaan tuskin haluaa haluaa olla pelkkä seksiorja vaikka ikääkin olisi, eli hieman sivutsta poiketen ajattelin vain kertoa näille immeisille että että kyllä me vanhat vielä osataan.

• Toinen nainen :)

Huh mitä vastauksia. Mies vm 1975, et taida olla ainoa mies tällä palstalla joka ei tiedä miten nainen tyydytetään :D Sinulla on noihin muihin nähden sellainen etulyöntiasema, että olet tunnustanut asian itsellesi ja haluat oppia paremmaksi, hienoa!

Itse pidän suuresti nimenomaan esileikistä. Se voi lähteä ihan ajatuksen tasolla pienestä vihjailusta ja siirtyä sitten puheista suuteluun ja kehon kosketteluun. Rauhassa, ilman kiirettä. Parasta seksi on silloin, jos on hyvin kiihoittunut ennen kuin itse akti aloitetaan. Siitä saa silloin suurimman nautinnon ja tyydytyksen.

• Millukka-80

Epäitsekkyys ja toisen huomioiminen on tärkeintä. Tekniikka on opeteltavissa/opetettavissa. Surkein rakastaja on mies, jolla on vikaa asenteessa.
      Et sä niin vanha ole, että potenssissa tms olisi ongelmia.

• SeksistäNaattiwat

Meillä ollaan jo aikuisia ihimisiä - eli yli viis-kymppisiä --- ja seksi maistuu tässä avioeron jälkeisessä suhteessa vanhana paljon paremmin kuin nuorena, jolloin sulho oli estynyt ja hyppi vain vieraissa eikä osaa tyydyttää näköjään ketään - ei nuorena eikä aikuisena... Nyt olen 7v vanhemman kanssa,,, ja vov... hän niin tykkää...touhuta..ja mä tykkään... eikä se stondis ole hänelle tai mulle se pääasia. Jos ei sillä sekunnilla tönötä, niin sit puuhataan muuta... ja on niin kiwaa... ja molemmilla! On mulla ihana Mies!

• AllisteR

Seksi ei ole tekniikkalaji vaan kyse on paljon enemmästä. Oman kokemukseni mukaan sun ikäisen miehen kohdalla ei ole enää kysymys yksittäisistä jipoista ja tekniikoista (siis mistä kukin nainen yksilötasolla tykkää) jotka olis opittavissa vaan sun OMASTA seksuaalisuudesta...onko se jäänyt aloittelevan teinipojan tasolle vai uskallatko jo heittäytyä seksuaalisuuteesi? Tunnetko sitä puolta itsestäsi lainkaan kun tuonikäisenä (seksielämää takana varmaan parikyt vuotta?)?

Ei kolmekymppiset naiset jaksa alkaa enää aikuista miestä opettamaan jos huomaa, että otteet eivät ole miehen vaan epävarman teinipojan. Se tuntuu enemmänkin säälittävältä ja omat halut siinä katoaa...oman kokemukseni mukaan lähes mahdotonta ellet työstä asiaa korviesi välissä ja lähesty seksikumppaniasi näissä asioissa kokonaisvaltaisesti. Keskustelemalla, tunnustelemalla, kokeilemalla...

Ehkä sun taidoissa ei olekaan sinällään vikaa vaan olet ollut aiemmin suhteissa, joissa seksi on ollut ns.suorittamista vailla aitoa läheistä kanssakäymistä ja sulle on jäänyt semmonen malli/rooli päälle? Myös miehet joilla on ollut pitkään hyvin dominoiva naisystävä henkisesti (ja yleensä samalla seksuaalisesti) ovat kokemukseni mukaan estyneitä ja arkoja ja se voi vaikuttaa moneen asiaan, jopa kyvykkyyteen loppuelämänkin ajan. Myös sinun oma perhetausta vaikuttaa jokun verran esim asenteisiisi.

Jos löydät suhteen jossa nainen on voimakkaan seksuaalinen ja välittää sinusta, opit ehkä ajan kanssa häneltä ja hänen kauttaan luonnollisesti aidompaa ja vapautuneempaa seksuaalisuutta. Naisella saattaa riittää jonkin aikaa kärsivällisyyttä tai sitten ei, jos et itsekin ota vastuuta kehittymisestä, yritä tutustua korvien väliisi ja uskalla antaa uteliaasti palaa. Yleensä nainen kuitenkin kaipaa MIESTÄ, joka sängyssä vie eikä vain "vikise" ihan jo kiihottuakseen ja vapautuakseen itse täydellisesti seksin aikana...

Mielestäni tällainen läheinen parisuhde on paras mahdollisuus lähteä seksuaaliselle matkalle omaan itseen ja omaan kumppaniin ja tällaisesta kannattaa pitää kiinni.

Mutta ihmiset ovat erilaisia ja vaativat ja tarvitsevat eri asioita. Joku taatusti nauttii kanssasi riittävän paljon ja sinä hänen kanssaan ja eikö se sitten ole teille molemmille sitä "hyvää seksiä"? Ei kaikista yksinkertaisesti vaan välttämättä ole kovin villiin, vapautuneeseen tai intohimoiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen eikä sellainen tunnu ehkä omalta.

Nämä tarpeet täytyisi aikuisten ihmisten selvittää kun suhteeseen ryhdytään. On paljon naisia joille ns. tavallinen perusrynkytys (ilman edes silmiinkatsomisia:) riittää eivätkä he ole ehkä koskaan muuta kokeneetkaan tai eivät muuhun halua uskaltautua tai ahdistuvat.

Unohda siis niksit ja tekniikat. Tutustu itseesi ja mieti millaisen kumppanin ja suhteen haluat ja millaisesta seksistä nautit ja haaveilet ja haluatko edes OIKEASTI laajentaa käsitystä seksuaalisuudesta ja kahden ihmisen intiimistä kanssakäymisestä? Vai etkö ole vaan kohdannut kumppania jolle riittää tarjoamasi seksi ja joka nauttii siitä riittävästi sellaisenaan? Vastaa rehellisesti itsellesi ja kanna vastuu omasta osuudestasi parisuhteessasi. Ei ole yhtä oikeaa tapaa harrastaa seksiä (sinun nykyinen tapsi ei ole siis välttämättä huono tai väärä) mutta sellainen olo täytyisi molemmille jäädä, että se on tyydyttävää, hyvää ja riittää molemmille suhteen osapuolille. Rehellisyys palkitsee näissä asioissa mutta sitä valitettavan harva uskaltaa olla :(.

Tälläinen palsta ei ole oikein omiaan aikuisen miehen pohtia tällaisia asioita vaan keskustele rohkeasti kumppanisi tai naisystäviesi kanssa kun seksi on ajankohtaista. Siten kehityt luonnnollisesti omaan tahtiisi -jos niin haluat. Enkä tarkoita nyt kehittymistä vain seksuaalisesti rakastajana vaan KOHTAAMAAN NÄMÄ ASIAT PARISUHTEESSA etkä internet palstoilla.

Eteen nämä asiat tulevat väistämättä elämässä ellei sitten kohtaa kumppania jolle seksi ei ole niin tärkeä osa suhdetta ja tai hänelle riittää juuri sinun tapasi harrastaa sitä. Lopettaisin liian pähkäilemisen ja olisin sinuna avoimempi ihan oikeassa elämässä seksiin liittyvissä asioissa. Kyllä meidän naisten kanssa voi puhua asioista ihan suoraan niiden oikeilla nimillä ja purkaa omaa ahdistusta ja mieltä askarruttavia asioita :).

Suorittaminen on se kirosana joka seksin pilaa ja liika etukäteen (tai seksin aikana) miettiminen on nimenomaan askel sitä kohti!

• Riina-Maija

Sun kysymykset on aika mahdottomia...Ei seksiä kirjekurssilla voi oppia. Ja jokainen on yksilö, jokainen nainen, sinä kuten jokainen parisuhde. Ei ole keskivertoaikoja. Eikä ns. pahimpia mokia.

Tartu aasia rohkeasti sarvista. Parisuhteessa opetellaan yhdessä molempia innostava ja tyydyttävä seksuaalinen kanssakäyminen mutta kukaan ei jaksa vain toista opettaa vaan täytyy huomioida kumppaninkin nautinto. Asenteista kaikki lähtee.
        Totta on minukin kokemukseni mukaan ,että jos joutuu aikuisen miehen opettamaan suutelemaan, lähtötaso on murrosikäisen pojanmyös seksitaidoissa. Luulisi, että olet jo joskus seurustellut ja nainen tai naiset ja elämä sinua opettaneet mitä on naista tyydyttävä, kokonaisvaltainen aikuisten ihmisten seksi. Huh huh.

• Riina-Maija kirjoitti:

Sun kysymykset on aika mahdottomia...Ei seksiä kirjekurssilla voi oppia. Ja jokainen on yksilö, jokainen nainen, sinä kuten jokainen parisuhde. Ei ole keskivertoaikoja. Eikä ns. pahimpia mokia.

Tartu aasia rohkeasti sarvista. Parisuhteessa opetellaan yhdessä molempia innostava ja tyydyttävä seksuaalinen kanssakäyminen mutta kukaan ei jaksa vain toista opettaa vaan täytyy huomioida kumppaninkin nautinto. Asenteista kaikki lähtee.
        Totta on minukin kokemukseni mukaan ,että jos joutuu aikuisen miehen opettamaan suutelemaan, lähtötaso on murrosikäisen pojanmyös seksitaidoissa. Luulisi, että olet jo joskus seurustellut ja nainen tai naiset ja elämä sinua opettaneet mitä on naista tyydyttävä, kokonaisvaltainen aikuisten ihmisten seksi. Huh huh.

"Tunnetko sitä puolta itsestäsi lainkaan kun tuonikäisenä (seksielämää takana varmaan parikyt vuotta?)?"

"Luulisi, että olet jo joskus seurustellut ja nainen tai naiset ja elämä sinua opettaneet mitä on naista tyydyttävä, kokonaisvaltainen aikuisten ihmisten seksi."

Mutta siinähän se ongelma on, kun ei ole mitään aikaisempia kokemuksia.

• satojakin

Minulla on ollut satoja seksikumppaneita yli 40 vuoden ajan. Jokainen nainen on erilainen ja tarvitsee erilaista kohtelua. Kun opettelet selvittämään naisen salaiset seksifantasiat ja opettelet toteuttamaan niitä ja lisäksi ymmärrät että seksin lisäksi pitää olla suuri joukko muita asioita kohdallaan, niin sitten voit alkaa opetalla kuinka kenenkin kanssa pitää toimia.
      Minulla seksi on muuttunut aina vain paremmaksi ja olen oppinut antamaan aina vaan parempaa seksiä partnereilleni.
      Mitä vanhemmaksi tulee sitä paremmaksi seksi muuttuu kun haluaa olla mahdollisimman hyvä toiselle.

• tru3

Nainenko oikeksi vahna vai mies? Tarvitaanko oikesti Viagraa jos panettavaksi osuu söpö ja nuori? Onko tutkimustuloksia? Riittääkö Viagran vastineeksi jos naisen perä on pienempi kuin laivanperä? Isokin käy kun olisi loputkin söpö. Osuu ainaa paha hengitys, tissit matalalla jo pienenä, kuorsaa ja luonne pahempi kuin minulla. Olenko oikesti pahojen musta? Kuningattar Victoria on kaikista paras.

• Rakkaus!

Joillakin satoja joillakin, vain muutama, joillakin se ensimmäinen.

Se, miten ja millä tavalla on vaan niin luontevaa kun ja jos löytää sen sopivan.
      En ainakaan itse usko siihen liittyvän mitään sen kummempaa.

Ympäri maailman ja maailmankaikkuden on löytynyt ihmiset toisilleen, uskon, että sinäkin sen joskus kohtaat.

Ps. ja toivon että minäkin toisen kerran!!!

• 24h

Tulee mieleen vain Tonttukalenteri ja ajatus, että toi un-sensuroitu-tonttu pissasikin värään suuntaan. Imua meni yli kuorman ja puputkin siitä vain nousivat.

• SoFuckingWhat

Joo naiset yleensä feikkaa nauttivansa ja antavat ymmärtää että nauttii vaikkei aina nauti.

• katariiiiiina

Mikä helvetti on AT-mies?

Juu, olen lukenut markkina-arvoteoriasta ja tiedän, että käsite on peräisin sieltä. Tuntemistani miehistä kuitenkin ne itsensä "AT-miehiksi" luokitelleet ovat olleet ihanimpia ihmisiä, joita olen tavannut. Ainoa syy, miksi parisuhteeseen on jäänyt ryhtymättä, on ollut se syvä katkeruus ja viha naisia kohtaan, joka on säikäyttänyt.

Väitän, ettei ole olemassa AT-miehiä, on vain itsetunto-ongelmia, joista on mahdollista päästä eroon, jos sen eteen vain on valmis työskentelemään.

• Jotain asiasta tietä

Mies 1985 sinä puhut kyllä nyt semmosta mistä et näköjään mitään tiedä,kysyppäs vähän vanhemmilta osaajilta...

Ja sinkku nainen sanoo asiat oikein,tuntoa kyllä löytyy....

• puolivanha

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Vanhana opettelu menee tyhjän nyhjäämiseksi.

• Oppia ikä kaikki

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan minkä ikäisenä vain oppii sen, minkä haluaa ja tahtoo oppia. Vanhempana voi oppiminen olla isomman / pitemmän ponnistelun takana, mutta oppiminen on pysyvämpää ja syvempää kuin nuoremmilla, jotka kohkaavat jo kohti jotain muuta, kun yksi on saavutettu.

• Yhteispeliähän tää o

Ensinnäkin tärkeetä on henkinen hyvä olo sillä ainakin naisen orgasmi syntyy aivoissa (putkiaivoista en tiedä ;)). Ja eipäs unohdeta EROTIIKKAA, se vasta on elämän suola ja nautinnollista. Teillä rynkyttäjillä, ns. panomiehinä itseään pitävillä, ei ole mitään käsitystä erotiikasta. Olette ikuisesti keskenkasvuisia. Kilpailkaa hyvän tuottamisessa toisillenne, siitä se lähtee ja on todella tyydyttävää molemmille osapuolille. Miehen ikä ei kerro kuinka hyvä hän on rakastajana, eikä muuten naisenkaan ikä. Tuntuu että kun vuosia tulee, niin ymmärrys vaan lisääntyy ja samoin nautinnollisuus!

• fvgjgulkk,k

Ollaan yli 70siä ja voi sitä menoa ja lentoa! Ei nuoret kollit siihen pysty. Siinä sessiossa luulee ,että henkikin lähtee !!;=) ja aina kuitenkin parikertaa illassa! JEEEES!

• 120 vee sonni

Joo,kaikki varmaan uskoo... ;)

• Tutkimustietoa on

Kaljaukot ja viinaan menevät miehet ja naiset eivät yleensä nussi lainkaan, vaikka niin kuvittelevat ja tupakoitsijoilla ei seiso ensinkään.
      Ainoastaan raittiit ja liikuntaa monipuolisesti harrastavat harrastavat myös paljon seksiä.

• Ikäaviomies

Kyllä ainakin meillä naidaan tosi paljon ja mikäs sen hauskempaa !

• dfsdfsdfsdf

Ei seksi ole kaikki kaikessa. Olen 50, mieheni vähän yli 60. Olemme kyllä aikoinaan harrastaneet muiden kanssa seksiä normaalisti, mutta nyt toisemme tavattuamme vietämme pitkät tovit halaten ja keskustellen ja se tuntuu riittävän. Tuntuisi hassulta harrastaa seksiä. Kyllä sekin silloin tällöin piipahtaa mielessä, mutta yleensä silloin, kun toinen ei ole läsnä:)

Suhteessa kaikki muu on tärkeämpää kuin seksi. Toinen toisensa kunnioittaminen on numero yksi. Avoin keskustelu numero kaksi. Huumorintaju tulee kolmosena ja kaikki muu sen jälkeen. Eikä me mitään seksikielteisiä olla, tämä nyt vaan on näin mennyt.

Mieheni saattaa olla eri mieltä...

• ukkelsonn

Olen yli 70v ja niin on eukkokin...ja naidaan aina kun heppi värähtää...melkein joka aamu..tai ilta...välillä keskellä päivää.....saunassa joka kerta takaapäin vaimon hiustenpesun jälkeen...se pesuasento aina pistää jökötyksen......ja käsipeliä sen kun ehtii.....edes riipputissit eivät pidättle, päinvastoin..

• Voi voi

Taitaa olla sun kohdalla, juna jo mennyt. Eli kuhnailit liian kauan. Ei kokematonta keski-ikäistä kukaan kaipaa enää missään. Ens elämässä parempi tuuri. Ei se seksi niin ihmeellistä ole. Ei tarvitte murehtia.

• pappa

oon tullu jo vanhaksi ukoksi ja seksielämä on suunnilleen jo nähty vissiin.
      asiahan on ainakin mun kohalla niin että saman ikäiset naiset alkaa olla jo niin rupsahtaneessa kondiksessa eittei vaan kertakaikkiaan ne kiinnosta ja nuoremmat periaatteessa kiinnostaa ,mutta vaan periaatteessa , kun eiköhän heidän kuulu olla oman ikäistensä kanssa.
      kyllä niitä mielellään katselee kun ovat nättejä ja elämä on just parhaimmillaan .
      olihan mullakin ,mutta se aika meni . nyt pitää nauttia muista puuhista eikä ajtella sellasta mitä ei enää ole.
      ihan eriasia on sellasilla jotka on saaneet vanhentua yhdessä varmaan näkevät toisissaan ihan jotain muuta ,mutta minä jolla sitä kumppania ei ole aikoihin ollut niin ei osaa katsoa sillälailla toista että se kiinnostais seksimielessä.
      mut kyllä se sexi on kaikenkaikkiaan aika ylimainostettua tavaraa .
      mukavaahan se on mut ihan hyvin sitä ilmankin olla voi.

• Olin nuori...kerran

Vastasit puolestani.

Olen 58-vuotias ja onneksi suhteellisen onnellisesti naimisissa jo 30 vuotta.
        Mutta jos jäisin leskeksi tai tulisi avioero, uuden parin löytäminen olisi todella vaikeaa.
        Oman vaimoni näe kai tottumuksesta yhä viehättävänä. Mutta muut tämän ikäiset naiset eivät kerta kaikkiaan innosta,( tai ehkä joku aivan poikkeustapaus). Miehenä haluan partnerista jotain estetiikkaa ja visuaalista viehätystä. Naisille riittää enemmän se, että mies palvoo ja haluaa häntä. Ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä naiselle.

Nuoret ovat kyllä nättejä ja kiinostavia fyysisesti, mutta heidän kuuluu etsiä omanikäistä seuraa eikä tällaisia kohta papparaisia. Nuoren kanssa seurustelu tuntuisi elämän varastamiselta häneltä.

Näin ollen seksi parisuhteen mahdollisesti päättyessä ei olisi enää mikään tavoite minulle, vaan keskittyisin kyllä kirjallisuuteen ja kulttuuriin elämäni sulostuttajana.

Aikansa kaikkea.

• jokabileidenkaunotar

Ninusta seksi on paljon seksifantasioiden täyttämistä. Kun toteuttaa mielessään fantasiaa nauttii paremmin, esim. haluatko alistaa vai olla alistettu tai kumpaakin vuorollaan tai ehkä jotain ihan muuta. Jollain taas ei ole seksifantasioita.

• varovaisuus

Seksi on vaarallista ikä ihmiselle ,varsinkin miehelle JOS ei ole aiempaa kokemusta... Ensimmäinen orgasmi vie helposti hengen...
      Näin sattui lähipiirissä...

• 14+4

Miksi periaatteessa yksinkertaisesta asiasta on tehty niin vaikea nykyään. Kaksi ihmistä, jotka tuntevat toisensa, tuntevat intomimoa ja rakkautta kyllä varmasti onnistuvat sängyssä. Nykyään vaan annetaan kuva, että asiaa pittää jotenkin opiskella ja olla joku sänytaitojen kandidaatti vähintään.

• sirpa.

Hellyyttä, kunnon esileikit niin siitä se etenee omalla painollaan.

• Sinikka.

Pidä nuoremmista pojista, kun niillä on erilaisia ideoita. Sillain on vietetty mahtavia iltoja ja öitä. Rohkeasti mukaan naatiskelemaan.

• Riina-Maija

En ymmärrä miten vuosiansiot liittyy siihen kelpaako naisille vaiko ei...? Jotenkin kummallista ja pinnallista edes mainita tällaisen keskustelun yhteydessä moista seikkaa. Haiskahtaa miehisen itsetunnon puutteelta (mikä näkyy juurikin seksissä!).

Emme me naiset pelkkää pornoa ja rajua panemista kaipaa tai edes ns.panomiehiä. Parasta omasta mielestä on hellän ja villin vuorottelu, millon ja miten mitäkin.

Hyvä erotiikka lähtee korvien välistä ja näkyy seksuaaliseena käyttäytymisenä. Kyse taitaa olla vaan ihmistyypistä, kuka kenenkin kanssa nauttii ja miten. Jos on itse jonkinverran ujo ja jännittynyt tyyppi sillä saralla niin ehkäpä kannattaa etsiä samantyylinen, hillitty kumppani ,niin varmasti molemmat nauttivat :). Ei seksiasioita kannata liikaa mietiskellä ja kasata turhia paineita. Laiffiahan tää vaan on :)

• huonosti kokenut

Hyvä Riina-Maija
        Tarkoitus oli vain ottaa vertailu kohdaksi kummassa on vaikeampi onnistua,seksitaitojen opettelussa vai oppia sellainen ammatti jossa hankitaan yli 50000 euroo vuodessa.Samoin kuin vertailu uimataidon tai pyörällä ajon oppiminen aikuis iällä jos niitä ei joku ole nuorempana oppinut.

• Riina-Maija

Otsikko on harhaanjohtava, kysehän ei ole iäkkäästä kun vuosimalli on -75 mutta tietenkin totuus lienee että yleensä noin nelikymppisten ei enää tarvitse tällaisia mietiskellä vaan oma seksuaalisuus on jo löytynyt. Ja siitä on hyvä jatkaa sitten yhdessä kumppanin kanssa eteenpäin eikö.

• Ikäaviomies

Tuota noin.Saunan lauteilla takaapäin istualtaan on mukava aloittaa kun ei sauna ole vielä liian kuuma ja siitä on hyvä jatkaa kylpyhuoneeseen seisaaltaan tökkimään, niin kauan kun kestää. On niin ihmeen ihanaa vanhoilla päivillä vieläpä ilman viagroja. Uhuuh !

• lerppajulli

Mihi nainen seksiä " panoja" tarvitsee , nehän ovat olleet vain aviollisia Velvollisuuksia tähänasti.

• Huonoaseksiä
    • Huonoaseksiä
    • Nainen 62 v.

Ensimmäinen asia, mikä pitäsi tietää miehen naisesta onse, että naisen seksuaalisuus on korvien välissä. Kun hoidatte oman osuutenne kotitöistä, yhteisistä velvotteista, niin ettei naisen tarvi niistä nalkuttaa, olette jo askeleen pitemmällä naisen tyydyttämisessä. Jos seksiaktin jälkeen pitää lähteä imuroimaan, pyykäämään jne, voi se olla mielessä jo ennemminkin. Kun asiat on järjestyksessä - suunnileen - ja nainen huomioitu, on sitten niiden muiden asioiden vuoro.

Se yhteinen arkielämässä huomioiminen on parasta esileikkiä. Mutta jos on kyse yhden illan ystävästä, niin hellyys ja kyky olla läsnä on hyvä, ellen sanopisi tärkein. Juha Matin laulaman sanoin: ...ja pidä hyvänä mua että jää, se muisto joka tekee kipeää. .. etsi minut käsin nälkäisin... on hyvä näin...

Vuonna 1975 syntynyt ei ole mitenkään vanha opettelemaan ihanan seksin saloja. Se vasta alkaa silloin. Kysy naiseltasi mistä pitää, kun kaikki naiset eivät pidä samoisia asioista. Lue kirjoista, missä ovat naisten erottiset paikat, mutta voit itse opetella löytämään uusia paikkoja. Jos akti kestää liian vähän aikaa, tyydytä naisesi kävi, kielellä, tai rakastele hetken päästä uudelleen.

Suutele, nauti naisestasi. Hyväile ja helli. Ei muuta kuin ylös, ulos ja kokeilemaan.

• Miksieipuhuta?

Miksi ei puhuta homojen oikeuksista? On heilläkin oikeus tähän niinkuin heteroillakin!

• Kassu86

Ehkäpä tämä kyseinen aihe on hieman jo vanhettunut!!!!!!!!

• man_681

Painu sinä oikeuksinesi oikealle palstalle!! alkaa muutenkin jo kyllästyttää tuo koko aihe muutenkin! Eikö muusta enää osata puhua prkl!

• Vähemmistökuitenkin

Eiköhän kuitenkin olisi paljon tärkeämpiä asioita kuin homppeleiden oikeudet, joilla kuitenkin on ihan hyvä olla täällä Suomessa ainakin. Ensimmäisenä mieluummin vaikka lasten, vanhusten sekä eläinten hyvinvointi.

• Sänkytaidot,.

Voi oppia myöhäänkin,ensimmäisen sänkyni kyllä tein 16 vuotiaana koulussa ja se on vieläkin käytössä 30vuoden jälkeen..5kymppinen pystyy mainiosti vielä sängyn tekoon jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä.

• kärisijä sängystä

Olipa kerrankin oikein oivallettu teksti. Sänkytaidot!!!! Repesin nauruun.

Sänkytaidot vai sängyntekotaidot... Vai onko ne sänkytaidot nukkumistaitoja. Minä kärsin unettomuudesta....

Mitä tarkoittaa kärsin. Minä kärsin vai sikako kärsii....

• Sängyt'ön
        kärisijä sängystä kirjoitti:

Olipa kerrankin oikein oivallettu teksti. Sänkytaidot!!!! Repesin nauruun.

Sänkytaidot vai sängyntekotaidot... Vai onko ne sänkytaidot nukkumistaitoja. Minä kärsin unettomuudesta....

Mitä tarkoittaa kärsin. Minä kärsin vai sikako kärsii....

Mitä on kärsiminen? No possujen pussaamista tietenkin.

• jämeräpanomies

Mä aloitan panemisen jo muutaman minuutin sormetuksen jälkeen. Painan hiljalleen sisään vielä hieman naheaan kamppeeseen. Mutta mä nain pitkään, reilusti yli puoli tuntia aina ja usein menee toista tuntiakin naidessa asentoa ja tahtia välillä vaihdellen.
      Siinä ehtii mamma kehitellä orgasminsa moneen kertaan vaatii se sitten mitä tahansa. En muista että olis kukaan ollu tyytymätön.

• Aviomiesx

Lasten tekoon voi ryhtyä mies vielä yli 60:n ja paljon yli senkin iän. Nalli pysyy kovana ja panos tulee kunnolla, paljon paremmin kuin joillakin nuoremmilla jotka eivät osaa kuin juoda kaljaa ja pistää suupieleen palavan sätkän.

• Aisuri Ti**

Sekä vaimoni että tyttäreni ovat seksimatkailevia lutkia, jotka oppivat nussimisen jalot taidot jo teini-ikäisinä eksoottisissa lomakohteissa.

Sen sijaan minä ja pienimunainen poikani emme ole sekaantuneet tummiin naisiin.

• sanoi vaari

Niin kauan kuin mulkku seisoo.

• wilma-täti

Nuorilla 20-30 vuotiallla tupakoitsijoilla ja ei edes seiso kunnolla ja kaljankittaajilla on lihomisen vuoksi kalu supistunut vatsan sisään. Se kai heillä on vain virtsaamista varten. Tupakan ja kaljan hajukin on niin puisevaa. Hyi hyi ....
      Vanhassa vara parempi. Mitä sillä väliä jos puu on vanha, kunhan oksa on kova.
      Kannattaa harrastaa liikuntaa ja ei syödä liikaa, vaan kohtuullisesti.

• fjgbdfgmnfmv

Nuoret 20-30-vuotiaat juo ja tupakoi vaan paljon vähemmän kuin heitä vanhemmat sukupolvet. Suuret ikäluokat on ne juopoimmat, joten jos Wilma-täti itse niihin kuuluu, kannattanee selvitellä pää ja todeta, että ei ne nuoret kännää, vaan wanhat.

• vanha pukki

Itse aloitin panohommat vasta armeijasta päästyäni ja siitälähtien saumaa on riittänyt.! Ex-vaimoni antoi vain kerran,pari vuodessa ,ikäänkuin velvollisuudesta,ja tottakai minä hyppäsin viriilinä nuorena miehenä vieraissa niin paljon kuin sielu sieti! ja sietihän se! Oli vuosia sellaisia,että minulla oli kolme jalkavaimoa samanaikaisesti ja kerrankin kävi niin,että samana päivänä jouduin panemaan kaikkia kolmea,vuoronperään,tietty.Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes tapasín nykyiseni.Hommat sujuivat erinomaisesti kunnes taas rupesi tekemään mieli vierasta ja taas minulla on kaksi sivuvaimoa ja kaikki ovat tyytyvä
      isiä,ei ainakaan kukaan ole valittanut. Olen jo lähes seitenkymppinen mutta vieläkin hommat hoituvat,vanhasta muistista.Nytkin suunnittelen taas vieraisiin menoa ja nalli palaa!

• tonttutomer

Ai niin joulupukki. Jokos ne on lähtenyt liikkeelle ?

• yki arvo

Vanheneville naisille liukastetta seksikaupasta. Niitä monia makuja ja hajuja. Sitten seksi sujuu kuin nuorilla. Iällä ei ole väliä, jos miehellä oksa pysyy kovana.

• Ei se iästä ole kiinni.

• kokemusta 40v

mikä on se hyvä "pano" tai pitäisikö sanoa suoritus? Joskus 2 min ja jo´skus 2 t. Naiset saa tosinaan heti kuten miehetkin ja toisinaan ei. Toilelle olet hyvä rakastaja , toivottavasti paras ja toiselle mitätön panija. Toivottavasti löydät sen "sopivan".

• at naisten vihaaja

Luin tämän koko ketjun läpi ja ei voi kun ihmetellä miten typeriä ja tietämättämiä naisia täällä kirjoittelee.
        Tässä muutamia faktoja miehen elämästä Suomessa.
        -Suomesta löytyy kymmeniä tuhansia miehiä joilla ei ole nelikymmisenäkään kokemuksia naisten kanssa rakastelusta.
        Osa elää koko elämänsä ilman että tietävät asiasta muuta kuin mitä ovat lehdistä lukeneet.

-Muuta ei tarvita jäädäkseen ilman kuin että olet huono "suustasi".toisin sanoen et osaa puhua niin että nainen lämpenisi sinulle.Muuten voit olla vaikka miten malli kelpoinen mies.

-Naisilla on täysi päätäntä valta kenet he valitsevat kumppanikseen.Siinä ei auta vaikka tekisit mitä.

• Nainen!

Siis oletko tosissasi? Että pornosta saa tietää, mistä nainen tykkää? Nyt olet niin pihalla ettet tiedäkään... Älä KOSKAAN koske klitorista hampailla.

• Nainen!

Mitä muita juttuja? Elä puhu asioista, joista et tiedä... Jokaikisen naisen anatomia on erilainen. Opit sen ehkä vielä.

• Nainen!

Kaikilla häphullet eivät roiku... *roll eyes*

• Nainen!
        Nainen! kirjoitti:

Kaikilla häphullet eivät roiku... *roll eyes*

Siis ulkoiset häpyhuulet. En edes osaa enää kirjoittaa kun pitää vastata niin tyhmiin kysymyksiin.

• jyystäri

Naista pitää jyystää kunnolla, siitä ne pitävät, ei mitääm klitoriksen lutkutusta !

• Anonyymi

Tein tämän avauksen vuonna 2012 ja nyt pystyn vastaamaan omiin kysymyksiini aivan itse koska koko tällä aika välillä ole seurustellut ja saanut laskea irti patoutuneet seksitarpeeni yli 20v selibaatin ajalta.

1. Pariin kuukauteen opin antamaan takuu orkut naiselleni.

2. Suurin virheeni oli aluksi etten jäänyt aktin jälkeen makoilemaan riittävän pitkäksi aikaa naiseni vierelle vaan saatoin hypätä sängystä pois vaikka urheiluruutua katsomaan heti kun hengitykseni tasaantui.

3. En pidä ollenkaan sänkytaitojen oppimista vaikeana vaikka ikää olisikin kertynyt runsaasti.
      mm. seksifilmejä katsomalla oppii kielen käytön salat, ainakin minä otin sieltä mallia ja rouva on tyytyväinen.

4. Lopuksi jos vielä avaan miltä se tuntuu kun vuosikymmenten selibaatin jälkeen ryhtyy saamaan voin sanoa että vasta nyt katson itseni mieheksi ja edelleenkin se tuntuu epäuskottavalta kuinka helppoa se nyt on tämä seksin saanti kun on vakisuhteessa.
      Ennen kun lähdin yksin ulkomaille seksin osto mielessä heitin matkalaukun hotellin sängylle ja lähdin väsyneenä heti etsimään naista.
      Nykyisin kun porukalla matkustetaan niin usein heti suihkussa käynnin jälkeen koetetaan millainen jousitus on sängyssä!!

• Olipa kiva kirjoitus :)antaa toivoa minullekin, että aina voi oppia uutta :)

• Anonyymi

Täytyy jatkaa minun (nimimerkki at mies vm 1975) vielä kertomista millaista on kun ryhtyy saamaan naista ilman että täytyy maksaa ja ikää on jo yli neljäkymmentä. Niin kuin tuossa muutama päivä sitten kerroin kuinka nopeasti opin "kikat" joista naiseni pitää niin yksi asia tuli minulle yllätyksenä näissä sänkyhommissa.
        Vuosikymmenet kun olen dikannut pornolehdistä sekä jynkytys filmeistä ja nähnyt jos vaikka minkälaisia asentoja käytettävän niin tottahan sitä piti minunkin koettaa naiseni kanssa hiukan erikoisempia asentoja, ja nehän ei kyllä toimineet, syynä tietenkin se kun filmitähti urokset ovat 100mm pitemmällä "työstövälineellä" varustettuja mitä minä entinen at mies vm75 !

Voinko muuten käyttää itsestäni nimeä Entinen at mies kun olen ollut parisuhteessa jo yli viisi vuotta ?

Minulla olisi vaikka kuinka paljon kirjoitettavaa omista kokemuksistani vuosikymmenten selibaatista seurustelusuhteeseen mutta täytyy joskus paremmalla ajalla jatkaa keromista.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy jatkaa minun (nimimerkki at mies vm 1975) vielä kertomista millaista on kun ryhtyy saamaan naista ilman että täytyy maksaa ja ikää on jo yli neljäkymmentä. Niin kuin tuossa muutama päivä sitten kerroin kuinka nopeasti opin "kikat" joista naiseni pitää niin yksi asia tuli minulle yllätyksenä näissä sänkyhommissa.
        Vuosikymmenet kun olen dikannut pornolehdistä sekä jynkytys filmeistä ja nähnyt jos vaikka minkälaisia asentoja käytettävän niin tottahan sitä piti minunkin koettaa naiseni kanssa hiukan erikoisempia asentoja, ja nehän ei kyllä toimineet, syynä tietenkin se kun filmitähti urokset ovat 100mm pitemmällä "työstövälineellä" varustettuja mitä minä entinen at mies vm75 !

Voinko muuten käyttää itsestäni nimeä Entinen at mies kun olen ollut parisuhteessa jo yli viisi vuotta ?

Minulla olisi vaikka kuinka paljon kirjoitettavaa omista kokemuksistani vuosikymmenten selibaatista seurustelusuhteeseen mutta täytyy joskus paremmalla ajalla jatkaa keromista.

Sinä sen päätät millaista nimeä itsestäsi käytät.

Porno ja reaalielämä taitavat harvoin vastata toisiaan.

• Anonyymi

Kuinka vanhoja ketjuja voidaankaan nostaa? Viidenkymmenen vuoden takaa? Näyttämään siltä niin kuin olisi keskustelua.

Vaikkei olekaan.

• Tämän keskustelun nosto on perusteltavissa vaikka niin, että aina on toivoa ja elämä voi myös hymyillä.
        Sitä en tiedä miten vanhoja voi nostaa. Kauanko tämä on ollut olemassa?

• Anonyymi

Aivan kertakaikkisen pätevä nosto! Aloittajan nimmari "at mies", siis esiätmi vuosien takaa. Se Alkuperäinen.
        Ja mitä hänelle onkaan tapahtunut?! Herramunjee! Lukekaa ja hämmästykää.

• Anonyymi

Monessa herää kateus kun joku onnistuu, huomaa nimittäin useasta kirjoituksesta kuka onkaan kateellinen onnistujalle.

• Kyl mä luulen, et sun junas meni jo monta vuotta sitten.

Förlåt vaan, mut kyllä elämän perusasiat pitää opetella jo nuorena.

Toisaalta (sori, olen vähän tällanen toisaalta-ihminen) onhan se fiksua viimeistään nyt miettiä tuota. Ei kai koskaan ihan myöhäistä ole. Ku ehkä huonoimmat rakastajat on juuri niitä, jotka luulevat kaikkien naisten rakastavan parin tunnin rynkytystä.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe