Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Liittynyt 7v sitten
15
aloitusta ·
5159
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+se+varmasti+on.
Kun+aikanaan+ihan+solmussa+kohtasin+ihmisiä,+jotka+sanoivat,+että+olen+kaunis+tai+olen+hyvä+jossakin,+se+valui+kuin+vesi+hanhen+selästä+ja+kuulin+vain+ne+laudahdukset+,+jotka+tukivat+omaa+käsitystäni,+etten+ole+kaunis,+enkä+osaa+mitään+eikä+kukaan+oikeasti+pidä+minusta,+kunhan+feikkaavat.
Tosi+monta+vuotta+meni+ennen+kuin+nuo+positiiviset+viestit+alkoivat+juurtua+ja+kasvaa+minun+sisimpäni+kukkatarhassa+ja+ohdakkeet+ja+raatokukat+alkoivat+hävitä.
30.07.2019 15:53
Maailma+olisi+paratiisi,+jos+kaikki+ihmiset+ajattelisivat+ja+toimisivat+kuten+minä+neuvon++:)
Varmasti+yksi+tärkeimpiä+löytöjä+omalla+kohdallani+on+se,+että+toisia+ei+voi+muuttaa,+he+kulkevat+omia+polkujaan+ihan+samoin+kuin+minäkin+kuljen+ja+usein+samoista+syistä.
Jos+elämä+potkii,+ja+ketäpä+ei+potkisi,+voi+aina+jäädä+odottamaan,+että+ihmiset+tajuavat+samat+totuudet+kuin+itse+tajuaa+ja+muuttavat+tapojaan,+sitä+kutsutaan+tulessa+makaamiseksi,+luulisin.
Joskus+minäkin+ajattelin+niin,+että+odotan,+että+vastaan+tulee+mies,+joka+avaa+kaikki+solmuni+ja+sitten+se+elämä+aukeaa,+no+miestä+ei+näy+vieläkään,+mutta+monta+solmua+olen+ihan+muiden+kanssakulkijoiden+kanssa+avannut.Ehkä+se+mieskin+tulee+joskus+ja+avaa+ne+loput+solmut+tai+sitten+ei.
30.07.2019 15:47
Olen+niin+vanha,+että+en+tunnista+tuota+kuvaa,+jota+maalaat.+Ujouden+tunnistan+kyllä+ja+sen+silmiin+katsomisen+vaikeuden.+Mahtaako+siinä+muuten+olla+kyse+pelosta,+että+toinen+näkee+jonkin+salaisuuden+ja+käyttää+sitä+välittömästi+lyödäkseen+vyön+alle?
30.07.2019 15:41
Olen+samoilla+linjoilla,+menneisyyttään+ei+kannata+valitella.+Varsinkin+,+jos+virheinä+pitämissään+asioissa+kehittyy.+Elämänkokemus+avartaa+näköaloja,+kun+niitä+siitä+kulmasta+tarkastelee+ja+väitänpä(+olen+kova+väittämään+)että+lisäävät+myös+kykyä+sietää+itsestä+poikkeavia+ihmisiä.
Voin+kertoa+salaisuuden....minulle+taisi+käydä+samoin+silloisen+tulevan+mieheni+kanssa++:)++.+Hän+oli+selvinpäin,+minä+olin+nuuhkaissut+votkapullon+korkkia.
30.07.2019 15:39
Olipa+kiva+kirjoitus+:)antaa+toivoa+minullekin,+että+aina+voi+oppia+uutta+:)
30.07.2019 12:38
Geeneissä+se+on....+:D
30.07.2019 12:30
Sekinhän+on+taito,+jotka+jotkut+hiovat+huippuunsa.+He+heittävät+luun+koirille,+jos+näin+rumasti+asian+ilmaisisi+ja+istuvat+alas+poppareiden+kanssa+viettämään+laatuaikaa+heidän+mielestään+hyvän+viihteen+parissa.
30.07.2019 12:14
Kyllä,+juuri+näin+ja+siksi+onkin+hyvä+tiedostaa+itsessään+näitä+asioita,+ellei+halua+myrkyttää+elämäänsä+ja+ihmissuhteitaan.
30.07.2019 12:06
Ei+tarvitse+kallista+terapiaa,+halvemmallakin+pääsee.+Ja+yksinkin+pääsee+pitkälle,+kirjallisuutta+ja+muuta+materiaalia+on+runsaasti+jo+netinkin+myöstä.+Ja+ne+omat+aivot+ovat+lähes+aina+käytössä.
30.07.2019 11:49
Oletpa+niin+oikeassa...
30.07.2019 11:41
Väitän+myös,+että+asenne+näkyy+ja+kuuluu.
30.07.2019 11:39
Eivät+myöskään+naisia+arvioimalla+ja+arvottamalla.
30.07.2019 11:37
Ymmärrän+mitä+tarkoitat.
30.07.2019 11:32
Kyllä+minä+voin+keskustella+tästäkin+aiheesta.+
olen+koleillut+kaikenmaailman+kaalisoppadieettejä,+karpannutkin+ja+saanut+painoa+pudotettua+muutamaankin+otteeseen+30kg..+Painon+hallinta+sitten+kusee.
Jos+haluat+jutella+laihduttamisesta+enemmän,+voisit+vaikka+tehdä+siitä+uuden+avauksen,+jolloin+asia+olisi+yhdessä+paikassa+ja+siitä+olisi+helpompi+seurata+keskustelua.
30.07.2019 11:02
Ei+ole+mahdollista,+jos+sinä+koko+ajan+hoet+olevasi+luuseri.+Aloittaisin+siitä,+että+lakkaat+kutsumasta+itseäsi+luuseriksi+ja+lakkaat+ajattelemasta,+että+olet+luuseri.
30.07.2019 01:22
Ei+kannataakaan+kysyä.
Hyvää+yötä+ja+kiitos+mielenkiintoisesta+keskustelusta,+nyt+on+mentävä+nukkumaan.
30.07.2019 01:20
Vaemasti+yksi+syy+siihen,+että+tämä+pariutuminen+ei+mene+tasan,+on+se,+että+jos+halveksitaan+sitä+toista+sukupuolta,+ei+se+juuri+sytytä+seurustelemaan.+Ja+halveksunnan+minä+kuulen+kaikista+näistä+miehet+sitä+naiset+tätä+keskusteluista.+Mitä+enemmän+ylläpidämme+keskusteluja+siitä+miten+surkea+se+toinen+osapuoli+on,+sitä+todennäköisemmin+jää+yksi,+koska+väitän,+että+asenne+kuuluu+läpi,+niin+miehillä+kuin+naisilla
nim.tissit+ja+pillu
30.07.2019 01:18
On+sanottava,+että+näin+naisena+ottaa+kaaliin,+kun+naisten+vika+näyttää+olevan+se,+että+he+eivät+ole+yhtä+jaloja+kuin+miehet.+
Mielenkiinnolla+olen+tätä+keskustelua+lukenut...
Totuus+se+asia+olisi+sitten,+jos+olisit+haastatellut+kaikki+nuo+naiset...
30.07.2019 01:12
Sinä+syyllistät+naisia...
30.07.2019 00:37
No+miksi?
30.07.2019 00:31
191 / 258