Miksi te jotkut

Anonyymi

palstan nolifet olette pilannut palstan keskusteluilmapiirin omilla sisäpiirilätinöillänne, keskinäisillä naihisteluilla yms?

Onko nyt kivaa? Täällä ei viihdy enää keskustelijat, ettekä näköjään te nolifetkaan.

Ja en. En luettele teitä. Kyllä te tiedätte itsekin keitä tarkoitan.

26

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siihen on oikeasti syynsä, miksi teidän ainoat"kaverit" elämässänne löytyvät palstalta. Sitä olisi syytä miettiä, että miksi niin.

• Anonyymi

Dissihän lupasi pitää taukoa syksyyn asti. Vai tarkoittiko parin tunnin taukoa?

• Anonyymi

Max pari päivää ja sen jälkeen samat lätinät jatkuu sillä ja muilla nolifeilla.

• Anonyymi

Kaipaan, kaipaan sinua niin, haluan riidellä.
      -Aloittaja-

• Anonyymi

Heh, minulta puuttuu riitelygeeni. Mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten osaisi riidellä. Senkin taidon on valitettavasti tässä, tähän asti eletyn elämäni aikana, joutunut oppimaan... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, minulta puuttuu riitelygeeni. Mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten osaisi riidellä. Senkin taidon on valitettavasti tässä, tähän asti eletyn elämäni aikana, joutunut oppimaan... :)

riitelygeenittömät omaavatkin monesti riitelynkylvämis geenin eli osaavat kylvää riidan elementtejä vaikkeivat itse osallistuisi riitelyyn.

• Abrakadabra kirjoitti:

riitelygeenittömät omaavatkin monesti riitelynkylvämis geenin eli osaavat kylvää riidan elementtejä vaikkeivat itse osallistuisi riitelyyn.

Sekinhän on taito, jotka jotkut hiovat huippuunsa. He heittävät luun koirille, jos näin rumasti asian ilmaisisi ja istuvat alas poppareiden kanssa viettämään laatuaikaa heidän mielestään hyvän viihteen parissa.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Sekinhän on taito, jotka jotkut hiovat huippuunsa. He heittävät luun koirille, jos näin rumasti asian ilmaisisi ja istuvat alas poppareiden kanssa viettämään laatuaikaa heidän mielestään hyvän viihteen parissa.

kyllä vaan. jotkut saa tyydytystä siitä, että muilla on känä päällä ja itse on onnistunut sen tavallaan alulle laittamaan. toisilla sitten taas on ikuinen uhrigeeni, puolustugeeni, hälläväliägeeni jne.

geenejä syytelläksemme.

• Abrakadabra kirjoitti:

kyllä vaan. jotkut saa tyydytystä siitä, että muilla on känä päällä ja itse on onnistunut sen tavallaan alulle laittamaan. toisilla sitten taas on ikuinen uhrigeeni, puolustugeeni, hälläväliägeeni jne.

geenejä syytelläksemme.

Mun hälläväliä- geeni on nyt voitolla..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun hälläväliä- geeni on nyt voitolla..

heh, mulla on sama ja toisena pitäskö nukkuageeni voitolla.

• Abrakadabra kirjoitti:

geenejä syytelläksemme.

Geeneissä se on.... :D

• Anonyymi

Tarkoitatko kenties, miksi iäkkäät varatut ovat vallanneet sinkku palstan? Vaikka heillä olisi vaikka mitä parisuhde/lastenhoito palstoja olemassa.

Aika törkeetä on tälläinenkin häiriköinti, paljon kertova.

Mut onneksi on paljon terapeutteja palstoilla. Ehkä ohjanevat kirjoittajat itselleen sopivimmille palstoille.

• Anonyymi

Olen 34v nainen hiukseni on puoleen väliin pakaroita.Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 16 vuotta) ja 7 oikein verran yhteisiä lapsia.

Iäkkäät varatut ovat vallanneet sinkku palstan? Vaikka heillä olisi vaikka mitä parisuhde/lastenhoito palstoja olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 34v nainen hiukseni on puoleen väliin pakaroita.Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 16 vuotta) ja 7 oikein verran yhteisiä lapsia.

Iäkkäät varatut ovat vallanneet sinkku palstan? Vaikka heillä olisi vaikka mitä parisuhde/lastenhoito palstoja olemassa.

Valtakunta voisi lähteä perhe palstalle, mies perhe mies perhe mies perhe mantraa hoeskelemaan joo kyllä voisi.

• Anonyymi

Jotkut kun eivät osaa tyytyä yhteen kumppaniin, tai lähinnä siihen huomioon yhdeltä vaan on kaipuu heruttaa ja olla "ystävä" sinkkujen kanssa.
        Joku alitajunnan biologinen piirre..

Ihmisiä kun on kahdenlaisia. Ne joille riittää yksi ja osaavat nauttia siitä mitä jo on.. ja sitten nämä, joille mikään ei riitä. Se "tyhjyyden tunne valtaa mielen kun miettii jonku sinkkunaisen saavan huomiota useilta miehiltä.. Tuntuu menettävän jotain kun on parisuhteessa.." totesi eräs sukulaisnaiseni. Hyvä liitto, palvova mies vaan kun ei riitä.. :D

Aivan vapaasti mun puolestani. Kai se on hyvä jotta varattuna saa netissä hoitaa niitä herutustarpeitaan ns viattomasti.
        Parempi se kuin tuol irl epötoivoisena perheenäitinä vapaiden miesten kimpussa.. jotkut vielä muiden miehiä lirkuttelee huomionkateudessaan.

Joten ymmärtäkäämme näitä varattuja. Heillä on se joku tyhjiö, johon moni epätoivoinen & yksinäinen sinkkumies on kuin kirsikka kakun päälle! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut kun eivät osaa tyytyä yhteen kumppaniin, tai lähinnä siihen huomioon yhdeltä vaan on kaipuu heruttaa ja olla "ystävä" sinkkujen kanssa.

Ihmisiä kun on kahdenlaisia. Ne joille riittää yksi ja osaavat nauttia siitä mitä jo on.. ja sitten nämä, joille mikään ei riitä. Se "tyhjyyden tunne valtaa mielen kun miettii jonku sinkkunaisen saavan huomiota useilta miehiltä.. Tuntuu menettävän jotain kun on parisuhteessa.." totesi eräs sukulaisnaiseni. Hyvä liitto, palvova mies vaan kun ei riitä.. :D

Aivan vapaasti mun puolestani. Kai se on hyvä jotta varattuna saa netissä hoitaa niitä herutustarpeitaan ns viattomasti.
        Parempi se kuin tuol irl epötoivoisena perheenäitinä vapaiden miesten kimpussa.. jotkut vielä muiden miehiä lirkuttelee huomionkateudessaan.

Joten ymmärtäkäämme näitä varattuja. Heillä on se joku tyhjiö, johon moni epätoivoinen & yksinäinen sinkkumies on kuin kirsikka kakun päälle! ;)

Kuka täällä heruttaa? En ole nähnyt herutuskuvia!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla aikaansa viettää sinkku tai liitossa oleva, ei sen ole väliä.
        Ainut mikä ratkaisee on keskustelun sävy mikä nyt on kyllä romahtanut parissa päivässä hyvin negatiiviseksi monologiksi.
        Porukka harvenee, tuskin palsta menestyy.

• Anonyymi

Nyt meille nuoremmille sinkuille aukeaa enemmän palstatilaa.
      Aamuun mennessä on palsta täynnä paremman laatuisia kirjoituksia mitä koskaan aikaisemmin.

• Niitähän on jo koko etusivu täynnä.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Niitähän on jo koko etusivu täynnä.

Onko eläkeläisilläkin palsta? Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset siirtyä sinne häiriköimästä nuorien juttuja. Sinäkin varmaan tuolla ikäryhmien palstoilla vaikka 60-70 viihdyt mukavasti. Toivon mukaan sunkaan et ole sellainen ihminen joka himoitset nuoria tai manipuloit. Paljon on ollut tästäkin aiheesta juttua.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko eläkeläisilläkin palsta? Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset siirtyä sinne häiriköimästä nuorien juttuja. Sinäkin varmaan tuolla ikäryhmien palstoilla vaikka 60-70 viihdyt mukavasti. Toivon mukaan sunkaan et ole sellainen ihminen joka himoitset nuoria tai manipuloit. Paljon on ollut tästäkin aiheesta juttua.

Kiitos kommentista.

• Anonyymi

Asiaa puhutaan. Se on tuo ego kun pyrkii kasvamaan ja etsimään itseään suurempaa paikkaa, kunnes tulee päivä, että on hyvä vaan todeta sen murentuneen.
      Ego on ihmiselle ongelma. Sen vuoksi valtaosa tappeluistakin tulee, kun jonkun ego on kasvanut suuremmaksi, kun mihin oikeasti ylettää.
      Kai se on jonkinlaista itsekritiikin ( älykkyys) puutetta?
      Onko se ansa jollain tapaa ja kunnia kärsii kun tulpataan takasin viemärin tapiksi :)
      Semmoisia piirteitä olen huomannut ja niitä ei ole mukava katsella. Tyhmyyttä ja typeryyttä.

• Anonyymi

Aloittajan ego on Mount Everest.

• Anonyymi

Voit olla oikeassa mutta kannattaa miettiä kuka tulppaa viemäri tapiksi ja kenet. Minä ainakin olen lukenut läksyni enkä mene takaisin viemärin tapiksi ja jos sitä joku koittaa niin maailma hajoaa ennenkuin minä menen takaisin tapiksi.

• Anonyymi

Hauskaa, että tätä palstaa syytetään lähes kaikesta, mutta kuitenkin tämä palsta on yksi suosituimmista.

• Anonyymi

Nykyisin tämä on yksinäisen miehen yksinäinen yksinpuhelupalsta.
        Vanhojen ketjujen täyttämä, joissa toisiksi viimeinen kommentointi tapahtunut 2012. Lukijan silmään näyttää autiomaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      74
      1710
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1678
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      167
      1410
    4. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      310
      1358
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1270
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1239
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1096
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1089
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      96
      1029
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe