Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+AV+.
Viisaita+sanoja....uni+on+kyllä+niin+perusasia+ravinnon+lisäksi+elämässä.+Jos+jonpi+kumpi+tai+molemmat+prakaa,+ollaan+kaltevalla+pohjalla.
Kyllä+minä+nukun,+vähemmän+kyllä+kuin+ennen+tätä+elämänvaihetta.+Ja+kyllähän+sen+monesta+asiasta+huomaa.
Kyllä+minä+suunnan+tiedän,+mihin+mennä,+kun+en+enää+omin+avuin+jaksa.+
Siskoni+oli+minulle,+monelle+muulle+meidän+suvussa+kivijalka+ja+kuitenkin+herkkä+ja+aina+valmis+auttamaan.+Ja+koska+hän+oli+myös+minulle+ja+minä+hänelle+"terapeutti",+se+läheisin+ja+merkittävin,+on+menetys+suuren+suuri,+vaikka+läheisen+menettäminen+on+aina+suuri+suru.
Kestää+varmasti+aikansa,+ennen+kuin+löydän+uuden+suunnan.+Ja+pystyn+muistelemaan+häntä+ilman+jatkuvaa+itkua+ja+järjetöntä+kipua.+Tiedän+kuitenkin,+että+sellainenkin+aika+tulee.
Mietin+tässä+sitä+onko+tämä+minun+paikkani.+Jos+päätän+lähteä,+minä+kiitän+sinua+.+On+ollut+mielenkiintoista+"tutustua"+sinuun.+Olen+saanut+kauttasi+kaikenlaista++:)+Olet+hyvä+tyyppi,+tykkään+sinusta+:)
29.07.2019 11:46
Sehän+on+pitkälti+päänsisäinen+juttu+tuo+syöminen+ja+elämäntapa.+Ja+onhan+sitä+painon+ja+se+kerääntymistä+myös+tutkittu.+Saattaa+olla,+että+joskus+ymmettätään+enemmän+niitäkin+mekanismeja,+joita+lihomiseen+tai+laihtumiseen+liittyy.+
Muutoshan+ei+ole+helppo.+Tutusta+ja+turvallisesta,+vaikka+huonostakin,+on+vaikea+luopua.
29.07.2019 11:34
No+höh...totta+kai+sinä+saat+hypätä+keskusteluumme+.
Musiikki(+taide+yleensä)+on+metka+juttu,+kun+miettii+mikä+itsellä+milloinkin+menee+ihon+alle.+Joihinkin+biiseihin+liittyy+tunteita,+ne+tuovat+mieleen+asioita,+ihmisiä,+paikkoja,+tuoksuja..
29.07.2019 11:29
Kiitos+kommentista+Valtakunta.
Raskaus+ja+imetys+ovat+kropalle+iso+juttu,+vaikka+se+naisen+elämään+kuuluukin.+Ja+monta+raskautta+ja+imetysjaksoa+peräperää+rasittaa+kroppaa+varmasti+tosi+paljon+ja+vie+voimavaroja.+Myös+pikkulapsi+-arki+kuormittaa.
Olet+oikeassa,+meidän+pitää+enemmän+tukea+toisiamme.
29.07.2019 11:22
Miksi+minä+tulin+tänne?+Miksi+istun+täällä+yötä+päivää+ja+juttelen+joka+ketjussa?
Minäpä+kerron...
Viime+joulukuussa,+12+päivä,+pikkusisareni+kuoli.
Olin+kaksi+viikkoa+hänen+luonaan+saattohoitokodissa+yötä+päivää.++Kolme+viimeistä+yötä+nukuin+nojatuolissa+ja+pidin+häntä+kädestä.+
12.12.2019+vähän+ennen+kymmentä+illalla+hänen+miesystävänsä+kysyi+minulta+hengittääkö++hän+vielä.+Minä+sanoin,+ettei+ole+hengittänyt+enää+muutamaan+minuuttiin.Pikkusisareni+oli+siinä+vuoteella,+eikä+kuitenkaan+ollut.
En+näytä+pääsevän+siitä+yli+ja+yksi+syy+on+varmasti+se,+että+hänelle+minä+olisin+soittanut+ja+purkanut+mieltäni.+Nyt+se+ei+ole+mahdollista.+
En+saa+otetta+oikein+mistään,+kunhan+vain+olen.....
Siksi+minä+istun+täällä+yökaudet...
29.07.2019 06:02
Voisikohan+se+johtua+siitä,+että+minua+syytetään+aika+käsittämättömistä+asioista?
29.07.2019 03:28
Tarkoitatko,+että+sinä+saat+syytää+päälleni+mitä+vaan+ja+jos+en+tunnista+sitä,+niin+sitten+minun+vaan+pitäisi+poistua?
Eipä+taida+maailma+ihan+sillä+tavoin+pyöriä.
29.07.2019 03:20
Sinun+kielenkäyttösi+ei+ole+kovin+asiallista.+Minun+tekisi+mieleni+vastata+samalla+tasolla,+mutta+en+tee+sitä,+koska+minusta+se+on+epäasiallista.
29.07.2019 03:16
Minä+tiedän,+että+täällä+tulee+helposti+vainoharhaiseksi.
Minä+en+ole+misspönttöuuni.+En+myöskään+ole+Partakaveri.Olen+Kaskenpolttaja+ja+tulin+vasta+muutama+päivä+sitten.+En+myöskään+ole+mode,+en+ylläpitäjä,+eikä+minulla+ole+mitään+siteitä+ylläpitoon.
Minua+ei+tietenkään+tarvitse+uskoa,+en+voi+sanojani+mitenkään+todistaa.++Totta+kuitenkin+puhun.
29.07.2019 03:11
Täällä+pitää+todellakin+kaikkien+saada+olla+turvallisin+mielin.+Ihan+kaikkien.
29.07.2019 03:06
Sinä+syydät+minulle+kaikenlaista+kummallista+settiä,+hiukanhan+se+alkaa+jo+minuakin+kiinnostaa.
Minulla+ihan+oikeasti+alkaa+pinna+palaa.+Sinä+et+voi+heitellä+mitä+vaan+ja+sitten+käskeä+minua+häipymään.
29.07.2019 03:04
Minä+todella+toivon,+että+teet+jotain+etkä+vain+uhkaile.+Tämä+ei+enää+ole+hauskaa.
Olen+samaa+mieltä,+kenenkään+ei+pidä+joutua+tällaisen+kiusaamisen+uhriksi.
29.07.2019 02:58
Kuule+misspönttöuuni,+nyt+kannattaa+rauhoittua+ja+miettiä+sanojaan.+Sinä+taidat+luulla,+että+olen+Partakaveri?+No+en+ole+ja+siksi+minusta+sinun+kannattaa+nyt+oikeasti+viedä+se+asia+eteenpäin.+Et+voi+syytellä+minua+ilman,+että+jossakin+kohtaa+myös+minun+pinnani+palaa+ihan+totaalisesti.
Minä+ymmärrän+sen,+että+tuo+asia+,+joka+tässä+nyt+tuntuu+olevan+taustalla+,painaa+sinua+ja+olet+hyvin+loukkaantunut.+Se+on+ymmärrettävää.+Toivottavasti+ymmärrät+myös+sen,+ettet+voi+silti+syytää+sitä+minun+päälleni.+Et+voi+esittää+syytöksiä+tuomatta+todisteita+tähän+näkösälle,+et+voi+panetella+muita+toisille+kirjoittajille+ilman,+että+jossakin+kohtaa+sinutkin+vedetään+tilille.+Nyt+aletaan+olla+aika+lähellä+sitä,+että+tälle+on+todellakin+laitettava+piste.
29.07.2019 02:53
Pitää+vissiin+alkaa+itsekin+ottamaan+kuvakaappauksia,+menee+sen+verran+omituiseksi.
29.07.2019 02:46
Misspönttöuuni,+nyt+alkaa+olla+jo+aika,+että+sanot+suoraan+mistä+on+kyse.
29.07.2019 02:38
Siis+olemmeko+minä+ja+tasa-arvoradikaali+sama+ihminen+ja+oikea+nikkimme+on+jokin+kolmas+nikki?
29.07.2019 02:37
Tässä+ei+ole+minkäänlaista+oikeutta,+ihan+pelkkää+kiusaamista+tämä+on.+Sinä+itse+olet+pahoittanut+mielesi+kiusaamisesta,+joten+sinun+luulisi+tietävän+mitenpaskamaista+se+on+ja+nyt+teet+sitä+samaa.+
Vie+vaikka+itse+ylijumalalle+tämä+asia+ja+mahdollisimman+pian,+minullakin+alkaa+kärsivällisyys+olla+koetuksella.+
Totta+kai+minun+kirjoituksiani+on+helppo+seurata,+koska+kommenttini+ovat+julkisia.+Miksi+minä+niitä+salaisin?
Tuo+sinun+kommunikointisi+on+vallankäyttöä+ja+väärässä+tarkoituksessa.+En+tietysti+voi+sille+mitään,+jos+haluat+keljuilla+noin.+Toivon+kuitenkin,+että+voisit+sanoa+asiasi+reilusti+ja+lopettaa+vihjailun.
29.07.2019 02:31
Minun+luvallani+voit+tässä+ketjussa+kertoa+kaikille+kuka+minä+olen.+Ei+tarvitse+vihjailla,+sano+suoraan,+että+muutkin+tietävät.+Vai+riittääkö+rohkeutesi+vain+heittelyyn+ja+vihjailuun.+Pallo+on+nyt+sinulla.
29.07.2019 02:17
Nyt+en+ymmärtänyt.+Minkä+nimimerkin?
29.07.2019 02:07
Joudunkohan+odottamaan+loppu+elämäni+sitä+nikkipaljastusta?
29.07.2019 01:46
195 / 258