Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+sinuna+nyt+kuuntelisin+Disseä+ja+ottaisin+onkeeni+hänen+neuvoistaan.
26.07.2019 23:36
Ei+sinulla+voi+olla+minkäänlaisia+oikeuksia+moderoida,+en+jaksa+uskoa,+että+on+mahdollista+olla+mode+ja+käydä+sitten+keskusteluja+täällä.
26.07.2019 23:35
Siksi+tuollaiset+aloitukset+ovat+ongelma,+koska+ne+usein+poistuvat.+Asioita+kannattaa+selvittä+vähän+toiseen+tyyliin.+Minusta+sinulla+oli+hyviä+ajatuksia+asian+tiimoilta.
Itselläni+on+sen+verran+kokemusta+tällaisesta,+että+minun+lahjoillani+ei+yllöpitoa+saa+helposti+hereille.
26.07.2019 23:33
Minä+luulen,+että+kannattaa+kuunnella+Disseä.+Hänellä+oli+hyviä+ehdotuksia+kuin+tämän+voi+saada+pois+päiväjärjestyksestä.
26.07.2019 23:31
Miten+ne+liittyvät+toisiinsa?
26.07.2019 23:29
Kyllä+se+poisto+varmaan+hoituu++:)
26.07.2019 23:17
Totta+kai+minulla+on.+Minä+olen+sinkku+ja+tarvitsen+virikkeitä++:D
Mitenkäs+minä+muuten+saan+aikani+kulumaan.+Hymyile,+olet+piilokamerassa....
Älä+kerro+kellekään,+mutta+kävin+nuuskimassa+sitä+Axea++....*+punastuu+*
Miten+minusta+nyt+näin+levoton+on+tullut......
26.07.2019 23:03
En+nyt+tiedä+mitä+tarkoitat.+Jos+on+tapahtunut+rikkeitä+ja+vieläpä+vakavia,+kyllä+silloin+pitää+pistää+asia+eteenpäin.+Täällä+asiasta+keskusteleminen+ei+korjaa+sitä+asiaa.+
Minä+ymmärrän+sen,+että+sinusta+tuntuu+kurjalta.+Usein+kyllä+tuntuu+vielä+kurjemmalta+,kun+jälkeen+päin+ajattelee+näitä+kommentteja+joita+tässä+on+vaihdettu.
Oletan,+että+sinä+olet+hän,+joka+nyt+Partista+syyttää+näistä+vakavista+rikkeistä.++Hän+on+pyytänyt+anteeksi,+että+on+loukannut+sinua.+Siinä+asiassa+pallo+on+sinulla.+
Ja+niiden+vakavien+rikkeiden+kohdalla+suunta+on+ylläpito.
Me+emme+voi+tässä+lynkata+Partista,+vaikka+joku+niin+saattaisi+haluta+tehdä.
Minä+en+millään+tavalla+halua+mitätöidä+sinua+ja+kokemustasi,+se+on+varmasti+ollut++kipeä+ja+on+vieläkin.+Tämä+ei+kuitenkaan+taida+auttaa+sinua+siinä+asiassa,+tämä+riitely+täällä?
Jokin+muu+keino+voisi+olla+parempi.+
Mitä+sinä+itse+ajattelet,+miten+tämän+voisi+ratkaista+niin,+että+molemmat+osapuolet+voisivat+sopia?
26.07.2019 22:59
On+tämä+sinkkupalsta.+Voit+nukkua+yksin+sängyssä,+alasti+voit+tietenkin+olla.++;)
26.07.2019 22:50
Tähän+tekisi+nyt+mieli+linkittää+yksi+telakoitumisbiisi,+mutta+en+taida++:D
26.07.2019 22:49
Se+on+joskus+ihan+viisas+ratkaisu.
26.07.2019 22:45
Muutenkin+varmasti+kannattaa+rauhoittua,+vaikka+onkin+ärsyttävää,+kun+joku+sanoo+niin++:)
26.07.2019 22:39
En+halua+neuvoa+sinua,+ja+kuitenkin+teen+sen+:)
Sanoit+minulle,+että+kannattaa+antaa+mennä+ohi,+sanon+nyt+samoin+sinulle.+Sinä+tiedät+oman+osuutesi+ja+voit+olla+rauhassa.+Tämä+on+vallankäyttöä+ja+tähän+tulevat+härveltämään+anolaumat,+joten+ei+voi+edes+tietää+kuka+sanoo+mitä.+
Ja+mitä+enemmän+vastailet,+sitä+enemmän+sinun+kimppuusi+käydään+ja+saatat+sanoa+jotain,+mitä+joudut+katumaan.
Mutta+aikuisena+ihmisenä+tiedät+kyllä+miten+menetellä++:)
26.07.2019 22:34
En+minä+sitä+linkkiä+tarvitse.+Ylläpito+on+se+osoite,+jos+siinä+on+jotain+ylläpidolle+kuuluvaa.+
Jos+taas+siinä+on+jotain,+joka+sinua+on+loukannut,+sen+selvittäminen+kuuluu+sinun+ja+loukkaajan+tehdä+.+
Nyt+en+tiedä+kuka+on+kuka,+olen+kuitenkin+huomannut,+että+Partis+on+pyytänyt+anteeksi+useamman+kerran,+jos+on+kyse+hänestä+ja+sinusta.
26.07.2019 22:27
Hakkerit+voivat+tehdä+mitä+vaan,+mutta+heitä+tuskin+kiinnostaa+suomi24+sinkkupalsta.
26.07.2019 22:19
Mielestäni+reilua+on+ottaa+yhteyttä+ylläpitoon+ja+ilmoittaa+modesta,+jos+kerran+on+todisteet.++Tätä+voisi+kyllä+kutsua+jo+ajojahdiksi.
26.07.2019 22:16
Muistatko+joitain+sanoja+siitä,+jospa+alamme+kaikki+auttaa+sinua+sen+löytämisessä?
26.07.2019 22:07
Lähes+aina....ei+siis+kuitenkaan+aina?
Elämä+on+sellaista,+että+pettymyksiä+tulee.+Sitä+ei+kukaan+voi+estää.+Ihmissuhteet+eivät+tule+niin,+että+istuu+sohvalla+ja+voivottelee...tai+missä+nyt+kukakin+voivottelee.+
Olisi+hienoa+jos+elämä+olisi+sellaista,+että+kun+viheltää,+siinä+se+nainen+tai+minun+tapauksessani+se+mies+on,+se+ei+ole+realismia.
26.07.2019 21:55
Ok++:)
26.07.2019 21:48
En+ole+varsinaisesti+kenekään+puolella,+mutta+syytösten+heittely+ei+ole+oikea+tapa+hoitaa+asiaa.+Jos+sinulla+on+näyttöä,+vie+asia+eteenpäin.
Minä+menen+maate+ihan+silloin+kuin+minua+huvittaa+.
26.07.2019 21:44
211 / 258