Koko Kesän yrittänyt saada naista

Mutta ei tule mitään, mikä siinä on etten kelpaa edes vanhoille naisille vaikka en ole edes mitenkään ruma?

78

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki naiset haluavat top10-miehen. Vanhat naiset ei tajua, että siitä erosta on jo 10-20 vuotta ja he ovat nyt 50 eikä 30 , joten eivät ymmärrä laskea rimaansa.

• Anonyymi

Kakarat eivät kiinnosta meitä vanhoja naisia.

• Miten sinä heitä lähestyt? Keskisormi pystyssäkö?

• No en silain, parempi että naiset tekee aloitteen ettei tule mitään väärinkäsityksiä tai turhia selkkauksia.

• dreamer89 kirjoitti:

No en silain, parempi että naiset tekee aloitteen ettei tule mitään väärinkäsityksiä tai turhia selkkauksia.

Siis odotatko naisten aloitetta ja kun sitä ei tule, vedät johtopäätöksen ettet kelpaa?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Siis odotatko naisten aloitetta ja kun sitä ei tule, vedät johtopäätöksen ettet kelpaa?

Oon mä yrittänytkin mutta lähes aina tuntuu tulevan nokille.

T: Dreamer89

• Anonyymi kirjoitti:

Oon mä yrittänytkin mutta lähes aina tuntuu tulevan nokille.

Lähes aina....ei siis kuitenkaan aina?
        Elämä on sellaista, että pettymyksiä tulee. Sitä ei kukaan voi estää. Ihmissuhteet eivät tule niin, että istuu sohvalla ja voivottelee...tai missä nyt kukakin voivottelee.
        Olisi hienoa jos elämä olisi sellaista, että kun viheltää, siinä se nainen tai minun tapauksessani se mies on, se ei ole realismia.

• Anonyymi

Mulla vähä sama homma, pitkä ja ok en ruma,mutta lähinnä vähä päässy jutteleen yli 40 v naisille mut ei muuta, eli pakko olla yksin.

• Anonyymi

Itse en nyt pitkä ole kun vain 174cm mut enkai ruma sentään vai mitä mieltä porukka noin yleisesti ottaen on?

• Anonyymi

Parempi olla yksin, kuin ylipainoisen kanssa. Sellaisia nämä 30-40v sinkkunaiset tuppaavat pääosun olemaan. Ilolla yksin ellen voi saada mukavaa, hoikkaa ja lapsetonta sinkkunaista. M42v.

• Anonyymi

Sinun juna meni jo 20v sitten. Nyt on myöhäistä haikailla. Keski-ikäinen lapseton sinkkunainen nauttii vapaudestaan.

• Anonyymi

Se vaan on niin että vanhat rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä joten eivät edes huomaa sinua ja siksi et naisia saa. Suomessa on niin että ruma mies on jätettä rumalle naiselle, suomessa on puoli miljoonaa yksinäistä rumaa miestä jotks eivät pariudu koskaan.

• Ahah, eli oon ruma mies?

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

Ahah, eli oon ruma mies?

No olet olet. Mikä siinä on niin vaikeaa?
        Ruma kun saapas ( likanen).
        Onko nyt selvä? Ei tarvii miettiä enää?
        Sitten kun olet valmis hyväksymään sen, on sinulla helpompi olla ja pääset lähemmäksi naisia keskustelemaan, kun et tuolla lärvillä kuvittele olevasi mitään muuta kun hevon paska.

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

Ahah, eli oon ruma mies?

Lol, täällä nyt kannata kuunnella näiden katkeroituneiden miehenpuolikkaiden mielipiteitä, etenkään jos puhuvat naisten puolesta. Yrittävät vaan saada muut samaan kuoppaan, ettei vaan kukaan muukaan pääse pariutumaan.

• Anonyymi

Et ehkä ole omasta mielestä ruma mutta vamasrti naisten mielestä.. Sama se mitä ajattelet mutta naista et saa.

• Oonko siis ruma sinunkin mielestä vaikka et varmaan nainen olekkaan? Mulle jotkut miehet sanonut ettei ole ulkonäöstä kiinni naisen saaminen. Mutta naiset sitten varmaan ajattelee toisin.

• No jos tuo profiilikuva on sun ihan oma kuva, niin et todellakaan ole ruma. Tulee mieleen Sven Otten..ja Sven on mahdottoman söpö minusta.

https://youtu.be/yvhpJSNjEtY

Tämänäin..😃

• Ok, kiitos. On ihan oma kuva. Oliks tää nyt sitte naisen vai miehen mielipide?

• dreamer89 kirjoitti:

Ok, kiitos. On ihan oma kuva. Oliks tää nyt sitte naisen vai miehen mielipide?

Naisen mielipide. 😀

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Naisen mielipide. 😀

Hyvä sitten että saa vaihteeks naisiltakin kehuja. :) No on mua joskus naiset söpöksi sanonut mut en muista onko komeaksi sanonut koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sitten että saa vaihteeks naisiltakin kehuja. :) No on mua joskus naiset söpöksi sanonut mut en muista onko komeaksi sanonut koskaan.

Se oli ihan mielipide juu. En minä sun näköistä miestä näe mitenkään rumana. Ruma sana on ihan liian helposti heitetty ihmisiä masentamaan.

Kattosvat vaan itteään rumaksi arvostelijat.

Mut tarttee muistaa, että käytöksellä on melkoinen vaikutus siihen pystyykö suhteita luomaan ja solmimaan. 😃

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Se oli ihan mielipide juu. En minä sun näköistä miestä näe mitenkään rumana. Ruma sana on ihan liian helposti heitetty ihmisiä masentamaan.

Kattosvat vaan itteään rumaksi arvostelijat.

Mut tarttee muistaa, että käytöksellä on melkoinen vaikutus siihen pystyykö suhteita luomaan ja solmimaan. 😃

Kaverit opettivat minulle et pitää käyttää peukkua jos haluaa kyytiin, keskisormella ei ole samaa vaikutusta, autot ajavat ohi.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kaverit opettivat minulle et pitää käyttää peukkua jos haluaa kyytiin, keskisormella ei ole samaa vaikutusta, autot ajavat ohi.

AsianVierestä

Hyvä opetus.😄

• Abrakadabra kirjoitti:

Hyvä opetus.😄

Välillä ihmetyttää semmonen asia, kun miehet puhuu rumasta ulkonäöstään ja sitten kuitenkin profiilikuvassa on aivan hyvännäköinen mies, jonka ulkonäkö ei ole mitenkään vastenmielinen. Kummallista, todella..

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Välillä ihmetyttää semmonen asia, kun miehet puhuu rumasta ulkonäöstään ja sitten kuitenkin profiilikuvassa on aivan hyvännäköinen mies, jonka ulkonäkö ei ole mitenkään vastenmielinen. Kummallista, todella..

Usein ei ole kysymys ulkonäöstä vaan käyttäytymisestä.
        Naiset aistivat mikä on esittämistä ja mikä totta. Jos miehen aurassa on jotain ristiriitaista voi olla hankala ottaa sitä ensimmäistä askelta. Miehen kannattaa ensin olla sinut itsensä kanssa, ei elää elämäänsä toisten ihmisten kautta. Kannattaa olla sellainen mitä on, vaikka sitten raakile jos ei muuta...kyllä se siitä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Usein ei ole kysymys ulkonäöstä vaan käyttäytymisestä.
        Naiset aistivat mikä on esittämistä ja mikä totta. Jos miehen aurassa on jotain ristiriitaista voi olla hankala ottaa sitä ensimmäistä askelta. Miehen kannattaa ensin olla sinut itsensä kanssa, ei elää elämäänsä toisten ihmisten kautta. Kannattaa olla sellainen mitä on, vaikka sitten raakile jos ei muuta...kyllä se siitä.

AsianVierestä

No tuo on kyllä totta. Samaa mieltä asiasta.

Ihmettelen vaan, että miten syyksi ajatellaan niin usein ulkonäkö, vaikka en kiistä etteikö ole naisia joilla hyvin tiukat ulkonäkökriteerit ja nk. miestyyppi mitä he hakee.

Se nyt on jollain tapaa rajoite kuten muutkin rajoitteet, eikä sille mies mitään mahda jos ei kuulu viiteryhmään.

Monesti vielä tuntuu menevän niin että mieltymykset menee ristiin ihmisillä joiden on vaikeuksia löytää kumppania näiden syiden vuoksi. Muitakin syitä on..mutta nämä ulkonäkö kysymykset jos nyt nostan framille.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

No tuo on kyllä totta. Samaa mieltä asiasta.

Ihmettelen vaan, että miten syyksi ajatellaan niin usein ulkonäkö, vaikka en kiistä etteikö ole naisia joilla hyvin tiukat ulkonäkökriteerit ja nk. miestyyppi mitä he hakee.

Se nyt on jollain tapaa rajoite kuten muutkin rajoitteet, eikä sille mies mitään mahda jos ei kuulu viiteryhmään.

Monesti vielä tuntuu menevän niin että mieltymykset menee ristiin ihmisillä joiden on vaikeuksia löytää kumppania näiden syiden vuoksi. Muitakin syitä on..mutta nämä ulkonäkö kysymykset jos nyt nostan framille.

No vaikka itse olen kohtalaisen tarkka oman kehon ulkonäöstä en ole sitä toisten ihmisten suhteen. Kohta menen rannalle 83 kg painavan naisen kanssa. Joku voisi ajatella ettei olisi mukava esiintyä tukevahkon naisen seurassa, mutta ei sillä ole väliä jos tykkää seurasta.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikka itse olen kohtalaisen tarkka oman kehon ulkonäöstä en ole sitä toisten ihmisten suhteen. Kohta menen rannalle 83 kg painavan naisen kanssa. Joku voisi ajatella ettei olisi mukava esiintyä tukevahkon naisen seurassa, mutta ei sillä ole väliä jos tykkää seurasta.

AsianVierestä

...vai oliko se 73 kg. Pitää varmaan käyttää vaa'alla ennen starttia, ikään kuin lentomatkustaja polttoaineen arvioinnin vuoksi. No nythän kävi niin että sun pitää kävellä se viimeinen kilometri ennen rantsua...tai muuten loppuu bensa:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Se onkin hyvä noin päin. Vaikka ei itseäänkään kohtuuttomasti ruoskia tarvi, voimavarojen mukaan.

Joo itekin olen ollut 86 kiloinen, viimeisillään raskaana ollessa jopa 96 kiloinen että pullevuuskin on tuttua. Mutta en koe olevansa ihmisenä sen kehnompi mitä olen kevyempänä. Enkä ajattele muidenkaan olevan.

Henkinen olotila on niin merkittävä juttu kumminkin.

Mukavaa rantsupäivää! Mekin suunnataan perheaktiviteetteihin, kun isäntäkin on viimein päässyt töiltään kotiin. Palataan!😃

• Anonyymi

naiset näkee ja aistii että olet poikiin menevä ja naiset ei ole sinun juttusi niin ulkonäkösi sen kertoo ja mietteet eli miksi naiset ei saisi etsiä heteromiehiä joita naiset kiinnostaa

• Vai että poikiin menevä!? Mitähän säkin homo tuut tänne tommosta paskaa musta heittämään varsinkin kun et uskalla täällä edes omalla kuvallas esiintyä? Mä oon kyllä ihan 100% hetero että tiedoksi vaan kaikille!

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

Vai että poikiin menevä!? Mitähän säkin homo tuut tänne tommosta paskaa musta heittämään varsinkin kun et uskalla täällä edes omalla kuvallas esiintyä? Mä oon kyllä ihan 100% hetero että tiedoksi vaan kaikille!

sen näköinen olet ja mitä sitä seksuaalisuudelleen voi no sä oot semmonen miäs se on sun luontees olla buubel

• Anonyymi kirjoitti:

sen näköinen olet ja mitä sitä seksuaalisuudelleen voi no sä oot semmonen miäs se on sun luontees olla buubel

Mä en kuule ole semmonen mies! Jos joku on sitä mieltä että olen sen näköinen niin se on sitten sen tyypin murhe eikä mun!

• dreamer89 kirjoitti:

Mä en kuule ole semmonen mies! Jos joku on sitä mieltä että olen sen näköinen niin se on sitten sen tyypin murhe eikä mun!

Niin ja leipoisin kyl sua turpaan kunnolla jos voisin!

• Höpsis siellä, minä en ainakaan näe mitään tuollasta tuosta kuvasta.

Varmaan ristit minut puusilmäksi.

• VITTU näille nykyajan nirppanokka naisille kelpaa enää mikään SAATANA! Pitäs olla joku vitun miljonääri ja tarjota kokoajan jotain Etelänmatkoja sun muuta ja aina tulee vaan marmatusta. Perkele nyrkkiä tässä tekis mieli tarjota ja muutama paha sana päälle!!!! ####

• Anonyymi

No tuolla asenteella homma hoituu :)

- kaskenpolttaja

• Anonyymi kirjoitti:

No tuolla asenteella homma hoituu :)

- kaskenpolttaja

Niin tuli taas tämmönen känninen/aperger vuodatus, ei mahda mitään.

• dreamer89 kirjoitti:

Eipä mahda, ei. Siinähän se on nähtävillä.

• No niin, nyt selvisi miksi sä karkotat naisia..

• dreamer89 kirjoitti:

Alkoholilla on sellainen voimallinen vaikutus tunteisiin jolla saa tehostettua tunteita joko väärin/ omia pinttyneitä ajatuksia /ajatuksia mitä muut on syöttänyt.

• Anonyymi

Tällainen äkkkipikainen ja toisia syyttelevä asenne karkoittaa naiset tehokkaasti, ihan syysä.

Livenä et oo kovin mukava, ja miks kukaan olis ei-mukavan kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Tällainen äkkkipikainen ja toisia syyttelevä asenne karkoittaa naiset tehokkaasti, ihan syysä.

Livenä et oo kovin mukava, ja miks kukaan olis ei-mukavan kanssa?

Livenä mä oon itseasiassa aina mukava ja ystävällinen muille ihmisille ellei ne sitten ole todella epäystävällisiä mulle. En ikinä pura patoutuneita agressioita livenä päin naamaa kellekkään. Eli ymmärsitte taas väärin.

• dreamer89 kirjoitti:

Livenä mä oon itseasiassa aina mukava ja ystävällinen muille ihmisille ellei ne sitten ole todella epäystävällisiä mulle. En ikinä pura patoutuneita agressioita livenä päin naamaa kellekkään. Eli ymmärsitte taas väärin.

Minä ymmärrän sen, että kun ottaa päähän, haluaa purkaa sen jonnekin. Haluaa vähän noitua ja uhkailla väkivallalla.

Osoite ei kuitenkaan ole oikea, kun sen purkaa tänne, vaikka näitä palstoja siihen tarkoitukseen käytetäänkin. Silloin on hyvä varautua siihen, että voi saada monenlaista palautetta purkauksestaan :)

• Anonyymi

Meinasin olla yhden 40 v naisen kanssa mutta kun näin miten se syö ja mitä syö niin lopetin jutun kokonaan. Se osti pelkkiää hiilari valmisruokia kaupasta niin ajattelin ettei se ikinä halua laihtua.

• Anonyymi

Tuossa onkin varmaan yksi syy siihen, että jää yksin. Kun heti tavatessa on lista siitä missä kaikessa toisen pitää muuttua ja toinen saman vertainen syy on...." koskaan et muuttua saa"

- kaskenpolttaja

• Anonyymi

monet "vanhatkin" naiset ovat nykyään tyylikkäämpiä, hoikempia (hoikkia) kuin nykyajan nuoret naiset, joilla vain "läski hyllyy" !

• Anonyymi

Kannattaa suojella itseä.
      Täällä voi olka monenlaisia ihmisiä vastaamassa. Osan tarkoitus on vain manipuloida, provosoida masentaa ja ilkeillä. Olet hyvännäköinen ja aivan mahdollinen parisuhteen löytäjä. Nyt kannattaa vain käyttää järkeä ja huomioida se, että säästät itseäsi hieman pahalta, ellet sitten ole masokisti. Tämä on nyt tällainen äidillinen neuvo vain,

• Anonyymi

Eihän hänellä tuo ulkonäkö olekaan syynä naisettomuuteen.

Suurin syy varmaankin on aspergerin syndrooma, jonka hän tuossa mainitsee omaavansa.

• Poistin jo kuvani kun arvatenkin sai niin paljon paskaa niskaan joka suunnalta enemmän kuin ehtii ottaa vastaan.

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

Poistin jo kuvani kun arvatenkin sai niin paljon paskaa niskaan joka suunnalta enemmän kuin ehtii ottaa vastaan.

Hyvä, kannattaa suojella itseä myös sillä, mitä kerrot tänne. Olet fiksu ja hyvä kaveri, jolle kyllä löytyy nainenkin vielä. Joskus itsetunto vain menee vähän alas vaikeista elämänkokemuksista kuten kiusaaminen on, et ole tehnyt mitään peruuttamatonta ja tällaiset ketjut kommentteineen unohtuu pian. Nyt vain pidät huolta itsestäsi, kaikki on hyvin.
        Äidillinen neuvo jälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, kannattaa suojella itseä myös sillä, mitä kerrot tänne. Olet fiksu ja hyvä kaveri, jolle kyllä löytyy nainenkin vielä. Joskus itsetunto vain menee vähän alas vaikeista elämänkokemuksista kuten kiusaaminen on, et ole tehnyt mitään peruuttamatonta ja tällaiset ketjut kommentteineen unohtuu pian. Nyt vain pidät huolta itsestäsi, kaikki on hyvin.
        Äidillinen neuvo jälleen.

Muuten hyviä neuvoja mutta nais seuraa ei nimenomaan löydy vähän fiksummille, herkemmille ja älykkäämmille kavereille kun kaikki naiset menee aina väkivaltaisille jännämiehille ja muille rikollisille.

Jos sen naisen löytäminen näillä ongelmilla olis mahdollista niin kyllä sen olisin jo 30-ikävuoteen mennessä löytänyt joten parempi varmaan vaan luopua tuollaisista haaveista lopullisesti. Tuskin mun ulkonäkökään miellyttää oikeasti kuin promillea naisista. Jotkut vaan yrittää olla kohteliaita etten nyt heti menisi metsästä etsimään lähintä tukevaa oksaa ja hirttäytymään siihen.

• Nonii miten olet yrittänyt?

• Anonyymi

Et ole ruma, muttet toisaalta niin komeakaan, jotta olisit hyvissä asetelmissa nykyisillä markkinoilla. Lisäksi tuo pituus yksistään jo rajaa puolet niistä tavoittelemistasi naisista pois. Jos kuuntelen sieluasi oikein, niin mitään rumiluksia et edes lähesty? Ehkä pitäisi, niin odotusarvot olisivat korkeammalla ja pääsisit vireeseen tuosta tavismiehille tyypillisestä sudenkuopasta. Asperger toki on melkoinen haaste, koska naisten tulkinta on mitä olennaisin taito Näissä hommissa.

-Maestron Paluu-

• Pakko oli kuitenkin kerran sekin kokeilla että laittaa kuvansa näkyviin enkä yhtään yllättynyt seuraamuksista eli ei oikeastaan järkytä ollenkaan tuo enimmäkseen negatiivisen palautteen ryöppy. On tässä jo muutenkin sen verran parkkiinnuttu koulukiusaamisien sun muiden myötä että eipä tunnu enää missään.

• Anonyymi

Ei mitään hätää. On täällä muutkin kasvoillaan esiintyneet. Täällä on vain kaikkien ”hyeenoiden” vapaata riistaa, siksi on hyvä pitää itsensä suojassa.

• Anonyymi

Rohkea liikkuhan tuo oli laittaa kuva esille. Itse olen neuvostohenkisen koulukunnan ystävä, missä asiat ovat asioita ja ne riivitään pohjia myöden inhorealistisesti läpi. Joku päivä raunioista nousee sitten jotain uskomattoman kaunista. Tsemppaus toki on mukavampi lähestymistapa, mutta ei se yleensä kehitä suuresti. Ja sen mitä itse tunnen tavallisia miehiä, niin pariutuminen on haastavaa näinä päivinä.

Elämää ei kannata muutenkaan ottaa kovin tosissaan, niin silloin se on paljon antoisampaakin. Paska johon hukkua, ei taatusti koskaan lopu. Toivottavasti kuitenkin löydät joku päivä mukavan naikkosen!

• Anonyymi

Olitko se sinä söpö nuori mies siellä festareilla eilen vähän känässä ja notkuit yksin illan päätteeksi lähellä anniskelualueen porttia? Olet namu, usko pois ja kelpaat varmasti jokaiselle ikäisellesi naiselle, kunhan vain uskallat tehdä itse aloitteen ja vähentää holtitonta juomistasi.

• En ollut eilen festareilla, se oli sitten joku mun kaksoisolento.

• dreamer89 kirjoitti:

En ollut eilen festareilla, se oli sitten joku mun kaksoisolento.

Mutta join minäkin eilen holtittomasti, kukapa ei näillä helteillä.

• Anonyymi

Mistä ja miten olet naisia yrittänyt?
      Minä menen vaan juttelee naisille ja olen saanut naisia niin. En suorannaisesti yritä iskeä vaan kuulostelen naista millä mielellä on ja sitten ehdottelen vaikka treffejä jos on sellainen että ei juokse heti karkuun.

• Oon minäkin jutellut ja tehnyt kiinnostukseni selväksi melko suoraankin mutta ei tule mitään. Kai se sitten johtuu siitä etten oikein osaa sosiaalista vuorovaikutusta.

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

Oon minäkin jutellut ja tehnyt kiinnostukseni selväksi melko suoraankin mutta ei tule mitään. Kai se sitten johtuu siitä etten oikein osaa sosiaalista vuorovaikutusta.

Ei kannata luovuttaa ainakaan. Jos yks ei tykkää niin menet seuraavan luokse. Ole normaali ja ole kiinnostunut naisen mielipiteitä. Vaihtele juttuja mistä puhut, kysele naiselta kaikenlaista kuten mistä haaveilee tulevaisuudessa tai olisko joku maa jossa haluaisi käydä lomalla. Naiset on erilaisia ja pitää vaan jatkaa yrittämistä kyllä se vielä tärppää kun vaan olet oma itsesi. Naiset etsii varmana myös kumppania koska ei naiset halua olla yksin pitkiä aikoja.

• Naisetki aina sanoo kun niiden kanssa juttelee face to face että kyllä sä vielä jonkun kivan naisen löydät mutta miksi nämä naiset ei itse tarjoudu koskaan mulle seuraksi? Enkä mä kyllä ketään mistään löydä koskaan.

• Joo se on kyllä nähty että jos on liian älykäs mies niin ei kelpaa naisille.

• Eikä ne naiset edes voi tietää sitä mitä kaikkea mulla olis heille tarjota kun ei saa edes mahdollisuutta tutustua.

• Niin ja anteeks nyt vaan mutta mä oon nähnyt kauniita naisia paljon itseäni rumemmilla miehillä.

• Ja jopa lihavilla miehillä enkä itse ole edes mikään läski, korkeintaan vähän pyöreä.

• Anonyymi

Sama juttu dreamer89 mäki oon nähnyt, ja itse en ole läski ja ruma,mut lihonut vaan.

• Kuten joku täällä sanoi että näytän pikkupojalta, sehän se tässä suuri ongelma onkin kun muhun suhtaudutaan kuin pikkulapseen vaikka olen jo aikuinen 30-vuotias aikamies.

• Joku kerrostalon naapurin rouvakin tulee aina lässyttämään kuin jollekkin pikkukakaralle. Voiko mikään olla ärsyttävämpää?

• Anonyymi

Mun ongelma on että olen susi ruma mutta olen saanut kauniiitakin naisia yöksi. Suhteeseen en saa koska olen työtön ja pitäis kuitenkin sen verran rahaa olla että voi matkustella ja tehdä juttuja naisen kanssa. Olen harkinnu muuttamista turkuun koska siellä on paljon töitä tarjolla.
      Mutta naisia kyllä saa jos on sosiaalinen ja osaa jutella naisille.

• No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole. Mä olen sosiaalinen mutta en osaa/uskalla jutella naisille.

• dreamer89 kirjoitti:

No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole. Mä olen sosiaalinen mutta en osaa/uskalla jutella naisille.

Sitäkin voi harjotella sitä puhumista .

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Sitäkin voi harjotella sitä puhumista .

Aika myöhäistä enää tässä iässä alkaa sellaista harjoittelemaan ja muutenkin se on asseille tavallista haastellisempaa.

• Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole. Mä olen sosiaalinen mutta en osaa/uskalla jutella naisille.

Mäki oon aina sosiaalinen,mut en uskalla lähestyä naisia ja jutella.

• dreamer89 kirjoitti:

Aika myöhäistä enää tässä iässä alkaa sellaista harjoittelemaan ja muutenkin se on asseille tavallista haastellisempaa.

kaikkia asioita voi oppia koko elämän. Ja jos se ei olisi haastavaa, ei siihen kannattaisi aikaa tuhlatakaan.
        Ei tietenkään ole mikään pakko opetella keskustelutaitoja tai vuorovaikutustaitoja. Ei mikään velvoita opiskelemaan, mutta jos haluaa muutoksen elämäänsä, se ei tule vain odottamalla.
        Sinulla voi olla eritysihaasteita, niihinkin luullakseni löytyy keinoja.

Tai sitten jos mitään ei ole tehtävissä, silloin ei ole mitään tehtävissä ja asiat pysyvät sellaisina kuin ne nyt ovat.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55