Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+sinulle+jäi+epäselväksi?
24.07.2019 12:53
Tiedätkö+Wwuwuw,+sinä+voisit+keskustella+myös+aloituksen+aiheesta,+ehkä+se+ei+kiinnosta+sinua?+Tosin+minulle+tulee+tunne,+ettei+vain+olisi+sinun+aloituksesi,+mutta+sellainen+arvailu+on+aika+turhaa+eikä+johda+muuhun+kuin+juupas-eipäs-väittelyyn
24.07.2019 12:52
Totta+kai+sallin.+Ei+sinun+minulta+lupaa+siihen+tarvitse+kysellä.
Odotan+tässä+innolla+milloin+siirrymme+keskustelemaan+aiheesta+vai+haluatko+jatkaa+tätä+rataa?
24.07.2019 12:47
Piirtäminen+on+yksi+tapa+ilmaista+itseään.
24.07.2019 12:42
Tarkoitatko,+että+et+hyväksy+minun+tässä+ketjussa+olemistani+ja+mielipiteideni+esittämistä?
Kuten+sanoin+tuossa+edellä,+täällä+on+runsaasti+tilaa.+Eikä+ole+mikään+pakko+jatkaa+tässä+kohtaa+ellei+halua.
24.07.2019 12:39
No+minäpä+kerron,+olen+eri+mieltä.
Sinun+kannaltasi+kurjaa,+etten+ole+menossa+minnekään,+mutta+älä+anna+sen+estää+sinua+keskustelemasta+aiheesta,+joka+sinua+kiinnostaa.+Täällä+on+runsaasti+tilaa+keskustella+ja+kommentoida.
Kirjoitas+kommentti+niistä+naisten+seksihaluista+niin+tulen+kommentoimaan,+minäkin+tiedän+niistä+jotain+:)
24.07.2019 12:37
Minun+ei+tarvitse+kirjautua+ulos,+jos+haluan+nälviä.+Kykenen+tekemään+sen+ihan+näin+kirjautuneenakin+.+Minun+ei+tarvitse+piiloutua+puskiin+huutelemaan+ja+naureskelemaan+päälle++:)
Myötähäpeä+on+vekkuli+juttu...
24.07.2019 12:33
Minun+kommentistani+vai?+Helpostihan+me+saamme+kaikenlaisia+käsityksiä+toistemme...sorry....helpostihan+me+ihmiset+saamme+erilaisia+käsityksiä+toistemme++sanoista.+
Minun+sisälläni+ei+tällä+hetkellä+asu+pieniä+ihmisiä.+Ei+asu+enää+koskaan,+mikä+on+yhdenlainen+pieni+kuolema++;)
24.07.2019 12:18
En+minä+itse+sisällä+kovin+montaa+persoonaa.+mutta+me+ihmiset+sisällämme+yhdessä+aika+monta+erilaista+persoonaa.+
Pahoittelen+epätarkkaa+ilmaisuani,+pitäisi+pikkuisen+ajatella,+ennen+kuin+antaa+tekstille+lähtökäskyn.++;)
24.07.2019 12:09
Kyllä,+hän+on+pohtinut+asiaa+omasta+näkökulmastaan+ja+noin+asia+hänelle+varmaankin+näyttäytyy.+
Onhan+se+totta,+että+varmasti+on+paljon+käsityksiä+miehistä+ja+naisista+ja+varmasti+meillä+monenlaisia+käsityksiä+vastakkaisesta+sukupuolesta.
24.07.2019 12:05
Keille+naisille+ja+millainen+kunnon+mies?
Pääsääntöisestihän+näyttää+siltä,+että+kunnolliset+miehet+ovat+kelvanneet+naisille,+vai+ajatteletko,+että+meidän+kaikkien+isät++ja+isoisät+ovat+jotain+muuta+kuin+kunnollisia+miehiä?
24.07.2019 12:00
Ulkonäköähän+me+tietenkin+ensin+katsomme+ja+keskitymme+luultavasti+heihin,+jotka+viehättävät+silmäämme.+++
Sinun+ja+minun+käsitys+kauniista/+komeista+kasvoista+saattaa+kuitenkin+olla+erilainen.
Siinä+mielessähän+me+valitsemme+kauniita/komeita+seksiin+ja+parisuhteisiin.
24.07.2019 11:54
Ei+varmaankaan+ihan+sanasta+sanaan+tuollaista.+Yleistävää+kirjoittelua,+miehet+sitä+naiset+tätä,+täällä+on+runsaastikin+ja+siinä+on+se+ongelma,+että+ihmiset+eivät+ole+massaa,+joka+liikkuu+ja+ajattelee+samalla+tavalla.
Toki+kaikenlaisia+aloituksia+saa+tehdä+.+Ja+ehkä+ne+tehdään+sitä+varten,+että+saataisi+vastauksia+ja+saataisi+aikaan+keskustelua+ja+sitähän+me+tässä+teemme,+keskustelemme+:)
24.07.2019 11:37
Joskushan+ihminen+kyllä+huomaa+ongelman,+mutta+ei+jaksa/halua/ole++kiinnostunut+tekemään+asialle+mitään.+Tai+sitten+voi+puuttua+myös+rohkeus+luopua+roolista,+jonka+on+luonut.
24.07.2019 11:21
Jotkut+vaan+osaavat+sanoa+asiat+niin+hyvin++:D
24.07.2019 11:19
Kyllä+minä+ymmärrän+ja+jos+en+jossakin+kohtaa+ymmärrä,+luotan+siihen+että+sinä+tai+joku+toinen+muistutatte.++;)
24.07.2019 11:15
"Mutta+kun+sementoi+oman+ajatusmaailmansa,+karkoittaa+muut+asiat+ja+ihmiset+jotka+eivät+siihen+sovi."
Tuo+on+niin+totta+kaikissa+asioissa.++Mikään+määrä+muunlaista+tietoa+ei+riitä+muuttamaan+sementoitua+asennetta.++Sementti+ei+jousta+ja+joustamaton+ihminen+on+jäykkä+suhteessa+muihin,+se+ei+välttämättä+saa+laajempien+joukkojen+suosiota+ja+jäykkä+jää+aika+yksin.
24.07.2019 11:12
Mielenkiintoinen+piirustus
24.07.2019 11:06
Olen+eri+mieltä+kanssasi.
Palstan+tarkoitus+on+antaa+meille+mahdollisuus+tyydyttää+erilaisia+tarpeitamme+aika+laajalla+kirjolla.+
Joku+vuorollaan,+kuten+sinä+nyt+tässä,+heittää+tarpeestaan+käsin+jotain+framille.
Jos+anonyymit+olisivat+hoitajia,++pitäisi+ehkä+harkita+työperäistä+maahanmuuttoa+siltäkin+osin.
24.07.2019 11:02
Voi+toki+sanoa+niin+monet+tekevätkin.+Ei+se+silti+kovin+korkeita+pisteitä+saa+sellaisilta+ihmisiltä,+jotka+eivät+pidä+toisten+kiusaamisesta+ja+toisille+nälvimisestä.
Kuinka+hyvin+sinä+itse+suhtaudut+siihen,+että+porukalla+alkaisimme+nälviä+sinulle+ja+kaivella+kaikkia+tekemisiäsi?
Ai+niin,+emme+voikaan+tehdä+sitä,+koska+kirjoitat+viisaasti+anonyymina,+emme+kykenekään+seurailemaan+sinun+tekemisiäsi.+Tosi+rohkeaa+...
24.07.2019 10:53
224 / 258