Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+kyllä+taipuvainen+ajattelemaan+niin,+että+samat+säännöt+tai+lainalaisuudet+pätevät+kaikissa+suhteissa.
Kun+se+kumminkin+taitaa+olla+niin,+että+me+haluamme+tulla+hyväksytyksi+sellaisena+kuin+olemme.+Haluamme,+että+meidät+otetaan+todesta,+meitä+rakastetaan+ja+arvostetaan.+Tavat+vain+vaihtelevat+erilaisissa+ihmissuhteissa.
En+minä+väärin+ymmärrä,+kun+sinulla+on+se+kummallinen+vessassa+kahvia+juova+siellä+kotona.+Vaikuttaa+aika+vaikealta+siihen+väliin+tupata+:)
Minusta+oli+muuten+aika+ihana+se+tunnelmapala,+jonka+jaot+tuolla+jossakin,+se+riippukeinussa+ja+muksut+vesipyssyineen.+Tuli+mukava+fiilis+siitä+:)
21.07.2019 15:11
Ahaa...siis+alasti+teltassa.+En+itse+asiassa+ole+kokeillut.+Kotona+olen+kyllä+usein+alasti,+lasketaanko+sitä?
21.07.2019 14:52
Olemmeko+me/+minä+määräillyt+sinua?
Alastihan+me+synnymme+ja+alasti+on+mukava+olla.
21.07.2019 14:46
Keskustelua+vai+teltassa+alasti+oloa?
21.07.2019 14:45
Ei+kai+se+parisuhde+kovin+auvoista+olekaan+periaatteella,+että+kunhan+nyt+on+joku.+Viisauttahan+se+on,+että+panostaa+suhteeseen+ja+etsii+itselleen+sopivan+avun.
21.07.2019 14:42
"Ei+kukaan+halua+elää+yksin+mutta+on+pakko+koska+ulkonäkö+ei+riitä+saamaan+parisuhdetta+vastakkaisen+sukupuolensa+kanssa.+Myös+raha+vaikuttaa,+jos+on+köyhä+työtön+niin+miehen+on+todella+vaikea+löytää+naista+joka+huolii+työttömän.+Mies+kyllä+huolii+työttömän+naisen."
Noinko+se+sinun+kohdallasi+menee?
21.07.2019 14:39
Sitä+kysymystä+minäkin+aina+ihmettelen.+Saattaisin+kyllä+itse+sanoa,+että+on+niin+prkleen+hyvä+tunnelma!+
:)
21.07.2019 14:37
:D++rauhapa+tosiaan
Minäkin+nautin+tällaisiat+keskusteluista.+Saa+olla+oma+itsensä,+eikä+tule+hylätyksi+,jos+nyt+näin+dramaattisesti+asian+ilmaisee+:)
21.07.2019 14:34
Juuri+niin,+siksihän+se+niin+hyvin+sujuukin.+
Voit+tietenkin+olla+lomalla+ja+vaikka+teltassa+alasti+,+se+on+varmasti+aika+vapauttava+kokemus,+ellei+ole+teltassa+kovin+montaa+hyttystä.
21.07.2019 14:32
Kiitos+itsellesi.+Nuo+Partakaverin+linkit+olivat+kyllä+aika+osuvia+ja+oivaltavia.+Kyllä+hänestä+hyvä+nainen+vielä+tulee++kunhan+hiukan+koulutetaan++:D++:D
Se+rauha+varsinkin+iski....miten+usein+se+meneekään+noin...pitäs+jo+tietää+:D
21.07.2019 14:29
Mitenkäs+tässä+ketjun+pätkässä+on+nyt+vähän+kireän+oloinen+tunnelma?+Tulkitsenko+väärin?
21.07.2019 14:27
Olet+tehnyt+suuren+työn+lapsesi+vuoksi.
Onko+hänelle+mahdollista+saada+jotain+kautta+henkilökohtaista+avustajaa+kouluun?
On+helppo+ymmärtää,+että+lapsi+ei+halua+mennä+kouluun,+kun+koulussa+saa+pahan+mielen+eikä+saa+tarvitsemaansa+tukea.
Tilanne+kuormittaa+koko+perhettä+ja+lasta.
Miten+sinä+itse+jaksat+ja+mistä+saat+voimia+taisteluun+lapsesi+puolesta?
21.07.2019 14:25
No+sehän+on+harmillista,+ettet+halua+liittyä+meidän+keskusteluumme.
Voimme+me+sinun+kanssasi+käydä+keskustelua+tässäkin.+Hyvinhän+tämä+näyttää+sujuvan+:)
21.07.2019 14:19
No+sehän+on+harmillista,+ettet+halua+liittyä+meidän+keskusteluumme.
Voimme+me+sinun+kanssasi+käydä+keskustelua+tässäkin.+Hyvinhän+tämä+näyttää+sujuvan+:)
21.07.2019 14:19
Nou+hätä...ei+se+naisena+olo+niin+kamalaa+ole+:)
Aika+hyviä+nuo+kamalaluonto-jutut.+Aika+oivaltava+tuo+piirtäjä,+pitää+oikein+tutustua+häneen+.
21.07.2019 14:17
Harmittaahan+se,+kun+tehdään+tulkintoja,+jotka+menevät+pieleen.
Tällaisessa+keskustelussa+on+se+"vika"+että+ei+näe+toisen+kehon+kieltä+ja+tulee+helposti+tulkinneeksi+toisen+sanoja+väärin.
Se+yksi+ainoa+totuus-ajattelu+on+kyllä+rasittavaa.+Ehkä+se+nousee+jostakin+suuruusharhasta,+että+juuri+minä+olen+viisaudessani+löytänyt+sen+ainoan+oikean+totuuden+ja+sitä+sitä+sitten+armollisesti+jaetaan+toisillekin.
Ehkä+pikkuisen+ilkeä+luonnehdinta....
21.07.2019 14:12
Harmittaahan+se,+kun+tehdään+tulkintoja,+jotka+menevät+pieleen.
Tällaisessa+keskustelussa+on+se+"vika"+että+ei+näe+toisen+kehon+kieltä+ja+tulee+helposti+tulkinneeksi+toisen+sanoja+väärin.
Se+yksi+ainoa+totuus-ajattelu+on+kyllä+rasittavaa.+Ehkä+se+nousee+jostakin+suuruusharhasta,+että+juuri+minä+olen+viisaudessani+löytänyt+sen+ainoan+oikean+totuuden+ja+sitä+sitä+sitten+armollisesti+jaetaan+toisillekin.
Ehkä+pikkuisen+ilkeä+luonnehdinta....
21.07.2019 14:12
Voin+itse+ainakin+kiittää+sinua+palautteesta.+Ja+monesta+muustakin+asiasta+elämässäni+voin+kiittää.+
Ihmisten+kanssa+nyt+vaan+on+niin,+että+välillä+riidellään,+sitten+sovitaan+,+ollaan+hetki+rauhassa+ja+hymyillään+ja+sitten+taas+vähän+riidellään.++Siinä+oppii+aika+hyvin++itsestään+ja+toisista.
Olen+pahoillani,+että+se+..tuttaa+sinua.++Voithan+sinä+liittyä+siihen+riitelyyn+ja+sopimiseen+ja+keskusteluun?
21.07.2019 14:02
Ymmärrän+minä+sinuakin,+oletko+nainen++:D+:D
21.07.2019 13:57
Kaksi+ihmistä,+sukupuolesta+riippumatta+eivät+koskaan+voi+täysin+ymmärtää+toisiaan.
21.07.2019 13:55
247 / 258