Miksi joku haluaisi olla sinkku

Anonyymi

Toisinaan sinkut loukkaantuvat siitä kun tutut kyselevät miten mies-/naismarkkinoilla menee. Kysymys kuulemma halventaa sinkkuja, ihan kuin olotila olisi jotenkin epätyydyttävää vaikka närkästyjien mielestä olotila olisi vapaaehtoista.

Ainakin silmämääräisesti arvioiden sinkut-palstan suosituin keskustelunaihe on parisuhteet, kumppaniehdokkaat ja kaikki pariutumiseen, suhteiluun ja perhe-elämään liittyvä jutustelu. Eikö tuo kuitenkin viittaa siihen että sinkkuelämä koetaan puolittaiseksi elämäksi?

Jos palstalla on vannoutuneita sinkkuja, niin olisi kiva kuulla miksi haluette olla sinkkuja.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiset yleensä loukkaantuvat, jos tonen utelee henkilökohtaisia asioita. Siitä voi ehkä ottaa opikseen ja lopettaa toista loukkaavat kyselyt?

      En ole vannoutunut sinkku, vaihtaisin sinkkuuden kyllä parisuhteeseen, saatan silti ajatella, että kaikki nyt vaan eivät halua pariutua, ainakin jos on uskominen ihmisten kertomuksia.

      • Anonyymi

        Varmaan just noin. Ihan sama kuin urheilijalta kysyisi epäonnistuneen suorituksen jälkeen "miltä nyt tuntuu?".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan just noin. Ihan sama kuin urheilijalta kysyisi epäonnistuneen suorituksen jälkeen "miltä nyt tuntuu?".

        Sitä kysymystä minäkin aina ihmettelen. Saattaisin kyllä itse sanoa, että on niin prkleen hyvä tunnelma!
        :)


    • Anonyymi

      Minusta on parasta elää sinkkuna vapaaehtoisesti. Minä tulen ahdistuneeksi liiasta ihmisten läsnäolosta. Töissä olen asiakaspalvelussa (ammattiminäni, rooli) mutta vapaa-ajallani heti töistä lähdettyäni en halua nähdä ketään saatikka elää jossain parisuhteessa. Olen myös introvetti ja se helpottaa elämääni. Osaan kyllä elää ihmisten kanssa. Siinä on syytä elää sinkkuna. M52.

      • Anonyymi

        Mitä sinkkuus edustaa sulle? Määritteleekö se sinut kuten vaikkapa ammattisi tai sukupuolesi saattavat tehdä?


      • Anonyymi

        Sinkuus edustaa sitä, että olen sinkku ihminen ja elän sinkkuelämää. Ostan pienempiä pakkauksia ja matkustan vuosittain ulkomaille lomalle. Vähän outo kysymys.


    • Anonyymi

      Samahan tuo on jos ihminen on työtön, sanopas jollekin että on tyytyväinen olemiseensa eikä edes välitä etsiä töitä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan halua elää yksin mutta on pakko koska ulkonäkö ei riitä saamaan parisuhdetta vastakkaisen sukupuolensa kanssa. Myös raha vaikuttaa, jos on köyhä työtön niin miehen on todella vaikea löytää naista joka huolii työttömän. Mies kyllä huolii työttömän naisen.

      • Anonyymi

        Miten niin ei halua? Onko parisuhde joku vankila johon pyritään vaikka väkisin?


      • Anonyymi

        Ja kun vielä se työtön mieskin on nirso ettei kelpuuta rumaa naista.


      • "Ei kukaan halua elää yksin mutta on pakko koska ulkonäkö ei riitä saamaan parisuhdetta vastakkaisen sukupuolensa kanssa. Myös raha vaikuttaa, jos on köyhä työtön niin miehen on todella vaikea löytää naista joka huolii työttömän. Mies kyllä huolii työttömän naisen."

        Noinko se sinun kohdallasi menee?


    • Anonyymi

      Joskus ja usein käykin niin, ettei heitä näy jopakymmeniin vuosiin tutun loukkaajan jälkeen.

    • Anonyymi

      Vastasin juuri toisessa ketjussa saman asian. Minulla oli kavereita viimeksi lapsena. Suhteita ei ole ollut ainuttakaan, mutta en kärsi yksinäisyydestä joten olen tältäosin joko poikkeava tai vain erittäin sopeutuva luonne.

      Toki joskus mietin olisiko parisuhteessa parempaa, mutta minulle oikeanlaisia kumppaneita tuskin kasvaa puissa. Todennäköisesti kaikki menisi vain huonompaan itselleni väärän kumppanin kanssa, enkä tarvitse ketään "kunhan nyt on joku"-periaatteella. Jos en löydä sielunkumppania, minun lienee parempi olla yksin.

      Työpaikalla huomattavasti nuorempi nainen antoi aika vahvoja vihjeitä, mutta hän oli superekstrovertti, voimakas luonteinen ja mahdollisesti myös yhtä materialistinen, että olisi ollut järjetön virhe minulta sekaantua ja pysyin täysin passiivisena. Eikä sugadaddyily ylipainoisten tyttöjen kanssa ole muutoinkaan minun juttuni.

      Sanottakoon vielä, että kun sukuni kautta tunnen "menestysteologiaan" hurahtaneita, vaikken itse mikään uskovainen olekaan, kyseisen ihmistyypin oppii tunnistamaan myös ihan arkielämässä. Tämä työkaveri oli kuin klooni pullukasta uskisserkustani, jolle raha, menestys ja valta on jumalan rakkauden osoitus. Minulla oli päässä täysi palohälytys päällä, kun alkoi vihjailemaan ettei vahingossakaan erehtynyt mukaan.

      • Ei kai se parisuhde kovin auvoista olekaan periaatteella, että kunhan nyt on joku. Viisauttahan se on, että panostaa suhteeseen ja etsii itselleen sopivan avun.


    • Anonyymi

      Oletko kenties jonkin sortin idiootti? Mies haluaa naisesta varsinkin yli 25v naisesta pallon jalkaansa mielestäsi syystä että?

    • Anonyymi

      Molemmissa on puolensa, olla sinkku tai olla parisuhteessa, itselleni elämäntilanteen vuoksi on nykyisin helpompi olla sinkku. Ja jos parisuhde tuo tullessaan vain lisää huolia niin miksi haluaisin, toki en kiellä etteikö hyvässä suhteessa toisesta toiselle olisi ollut minulle suurikin apu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe