Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sepä+se+onkin+kummallista,+ettei+miehen+nännejä+katsota+eroottiseksi+alueeksi,+joka+pitäisi+piilottaa.+Enemmän+minä+niitä+miesten+nännejä+katselen+kuin+naisten...noin+siis+eroottisessa+mielessä.
19.07.2019 22:23
Kolmen+tunnin+treeni+päivittäin....ei+se+raha+ihan+helpolla+tule+..
19.07.2019 22:21
Yleensä+sille+pepulle+pitää+kyllä+tehdä+jotain,+että+sillä+kovasti+tienaa.
Ei+sitä+koskaan+tiedä+mikä+se+kulloinkin+on+se,+mitä+joku+kovasti+haluaa.+Saattaa+tietenkin+olla,+etteivät+naiset+maksa+jonkun+pepun+kuvista.++Ehkä+miehet+ja+naiset+eroavat+siinä+suhteessa+toisistaan?
19.07.2019 22:18
No+herkkua+taitaa+olla.
PS.+tomaatteja+ei+pidä+säilyttää+jääkaapissa+:)
19.07.2019 22:15
No+herkkua+taitaa+olla.
PS.+tomaatteja+ei+pidä+säilyttää+jääkaapissa+:)
19.07.2019 22:15
En+osaa+vastata+kysymykseesi,+mutta+laittamasi+kappale+on+hieno.+Saat+vaihtarina+tämän,+kun+se+oli+siinä+tyrkyllä.
https://www.youtube.com/watch?v=5oL4uyiGHWo
19.07.2019 22:12
En+osaa+vastata+kysymykseesi,+mutta+laittamasi+kappale+on+hieno.+Saat+vaihtarina+tämän,+kun+se+oli+siinä+tyrkyllä.
https://www.youtube.com/watch?v=5oL4uyiGHWo
19.07.2019 22:12
Hiukan+oli+väljähkö+asu,+siinä+helposti+pullahtaa+ulos+yhtä+ja+toista,+joku+tykkää,+joku+ei+:)
Oikeastaan+on+aika+jänää+tuo+suhtautuminen+naisen+nänneihin.+Tissiä+saa+näkyä+paljonkin,+eikä+se+niin+herätä+huomiota,+mutta+jos+nänni+vilahtaa,+se+onkin+jo+kokonaan+toinen+juttu.+Mikäpä+niissä+nänneissä+niin+kamalaa+on,+niitähän+on+meillä+lähes+kaikilla.
19.07.2019 22:07
Hyvää+yötä+ja+kiitos+kivasta+jutustelusta+:)
19.07.2019 22:03
Kovin+hyvin+en+noita+mainitsemiasi+tunne,+joten+en+tiedä+millaisia+he+täällä+pitkässä+juoksussa+ovat+olleet.
Pääsääntöisesti+ajattelen,+että+vaatimuksia+on+äärimmäisen+vaikea+määritellä,+koska+siinä+kuitenkin+on+niin+paljon+liikkuvia+osia.
Jos+lyö+listansa+kovin+lukkoon+ja+hylkää+jonkun,+joka+ei+ihan+sille+listalle+sitten+yllä,+voi+menettää+elämänsä+tilaisuuden+tutustua+kiinnostavaan+henkilöön.
Tuossa+listassasi+on+muutama+nimi,+joiden+kanssa+olen+käynyt+hienoja+keskusteluja+ja+ajatusten+vaihtoa,+se+on+jo+hyvä+alku+:D
19.07.2019 22:01
Kovin+hyvin+en+noita+mainitsemiasi+tunne,+joten+en+tiedä+millaisia+he+täällä+pitkässä+juoksussa+ovat+olleet.
Pääsääntöisesti+ajattelen,+että+vaatimuksia+on+äärimmäisen+vaikea+määritellä,+koska+siinä+kuitenkin+on+niin+paljon+liikkuvia+osia.
Jos+lyö+listansa+kovin+lukkoon+ja+hylkää+jonkun,+joka+ei+ihan+sille+listalle+sitten+yllä,+voi+menettää+elämänsä+tilaisuuden+tutustua+kiinnostavaan+henkilöön.
Tuossa+listassasi+on+muutama+nimi,+joiden+kanssa+olen+käynyt+hienoja+keskusteluja+ja+ajatusten+vaihtoa,+se+on+jo+hyvä+alku+:D
19.07.2019 22:01
Minä+revin+ne+lapun+lanka+kerrallaan+aina+kuin+mahdillista+kokonaan+pois.
Oikeastaan+(+vaikka+meneekin+aika+reippaasti+ohi+aiheen)+tuo+nännien+näkyminen+on+vähän+outo+juttu.+Miesten+nännejä+ei+tarvitse+piilottaa+oli+paita+päällä+tai+paidatta.+
Ymmärrän+kyllä+rintsikoiden+tarpeen+raskaiden+rintojen+kanssa+tai+jos+ne+ovat+muuten+vapaana+hankalat.++Ja+kauniita+rintsikoita+on+pilvin+pimein,+mutta+miksi+ihmeessä+ne+aina+kutittavat+niin+armottomasti?
Ne+silikoniläpyskät+vasta+kauheat+ovat,+kun+liimautuvat+nahkaan,+joskus+yritin+sellaisia+sukkanauhattomia+sukkia+pitää,++siis+niitä+stay+up+vai+millai+se+kirjoitetaan,+mutta+ahisti+se+silikonireunus+aivan+kamalasti.+
Taidan+olla+niin+tavisnainen,+etten+oikein+taivu+kaikkeen+"seksikkääseen"+:D+---aitan+polulla+asteleva,+flanelliin+pukeutuva,+persjalkainen+sulotar+:D
19.07.2019 21:54
Itse+ajattelen+niin,+että+kenenkään+arvoja+ei+ole+tarpeen+pilkata+ja+ivata.+Kaikki+eivät+ajattele+samalla+tavalla.+
En+tiedä+mitä+tarkoitat+sillä,+että+toisten+arvoja+saa+pilkata+ja+toisten+ei+.
19.07.2019 21:32
Leikkaan+minä+kaikki+laput+pois+vaatteista.+Muuten+kiemurtelen+koko+ajan.
Nykyään+on+vielä+keksitty+ommella+nailonlangalla+niitä+lappuja...tosi+fiksu+idea+ja+lappuja+monta+päällekkäin+....
Minä+olen+miettinyt+tuota+rintsikkajuttua,+kun+itse+heitin+niillä+vesilintua.+Nyt+ongelmana+on+se,+että+onko+"rivoa"+kun+paidan+läpi+näkee,+ettei+ole+rintsikoita?+Varsinkin+ohuemman+puseron+kanssa+käytän+sitten+jotain+paksumpaa+"panssarina".+Ei+ole+elämä+helppoa+tosiaankaan+:D
19.07.2019 21:28
Minä+kerkesin+elää+monta+vuosikymmentä+ennen+kuin+minulle+sanottiin,+että+sukissa+on+tuollainen+ominaisuus+:)+Ja+nyt+en+sitten+enää+voi+laitaa+väärän+jalan+sukkaa+jalkaan.+
Kyllä+elämä+on+joskus+hankalaa,+kun+oppii+noita+uusia+asioita.
Ne+pesulaput+ovat+kyllä+yksi+kidutustapa+vaatteissa,+jotka+tulevat+ihoa+vasten.+Kun+on+tällainen+oikea+prinsessa,+kaikki+ylimääräinen+tuntuu+vaatteissa+ja+patjan+alla++epämukavuutena+:)
Rintsikat+ovat+paholaisen+keksintö!!
19.07.2019 21:09
Entä+itse,+oletko+aivan+uusi+palstalainen+vai+joku+vanha+tuttu?
Kysymyksesi+antaa+ymmärtää,+että+olet+kirjoitellut+kauankin?
19.07.2019 21:04
Erikoinen+kysymys.+Saatammehan+me+hyvinkin+olla+vanhoja+tuttuja,+mistä+sen+voi+tietää,+tai+sitten+emme+ole.++Kaksi+"nimetöntä"+sinkkukeskusteluissa.+:)
19.07.2019 21:02
Nassikat+=+lapset+hokevat+usein+tuota+samaa...Tylsääää...keksi+mulle+tekemistä!+Ja+jos+keksit,+ei+se+sitten+kelpaakaan.++:)
19.07.2019 20:57
Se+häviää,+joka+odottaa+enemmän+kuin+saa.
19.07.2019 20:54
Aloittaja+sanoi,+että+hänen+ajatuksensa+ovat+aina+jossakin+muualla+ja+se+taitaa+olla+työssä+kuin+työssä+aikamoinen+ongelma.+Ja+toki+sekin,+jos+ei+pidä+ihmisistä.+
Mikähän+ihmisissä+on+vikana,+jos+ei+kenestäkään+pidä?+Vai+onko+"+vika"+silloin+itsessä?
19.07.2019 20:52
256 / 258