Tylsää!!!!

Anonyymi

Mitäs sitä keksis perjantai iltapäivään???

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos haukkuisi ja nimittelisi vaikka Perussuomalaisia? Palstoja kun selaa niin vaikuttaa ettei muuta enää tehdäkään. Sehän jatkuu 24/7.

    • Oletko jo pessyt mattosi? Jos et, siinä ilta kuluu mukavasti :)

    • Anonyymi

      Kannattaa lähteä ulos terassille sillä naiset hakee sieltä seksi seuraa.

      • Anonyymi

        Siellä terassilla ei käy kuin n. 10 prosenttia ihmisistä. Muilla on mielekkäämpää tekemistä. Perjantai-illan siivous on reippaiden ihmisten toimintaa.


      • Anonyymi

        Miten kummassa jaksatte siivota perjantaina? Perjantai-ilta on luvassa kotona laiskottelua ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Yksinäisillä on aina tylsää siksi koska eivät juo viinaa eivätkä käy baareissa. Jos kävisitte baareissa niin tapaisitte naisia ja saisitte kumppanin ja sitten ei olisi tylsää koska kumppanin kanssa on aina hauskaa ja voi jutella.

      T: Viinamies

      • En taida allekirjoittaa väitettäsi. :)


      • Anonyymi

        Baareissa käy täysi-ikäisistä noin 10-12 prosenttia. No, täysi-ikäisistä noin 70-80 prosenttia elää parisuhteessa. Siis voimme päätellä, että suurin osa parisuhteista syntyy muualla kuin baareissa.


    • Mä taidan katsella jonkun pikku reitin ja varata hotellihuoneen jostain kaupungista. Kyllä siinä menee kivasti aikaa ja saa vielä miettiä mitä nähtävää ois matkan varrella. Siinä saa viritettyä ihtensä tunnelmaan ja toisaalta sit itse matkalla ei tartte kuin vaan olla ja nauttia itse reissusta. Yks yö sitten kaverin luona, niin näkeepähän häntäkin samalla ja saa saunoa siinä samalla. Niin ja näempähän kummitytsyäkin siinä yksintein...

      Kyllä tällänen jo ajatuksena piristää...

    • Anonyymi

      Nukkumaan. Huomiseksi joitakin juttui sovittu niin ei oikein viitti vetää perseitä olalle... :D

    • Nassikat = lapset hokevat usein tuota samaa...Tylsääää...keksi mulle tekemistä! Ja jos keksit, ei se sitten kelpaakaan. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2320
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1955
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1950
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1848
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1188
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1124
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      984
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      943
    Aihe