Mistä löytäisin tylsän naisen?

Anonyymi

En oo jännämies, jos en nyt mikään äärimmäisen tylsä tai kilttikään mies. Olen sellainen mies, että voisin olla sopivan jännä mies jollekin todella umpitylsälle naiselle. Tavallisille naisille, puhumattakaan jännänaisista, en ole yhtään jännä mies. Siksi haluaisinkin tietää mistä voisin löytää umpitylsän kolmekymppisen naisen :D

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten sinä ymmärrät umpitylsän?
      Mikä oikeastaan on jännämies? Minulla on nämä termit vähän hukassa :)

      • Anonyymi

        Jännämies on vaarallinen, naiselle tulee jännämiehestä tunne että se voisi hetkenä minä hyvänsä tehdä pahaa muille lähettyvillä oleville miehille. Se kiihottaa naista. Tällainen jännämies voi olla esimerkiksi prätkäkerholainen, poliisi, huumediileri, nyrkkeiliijä, tai paikallinen nakkikioskitappelija.

        Toisaalta jännämies voi olla myös jännillä jutuilla, ilman lihaksia ja fyysistä vaarallisuutta. Se vaatii kuitenkin yleensä esim. muusikon ammatin, sekä jotenkin maaniset jutut. Eli mies joka heittää sellaista juttua, että muut miehet kelaa että tuo ei ole ihan kondiksessa. Mutta ei mitään uhkaavaa juttua, vaan sellaista maailmannapa megalomaanista mielellään myös seksimaanista läppää. Onnistuu tosiaan hyvin esimerkiksi esiintyviltä taiteilijoilta.

        Siinä oli jännämiesten kaksi alatyyppiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännämies on vaarallinen, naiselle tulee jännämiehestä tunne että se voisi hetkenä minä hyvänsä tehdä pahaa muille lähettyvillä oleville miehille. Se kiihottaa naista. Tällainen jännämies voi olla esimerkiksi prätkäkerholainen, poliisi, huumediileri, nyrkkeiliijä, tai paikallinen nakkikioskitappelija.

        Toisaalta jännämies voi olla myös jännillä jutuilla, ilman lihaksia ja fyysistä vaarallisuutta. Se vaatii kuitenkin yleensä esim. muusikon ammatin, sekä jotenkin maaniset jutut. Eli mies joka heittää sellaista juttua, että muut miehet kelaa että tuo ei ole ihan kondiksessa. Mutta ei mitään uhkaavaa juttua, vaan sellaista maailmannapa megalomaanista mielellään myös seksimaanista läppää. Onnistuu tosiaan hyvin esimerkiksi esiintyviltä taiteilijoilta.

        Siinä oli jännämiesten kaksi alatyyppiä.

        Kiitos analyysistä. Kumpikaan tyyppi ei kiihota minua ja olen nainen. Ehkä tätäkään ei voi yleistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännämies on vaarallinen, naiselle tulee jännämiehestä tunne että se voisi hetkenä minä hyvänsä tehdä pahaa muille lähettyvillä oleville miehille. Se kiihottaa naista. Tällainen jännämies voi olla esimerkiksi prätkäkerholainen, poliisi, huumediileri, nyrkkeiliijä, tai paikallinen nakkikioskitappelija.

        Toisaalta jännämies voi olla myös jännillä jutuilla, ilman lihaksia ja fyysistä vaarallisuutta. Se vaatii kuitenkin yleensä esim. muusikon ammatin, sekä jotenkin maaniset jutut. Eli mies joka heittää sellaista juttua, että muut miehet kelaa että tuo ei ole ihan kondiksessa. Mutta ei mitään uhkaavaa juttua, vaan sellaista maailmannapa megalomaanista mielellään myös seksimaanista läppää. Onnistuu tosiaan hyvin esimerkiksi esiintyviltä taiteilijoilta.

        Siinä oli jännämiesten kaksi alatyyppiä.

        Mitäs jos vaan ihan tavallinen leipää pureskeleva ukko, joka juo aamukahvinsa vessassa ja pesee hampaansa autossa.☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mitäs jos vaan ihan tavallinen leipää pureskeleva ukko, joka juo aamukahvinsa vessassa ja pesee hampaansa autossa.☺️

        No jännämieheltä kuulostaa....ja mielenkiinto heräsi :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mitäs jos vaan ihan tavallinen leipää pureskeleva ukko, joka juo aamukahvinsa vessassa ja pesee hampaansa autossa.☺️

        No jännämieheltä kuulostaa....ja mielenkiinto heräsi :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No jännämieheltä kuulostaa....ja mielenkiinto heräsi :)

        Öö on varattu, mulle. Sori.😋


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Öö on varattu, mulle. Sori.😋

        Niinpä tietysti :(
        Saa kai silti olla kiinnostunut tuollaisista jännämies- jutuista....aamukahvi vessassa ja hammaspesut autossa :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinpä tietysti :(
        Saa kai silti olla kiinnostunut tuollaisista jännämies- jutuista....aamukahvi vessassa ja hammaspesut autossa :)

        Heh, tottakai. Hän ei oo kauheen jännä, mutta vähän kummallinen.😉

        Jännästi tietty toimii, vois pestä hampaat vessassa ja napata kahvin autoon mukaan, mutta...kahvi maistuu pahalle hammastahnan perään..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, tottakai. Hän ei oo kauheen jännä, mutta vähän kummallinen.😉

        Jännästi tietty toimii, vois pestä hampaat vessassa ja napata kahvin autoon mukaan, mutta...kahvi maistuu pahalle hammastahnan perään..

        Olen kyllä niin samaa mieltä...kaikki maistuu pahalle hammastahnan perään....eikä kahvinautinnoista käy luopuminen.
        Pieni kummallisuus on aina kiinnostavaa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä...kaikki maistuu pahalle hammastahnan perään....eikä kahvinautinnoista käy luopuminen.
        Pieni kummallisuus on aina kiinnostavaa...

        Tuo on ihan jopa järkevä syykin tehdä noin päin. Mutta sitä en vielä ihan käsitä, että miks hän laittaa vasiten joskus t-paidan nurinpäin, saumat ja pesulappu ulospäin tai alushousut myös.

        Sukat on kaikki samanlaisia mustia ja sen ymmärrän, on ihan sama onko pari kun kaikki on samanlaisia keskenään. Ottaa vaan kaksi sukkaa.☺️


      • Anonyymi

        Jännämies = väkivaltainen mies joka hakkaa naisia ja on väkivaltainen myös henkisesti. Jännämies on myös kun pettää naista.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tuo on ihan jopa järkevä syykin tehdä noin päin. Mutta sitä en vielä ihan käsitä, että miks hän laittaa vasiten joskus t-paidan nurinpäin, saumat ja pesulappu ulospäin tai alushousut myös.

        Sukat on kaikki samanlaisia mustia ja sen ymmärrän, on ihan sama onko pari kun kaikki on samanlaisia keskenään. Ottaa vaan kaksi sukkaa.☺️

        Hmyy....vanha kansa sanoo, että nuttu nurin päin, onni oikein päin..voisiko se olla selitys? Saumat voivat myös hiertää tai sitten hän vain haluaa olla edellä kävijä ja luoda uusia käytäntöjä. :)

        Saman väriset sukat ovat hyvä juttu heille, joille sukan "jalkaisuudella" ei ole väliä. Jos taas ei voi laittaa oikeaan jalkaan vasemman jalan sukkaa, saman väriset sukat ovat katastrofi.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hmyy....vanha kansa sanoo, että nuttu nurin päin, onni oikein päin..voisiko se olla selitys? Saumat voivat myös hiertää tai sitten hän vain haluaa olla edellä kävijä ja luoda uusia käytäntöjä. :)

        Saman väriset sukat ovat hyvä juttu heille, joille sukan "jalkaisuudella" ei ole väliä. Jos taas ei voi laittaa oikeaan jalkaan vasemman jalan sukkaa, saman väriset sukat ovat katastrofi.

        Heh, varsin hyvin ajateltu. Kyllä, käypi järkeen kaikki tuo. Saumoista hän on joskus sanonutkin. Mutta on sanonut myös, että aivan sama miten päin ovat ku han jotenkin päällä on. Ettei ilkosillaan mene.

        Ei kovin piittaa miten ja mimmoset ne kamppeet on, kunhan ei ahdista ja ole epämukavat päällä.

        Tuo jalkaisuus on itelläni joskus kelju. Riippuu sukista, jotkut on niin pehmeät ettei tunnu häiritsevästi, jotkut tuntuu.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, varsin hyvin ajateltu. Kyllä, käypi järkeen kaikki tuo. Saumoista hän on joskus sanonutkin. Mutta on sanonut myös, että aivan sama miten päin ovat ku han jotenkin päällä on. Ettei ilkosillaan mene.

        Ei kovin piittaa miten ja mimmoset ne kamppeet on, kunhan ei ahdista ja ole epämukavat päällä.

        Tuo jalkaisuus on itelläni joskus kelju. Riippuu sukista, jotkut on niin pehmeät ettei tunnu häiritsevästi, jotkut tuntuu.

        Minä kerkesin elää monta vuosikymmentä ennen kuin minulle sanottiin, että sukissa on tuollainen ominaisuus :) Ja nyt en sitten enää voi laitaa väärän jalan sukkaa jalkaan.
        Kyllä elämä on joskus hankalaa, kun oppii noita uusia asioita.

        Ne pesulaput ovat kyllä yksi kidutustapa vaatteissa, jotka tulevat ihoa vasten. Kun on tällainen oikea prinsessa, kaikki ylimääräinen tuntuu vaatteissa ja patjan alla epämukavuutena :)
        Rintsikat ovat paholaisen keksintö!!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä kerkesin elää monta vuosikymmentä ennen kuin minulle sanottiin, että sukissa on tuollainen ominaisuus :) Ja nyt en sitten enää voi laitaa väärän jalan sukkaa jalkaan.
        Kyllä elämä on joskus hankalaa, kun oppii noita uusia asioita.

        Ne pesulaput ovat kyllä yksi kidutustapa vaatteissa, jotka tulevat ihoa vasten. Kun on tällainen oikea prinsessa, kaikki ylimääräinen tuntuu vaatteissa ja patjan alla epämukavuutena :)
        Rintsikat ovat paholaisen keksintö!!

        Elämä oli helpompaa ennen kaikkea tuota tietoa. 🤣

        En minäkään kaikissa sukissa huomaa mitään eroa, ihan sama kumpaan koipeen laittaa. Mutta tennissukissa tuntuu olevan tuo ominaisuus ja huonolaatuiset te nissukat on ihan kuin lankun päälle tehtykin. Ei mukaudu kumpaankaan jalkaan. Ikävät.

        Nykyään ostankin pääasiassa naistensukkia mitkä voi pukea kumpaan jalkaan vaan. Ilman häiriötä.

        Leikkaatko pesulappuja pois?

        Rintaliivit, voi kun ei ikinä tarttis. Inhoan niitä. Kammottavin vaate ikinä. 😩


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Elämä oli helpompaa ennen kaikkea tuota tietoa. 🤣

        En minäkään kaikissa sukissa huomaa mitään eroa, ihan sama kumpaan koipeen laittaa. Mutta tennissukissa tuntuu olevan tuo ominaisuus ja huonolaatuiset te nissukat on ihan kuin lankun päälle tehtykin. Ei mukaudu kumpaankaan jalkaan. Ikävät.

        Nykyään ostankin pääasiassa naistensukkia mitkä voi pukea kumpaan jalkaan vaan. Ilman häiriötä.

        Leikkaatko pesulappuja pois?

        Rintaliivit, voi kun ei ikinä tarttis. Inhoan niitä. Kammottavin vaate ikinä. 😩

        Leikkaan minä kaikki laput pois vaatteista. Muuten kiemurtelen koko ajan.
        Nykyään on vielä keksitty ommella nailonlangalla niitä lappuja...tosi fiksu idea ja lappuja monta päällekkäin ....

        Minä olen miettinyt tuota rintsikkajuttua, kun itse heitin niillä vesilintua. Nyt ongelmana on se, että onko "rivoa" kun paidan läpi näkee, ettei ole rintsikoita? Varsinkin ohuemman puseron kanssa käytän sitten jotain paksumpaa "panssarina". Ei ole elämä helppoa tosiaankaan :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Leikkaan minä kaikki laput pois vaatteista. Muuten kiemurtelen koko ajan.
        Nykyään on vielä keksitty ommella nailonlangalla niitä lappuja...tosi fiksu idea ja lappuja monta päällekkäin ....

        Minä olen miettinyt tuota rintsikkajuttua, kun itse heitin niillä vesilintua. Nyt ongelmana on se, että onko "rivoa" kun paidan läpi näkee, ettei ole rintsikoita? Varsinkin ohuemman puseron kanssa käytän sitten jotain paksumpaa "panssarina". Ei ole elämä helppoa tosiaankaan :D

        Se vähän helpottaa, kun leikkaa laput pois. Joskus jää silti teräväksi se leikatun lapun reuna ja kihnaa vielä ikävämmin.

        Ei kai se rivoa ole, ei minusta ainakaan. Vaikka itsekin aattelen, että ihmisten silmies eessä en kehtaa kekkuloida tissit vapaana lötköttäen. Hyppii eri tahtiin ja riippuen vaatteesta tosiaan näkyy häiritsevästi päällepäin mm. nännit. Nappulat näytillä, joo ei.

        Kotona kyllä ensimmäisenä lähtee liivit hittoon päältä.

        Onhan niitä nännisuojia ja semmosia kuppeja mitkä tarttuu ihoon kiinni. Ostin itsekin taannoin sellaiset, mutta ne kupit on pienet tai ei istu povelle järkevästi. 😕

        Varmaan hyvät kyllä olis mekkojen ja paitojen kanssa missä olkaimet nökys rumasti alta tai ohi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Se vähän helpottaa, kun leikkaa laput pois. Joskus jää silti teräväksi se leikatun lapun reuna ja kihnaa vielä ikävämmin.

        Ei kai se rivoa ole, ei minusta ainakaan. Vaikka itsekin aattelen, että ihmisten silmies eessä en kehtaa kekkuloida tissit vapaana lötköttäen. Hyppii eri tahtiin ja riippuen vaatteesta tosiaan näkyy häiritsevästi päällepäin mm. nännit. Nappulat näytillä, joo ei.

        Kotona kyllä ensimmäisenä lähtee liivit hittoon päältä.

        Onhan niitä nännisuojia ja semmosia kuppeja mitkä tarttuu ihoon kiinni. Ostin itsekin taannoin sellaiset, mutta ne kupit on pienet tai ei istu povelle järkevästi. 😕

        Varmaan hyvät kyllä olis mekkojen ja paitojen kanssa missä olkaimet nökys rumasti alta tai ohi.

        Minä revin ne lapun lanka kerrallaan aina kuin mahdillista kokonaan pois.

        Oikeastaan ( vaikka meneekin aika reippaasti ohi aiheen) tuo nännien näkyminen on vähän outo juttu. Miesten nännejä ei tarvitse piilottaa oli paita päällä tai paidatta.
        Ymmärrän kyllä rintsikoiden tarpeen raskaiden rintojen kanssa tai jos ne ovat muuten vapaana hankalat. Ja kauniita rintsikoita on pilvin pimein, mutta miksi ihmeessä ne aina kutittavat niin armottomasti?
        Ne silikoniläpyskät vasta kauheat ovat, kun liimautuvat nahkaan, joskus yritin sellaisia sukkanauhattomia sukkia pitää, siis niitä stay up vai millai se kirjoitetaan, mutta ahisti se silikonireunus aivan kamalasti.

        Taidan olla niin tavisnainen, etten oikein taivu kaikkeen "seksikkääseen" :D ---aitan polulla asteleva, flanelliin pukeutuva, persjalkainen sulotar :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä revin ne lapun lanka kerrallaan aina kuin mahdillista kokonaan pois.

        Oikeastaan ( vaikka meneekin aika reippaasti ohi aiheen) tuo nännien näkyminen on vähän outo juttu. Miesten nännejä ei tarvitse piilottaa oli paita päällä tai paidatta.
        Ymmärrän kyllä rintsikoiden tarpeen raskaiden rintojen kanssa tai jos ne ovat muuten vapaana hankalat. Ja kauniita rintsikoita on pilvin pimein, mutta miksi ihmeessä ne aina kutittavat niin armottomasti?
        Ne silikoniläpyskät vasta kauheat ovat, kun liimautuvat nahkaan, joskus yritin sellaisia sukkanauhattomia sukkia pitää, siis niitä stay up vai millai se kirjoitetaan, mutta ahisti se silikonireunus aivan kamalasti.

        Taidan olla niin tavisnainen, etten oikein taivu kaikkeen "seksikkääseen" :D ---aitan polulla asteleva, flanelliin pukeutuva, persjalkainen sulotar :D

        Kuulostat varsin järkevälle ja hyvällä tavalla tavikselle. Niin kun muulloinkin. Jotta eläpä hättäänny. Kaikki on niin ku pitääki. 😃

        Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se vähän helpottaa, kun leikkaa laput pois. Joskus jää silti teräväksi se leikatun lapun reuna ja kihnaa vielä ikävämmin.

        Ei kai se rivoa ole, ei minusta ainakaan. Vaikka itsekin aattelen, että ihmisten silmies eessä en kehtaa kekkuloida tissit vapaana lötköttäen. Hyppii eri tahtiin ja riippuen vaatteesta tosiaan näkyy häiritsevästi päällepäin mm. nännit. Nappulat näytillä, joo ei.

        Kotona kyllä ensimmäisenä lähtee liivit hittoon päältä.

        Onhan niitä nännisuojia ja semmosia kuppeja mitkä tarttuu ihoon kiinni. Ostin itsekin taannoin sellaiset, mutta ne kupit on pienet tai ei istu povelle järkevästi. 😕

        Varmaan hyvät kyllä olis mekkojen ja paitojen kanssa missä olkaimet nökys rumasti alta tai ohi.

        Ei Suomessa kai ole mitään ongelmaa olla käyttämättä liivejä? Nännien päälle saa nännilappuja puseron alle mutta jotkut ahdasmieliset voivat häiriintyä vaikka sellaisiakin nainen käyttäisi.

        Seuraava juttu pääsi Singaporessa viestimiin eli ylitti uutiskynnyksen. Onhan tuolla naisella hieman paljastava asukokonaisuus mutta ihan ok minun mielestä:)

        https://www.youtube.com/watch?v=lAWLphKYwLc

        AsianVierestä


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kuulostat varsin järkevälle ja hyvällä tavalla tavikselle. Niin kun muulloinkin. Jotta eläpä hättäänny. Kaikki on niin ku pitääki. 😃

        Hyvää yötä!

        Hyvää yötä ja kiitos kivasta jutustelusta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa kai ole mitään ongelmaa olla käyttämättä liivejä? Nännien päälle saa nännilappuja puseron alle mutta jotkut ahdasmieliset voivat häiriintyä vaikka sellaisiakin nainen käyttäisi.

        Seuraava juttu pääsi Singaporessa viestimiin eli ylitti uutiskynnyksen. Onhan tuolla naisella hieman paljastava asukokonaisuus mutta ihan ok minun mielestä:)

        https://www.youtube.com/watch?v=lAWLphKYwLc

        AsianVierestä

        Hiukan oli väljähkö asu, siinä helposti pullahtaa ulos yhtä ja toista, joku tykkää, joku ei :)

        Oikeastaan on aika jänää tuo suhtautuminen naisen nänneihin. Tissiä saa näkyä paljonkin, eikä se niin herätä huomiota, mutta jos nänni vilahtaa, se onkin jo kokonaan toinen juttu. Mikäpä niissä nänneissä niin kamalaa on, niitähän on meillä lähes kaikilla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hiukan oli väljähkö asu, siinä helposti pullahtaa ulos yhtä ja toista, joku tykkää, joku ei :)

        Oikeastaan on aika jänää tuo suhtautuminen naisen nänneihin. Tissiä saa näkyä paljonkin, eikä se niin herätä huomiota, mutta jos nänni vilahtaa, se onkin jo kokonaan toinen juttu. Mikäpä niissä nänneissä niin kamalaa on, niitähän on meillä lähes kaikilla.

        Minun mielestäni naisen tissit ovat maailman luonnollisin asia. Saavat vilkkua jos niitä saa katsoa. Se on meille pojille jäänyt lapsuudesta jotenkin vajaaksi se rinnalta vierottaminen, sitä haluaa aina välillä olla taas vauvamainen ja lähellä naisen rintaa.
        Ristiriitainen aihe, eroottinen sävy tekee asian vaikeaksi ympäri maailman. Miehen rintoja ei katsota eroottiseksi alueeksi, naisen rinnat taas saaneet suhteettoman eroottisen sävyn implantteineen kaikkineen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni naisen tissit ovat maailman luonnollisin asia. Saavat vilkkua jos niitä saa katsoa. Se on meille pojille jäänyt lapsuudesta jotenkin vajaaksi se rinnalta vierottaminen, sitä haluaa aina välillä olla taas vauvamainen ja lähellä naisen rintaa.
        Ristiriitainen aihe, eroottinen sävy tekee asian vaikeaksi ympäri maailman. Miehen rintoja ei katsota eroottiseksi alueeksi, naisen rinnat taas saaneet suhteettoman eroottisen sävyn implantteineen kaikkineen.

        AsianVierestä

        Sepä se onkin kummallista, ettei miehen nännejä katsota eroottiseksi alueeksi, joka pitäisi piilottaa. Enemmän minä niitä miesten nännejä katselen kuin naisten...noin siis eroottisessa mielessä.


    • Anonyymi

      Tylsä ja tavallinen nainen on nykyään melkoinen harvinaisuus. Erikoisuudentavoittelijoita kyllä riittää. Ehkä niitä vanhemmissa ikäluokissa toki voi ollakin. Kateellisena kuuntelen kun eräs eläkeikää lähestyvä työtuttu kertoo vaimostaan. Hänen vaimo tykkää ihan tavallisista asioista kuten kirjojen lukemisesta tai lähiluonnon tarkkailusta.

      • Ovatko tylsä ja tavallinen sama asia?


      • Tykkääkö hän löhötä kotona pihalla riippumatolla, kuunnella linnunlaulua, muksujen kirmaamista ja lueskella palstaa, samalla kun lapset ampuu vesipyssyllä päähän?😛

        Mä tykkään.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ovatko tylsä ja tavallinen sama asia?

        En osaa nyt äkkiseltään sanoa. Kai ne voi jonkun mielestä ollakin. Onko sillä väliä?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Tykkääkö hän löhötä kotona pihalla riippumatolla, kuunnella linnunlaulua, muksujen kirmaamista ja lueskella palstaa, samalla kun lapset ampuu vesipyssyllä päähän?😛

        Mä tykkään.

        Nuo hyvin tarkat tuokiokuvat ja listaukset hyvistä asioista on toki hienoja mutta tavallisempi nainen ei lähde erittelemään kaikkea niin tarkasti eikä ajattele tavallisuutta tai tylsyyttä tuollaisena lifestyle-kotoiluna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo hyvin tarkat tuokiokuvat ja listaukset hyvistä asioista on toki hienoja mutta tavallisempi nainen ei lähde erittelemään kaikkea niin tarkasti eikä ajattele tavallisuutta tai tylsyyttä tuollaisena lifestyle-kotoiluna.

        Okei. Mä elin hetkessä ja jaoin sen teille. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa nyt äkkiseltään sanoa. Kai ne voi jonkun mielestä ollakin. Onko sillä väliä?

        Maailman mittakaavassa sillä ei ole merkitystä millaisia sisältöjä sanoihimme asettelemme.


    • Anonyymi

      Täällä mä makaan sohvalla tylsissä verkkareissa ja odotan tylsää viikonloppua jolloin voin vaan olla tylsä, tule tänne AP

    • Anonyymi

      Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, koska on niin pitkä.
      Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, koskan on niin lyhyt, ja pitäähän jonkun ylettää kaupassa ylähyllylle.

      Touhuleena tarvitsee spontaanin miehen, eikä mitään perässä vedettävää tylsimystä. Tylsäleena tarvitsee spontaanin miehen, koska kaksi tylsää sammaloituisi.

      Videopelissä sanotaan ettei sota koskaan muutu. Sama pätee myös naisiin. Nainen ei koskaan muutu. Kaikki naiset ovat sellaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe