Nainen tekee bisnestä pepullaan

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006178928.html

"Nainen tienaa yli 250 000 euroa vuodessa julkaisemalla kuvia takapuolestaan."
On tämä väärin, kun vain naiset pystyy kehon osillaan tienaamaan järjettömiä summia tekemättä oikeaa työtä.
Senkun vaan ottaa kuvia pepusta ja rahaa tulee, että neljässä vuodessa on miljoona euroa tienattu.

Pitäsköhän alkaa julkaseen takapuolestaan kuvia netissä, mutta eihän kukaan miehen takapuolen kuvista mitään maksa, että turha vaivautua moiseen.

t. Ruma ätmi

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homman dilemma lienee se, että miehet ovat pääasiassa kiinnostuneita naisten pepuista.

      • Joo. Naisten tartte pestä pikkareitakaan, kun ottaa uudet ja myy entiset satasella. jollekin nuuskijalle :oD


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Naisten tartte pestä pikkareitakaan, kun ottaa uudet ja myy entiset satasella. jollekin nuuskijalle :oD

        Yleensä miehelle. Kovia nuuskuttelemaan :-D

        On siinä ihan hyvä sauma. Ostaa outletista laatupikkarit viidelläkympillä ja nettoaa tuplana. Ja säästää vedessä ja pesuainekuluissa.

        Ja naisia vielä sanotaan tuhlureiksi. Pöh.


      • elisakettu kirjoitti:

        Yleensä miehelle. Kovia nuuskuttelemaan :-D

        On siinä ihan hyvä sauma. Ostaa outletista laatupikkarit viidelläkympillä ja nettoaa tuplana. Ja säästää vedessä ja pesuainekuluissa.

        Ja naisia vielä sanotaan tuhlureiksi. Pöh.

        No kannattaa kuitenkin hommata kolmet sloggit kympillä ja myydä a 100€ kpl... sit voi ostaa jotain parempia useimminkäytettäviks....

        Ehkä kaupanteossa naisilla näköjään on hiomisen varaa.... Ja sit on varmasti aika kuussa, kun noita myytäviä pikkareita kantsii pitää... tehostaa tuoksuja...

        Pitäisköhän mun alkaa antaa pikkarinmyynnin konsultointia a 500 euroa per kerta? :oI, joku 10-15 pikkarinmyyjää per retriitti? :oD


      • Disse kirjoitti:

        No kannattaa kuitenkin hommata kolmet sloggit kympillä ja myydä a 100€ kpl... sit voi ostaa jotain parempia useimminkäytettäviks....

        Ehkä kaupanteossa naisilla näköjään on hiomisen varaa.... Ja sit on varmasti aika kuussa, kun noita myytäviä pikkareita kantsii pitää... tehostaa tuoksuja...

        Pitäisköhän mun alkaa antaa pikkarinmyynnin konsultointia a 500 euroa per kerta? :oI, joku 10-15 pikkarinmyyjää per retriitti? :oD

        No onks susta ne sloggit sitten kovin kiihottavan näköisiä? Tuoksuttelisitko niitä?

        Ja peffasta tästä keskusteltiin. Hyvin muodostunut pyrstö vaatii tietynmalliset pöksyt. Jostain kumman syystä miehetkin alkavat himoita pitsejä ja hörsöjä jos niitä on tarjolla, ennempi kuin jotain perustason puuvillapöksyjä.

        Eli jos alat konsultoida, kannattaa ensin järjestää tutkimus millaisista pöksyistä miehet erityisesti kiihottuvat.

        (pitäisikö minun sitten tässä vaiheessa tarjota Disselle konsultointiapua tutkimuksen järjestämisessä? Mjaa. Ehkei pitäisi. Kovin kalliiksi tulisi)


      • elisakettu kirjoitti:

        No onks susta ne sloggit sitten kovin kiihottavan näköisiä? Tuoksuttelisitko niitä?

        Ja peffasta tästä keskusteltiin. Hyvin muodostunut pyrstö vaatii tietynmalliset pöksyt. Jostain kumman syystä miehetkin alkavat himoita pitsejä ja hörsöjä jos niitä on tarjolla, ennempi kuin jotain perustason puuvillapöksyjä.

        Eli jos alat konsultoida, kannattaa ensin järjestää tutkimus millaisista pöksyistä miehet erityisesti kiihottuvat.

        (pitäisikö minun sitten tässä vaiheessa tarjota Disselle konsultointiapua tutkimuksen järjestämisessä? Mjaa. Ehkei pitäisi. Kovin kalliiksi tulisi)

        No peruspuuvillasloggiin tarttuu tuoksut paremmin. Nuuskuttelijat ei tartte kuin sen tuoksun.

        Sit tavan sloggi on tavallinen, eli näin ollen realistinen, elikkä siinä tulee se sama fiilis kun maitopurkin kyljessä on lehmiä niityllä, eikä joku abstrakti taidepläjäys....

        Ei tässä tartte kallista Ketun järkkäämää tutkimusta. Empiirinen tutkimus jo käyty noukkimassa kohderyhmäläisten kanssa käydyistä saunailloista ja sen sellasista.... simppeliä sakkia. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        No peruspuuvillasloggiin tarttuu tuoksut paremmin. Nuuskuttelijat ei tartte kuin sen tuoksun.

        Sit tavan sloggi on tavallinen, eli näin ollen realistinen, elikkä siinä tulee se sama fiilis kun maitopurkin kyljessä on lehmiä niityllä, eikä joku abstrakti taidepläjäys....

        Ei tässä tartte kallista Ketun järkkäämää tutkimusta. Empiirinen tutkimus jo käyty noukkimassa kohderyhmäläisten kanssa käydyistä saunailloista ja sen sellasista.... simppeliä sakkia. 😬👌

        Mää luulen, että sulla on ollut useampikin tutkimusstrategia käytössäsi. Senkin pervo :)

        Joo, sloggissa voi tietysti olla puolensa. Saa just sitä mitä odottaakin saavansa.

        Mutta sitten, jos ne pikkarit on hinnoiteltu erikseen, niin mikä vetää parhaiten? Kerropa se, vanha tutkimusmatkailija.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mää luulen, että sulla on ollut useampikin tutkimusstrategia käytössäsi. Senkin pervo :)

        Joo, sloggissa voi tietysti olla puolensa. Saa just sitä mitä odottaakin saavansa.

        Mutta sitten, jos ne pikkarit on hinnoiteltu erikseen, niin mikä vetää parhaiten? Kerropa se, vanha tutkimusmatkailija.

        No tiedonsaanti vaatii...kaikki vaatii, hauska kiiltäväturkkinen ystäväiseni. :o)

        Keep it simple.... se toimii jokakohdassa... :o)

        No tietenkin niitä myydään nimillä... spinningslogit, illanviettoslogit... ja tietenkin harvinaisemmat huutokaupataan....

        "tänään huutokaupassa Hunks-esityksessä käyttämäni slogit, lähtöhinta 150 euroa ja aina 25 euroa per huuto....Siellä lippispäiselle ensimmäinen 125, sieltä tulee takarivin silmälasipäiseltä 150, siitä eturivistä pastori sillin näköiseltä 175....."

        Kyllä se on kuule kauppa Ellu joka kannattaa.... :oP


      • Disse kirjoitti:

        No tiedonsaanti vaatii...kaikki vaatii, hauska kiiltäväturkkinen ystäväiseni. :o)

        Keep it simple.... se toimii jokakohdassa... :o)

        No tietenkin niitä myydään nimillä... spinningslogit, illanviettoslogit... ja tietenkin harvinaisemmat huutokaupataan....

        "tänään huutokaupassa Hunks-esityksessä käyttämäni slogit, lähtöhinta 150 euroa ja aina 25 euroa per huuto....Siellä lippispäiselle ensimmäinen 125, sieltä tulee takarivin silmälasipäiseltä 150, siitä eturivistä pastori sillin näköiseltä 175....."

        Kyllä se on kuule kauppa Ellu joka kannattaa.... :oP

        Eiks Hunks-esityksessä miehet tee sitä pöksykauppaa?

        Tai no, en mä ole ollut kuin miesten esityksissä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eiks Hunks-esityksessä miehet tee sitä pöksykauppaa?

        Tai no, en mä ole ollut kuin miesten esityksissä.

        No siis eihän hunks esityksen tartte naiseen tehdä sen kummempia vaikutuksia, tai edes housujen tuoksumaailmaan, mutta nämä asiakkaat näkee ja kokee sen niin... Se on kuin erilämpöistä valoa tuottavat putkivalaisimet lihatiskillä...saa näyttämään harmaantuneen jauhelihankin punaisemmalta....väritystä Ellu, väritystä... Jooó, kyllä sä osoitat, että pikkuhousunmyyjänaiset tarvitsisi konsulttia....

        Ainoa ongelma on vaan tää mun päivätyö.... 8 1/2 päivään tulee 88 tuntia töitä... :o/ Vähän alkaa tiedätkö maistuu puulta.... nytkin yövuorossa...sit kaks ekstra yövuoroo vielä su ja ma...:o(


      • Disse kirjoitti:

        No siis eihän hunks esityksen tartte naiseen tehdä sen kummempia vaikutuksia, tai edes housujen tuoksumaailmaan, mutta nämä asiakkaat näkee ja kokee sen niin... Se on kuin erilämpöistä valoa tuottavat putkivalaisimet lihatiskillä...saa näyttämään harmaantuneen jauhelihankin punaisemmalta....väritystä Ellu, väritystä... Jooó, kyllä sä osoitat, että pikkuhousunmyyjänaiset tarvitsisi konsulttia....

        Ainoa ongelma on vaan tää mun päivätyö.... 8 1/2 päivään tulee 88 tuntia töitä... :o/ Vähän alkaa tiedätkö maistuu puulta.... nytkin yövuorossa...sit kaks ekstra yövuoroo vielä su ja ma...:o(

        Ei siis jaksais tähän enää konsulttihommia ottaa kylkeen....


      • Disse kirjoitti:

        Ei siis jaksais tähän enää konsulttihommia ottaa kylkeen....

        No voi pärse. Tuo alkaa kuulostaa kohta työuupumukselle...

        Ehkei lisäduunia kannata harkita. Siksi toisekseen, aikas harvassa taitaa olla ne, jotka ostavat pikkareita myydäkseen niitä. Jos peppuaan haluaa esitellä ja joku siitä maksaa (no eihän homma ole edes intiimimmeistä päästä)... plääh... aivan sama.

        Teki mitä teki, aina pitää lopulta myydä itsensä saavuttaaksenn palkkionsa. Eikö?


      • elisakettu kirjoitti:

        No voi pärse. Tuo alkaa kuulostaa kohta työuupumukselle...

        Ehkei lisäduunia kannata harkita. Siksi toisekseen, aikas harvassa taitaa olla ne, jotka ostavat pikkareita myydäkseen niitä. Jos peppuaan haluaa esitellä ja joku siitä maksaa (no eihän homma ole edes intiimimmeistä päästä)... plääh... aivan sama.

        Teki mitä teki, aina pitää lopulta myydä itsensä saavuttaaksenn palkkionsa. Eikö?

        No ei vielä työuupumus....mutta vois tulla.... Ei mun kroppa oo tehty enää tälläseen... Mä tuun toimeen vähemmälläkin työnteolla....vaikka oikeesti sit teen enemmän töitä kotona ja muualla. :oD

        No mä nyt satuin työkamujen kanssa joutumaan pikkapakkorakoon, että pakko on koittaa selvitä... Mutta kyllä mua mietityttää tää nykymeno.... On työttömiä hitosti ja sit on meitä joilla on työ, mutta niitä on hitosti... Eikö kuullosta vähän....okei...siis helvetin epäreilulle funktiolle?

        Joku tässä menossa ei oikein enää ihan nappase.... Kyllä mä tähän vielä jonkun muutoksen teen, jahka keksin minkä. :o)


      • Karvainen. Joo. Ei se suustakaan tule.


      • Ei...sillä vaan istutaan, sekä esitellään sitä valituille ja harvoille...muuten se on visusti piilossa. Fort Knoxissa on kultaa, Kettulassa Ellun peppu...


      • Disse kirjoitti:

        No ei vielä työuupumus....mutta vois tulla.... Ei mun kroppa oo tehty enää tälläseen... Mä tuun toimeen vähemmälläkin työnteolla....vaikka oikeesti sit teen enemmän töitä kotona ja muualla. :oD

        No mä nyt satuin työkamujen kanssa joutumaan pikkapakkorakoon, että pakko on koittaa selvitä... Mutta kyllä mua mietityttää tää nykymeno.... On työttömiä hitosti ja sit on meitä joilla on työ, mutta niitä on hitosti... Eikö kuullosta vähän....okei...siis helvetin epäreilulle funktiolle?

        Joku tässä menossa ei oikein enää ihan nappase.... Kyllä mä tähän vielä jonkun muutoksen teen, jahka keksin minkä. :o)

        Mietitty samaa. Tolkutontahan se on. Ja jotenkin kokee joutuu siihen, ettei sitä saa näkyväksi: ts ylempi johti usko puoliakaan mitä palautetta kentältä tulee. Sanotaan että työturvallisuus (ja henkilöstö- sekä asiakas-) näkökohdat on tuotava tai ne ongelmat räikeämmin esille. Muuten sitä ei saa näkyväksi.

        Muutoksia by ek. No meno Madagaskarille lykkääntyi vuosiksi eteenpäin. No, sitten voi muuttaa aina toiseen kaupunkiin ja aloittaa alusta. Mietipä sitä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mietitty samaa. Tolkutontahan se on. Ja jotenkin kokee joutuu siihen, ettei sitä saa näkyväksi: ts ylempi johti usko puoliakaan mitä palautetta kentältä tulee. Sanotaan että työturvallisuus (ja henkilöstö- sekä asiakas-) näkökohdat on tuotava tai ne ongelmat räikeämmin esille. Muuten sitä ei saa näkyväksi.

        Muutoksia by ek. No meno Madagaskarille lykkääntyi vuosiksi eteenpäin. No, sitten voi muuttaa aina toiseen kaupunkiin ja aloittaa alusta. Mietipä sitä.

        En tiedä mistä lähtis? Karsisko menot minimiin ja vaihtais homman johonkin perusjuttuun, eläis maalla ja kasvattais pottuja ja porkkanoita, sekä pari sikaa proteiinin lähteeksi...

        Vai tosiaan keksis jonkun uuden jutun tästä kahelista maailmasta ja alkais tehdä helpohkoa rahaa, sekä viettäis sellaista boheemia hippielämää siinä niinkuin mainoskikkana..??

        Vai makselis tällä velat ja sit eläkkeellä haukkois puistonpenkillä alaleuka pitkällä ilmaa kuin kala kuivalla maalla?

        Jotenkin noi kaks edellistä houkuttelis enempi....


      • Disse kirjoitti:

        En tiedä mistä lähtis? Karsisko menot minimiin ja vaihtais homman johonkin perusjuttuun, eläis maalla ja kasvattais pottuja ja porkkanoita, sekä pari sikaa proteiinin lähteeksi...

        Vai tosiaan keksis jonkun uuden jutun tästä kahelista maailmasta ja alkais tehdä helpohkoa rahaa, sekä viettäis sellaista boheemia hippielämää siinä niinkuin mainoskikkana..??

        Vai makselis tällä velat ja sit eläkkeellä haukkois puistonpenkillä alaleuka pitkällä ilmaa kuin kala kuivalla maalla?

        Jotenkin noi kaks edellistä houkuttelis enempi....

        Aina voit alkaa peffatähdeksi instaan. Tai myydä alkkareita :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Aina voit alkaa peffatähdeksi instaan. Tai myydä alkkareita :-D

        No jospa mä jotain muuta keksisin... :oD

        Nyt on sauma tiedätkö vetäistä nokoset ja mä valitsen sen kortin... Oli taas hauska hassutella sun kanssa taas. Ja Pertsa kun väitti, että sinussa ei ole huumoria...pyh...

        Ja ulotteita löytyy aina uusia....ei vaan ymmärrä sun erinomaisuutta.

        Mut nyt öitä Ellukainen. :o)


      • Disse kirjoitti:

        No jospa mä jotain muuta keksisin... :oD

        Nyt on sauma tiedätkö vetäistä nokoset ja mä valitsen sen kortin... Oli taas hauska hassutella sun kanssa taas. Ja Pertsa kun väitti, että sinussa ei ole huumoria...pyh...

        Ja ulotteita löytyy aina uusia....ei vaan ymmärrä sun erinomaisuutta.

        Mut nyt öitä Ellukainen. :o)

        Kauniita unia Dex. Pidä huoli itsestäsi :)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Naisten tartte pestä pikkareitakaan, kun ottaa uudet ja myy entiset satasella. jollekin nuuskijalle :oD

        Vai satasen maksaa, no sinähän sen tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai satasen maksaa, no sinähän sen tiedät.

        Minusta kohtuullinen hinta pikkuisen pissisistä sloggeista. 😂


    • Yleensä sille pepulle pitää kyllä tehdä jotain, että sillä kovasti tienaa.
      Ei sitä koskaan tiedä mikä se kulloinkin on se, mitä joku kovasti haluaa. Saattaa tietenkin olla, etteivät naiset maksa jonkun pepun kuvista. Ehkä miehet ja naiset eroavat siinä suhteessa toisistaan?

      • Kolmen tunnin treeni päivittäin....ei se raha ihan helpolla tule ..


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kolmen tunnin treeni päivittäin....ei se raha ihan helpolla tule ..

        Jos ei ole muuta työtä niin ei se ole homma eikä mikään tuo 3 h treeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole muuta työtä niin ei se ole homma eikä mikään tuo 3 h treeni.

        Ok.
        Onko se jotenkin väärin, että myy jotain, joka kiinnostaa ostajaa, eli tässä tapauksessa käsittääkseni valokuvia? Valokuvaaja on ihan oikea ammatti ja valokuvaaja pyrkii saamaan elantonsa valokuvillaan , eikö? :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ok.
        Onko se jotenkin väärin, että myy jotain, joka kiinnostaa ostajaa, eli tässä tapauksessa käsittääkseni valokuvia? Valokuvaaja on ihan oikea ammatti ja valokuvaaja pyrkii saamaan elantonsa valokuvillaan , eikö? :)

        Ja oikeasti jos joku treenaa 3 tuntia päivässä se pitää jakaa jo kahteen 1,5 tunnin mittaiseen suoritteeseen. Suunnitelmalliset ateriasisällöt, lihashuolto ja lepo. Kyllä tuo on jo lähes kokopäiväistä hommaa ja kaloreita palaa tuplasti enemmän mitä normaalilla toimistotädillä työpäivän aikana. Ja pitäähän kuvaajille maksaa ja suunnitella jotta saa niitä mainostuloja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oikeasti jos joku treenaa 3 tuntia päivässä se pitää jakaa jo kahteen 1,5 tunnin mittaiseen suoritteeseen. Suunnitelmalliset ateriasisällöt, lihashuolto ja lepo. Kyllä tuo on jo lähes kokopäiväistä hommaa ja kaloreita palaa tuplasti enemmän mitä normaalilla toimistotädillä työpäivän aikana. Ja pitäähän kuvaajille maksaa ja suunnitella jotta saa niitä mainostuloja.

        AsianVierestä

        Niin, riittää siinä varmasti töitä. Itse treenaan tunteja kokopäivätyön lisäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja oikeasti jos joku treenaa 3 tuntia päivässä se pitää jakaa jo kahteen 1,5 tunnin mittaiseen suoritteeseen. Suunnitelmalliset ateriasisällöt, lihashuolto ja lepo. Kyllä tuo on jo lähes kokopäiväistä hommaa ja kaloreita palaa tuplasti enemmän mitä normaalilla toimistotädillä työpäivän aikana. Ja pitäähän kuvaajille maksaa ja suunnitella jotta saa niitä mainostuloja.

        AsianVierestä

        Tottahan se on, ettei tuollaista kroppaa pidetä yllä ihan vaan sohvalla istumalla. Vaikka on hänellä tietysti edulliset geenit, mutta eivät nekään kaikkea ratkaise.
        Kun seuraa näitä fitness-touhuja, ihan väkisin tulee mieleen, että se on kyllä ihan täyspäiväistä työtä, treeni ja ruokavalio ja koko elämä . Saapi sitä kokeilla miten helppoa se on :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, riittää siinä varmasti töitä. Itse treenaan tunteja kokopäivätyön lisäksi.

        Raskasta. Sinun pitäisi nukkua tunti kello 13:00 jokainen päivä. Onko "toimistossa" hyvä säätyvä sähköpöytä ja tyyny:)

        AsianVierestä


    • Mahtavaa

    • Anonyymi

      No jo oli, melkein rupesi jöpöttään kun nuo kuvat katsoi läpi.
      Ei mikään normaali nainen, hyvin poikkeuksellinen vartalon muoto ja mittasuhteet. Kyllä noilla suloilla jo 250 tonnia pitää tienata, on sitä sen verran miehiä jotka tuollaisista kuvista tykkäävät. Haaveilevat vaikka tietävät etteivät koskaan pääse edes levittämään aurinkorasvaa tuollaisen naisen iholle.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Tuon naisen pyllynvakoon mielellään moni mies työntäisi nenänsä, vaikkeivät sitä tietenkään tunnusta, mutta haaveilevat kyllä.


      • Siihen kai se bisnes perustuukin. On jokin tarve ja joku joka tarjoaa jotain siihen tarpeeseen. Kysynnän ja tarjonnan laki :)


    • Anonyymi

      Kenenkäs vika se sitten on että miljoonat junnut runkkailevat netissä. Mutta se on totta että heruttelemalla saa aivan liian helposti tolkuttomat määrät klikkauksia mikä taas aiheuttaa sen että todellisen materiaalin tuottajat häviävät.

      • Anonyymi

        No nainen tietää mistä miehet tykkäävät. Jos ette heti huomanneet niin hänellähän on oma tapansa asettaa mies omissa kuvitelmissaan sekunniksi tilanteeseen mitä hän kysyy? Haluaako joku sivellä hiekat pois pepustani jne. Tuollaisilla kysymyksillä tehdään mielikuvamarkkinointia, siinä jokainen lukija ensin lukee ja hetken kuvitelmissaan harkitsee teon läpi. Hyi helvetti miten epämiellyttävä tehtävä..hrrrr...niin, missä toi oli kuvattu, jos vaikka lähtisi katselemaan vieläkö tarvitaan hiekankaristajaa, heh heh.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nainen tietää mistä miehet tykkäävät. Jos ette heti huomanneet niin hänellähän on oma tapansa asettaa mies omissa kuvitelmissaan sekunniksi tilanteeseen mitä hän kysyy? Haluaako joku sivellä hiekat pois pepustani jne. Tuollaisilla kysymyksillä tehdään mielikuvamarkkinointia, siinä jokainen lukija ensin lukee ja hetken kuvitelmissaan harkitsee teon läpi. Hyi helvetti miten epämiellyttävä tehtävä..hrrrr...niin, missä toi oli kuvattu, jos vaikka lähtisi katselemaan vieläkö tarvitaan hiekankaristajaa, heh heh.

        AsianVierestä

        Se on vaan perseestä että mm. juutuubissa heruttelemalla saa tolkuttoman paljon enemmän huomiota kuin millään oikealla asialla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe