Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitäkin+asiaa+voi+katsella+oseammasta+näkökulmasta.+Yleensä+tulija+haluaa+luoda+ystävä-+ja+tuttavapiirin+sosiaalista+elämää+varten++ja+siihen+tarvitaan+ihmisiä,+niitä+paikallisia.
Itse+ajattelen+niin,+että+tulijat+ovat+rikkaus+ja+kylät,+jotka+ottavat+tulijat+hyvin+vastaan,+yleensä+virkistyvät,+kun+taas+kyräilevät+kylät+kuolevat+pikkuhiljaa.
08.09.2019 15:40
Se+näyttääkin+olevan+osa+ongelmaa,+ettei+osata+miettiä+asiaa+siitä+näkökulmasta,+että+mikä+itseä+keljuttaa+,+se+saattaa+toistenkin+kohdalla+olla+niin.
08.09.2019 15:34
Jos+viittaat+uskonnolliseen+terminologiaan+onanian+saastalla,+siitä+viitekehyksessä+myös+se+portto+on+saastaa+ja+samoin+on+esiaviollinen+seksi.+Jopa+naisen+katsominen+himoiten+jo+synti.
08.09.2019 14:48
Varmasti+ihmisillä+on+erilaisia+asenteita+ja+oletuksia.++Kuinka+paljon+niitä+voi+yleistää?
Kuppikuntaisuus+on+tietysti+läsnä+kaikkialla+ja+esim.täällä+jossa+itse+asun,+yleinen+käsitys+on+se,+että+"junan+tuomat"+eivät+pääse+sisälle+porukuihin.
Naisten+puute+syrjäseuduilla+on+varmasti+totta.+Joskin+luulen,+että+myös+miesten+puute+on+totta.+Ja+perustelen+sitä+sillä,+että+ellei+paikkakunnalla+ole+opiskelupaikkoja+ja+työpaikkoja,+nuoret+lähtevät+leveämmän+leivän+toivossa++"etelään"
08.09.2019 14:44
Jos+ei+osaa+laittaa+linkiä,+joi+kopioida+tekstin+pätkän+,+johon+viittaa.
08.09.2019 13:03
Vastasin+jo+ja+vastaukseni+on++:Jahah...
08.09.2019 12:49
Osaan+käyttää+tietokonetta+ja+hakukoneita.+En+silti+voi+tietää+mihin+juttuun+viittaat,+eikä+minun+tarvitse+lähteä+sitä+edes+arvailemaan.+Jos+et+halua+laittaa+linkkiä+juttuun,+jonka+pohjalta+aloitustasi+teit,+silloin+vastaus+aloitukseesi+on+..jahah...voin+tietysti+lisätä+vaikka+että+kiitos+tiedosta.
Toisen+käden+tieto+on+toisen+käden+tietoa,+eli+siis+kuulopuhetta.+Mutta+sopii+se+minulle,+että+kerrot+ajatuksiasi+jostakin+jutusta+laittamatta+linkkiä.
08.09.2019 12:48
Juuri+noin.+Harvempi+nainen+haluaa+olla+pillu.+Milloinkahan+jotkut+miehet+sen+tajuavat?
08.09.2019 12:44
Oletpa+Abra+niin+oikeassa,+mutta+sinä+oletkin+viisas+nainen.+Viisas+mies+sisäistäisi+kommenttisi+sisällön.+
Ällistyn+aina+välillä+sitä,+että+miehet+(+eivät+ihan+kaikki)+ovat+niin+yksinkertaisia,+etteivät+ymmärrä+sitä,+että+naiset+eivät+ole+pelkkä+pillu,+heillä+on+myös+aivot+ja+he+ajattelevat,+näkevät,+kuulevat+ja+harvemmin+valitsevat+miehen,+joka+ilmaisee+itseään+sanallisesti+ja+kehollisesti+siihen+tapaan,+että+siitä+näkyy+kauas,+että+he+ajattelevat+naisen+olevan+pillu+ja+nauttuvat+"munan"+huomiosta+satasella.
08.09.2019 12:42
Luin+aloituksen,+en+voi+ottaa+siihen+kantaa,+kun+se+juttu,+johon+viittaat+puuttuu.+Totean+vain+,+että+jahah....
08.09.2019 12:35
Jorma+Uotinen+on+seksikäs+nainen??+Ihan+uusi+asia+minulle,+olen+ymmärtänyt,+että+hän+on+mies.+Ei+sillä+mitään+väliä+kyllä+ole.+Pidämme+seksikkäänä+erilaisia+ihmisiä.
08.09.2019 12:33
Juu+kaikki+ei+tarvitse+linkkejä.+Eivätkä+halua+kirjoittaa+asiatekstejä.
08.09.2019 12:29
Joku+sanoo,+joku+ei+.+Ihmiset+nyt+eivät+ole+klooneja+.
08.09.2019 12:21
Yleensä...
08.09.2019 12:17
Ileensä+kun+viitataan+johonkin,+laitetaan+linkki,+ettei+toisten+tarvitse+lähteä+penkomaan,+mistähän+kyseinen+asia+on+johdettu.+Ihan+perusjuttu+asiatekstissä.
08.09.2019 12:17
Kyllä+minä+ymmärrän,+että+on+heteromiehiä,+jotka+mielestään+tietävät+paljonkin.
08.09.2019 12:15
Olisiko+sinulla+laittaa+linkkiä,+ettei+menisi+ihan+kuulopuheeksi+ja+juoruiluksi.
08.09.2019 12:09
Kauneus+ja+seksikkyys+ovat+siellä+katsojan+päässä,+joten+se+voi+vaihdella+paljonkin.
08.09.2019 12:06
Niitä+vuorovaikutustaitoja+voi+harjoitella,+jos+ei+luonnostaan+ole+puhelias.+Mielestäni+se+kannattaa+kyllä,+koska+niillä+ensimmäisillä+vuorovaikutuksen+hetkillä+on+merkitystä+sille,+saako+sen+toisen+kiinnostumaan.
Itse+olen+ollut+ujo+ja+olen+sitä+vieläkin,+mutta+kun+päätin+alkaa+käyttää+sanoja,+joita+minulla+kyllä+aina+on+ollut,+huomasin+ettei+se+ujous+ollut+ylittämätön+vuori.
Avoimet+kysymykset,+ja+vastausten+kuunteleminen+ja+toiseen+keskittyminen,+läsnäolo+,+kehon+kieli,+niistä+se+syntyy.+
Kehon+kielikin+on+todella+tärkeä+ainakin+itselleni,+kun+jonkun+kohtaan.
On+se+tietenkin+niinkin,+että+toisen+kanssa+juttu+lähtee+helpommin,+toisen+vähän+tuskallisemmin.
08.09.2019 12:04
Saattaa+olla,+että+olet+ainoa+heteromies,+joka+haluaa+vastailla+tuollaisiin+kysymyksiin.
Minä+en+ole+heteromies,+mutta+antautuisin+keskusteluun+hänen+kanssaan,+tuntuu+olevan+sujuvasanainen+ihminen.
08.09.2019 11:49
46 / 258