Pyytävät juttelemaan mutta sitten kun juttelee niin naiselta on vaikeaa saada mitään juteltavaa. Niinku miehen pitäisi viedä juttelua eteenpäin mutta se onkin mahdotonta kun nainen vastaa vain muutamalla sanalla ok, ei , kyllä, lapset ja sitä rataa eikä nainen kysy mitään vaan miehen pitäisi viedä juttua eteenpäin.
Naiset on kyllä outoja
27
<50
Vastaukset
Semmoista se elämä on, aina edessä jokin haaste tai vuori ylitettävänä.
- Anonyymi
Elämä edessä ja ladattu pistooli ilman varmistinta kädessä :D
Anonyymi kirjoitti:
Elämä edessä ja ladattu pistooli ilman varmistinta kädessä :D
Varo ettet ammu jalkaasi.
Mjaa
Mitä sä oikein selität?
Ensinnäkään mä en saa mitään toikkua tekstistä, ja toiseksi Ninja Panda alkaa jo visuaalisesti vituttaa.
Jotain tyyliä
(Hihitystä)- Anonyymi
Miksi naiset on treffi palveluissa kun eivät osaa edes jutella miehille. Oikeesti niiltä saa melkein vaatia sanoja että voisi tutustua.
- Anonyymi
eipä ole uusi uutinen niin aatami ja eeva ajoista asti eeva oli outolintu eli niin kauan kuin miehiä on ollut niin miehet tietä naiset on outoja eli eipä uusi uutinen
- Anonyymi
kyllä miehissäkin jotain vikaa on kun kummiskin pidetään ja rakastetaan näitä outolintuja ja oikkuilijoita
- Anonyymi
Jotkut naiset juttelevat, jotkut taas ei. Jotkut miehet juttelevat, jotkut taas ei. Kyseinen ilmiö ei riipu henkilön sukupuolesta.
- Anonyymi
No jos juttelu on yksinpuhelumanspleinausta niin miten siihen saa suunvuoron?
- Anonyymi
Nojaa... mulle soitteli muutama perään ja kyseli, et milloin mut voi nähdä uudelleen... :)
- Anonyymi
Netissä naisilta ei saa mitään vastauksia. Siksi miehen pitää juoda viinaa ja mennä baariin juttelee naisten kanssa kasvotusten jotta tutustuminen on helpompaa. Vain viinaa juomalla naisen kanssa voi puhua.
T: Viinamies Naisissakin taitaa olla mutisteja.
- Anonyymi
En kyllä takuulla ole pyytänyt juttelemaan.
-flowersreally-- Anonyymi
No ehkä varmasti olet.
Riippuu naisista. Joillekin pitää sanoa väliin että anna minullekin suunvuoro.
Kannattaa asettaa kysymykset niin, ettei niihin voi vastata kyllä, ei, ok.
Niinpä. Kannattaa suosia avoimia kysymyksiä, jos nyt yleensä on pakko edetä kuulustelutyyliin.
Joo just joo
Tämä oleellinen taito keskustelussa on keskustelun jatkuvuuden kannalta sen olennaisin osa.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Joo just joo
Tämä oleellinen taito keskustelussa on keskustelun jatkuvuuden kannalta sen olennaisin osa.
(Hihitystä)Noilla kysymyksillähän saisi naisen vähäsanaiseksi. Se on jo arvo itsessään.
Mulla on kokemuksia vain naisista joita ei saa vaikenemaan. Eilen iltasella jouduin yhdelle valehtelemaan puhelimessa että akustani on virta lopussa, pakko lopettaa puhelu.Poliisin_poika kirjoitti:
Noilla kysymyksillähän saisi naisen vähäsanaiseksi. Se on jo arvo itsessään.
Mulla on kokemuksia vain naisista joita ei saa vaikenemaan. Eilen iltasella jouduin yhdelle valehtelemaan puhelimessa että akustani on virta lopussa, pakko lopettaa puhelu.Mjaa
Kuka tuollaisia valheita uskoo?
Uskottavuuden kannalta on suositeltua vain katkaista puhelimesta virta.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Kuka tuollaisia valheita uskoo?
Uskottavuuden kannalta on suositeltua vain katkaista puhelimesta virta.
(Hirn)Olen kokeillut tuotakin, mutta menin kai siinä äärimmäisyyksiin.
Exäni oli lapissa kesälomareissulla, ja soitteli mulle iltasella kun olin jo viihteellä. Katkaisin puhelun ja katkaisin puhelimesta virrat jotta tulisi selväksi että nyt on oikeasti virta loppu. Pahaksi onnekseni unohdin puhelimen kiinni kahdeksi viikoksi, eikä exäni mielestä ollut kauhean uskottavaa etten kerennyt lataamaan puhelintani koko aikana.Niitä vuorovaikutustaitoja voi harjoitella, jos ei luonnostaan ole puhelias. Mielestäni se kannattaa kyllä, koska niillä ensimmäisillä vuorovaikutuksen hetkillä on merkitystä sille, saako sen toisen kiinnostumaan.
Itse olen ollut ujo ja olen sitä vieläkin, mutta kun päätin alkaa käyttää sanoja, joita minulla kyllä aina on ollut, huomasin ettei se ujous ollut ylittämätön vuori.
Avoimet kysymykset, ja vastausten kuunteleminen ja toiseen keskittyminen, läsnäolo , kehon kieli, niistä se syntyy.
Kehon kielikin on todella tärkeä ainakin itselleni, kun jonkun kohtaan.
On se tietenkin niinkin, että toisen kanssa juttu lähtee helpommin, toisen vähän tuskallisemmin.
Ehkä se oli fintiaani.
https://yle.fi/uutiset/3-10955287- Anonyymi
"Finniaani" kuin lettipää-torninkaataja swedu.
Valehtelijoiden Gulbi.
Kohta todentaa että banaani on oikeasti peruna joka kasvaa koivupuissa.
Eilinenkin on kyllä oikeasti huomispäivä. - Anonyymi
Jos täällä palstalla oleskelee niin kyllä se naisten "outous" pikkuhiljaa kaikkoaa pois.
Pizzeriasta poistuminen: eräs kaveri kertoi että oli ollut pizzeriassa juuri sellaisiin aikoihin kun tapahtuivat ne WTC-iskut amerikassa, oli sanonut omistajia siellä vihastuessaan "rättipää-torninkaatajiksi", oli poistettu pizzeriasta. - Anonyymi
Valtavan henkästyneitä ja ylpeitä.
- Anonyymi
Kuin "lettipää-swedu-petteri" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34795