kyllä hän aika seksikäs on
antautuisitko raakel lignelille
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
outoa outoa hyvin outoa ketään ei kiinnosta seksikäs nainen mutta kaikkia kiinnostaa esim kysymys millainen tukka miehellä sytyttää niin olenko ainoa heteromies täällä
Saattaa olla, että olet ainoa heteromies, joka haluaa vastailla tuollaisiin kysymyksiin.
Minä en ole heteromies, mutta antautuisin keskusteluun hänen kanssaan, tuntuu olevan sujuvasanainen ihminen.- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Saattaa olla, että olet ainoa heteromies, joka haluaa vastailla tuollaisiin kysymyksiin.
Minä en ole heteromies, mutta antautuisin keskusteluun hänen kanssaan, tuntuu olevan sujuvasanainen ihminen.täällä miehet ei taida olla heteromiehiä eikä ymmärrä naiskauneudesta mitään puhumattakaan seksikkyydestä
Anonyymi kirjoitti:
täällä miehet ei taida olla heteromiehiä eikä ymmärrä naiskauneudesta mitään puhumattakaan seksikkyydestä
Kauneus ja seksikkyys ovat siellä katsojan päässä, joten se voi vaihdella paljonkin.
- Anonyymi
Kauneus ja seksikkyys ovat siellä katsojan päässä, joten se voi vaihdella paljonkin.
kyllä minä heteromiehenä tiedän mistä normaalit miehet pitää ja raakkelissa vaan on sitä jotain
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minä heteromiehenä tiedän mistä normaalit miehet pitää ja raakkelissa vaan on sitä jotain
Kyllä minä ymmärrän, että on heteromiehiä, jotka mielestään tietävät paljonkin.
- Anonyymi
Kyllä minä ymmärrän, että on heteromiehiä, jotka mielestään tietävät paljonkin.
mutta maailman miehet sanoo raakkel on seksikäs nainen
Anonyymi kirjoitti:
mutta maailman miehet sanoo raakkel on seksikäs nainen
Joku sanoo, joku ei . Ihmiset nyt eivät ole klooneja .
- Anonyymi
Joku sanoo, joku ei . Ihmiset nyt eivät ole klooneja .
niin maailman hetero miehet sanoo joo niin on mutta ei heterot sanoo ei oo eli vaan jorma uotinen on seksikäs nainen niin minä puhun heteromiesten suulla niin me tykätään naisista
Anonyymi kirjoitti:
niin maailman hetero miehet sanoo joo niin on mutta ei heterot sanoo ei oo eli vaan jorma uotinen on seksikäs nainen niin minä puhun heteromiesten suulla niin me tykätään naisista
Jorma Uotinen on seksikäs nainen?? Ihan uusi asia minulle, olen ymmärtänyt, että hän on mies. Ei sillä mitään väliä kyllä ole. Pidämme seksikkäänä erilaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...minä puhun heteromiesten suulla"
Onko joku antanut sinulle luvan puhua kaikkien heteromiesten suulla?
- Anonyymi
Hyvin avautui Ylellä tänään, arvostus kasvoi hänen suhteen aiemmasta. Pitänyt häntä aiemmin pinnallisena ja vähän sellaisena ikuisena prinsessana, joka vaatii aina sen oman tilansa, mut nyt muutin käsitystäni hänestä kunnioittavammaksi.
Jos se kiväärillä uhkais..
- Anonyymi
´Nosta kädet ylös! Antaudu!
- Anonyymi
tämä oli hyvä
- Anonyymi
raakel käyttää mummokalsareita
- Anonyymi
En tietenkään antautuis. Juoksisin karkuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34795