Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+juttu,+koska+minunkin+täytyy+lähteä+pystyttämään+näyttelyä.
Psykopaatteja+on+käsittääkseni+5%+väestöstä.
Ja+on+totta,+että+kiusaamiseksi+voi+kokea+sellaistakin,+joka+ei+ole+yleisen+mittapuun+mukaan+kiusaamista.
Jos+on+pakko+tulla+toimeen,+silloin+olisi+hyvä+osata+taitoja,+että+se+on+mahdollista.
07.09.2019 10:27
Paitsi+heidän+mielestään,+jotka+pitävät+lihavia+seksikkäinä.+Lihavuuskin+on+hiukan+venyvä+käsite.
07.09.2019 10:23
Aika+monet.+Vaikea+heitä+on+tähän+listata.+Katson+seksikkyyttä+ehkä+eri+näkökulmasta+kuin+heteromies,+ja+seksikkyys,+eroottisuus,+sensuellisuus+syntyvät+myös+asenteesta+itseensä.
07.09.2019 10:22
Onko+se+muuten+mielestäsi+väärin?
07.09.2019 10:19
Nimenomaan+,+vastaanottajan+oma+kokemus.+Mutta+myös+lähettäjän+tapa+lähettää.++Mielenkiintoistahan+niitä+on+pohtia.
Jos+otetaan+vaikka+sellainen+rajumpi+esimerkki,+miksi+koulukiusattu+kokee,+että+häntä+kiusataan?+Mitä+luulet,+millaisista+elementeistä+sellainen+kokemus+voi+syntyä?+Miten+sellaisessa+tapauksessa+mielestäsi+vastuut+jakautuvat?
Jos+siis+lähdetään+siitä+oletuksesta,++että+koulukiusaaminen+on+väärin.
07.09.2019 10:16
Jokainen+käyttäköön+sellaisia+sanoja+kuin+haluaa+ja+sellaista+kirjoitusasua+kuin+haluaa.+Jos+haluaa+toistaa+jotain+sanaa+vaikka+joka+toisena+sanana,+se+olkoon+sallittua.+Tekstin+sujuvuuden+kannalta+on+merkitystä+sillä,+miten+sanojaan+asettelee,+mutta+jos+päämäärä+ei+varsinaisesti+ole+muu+kuin+saattaa+mietteensä+esiin,+ei+ole+niin+merkitystä+miten+sen+sanoilla+ilmaisee.
Varmasti+joillekin+miehille+kauneinta+on+naisen+ihanat,+herttaiset+ja+kauniit+sukupuolielimet.+Se+sitten+mitä+pitää+ihanana,+herttaisena+ja+kauniina+saattaa+vaihdella+kovastikin.+Ja+kaikille+miehille+ei+se+naisen+sukuelinten+maasto+ole+lainkaan+kiinnostava.
07.09.2019 10:09
En+tietenkään+loukkaantunut,+sehän+oli+asiallisesti+annettu+palaute.
Tosin+sitten+lopussa+teet+taas+oletuksen.+Minun+tyylinihän+ei+ole+se,+miksi+sinä+sen+koet.+Eihän+sinunkaan+tyylisi+ole+se,+miksi+minä+sen+koen+joskus.
Sanotko+siis,+ettet+koskaan+ilkeile,+toiset+vaan+kokevat+sen+niin?
Itse+ajattelen+niin,+että+jos+toiset+usein+kokevat+että+ilkeilen+tai+olen+itsekeskeinen,+pysähdyn+miettimään+asiaa.+Jos+en+ole+itsekeskeinen,+kaikki+olemme+jossain+määrin,+totean,+että+komminikaationi+on+epäonnistunut+ja+yritän+tehdä+sille+jotain.++Js+loukkaan+toista,+pyydän+ateeksi+ja+selvitän+miksi+niin+kävi.
Ei+minun+tietenkään+tarvitse+välittää+toisista+ihmisistä,+enkä+välittäisikään,+jos+olisin+itsekeskeinen,+mutta+kun+kuitenkin+haluan+pyrkiä+sopuun,+vaikka+olisin+eri+mieltä+jonkun+kanssa,+minua+jää+vaivaamaan,+jos+toinen+pahoittaa+mielensä.
Itse+asiassa+minusta+on+haasteellista+ja+pidän+haasteista,+se,+että+pyrkii+tuomaan+mielipiteensä+esiin+loukkaamatta+ja+silloin+kun+ollaan+eri+mieltä+tai+toinen+ärsyttää+tai+saa+hihat+palamaan+tai+jotain,+silloin+se+haaste+on+suurimmillaan+ja+tyydytys+tietysti+suurin,+jos+onnistuu+välttämään+alatyylisen+nimittelyn+tai+ilkeilyn.
07.09.2019 10:00
Siinäpä+se+onkin,+kantapään+kautta+oppii+tehokkaasti.+Tosin+se+vaatii+sitä,+että+on+tietoinen+oman+pää+sisällöstä.+Kun+ymmärtää+sen,+ettei+ole+erehtymätön+ja+jos+on+rohkea,+kyseenalaistaa+myös+omia+motiivejaan+ja+tekojaan.
07.09.2019 09:48
Pidän+aika+monia+ihmisiä+kauniina.
07.09.2019 09:45
Silloin+kun+alat+piikitellä,+et+ota+vastuuta+tunteistasi.+Sinä+kostat+ne+sille,+jota+piikittelet.
Nyt+en+siis+tarkoita+sitä+hyväntahtoista+naljailua,+joka+on+yhteinen+sopimus.+Tarkoitan+sitä,+joka+ei+nouse+hyväntahtoisuudesta+ja+toinen+kunnioittamisesta.
07.09.2019 09:44
Teet+taas+kovasti+oletuksia+ja+nehän+ovat+taas+sitä+sinun+tarinasi,+ei+minun.
Minä+en+sinun+sanoistasi+loukkaannu,+koska+tiedänkin,+että+keljuiluusi+on+syynsä.+Se+ei+silti+mitenkään+poista+sinun+vastuutasi+siitä+kuinka+käyttäydyt+toisia+kohtaan.
Suoraan+voi+sanoa+kovin+monella+tavalla,+sinä+käytät+yhdenlaista+tapaa,+minä+käytän+toisenlaista+tapaa.
Koska+otan+vastuun+tunteistani,+en+nimittele,+vaikka+hihat+palaisi.+Voin+kyllä+kertoa+ihan+suoraankin+sen,+että+hihat+paloin+tähän+tai+tähän+asiaa+ja+aika+topakastikin,+mutta+en+nimittele.+Jos+sorrun+nimittelyyn,+kun+en+ole+täydellinen,+ymmärrän+pyytää+anteeksi.+Asiat+asioina,+nimittely+ei+ole+asiaa.
07.09.2019 09:42
Sanoisin,+että+aika+tyhjentävästi+sanottu.++:)
07.09.2019 09:34
Toimit+siis+samalla+tavalla+kuin+minä,+kun+toinen+käyttäytyy+huonosti?
07.09.2019 09:11
Minä+puhun+eti+asiasta+kuin+sinä.+
Kysytkö+oikeasti+millainen+ihminen+loukkaantuu+huoraksi+nimittelystä?+
Minä+taas+kysyn+millainen+ihminen+nimittelee+ja+haukkuu?+
Vastaan+itse....ei+ainakaan+ihminen,+joka+ottaa+vastuun+omista+tunteistaan.+Miten+huono+itsetunto+pitää+ihmisellä+olla,+että+alkaa+nimitellä+toisia+ja+keljuilla+toisille?++Hyvällä+itsetunnolla+varustetun+ihmisenhän+ei+tarvitse+haukkua+ja+ilkeillä.+
Ja+voi+sitä+tietenkin+kysyä+myös+sitä,+että+mistä+se+huorittelu+nousee,+ellei+siitä,+että+on+loukkaantunut+toiseen?
07.09.2019 09:09
Sanoilla+on+merkitys+tunnelman+ja+mielikuvien+luomisessa.+Millaisen+tunnelman+haluat+antaa+vaikka+naisen+sukuelimistä,+sen+mukaan+ja+kohdeyleisö+huomioon+ottaen+valitset+sanan.
07.09.2019 09:02
Tuo+nainen+ei+ole+ruma.
Jos+kuvassa+on+ruma+ihminen,+ei+kuva+silti+ole+ruma.++Huonolaatuinen+kuva+on+katsojasta+vähän+kurja,+luulisin.+Minua+ainakin+vähän+harmittaa+huonolaatuiset+kuvat.
07.09.2019 08:58
Naisen+rupsahtamiseen(+miehen+myös)+vaikuttaa+aika.
Siihen+taas+ettei+halua+seksiä,+voipi+vaikuttaa+myös+se,+että+on+saanut+huonoa+seksiä+ja+toteaa,+ettei+kannata.+Huono+seksi+taas+saattaa+johtua+siitä,+etteivät+kumppanit+ole+kyenneet+vuorovaikutukseen.
Asiaa+voi+katsoa+monesta+näkökulmasta.
07.09.2019 08:52
Eivät+taida+avautua+siitäkään,++että+se+kaikki+muu+siinä+liitossa+heijastuu+seksielämään+ja+seksi+ei+enää+toimi+kuten+silloin+ennen,+kun+niitä+maton+alle+lakastuja+asioita+ei+vielä+ollut,++tai+oli+vähän.
07.09.2019 08:46
Puhumme+nyt+tietenkin+eri+asiasta.+
Joillakin+näyttää+olevan+oikeus,+mistä+lie+saatu,+loukata+ihan+tahallaankin.+Tiedätkö,+niin+kuin+vaikka+keljuilemalla+toisille...
Jos+haluaa+itse+olla+se+itsekeskeinen+ja+ilkeillä,+minkäpä+sille+sitten+taitaa.+Jos+aikuinen+ihminen+ei+itse+ota+vastuuta+kehittymättömästä+tunne-+elämästään,+minkäs+teet?+
Kun+ensin+pitäisi+ymmärtää+olevansa+itsekeskeinen+kiusaaja+,+ennen+kuin+sille+voi+tehdä+jotain.+
Kovin+montaa+oikeutusta+en+itse+löydä+sille,+että+ilkeilee+ventovieraille+tai+tutuille+ihmisille.+Kyllä+silloin+se+oma+pään+sisus+ei+ole+ihan+tasapainossa,+jos+katsoo+omaavansa+luvan+sellaiseen.+
Aina+on+tosi+kätevää+työntää+vastuu+toiselle,+jos/+kun+hän+loukkaantuu+.+Silloinhan+ei+koskaan+tarvitse+pysähtyä+sen+tosiasian+äärelle,+että+on+itse+tehnyt+väärin,+mokannut.
Mokaamista+on+vaikea+kestää,+varsinkin+silloin+,+kun+pitäisi+korjata+asia+suhteessa+toiseen+ihmiseen.
07.09.2019 08:37
Kukaan+lapsia+seksuaalisesti+hyväksi+käyttävä+ja+raiskaava+ei+ole+kovin+korkealla+minun+mukava+ihminen+listallani.+Kansallisuudella+tai+uskonnolla+ei+ole+lieventävää+vaikutusta+asiaan.
07.09.2019 08:24
50 / 258