Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaa+aika+usein+olla+niin,+että+ihmiset+muodostavat+mielipiteitä+tietämättä+asiasta+välttämättä+kovinkaan+paljoa.+Ja+äänestäessään+he+saattavat+ohittaa+asioita,+koska+pitävät+tärkeänä+jotain+muuta+tai+eivät+ole+perehtyneet+ehdokkaansa+ajatusmaailmaan.+
Näistä+sateenkaariasioista+monilla+on+mielipiteitä.+Ja+saa+tietysti+ollakin.++Aika+usein+näkee+keskusteluja+vaikka+nyt+näistä+transihmisistä,+ja+mukana+keskustelussa+ei+ole+yhtään+transihmistä.
05.09.2019 13:39
Wikisanakirja:
sinkku+(1-A)
1.+(puhekieltä)+henkilö,+joka+ei+ole+vakituisessa+parisuhteessa
05.09.2019 12:54
Suojamuurit+onkin+mielenkiintonen+rakennelma.
Jos+ihminen+menee+itse+sinne+lokeroon+ja+haluaa+siellä+elää+ja+osoittaa+,+mitä+siinä+laatikon+kyljessä+lukee,+sitä+tulee+kunnioittaa.+Jokaisella+on+oikeus+itse+määritellä+laatikkonsa.+Ja+kun+sitten+se+laatikko+alkaa+ahdistaa,+on+aika+kurkistaa+reunan+yli+ja+päättää+haluaako+laatikosta+ulos.
Kun+puhutaan+niistä+lokeroista,+joilla+me+toisiamme+lokeroimme,+en+siis+tarkoita+ammattilaisten+laatimia+kartoituksia,+vaan+tarkoitan+vaikka+sitä,+että+määritämme+jonkun+vaikka+luuseriksi,+rasistiksi,+suvakiksi,+mielensäpahoittajaksi,+kukkahattutädiksi,+sosiaalitantaksi,+feministiksi....kuinka+usein+noita+määreitä+käytetään+kuvaamaan+oikeita+määreitä+ja+kuinka+usein+niitä+käytetään+osoittamaan+toiselle+paikka+sieltä+itsensä+alapuolelta?+Kuinka+usein+kohtelemme+ihmistä+massana+siksi,+että+määritämme+hänet+jollain+tuollaisella+määreellä+ja+kuinka+usein+silloin+unohdamme,+ettei+se+ihminen+ole+sitä,+mitä+se+määre+meille+tarkoittaa?
05.09.2019 12:50
Päivi+Räsäsen+näkemys+asiasta+on+Päivi+Räsäsen+näkemys+asiasta.+Myös+toisenlaisia+näkemyksiä+on.
Translakiin+en+kovin+yvällisesti+ole+perehtynyt,+olen+kuitenkin+sitä+mieletä,+että+asiasta+on+hyvä+käydä+keskustelua,+on+hyvä+pohtia+toteutuuko+nykyisten+lakiemme+puitteissa+yhdenvertaisuus+ja+ihmisoikeudet.
05.09.2019 12:42
Tarkkailijoita+taidamme+olla+kaikki.
05.09.2019 12:36
Varmastikin+noin.+Luopuminen+mistä+tahansa,+joka+on+muodostunut+selviytymiskeinoksi,+on+luonnollisesti+kovan+työn+takana.
05.09.2019 11:49
Jos+tarkoitit+kommenttisi+minulle,+en+osaa+vastat+,+kun+en+ymmärtänyt+ajatustasi.
05.09.2019 11:47
Mene+töihin+pillukauppaan,+jospa+luontaisetuna+saat+oman+pillun.
05.09.2019 11:07
Lähdetkö+kaveriksi+unelmamatkalle,+ne+voivat+olla+pelottavia+matkoja.
05.09.2019 08:28
Ai+niin...huomenta+ja+antoisaa+päivää+sinulle.
05.09.2019 08:26
Tottahan+se+on,+että+vastuu+on+itsellä.+Uhrin+roolista+vaan+ei+aina+ole+helppo+luopua.+Se+vaatii+aika+suuria+ponnisteluja+ja+saapumista+siihen+pisteeseen,++että+tajuaa,+että+uhrin+rooli+ei+ole+se+rooli,+jota+haluaa+esittää+loppuelämänsä.
Kun+uhrin+roolin+on+sisäistänyt,+elänyt+sitä+kentien+vuosia,+käyttänyt+sitä+syynä+siihen,+ettei+voi+sitä+tai+tätä,+käyttänyt+sitä+lupana+vain+istua+ja+valittaa+ja+vaatia+toisilta+ymmärrtämistä+ja+sympatiaa....on+ymmärrettävää,+ettei+sellaisesta+ole+helppo+luopua.
Luopuminen+kannattaa,+mutta+muutos+on+pelottavaa+ja+muutoksen+tarpeen+näkeminen+vaikeaa.
05.09.2019 08:25
Näet+yhden+tärkeän+käyttötarkoituksen+näille+keskustelupalstoille.++Jos+ymmärtäisi,+voisi+näitä+käyttää+juuri+niiden+sosiaalisten+taitojen+hiomiseen.+Nämä+ovat+oivallinen+paikka+myös+omien+kommenttiensa+kautta+nähdä+itsensä+osana+sosiaalista+vuorovaikutusta+ja+omien+reaktioiden+tutkimiseen+.+Ensin+nämä+palstat+vaan+pitää+nähdä+oppimisen+paikkoina+ja+siihen+se+joillakin+kompastuu.
05.09.2019 08:12
Minun+vanhin+lapseni+on+syntynyt+1974.
05.09.2019 07:57
Minä+olen+kotona.
05.09.2019 07:56
Haluatko+määritellä+kaikkien+puolesta+mikä+on+turhaa?+Haluatko+esittää+toiveen,+ettei+kukaan+keskustelisi+heidän+kanssaan,+jotka+mielestäsi+jankkaavat+turhaan?+Haluatko+itse+olla+ohjaaja+ja+ohjata+näytelmää+johonkin+muuhun+suuntaan+kuin+nämä+joita+jankkaajiksi+kutsut?
Millaisen+roolin+näet+itselläsi+olevan++tässä+näytelmässä?+Eikö+se+rooli+tyydytä+sinua?
05.09.2019 00:36
Olet+luuloissasi+hyvin+hellyttävä...
05.09.2019 00:10
Minä+ymmärrän+kyllä+oikein+hyvin+sen,+että+suomalainen+ei+ole+nysverö,+jonka+yli+kuka+tahansa+kävelee.+Sinä+näyt+ajattelevan,+että+on.+Minusta+on+hyvin+surullista,+että+sinä+mitätöit+suomalaiset+joksikin+luuserisakiksi,+joka+sovinnolla+vain+häviää+olemattomiin.+Minusta+sellainen+on+erittäin+epäkunnioittavaa+ja+tahraa+menneiden+sukupolvien+kunnian,+tahraa+olemassa+olevan+sukupolven+kunnian+ja+tekee+lapsistamme+vellihousuja,+jotka+ovat+vätyksiä+ja+kaikkien+alistettavissa.+
Mikä+mies+sinä+oikein+olet,+kun+tahraat+meidät+suomalaiset,+vedät+vessasta+alas+identitteettimme?
Joutaisit+nurkkaan++tyhmyrin+hattu+päässäsi!
Hyvää+yötä+...
05.09.2019 00:07
Harmikselle+tiedoksi,+että+oikeastaan+olen+maahanmuuttaja.+Isä+synty+Terijoella+ja+isän+isä+Ukrainassa,+että+annas+ny+tulla+sitten+kaikki+mikä+sieluas+piinaa....ja+niin+pohjia+myöten,+ettei+ihan+joka+päivä+tarvitse+vi.ttuilla.
04.09.2019 23:50
Älä+viitti+kuvitella+tietäväsi+minun+arvoistani+yhtään+mitään.++Se+on+noloa+ja+typerää.
04.09.2019 23:18
Kyllä+tuossa+musiikissa+on+jokin+tosi+koskettava+juttu.+Olen+kyllä+aina+pitänyt+kansanmusiikista.
04.09.2019 22:53
60 / 258