Kaskis mainio lisä palstalle!

Anonyymi

Pertsa (mulle pertsa on aina pertsa, vaikka käyttäiskin muuta nimeä) peräänkuulutti uutta verta palstalle, koska vakkareiden jutut on niin nähty.

Täällä on ollut kirjoittamaton sääntö, että naiset vähän komppaavat toisiaan. (Mitä nyt abra välillä ottaa yhteen valtiksen kanssa..) Kaskis ei pelkää sanoa suoria sanoja kenellekään, ja aina voittaa väittelyt!!!!!!!!!!! cool..

Joo joo..

Joku ääliö tulee tähän sanomaan: aivan niin kaskis, aivan niin tähtisilmä.. En ole kumpikaan noista.

Joku ätmi näkee myös vaivaa (kaskis on paska), koska ei kestä totuutta siitä millainen maailma oikeasti on.

50

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan niin anomuumi, aivan niin.

• Anonyymi

Kiitos yllättävästä vastauksesta.

• Mielenkiintoinen aloitus. Haluatko avata sitä millainen maailma sinun mielestäsi on, mikä on se totuus, jota ei kestetä nähdä?
      Tuli vaikutelma , että olet asiaa pohtinut ja olisi hienoa , jos avaisit asiaa hieman, koska tottahan se on, että aina ei haluta nähdä, eikä uskalleta nähdä.

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta liittyen tuohon ”totuuteen, jota ei kestetä nähdä”:

Keskusteluissasi esimerkiksi Harmiksen ja Dissen kanssa todentuu HC- ätmien perimmäinen ongelma: he ovat täysin kykenemättömiä ottamaan vastaan (tai edes kuulemaan) toisten mielipiteitä, näkökulmia asioihin, saatikka ns. normaaliin keskustelevaan vuorovaikutukseen naisten kanssa. He ovat sementoineet itse itsensä omaan rooliinsa ja omaan muuttumattomaan totuuteensa, eikä yksikään keskustelija tule heidän päätään kääntämään, koska todellisuudessa heitä ei edes kiinnosta muiden näkemykset asioista.

Tämä teatterinäytelmä toistuu täällä aika ajoin, joku yrittää heidän kanssaan keskustella, mutta koska muurinsa ovat niin korkeat, keskustelija vuorollaan väsyy ja antaa periksi. Tässä näytelmässä he näkevät toki itsensä voittajina, koska haluavatkin pysyä oman totuutensa ja roolinsa suojissa (ja näytelmä voi jatkua jonkun toisen keskustelijan kanssa), mutta totuus on tietysti jotain ihan muuta.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusteluissasi esimerkiksi Harmiksen ja Dissen kanssa todentuu HC- ätmien perimmäinen ongelma: he ovat täysin kykenemättömiä ottamaan vastaan (tai edes kuulemaan) toisten mielipiteitä, näkökulmia asioihin, saatikka ns. normaaliin keskustelevaan vuorovaikutukseen naisten kanssa. He ovat sementoineet itse itsensä omaan rooliinsa ja omaan muuttumattomaan totuuteensa, eikä yksikään keskustelija tule heidän päätään kääntämään, koska todellisuudessa heitä ei edes kiinnosta muiden näkemykset asioista.

Tämä teatterinäytelmä toistuu täällä aika ajoin, joku yrittää heidän kanssaan keskustella, mutta koska muurinsa ovat niin korkeat, keskustelija vuorollaan väsyy ja antaa periksi. Tässä näytelmässä he näkevät toki itsensä voittajina, koska haluavatkin pysyä oman totuutensa ja roolinsa suojissa (ja näytelmä voi jatkua jonkun toisen keskustelijan kanssa), mutta totuus on tietysti jotain ihan muuta.

-flowersreally-

Hei Ivar! Kiva juttu trkeytyä naiseksi! 😬👌

• Anonyymi

Sulla on järjen ja elämänkokemuksen ääni kaikessa mitä sanot. Et myöskään pelkää olla eri mieltä tai mielistele ketään!!!!! Virkistävää!!

Wlow tuossa hyvin kiteytti asian. Oma maailmankuvani, kunpa tietäis.. Vaihtelee päiväkohtaisesti. :) Nuoruuden impulsiiviuus on vaihtunumassa harmaaseen tavallisuuteen.

Halusin vaan kiittää palstalla olosta, koska harvoin täällä saa kiitosta mistään. t: ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Ivar! Kiva juttu trkeytyä naiseksi! 😬👌

Hei Disse! Menikö taas tunteisiin?

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

No hei vaan, ei mennyt. Ja pistetään vaan Dissen piikkiin mielihyvin! 😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Tuli kans D mieleen tuosta, koska se käyttää aina tuota hymiötä. Mut sehän meni "nukkumaan". Ei sais olla noin kännissä näin aikaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Harmillinen juttu, että yksilöit tärkeän asian tiettyihin henkilöihin ja en ala ruotimaan ketään.

Haluaisitko tehdä pohdiskelusi yleisellä tasolla, jotta siitä on mahdollista keskustella osoittelematta ketään kirjoittajaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on järjen ja elämänkokemuksen ääni kaikessa mitä sanot. Et myöskään pelkää olla eri mieltä tai mielistele ketään!!!!! Virkistävää!!

Wlow tuossa hyvin kiteytti asian. Oma maailmankuvani, kunpa tietäis.. Vaihtelee päiväkohtaisesti. :) Nuoruuden impulsiiviuus on vaihtunumassa harmaaseen tavallisuuteen.

Halusin vaan kiittää palstalla olosta, koska harvoin täällä saa kiitosta mistään. t: ap

Kiitos sinulle sanoistasi.
        Tuo esille ottamasi asian on tärkeä ja siihen kyllä törmää paljon, että ei haluta/osata/kyetä näkemään , saati hyväksymään sitä, että totuuksia on useita .

Jos ihminen ei halua nähdä, häntä voi yrittää herätellä heittelemällä täkyjä, kuitenkin on niin, että ellei ihminen ole valmis, ellei hänen panssarissaan ole säröä tai hän hautaa särönsä syvälle kaiken muun alle, hän ei herää.

Kaikella on määräaikansa tässä elämässä :)

Nostit esiin tärkeän asian, harmillista on se, että se yksilöidään koskemaan joitakin kirjoittajia.

• Jos mietimme aloituksessa esiin nostettu näkemisen vaikeutta, totuuden kestämisen vaikeutta, se koskee meitä kaikkia ,jos olemme rehellisiä.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Harmillinen juttu, että yksilöit tärkeän asian tiettyihin henkilöihin ja en ala ruotimaan ketään.

Haluaisitko tehdä pohdiskelusi yleisellä tasolla, jotta siitä on mahdollista keskustella osoittelematta ketään kirjoittajaa?

Eipä se yleinen asia esimerkeistä miksikään muutu, esimerkit vain valaisevat asiaa.

Valinta on sinun, mihin haluat keskittyä. Ehkä vedät mieluummin verhon näyttämön eteen. Sekin on osa näytelmää.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä se yleinen asia esimerkeistä miksikään muutu, esimerkit vain valaisevat asiaa.

Valinta on sinun, mihin haluat keskittyä. Ehkä vedät mieluummin verhon näyttämön eteen. Sekin on osa näytelmää.

-flowersreally-

En ala repostelemaan toisia kirjoittajia. Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on. Voin repostella itseäni tai sinua , jos annat luvan, kolmansia osapuolia en ruodi, elleivät he anna siihen lupaa ja ole itse mukana.

Valinta on siis sinun, jos haluat jatkaa keskustelua minun kanssani.

• Anonyymi

En ala repostelemaan toisia kirjoittajia. Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on. Voin repostella itseäni tai sinua , jos annat luvan, kolmansia osapuolia en ruodi, elleivät he anna siihen lupaa ja ole itse mukana.

Valinta on siis sinun, jos haluat jatkaa keskustelua minun kanssani.

Sinulla olisi ollut jo monta mahdollisuutta kommentoida itse asiaa, jonka nostin esiin, mutta haluat keskittyä muuhun. Se ei yllätä minua.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla olisi ollut jo monta mahdollisuutta kommentoida itse asiaa, jonka nostin esiin, mutta haluat keskittyä muuhun. Se ei yllätä minua.

-flowersreally-

Hyvä on.

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

" he ovat täysin kykenemättömiä ottamaan vastaan (tai edes kuulemaan) toisten mielipiteitä, näkökulmia asioihin, saatikka ns. normaaliin keskustelevaan vuorovaikutukseen naisten kanssa. He ovat sementoineet itse itsensä omaan rooliinsa ja omaan muuttumattomaan totuuteensa, eikä yksikään keskustelija tule heidän päätään kääntämään, koska todellisuudessa heitä ei edes kiinnosta muiden näkemykset asioista."

Otetaaan mielellään kyllä kaikki mielipiteet vastaan mutta en ala myötäilemään niitä luultavastikaan koska minullahan on ne omat. Voihan sitä päätä koettaa kääntää mutta vaikeaahan se on, ehkä teidän pitää keskustella tuuliviirimäisempien keskustelijoiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Hieno kommentti.

Mitä tahansa kommunikaatiotilannetta voi käyttää hyödykseen oppimistarkoituksessa, eikä keskustelupalsta ole siitä poikkeus. Vuorovaikutuksesta toisen kanssa, vaikka se tapahtuisi kirjallisesti, pystyy tekemään päätelmiä sekä omasta käyttäytymisestään suhteessa muihin että muiden käyttäytymisestä suhteessa itseen ja toisiin ihmisiin.

Ihmissuhteissa on tärkeää kysyä itseltään, toimiiko jokin tietty toimintatapa vai ei. Samalla toimintatavalla saa yleensä vain samanlaisia tuloksia. Minä tein elämäni alkupuolella sen virheen, että yritin kauan olla jotain muuta kuin mitä oikeasti olen tai mitä halusin olla, mutta vähitellen vuorovaikutuksessa muiden kanssa huomasin, ettei se tie johda mihinkään.

Sinä olet hyvin tarkkanäköinen keskustelija ja olen aina pitänyt ajatustesi lukemisesta. Monet kerrat olet myös saanut minut nauramaan ääneen.

Mittatilaustikkari

• Anonyymi

Terve Sergei, hauska nähdä kun nimellä kaskenpolttaja :D

• Jos viittaat siihen, että olisin Sergei, olet väärässä.

• Anonyymi

Minusta hän on turhanpäiväinen lässyttäjä ja jankkaaja, jolla harvemmin(jos koskaan) on mitään järkevää sanottavaa. Ei jaksa. Eikä mun onneks tarvikaan... :D

• Juuri niin, eikö ole valtavan hieno asia, ettei sinun tarvitse mitään mitä et halua :)

• Anonyymi

Tässä ketjun aloitus on täyttä asiaa. Ja samalla:
      -flowersreally- on niin helvetin oikeassa!!

Eli ei kritisoitavaa. Luullakseni hän, ja muutama muukin, on seuraillut palstan (asianäkökulmasta) sementoitunutta ja tunkkaista ilmapiiriä jo sen verran aikaa, että tietää jotensakin täsmälleen, mistä puhuu.
      Lisäksi tieten on ns.ätmialoitukset (ketkä siis itseään "ätmiksi" kutsuvat, mutta se heille anonyymiyden mahdollistamana sananvapauden nimikkeellä ja 'höyryjenpäästöhoitona' suotakoon ;) Toisaalta aikanaan sekopäinen markkina-arvokiihkoilu on laimentunut )

"Palsta tarvitsee kohennuksen" (pitikö pertti eli poliisin_poika näin?), toisaalta palsta on aina "kirjoittajiensa näköinen". Siinäpä dilemma.
      Ylenmääräinen tahdikkuuskaan ja/tai rivien välit ei vetele, tälle sekakuorolle ne ovat enimmäkseen ilmaa.
      Tämän propleemin parissa tuore kirjoittajamme Kaskenpolttaja taitaa nyt painiskella.

-flowersreally- : "..moni keskustelija vuorollaan väsyy..."

Toivoa kovin sopii, ettei Kaskenpolttajalle kävisi näin, koska, mitä sanoo, on perusteltua ja sehän kivistää ja ravistaa asennejäärien päitä ;)
      kuten kirjoittajankin; tässä voisi jopa joustaa överin kauniista ajatuksista (3.osapuoli), kyllä vastaajat ovat oppineet inttämään puolestaan, koska ääripäänä joillakin palsta voi olla suurin ajankulunsa ja ehkä toiveensa :/
      Siinä muutama ajatus, katsellaan jatkossa
      -observer-

• Anonyymi

Varmasti väsyy, jos haluaa palstan tai palstalaisten muuttuvan tai ilmentävän itseään jollakin toisella tavalla kuin nyt.

En lähde kaivelemaan toisten pään sisältöjä, elleivät he anna lupaa ja ole paikalla.

Sen sijaan tuo näkemisen ongelma, totuuksien ongelma on tietysti aihe, jota voi pohtia sekoittamatta siihen täällä kirjoittavia.

Totuuden kohtaaminen omassa itsessä ei ole niitä helpoimpia asioita. Kun haluaa olla oikeassa ja fiksu ja mitä kukakin nyt haluaa, sen huomaaminen, ettei aina olekaan niin fiksu, se sattuu.
        Ja ylipäätään se asia, että katsoisi itseensä, miettisi itsestä käsin, miettisi omaa osuuttaa ja omaa vastuutaan, siinä on haastetta kerrakseen.
        Oma kokemukseni, ei tältä palstalta, on se, että ihmiset ovat aika hukassa loppupeleissä kuitenkin sen oman sisuksensa kanssa. Ei tajuta oman hstorian merkitystä, ei tajuta sitä, että meillä kaikilla ( ei ehkä ihan kaikilla) on luutuneita käsityksiä, tunnelukkoja, haavoja, asenteita..jotka tulevat joka päivä esiin halusimme tai emme.
        Niin kauan kun ei uskalla kohdata itseään, on vähän hukassa omien tunteidensa ja reaktioidensa kanssa.

Me ymmärrämme eri tavalla vaikka tuota vastuun ottamista. Meillä on erilaiset arvot, ihmiskäsitys, käsitys elämän tarkoituksesta..Ne ovat kuitenkin aina läsnä ja ne kuuluvat läpi ja ne näkyvät.

Vuorovaikutustilanteissa se meidän historiamme saattaa aktivoitua. Pintaan nousee jotain, jonka toinen herätti ja jos ei sitä ymmärrä, sen tunnekuorman saa kantaa se siinä edessä oleva. Vähän sama kuin jättäisi ravintolalaskun seuraavan maksettavaksi.

Jos miettii sitä toisen ruotimista...siis ilman hänen mukanaoloaan ja lupaansa...siinähän käy hyvin usein niin, että pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Ja kun meillä on kaikilla motiivimme sille mitä teemme, meillä on myös oikeutus sille. Jos joku haluaa olla sokea , siis minun (esimerkki) näkökulmastani sokea, ja alan ruotia sitä, silloin teen väkivaltaa sille ihmiselle.

Aina kaikessa kannattaa miettiä sitä, että miten itse suhtautuisi siihen, että joku toinen tulee määrittelemään , että näin sinun pitää elää ja tämä sinun pitää nähdä?
        Kannattaa myös miettiä sitä, että otanko itselle oikeuden, jonka kiellän toisilta? Sitäkin kun näkee todella paljon, kun ympärilleen katselee.

Loppupeleissä useimmat tekevät sen minkä osaavat ja omista tarpeistaan käsin ja tarpeita on paha mennä laittamaan paremmuusjärjestykseen.

Heittele ajatuksia, ne ovat hyviä. Mitään ei tapahdu, mikään ei muutu ellei joku heittele ajatuksia :)
        Kun muuttaa omaa tapaansa, tulee pakottaneeksi toisetkin muutokseen :)

-kaskenpolttaja

• Anonyymi

”Toivoa kovin sopii, ettei Kaskenpolttajalle kävisi näin”

Mä kyllä toivoisin, ettei kukaan jaksaisi edes aloittaa näiden tiettyjen jankkaajien kanssa, koska se on yksinkertaisesti aivan turhaa. Näytelmä jatkuu joka tapauksessa samaa, omaa rataansa.

Mutta Kaskiksesta itse asiassa on ainakin minulle tullut vaikutelma, että hän haluaa olla osa tuota näytelmää, roolinsakin on hyvin mielenkiintoinen.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä toivoisin, ettei kukaan jaksaisi edes aloittaa näiden tiettyjen jankkaajien kanssa, koska se on yksinkertaisesti aivan turhaa. Näytelmä jatkuu joka tapauksessa samaa, omaa rataansa.

Mutta Kaskiksesta itse asiassa on ainakin minulle tullut vaikutelma, että hän haluaa olla osa tuota näytelmää, roolinsakin on hyvin mielenkiintoinen.

-flowersreally-

Haluatko määritellä kaikkien puolesta mikä on turhaa? Haluatko esittää toiveen, ettei kukaan keskustelisi heidän kanssaan, jotka mielestäsi jankkaavat turhaan? Haluatko itse olla ohjaaja ja ohjata näytelmää johonkin muuhun suuntaan kuin nämä joita jankkaajiksi kutsut?
        Millaisen roolin näet itselläsi olevan tässä näytelmässä? Eikö se rooli tyydytä sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Siihen on syynsä, miksi nämä tietyt tyypit viihtyy niin paljon palstalla. Heidän sosiaalisilla taidoilla ei yksinkertaisesti vaan pärjää todellisessa elämässä. Täälläkin olis oivallinen mahdollisuus hioa ja kehittää niitä, niin kuin olen joskus joitakin kertoja ehdottanutkin, mutta ku ei niin ei... :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

En itse haluaisi olla osa tuota näytelmää, mutta välillä on vaikea olla puuttumatta. En kerta kaikkiaan kestä atm32:sta. Nnainennnn aikoinaan sai selville, ettei hän niin yksinäinen olekaan. Olen kyllä miettinyt että kaiken takana voi olla dysfasia. Hän ei ymmärrä puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen on syynsä, miksi nämä tietyt tyypit viihtyy niin paljon palstalla. Heidän sosiaalisilla taidoilla ei yksinkertaisesti vaan pärjää todellisessa elämässä. Täälläkin olis oivallinen mahdollisuus hioa ja kehittää niitä, niin kuin olen joskus joitakin kertoja ehdottanutkin, mutta ku ei niin ei... :(

Minäkin olen sitä monta kertaa ehdottanut. Esim. Abrikselta saa aina ystävällisen vastauksen, kunhan on asiallinen. Jos ei osaa keskustella yhtään mistään kenenkään kanssa, niin ei kerta kaikkiaan voi löytää seuraa. Ei silloin syynä ole rumuus, lyhyys tai köyhyys.

• Anonyymi kirjoitti:

Näet yhden tärkeän käyttötarkoituksen näille keskustelupalstoille. Jos ymmärtäisi, voisi näitä käyttää juuri niiden sosiaalisten taitojen hiomiseen. Nämä ovat oivallinen paikka myös omien kommenttiensa kautta nähdä itsensä osana sosiaalista vuorovaikutusta ja omien reaktioiden tutkimiseen . Ensin nämä palstat vaan pitää nähdä oppimisen paikkoina ja siihen se joillakin kompastuu.

• Anonyymi

Haluatko määritellä kaikkien puolesta mikä on turhaa? Haluatko esittää toiveen, ettei kukaan keskustelisi heidän kanssaan, jotka mielestäsi jankkaavat turhaan? Haluatko itse olla ohjaaja ja ohjata näytelmää johonkin muuhun suuntaan kuin nämä joita jankkaajiksi kutsut?
        Millaisen roolin näet itselläsi olevan tässä näytelmässä? Eikö se rooli tyydytä sinua?

Olen oikein tyytyväinen omaan ”rooliini” tarkkailijana, kiitos kysymästä.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Olen oikein tyytyväinen omaan ”rooliini” tarkkailijana, kiitos kysymästä.

-flowersreally-

Tarkkailijoita taidamme olla kaikki.

• Itse olen ajatellut, että kaskis otettiin abran tilalle palstaa pyörittämään....
      Sen tietää siitä kun joku tunkee joka ketjuun jaarittelemaan aivan diida daapaa, että ei ole ihan itsellinen kirjoittaja.

• Sinä olet hauska :D

• Anonyymi

Ihan pakko vielä tarkentaa...siis minut otettiin...kuka otti? Jos en ole itsellinen kirjoittaja, mikä siis olen? Abran haamu? Abran sivupersoona?

-kaskenpolttaja

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan pakko vielä tarkentaa...siis minut otettiin...kuka otti? Jos en ole itsellinen kirjoittaja, mikä siis olen? Abran haamu? Abran sivupersoona?

-kaskenpolttaja

Täällä on pari palkollista töissä....

• Anonyymi

Kieltämättä aika hämäävää kun osalla selvästi hirmuisesti aikaa palstalle kirjoittaa... Avaat minkä tahansa ketjun niin siellä on samat nimimerkit kaikkina kellonaikoina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä aika hämäävää kun osalla selvästi hirmuisesti aikaa palstalle kirjoittaa... Avaat minkä tahansa ketjun niin siellä on samat nimimerkit kaikkina kellonaikoina.

Varmaan raskasta kirjoitella itsensä kanssa...
        -Mie lähen ny kattoo Bondii...

• Anonyymi

Niin tuleekin hyvä kun muistutit bondin seikkailut :D

• Tosi hassua pohdintaa :)

Minulla on aikaa, koska olen eläkkeellä ja kehtuuttaa tehdä muuta kuin roikkua netissä. Kai se sitten on merkki siitä, että olen palkattu tarkkailija tai keskustelujen..millai se oli...ei ku palstan pyörittäjä....voe tokkiisa poijjaat....

• Eiköhän ole kaikille selvää, että kaskis on Pertsa...

• Olet luuloissasi hyvin hellyttävä...

• Anonyymi

Mitä samankaltaisuutta näet heidän viesteissään?

• Anonyymi

Aivan almakassi-täti tuo joku josta puhutte..... aivan sama mummeli tai setä kuin setä....

• Anonyymi

Jos tulet "sinkut" palstalle vahtimaan, niin tietysti kaikkien pitää nähdä että olet ITSE sinkku ja sinulla ei ole lapsia, Valtioneuvostolta todistus vain nähtäville!

• Anonyymi

vauva.fi -palstat ja sellaiset ovat erikseen, tämän pitäisi olla Sinkuille eikä millekään mammoille tai sedille joilla on lapsia..

• Wikisanakirja:

sinkku (1-A)

1. (puhekieltä) henkilö, joka ei ole vakituisessa parisuhteessa

• Anonyymi

Niin perustakaamme siis oma valtio, minä voin olla valtionpäämies eli diktaattori ja päätän kaiken itse :_D

• Anonyymi

Niin jos joku kenraali tai amiraalikaan ei tottele heti kehoittamalla, niin pääpoikki koko suvulta.... Caligula-tyyliin :D

• Anonyymi

Kun kommenteissa perätään (perataankin kai?;) parempaa keskustelukulttuuria palstalle - kun ajoittain sitä ei suorastaan ole - perätään siis, kuka mitenkin.. Kaskenpolttaja pehmeämmin, Pertsa diktaattorin elkein,

niin tästä ja viereisestä ketjusta löytyy jotain oppimateriaalia
      (diktaattorihenkeen muuten kuuluu yleensä, että joku yrittää syrjäyttää ennen pitkää ja sitten diktatunaroida itse edelleen...)

No niin-- viereisssä ketjussa aloittaja tiedustelee surkuhupaisasti, mitä tehdä eka tutustumistreffeillä, katsotaanko leffaa, vai voisko olla pornoakin (se kun sattuu olemaan aloittajan taustan seurannaisongelma). Mm Kaskenpolttaja toppuuttelee: "ei nyt porno eikä muukaan leffa, vaan se ihminen.. naispuolinen kokee pornon yleensä ällöttävänä..."
      "Kun aloittaa tutustumisen toiseen, itse ainakin toivon, että voisimme tehdä jotain muuta kuin katsoa televisiota.."
      Eräs vastaus aloittajalle siinä ohessa myös em.lausetta tekstillisesti peukuttaa:
      "Noteeraa myös nimim.Kaskenpolttajan kommentti, hän tiivistää asian lyhyeen mutta hyvin."
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15990450/onko-kukaan-taalla-sitoutunut-pornottomaan-elamaan#comment-98846222

Tässä vaiheessa nimim.-harmis- keksiikin spontaanisti: plimp! nyt on herkullinen virnuilun paikka..
      "No minusta tuo jättää avoimeksi kaiken, sen voi ymmärtää joko niin että kaskis juurikin tahtoo harrastaa pornoa tai sitten jotain ihan muuta.
      -harmis-
      "
      No, pitkät ja pahemmat pyyhkeethän siitä -harmikselle- tuli, sai mitä tilasi...

---
      Toinen stoori löytyy tästä ketjusta itsestään. Vuoropuhelua hieman tiivitetty, jotta olennainen näkyy paremmin.
      F: -flowersreally-
      K: -kaskenpolttaja-

F: - "Keskusteluissasi [pari esimerkkiä] todentuu ätmien (yleinen) perimmäinen ongelma..ovat kykenemättömiä ottamaan vastaan mielipiteitä, näkökulmia.. kykenemättämiä keskustelevaan vuorovaikutukseen..
      ovat sementoineet itsensä rooliinsa ja lopulliseen totuuteensa.." jne
      "teatterinäytelmä toistuu kun yrittää kanssaan keskustella..."
      K: - "Haluaisitko tehdä pohdiskelusi yleisellä tasolla osoittelematta ketään kirjoittajaa? "
      F: - "Eipä se yleinen asia esimerkeistä miksikään muutu, esimerkit vain valaisevat asiaa. Valinta on sinun, mihin haluat keskittyä.."

K: - "Valinta on *sinun*, jos haluat jatkaa keskustelua minun kanssani."
      F: - "Sinulla olisi ollut jo monta mahdollisuutta kommentoida itse asiaa, jonka nostin esiin, mutta haluat keskittyä muuhun.."
      K: - "Hyvä on."

[ TILT ; ] -observer-

Tässä vahvahko huomio F:ltä, mutta K halusi kaataa keskustelun sitten lillukanvarsiin, eli vahvennetusti sanoen hukkasi oleellisen pointin henkilökohtaisen herkän katsantotapansa vuoksi.
      Tietenkin F:n huomio syyttäväkin, mutta todenmukainen; valikoituneella miesvaltaisella palstalla välittävät viihtyä säännöllisemmin vain aivan teflonpintaiset naiset. joihin F:kin käsittääkseni kuuluu ;-)
      -observer-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2462
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1596
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      345
      1142
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      58
      1005
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe