Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajatteletko,+että+olen+kehäkettu?
Millainen+on+mielestäsi+kiva+aloitus?
Katselen+tässä+samalla+tuota+ykkösen+saksalaissarjaa+ja+pakko+sanoa,+että+saksan+kieli+on+kyllä+kaunista+minun+korvaani.+Pitäskö+ihan+alkaa+opiskelemaan+sitä...
01.09.2019 19:48
Hyvin+olet+mukaan+solahtanut.+Niin+tai+näin,+kokemus+katrruu+pala+kerrallaan.
Jään+odottelemaan+avauksiasi+ja+provojasi.++:)+elämme+mielenkiintoisia+aikoja.
01.09.2019 19:38
Mahdatko+sinä+niin+ulkopuolella+olla.
Motiivisi+eivät+kuulu+minulle,+kiva+kun+olet+!
01.09.2019 19:30
Niinpä.+On+se+hieno+juttu,+että+tulit+palstalle+tekemään+aloituksia,+jotka+aktivoivat+muita+kirjoittajia.+
Oikeasti+en+oikein+tajua....mutta+ei+minun+kaikkea+tarvitse+tajutakaan.++Aina+voi+itse+aloittaa+sen+avoimen+ja+aidon+kommunikoinnin,+vaikkakaan+se+ei+ole+mikään+pakko.++Sellaisia+me+olemme...
01.09.2019 19:09
Ahaa....on+sen+aika.+En+katso+ohjelmaa.
01.09.2019 19:02
Oma+kyllä,+mutta+sehän+ei+estä+jota+kuta+käyttämästä+sitä+nikkiä.+Jos+oma+moraali+on+sellainen,+että+tykkää+esiintyä+toisena,+eipä+siinä+sitten+juuri+hidasteita+ole.
01.09.2019 19:00
Kyllä+vähän+mietityttää+tämän+aloituksen+tarkoitus+ja+täyttikö+aloitus+tarkoituksensa?
Kaikenlainen+pelaaminen+on+tietyllä+tavalla+kiinnostavaa,+joskaan+en+kovin+pitkään+itse+jaksa+siitä+kiinnostua.Ilmiönähän+se+on+vanha+kuin+taivas.
01.09.2019 18:52
Enpä+osaa+muiden+puolesta+vastata.+
Itse+kannan+läskini+ja+kyllä+ne+haittavat+monella+tapaa.+Laihduttaisin,+jos+se+onnistuisi.
Arvostelusta+taas+sanoisin,+että+arvostelija+voisi+pitää+suunsa+kiinni+mielummin+kuin+arvostella+toisten+ulkonäköä.+Tiedän,+ettei+se+niin+mene,+aina+tulee+olemaan+heitä,+jotka+tykkäävät+arvostella+toisia.
01.09.2019 18:33
Niinpä.+Tutkimusta+alkaa+asian+tiimoilta+kyllä+jo+hiukan+olla.
01.09.2019 18:09
Saattaapi+olla,+korjaan+lausuntoani....saattavat+olla+marginaalisia,+mutta+niitä+on,+joten+kaikki+nuoret+aikuiset+eivät+pidä+nelikymppisiä+pappoina.
01.09.2019 17:56
Niin+ja+sitten+jos+halutaan+viilata+niitä+hiilareita,+sitten+katsellaan+ovatko+ne+nopeita+vai+hitaita.+Riippuu+pikkuisen+koulukunnasta+mitä+suositellaan.
01.09.2019 17:52
Selvästikään+lihava+ihminen+ei+ole+noudattanut+terveellistä+diettiä.++Hän+on+syönyt+liikaa+kulutukseen+nähden+ja+siten+siis+väärin.
Melkein+kyllä+tekis+mieli+väittää,+että+useampi+lihava+tietää+tuon.
01.09.2019 17:49
Sitäkö+haluat+tutkia,+että+kuka+trollaa+ja+kenenreaktio+on+aito?
Olisin+aika+yllättynyt,+jos+täällä+kaikki+olisivat+vilpittömiä.+Tällainen+palsta+mahdollistaa+monenlaisen+käyttäytymisen.
Voihan+sitä+kysyä+sitäkin,+miten+osaat+tehdä+analyysin+kirjoittajista+kahden+päivän+palstalla+olon+jälkeen?+Toki+se+on+mahdollista+ihan+tietoonkin+perustuen,+jos+on+katsellut+/+lueskellut+vanhoja+keskusteluja.
Kaikenlaista+voi+kysellä+ja+kaikenlaista+voi+arvailla+ja+kaikenlaista+voi+pohtia.
01.09.2019 17:47
Eikö+ole+ihana,+että+on+ihmisiä,+jotka+haluavat+jakaa+tietoa.++:D
01.09.2019 17:39
Juuri+niin,+pitää+tietää.
Ja+terve+sielu+terveessä+ruumiissa+takaa+onnellisen+elämän+:)
01.09.2019 17:37
Parisuhteet,+joissa+ikäero+on+suurehko,+eivät+ole+ihan+hirveän+marginaalisia.
01.09.2019 17:36
Poikkeamme+varmasti+monessa+muussakin+suhteessa.
Minua+kiinnostaa+ihminen,+täällä+ja+"oikeassa"+elämässä+on+ihmisiä.+En+tiedä+millaisessa+ympäristössä+elät,+mutta+tuskin+sentään+näin+rikkaassa+ympäristössä.+Harvalla+ihmisellä+on+sellainen+kirjo+ihmisiä+ja+sellainen+kirjo+reaktioita+kuin+täällä+on+:)
01.09.2019 17:34
Meidän+elimistömme+on+monimutkainen+laitos.+Kaikki+vaikuttaa+kaikkeen.+
Lihominen+ja+laihtuminen+ovat+ihan+selkeitä+asioita.+Syö+enemmän+kuin+kulutat,+lihot.
Syö+vähemmän+kuin+kulutat,+laihdut.
Laihtumisen+jälkeen+alkaa+se+painonhallinta.
01.09.2019 17:31
Teeskentelemällä+ei+pääsekään+mihinkään.+Ujouden+kanssa+voi+silti+oppia+elämään+ja+harjoittelemalla+voi+lisätä+rohkeutta+olla+vuorovaikutuksessa+toisten+kanssa.+Ujon+ei+ole+pakko+kulkea+peloissaan+pitkin+nurkkia+uskaltamatta+puhua+kenellekään.
Ujous+ei+ole+mikään+vamma,+jonka+kannattaa+antaa+rajoittaa+elämää.
01.09.2019 17:27
Niinhän+me+teemme,+luemme+toistemme+kommentteja+ja+katsomme+niistä+reaktioita.
Kuka+mitäkin+tai+ketäkin+pitää+mielenkiintoisena.+Minua+kun+kiinnostaa+ihminen+yleensä,+pidän+kaikkia+mielenkiintoisina.
01.09.2019 17:21
74 / 258