Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikenlaisia+väitteitä+kuulee+kyllä,+kun+seuraa+ihmisten+ajatuksia+joka+ääneen+sanottuna+tai+kirjoitettuna++:D
Laihdutus+on+tietenkin+ainoa+keino+päästä+eroon+ylipainosta.+Siinä+laihduttamisessa+voi+auttaa+vaikka+kirurgi+:)
01.09.2019 17:14
Tarkkaan+ottaen+se+ei+ole+kaikilta+osin+niin,+että+nuori+nainen+pitää+nelikymppistä+tai+vanhempaa+pappana.
01.09.2019 16:55
Miten+sinä+mittaat+sitä+reagointia,+jos+ajatukset+eivät+sinua+kiinnosta?+Sinullahan+on+vain+nämä+ajatukset,+jotka+näet.
Jatketaan....
01.09.2019 16:52
Tämmöinen+provosointi+tällä+kertaa+:)
Tottahan+se+on,+että+lihavuus+on+itse+aiheutettua+loppupeleissä.+Jos+ei+syö+liikaa,+ei+liho.
Jos+asiaa+haluaa+tarkastella+vähän+laajemmassa+valossa,+syy+lihavuuteen+edelleen+on+loppupeleissä+se,+että+syö+enemmän+kuin+kuluttaa.+Eri+asia+on+sitten+miksi+syö+enemmän+kuin+kuluttaa+ja+sitähän+sinä+et+kysynyt.
01.09.2019 16:50
No+se+olin+minä+joka+sanoin+siitä+pomottamisesta,+et+ole+kovin+hyvämuistinen+tarkkailijaksi.
Ihmiset+ovat+todella+mielenkiintoisia+ja+heidän+/+meidän+reaktioita+on+mielenkiintoinen+seurata.
Jatketaan+siis+tarkkailua+ja+provosointia.
Sellaisen+neuvon+sinulle+ihan+pyytämättä+annan,+ettei+kannata+olettaa+toisten+olevan+tyhmiä.++:)
01.09.2019 16:39
Näytät+olevan,+lisäksi+olet+humoristi+:)
Voimme+tarkkailla+toisiamme++ymmärtääksemme+toisiamme+:)
01.09.2019 16:24
Hieno+tietoisku,+kiitos+siitä+:)
01.09.2019 16:20
Tervetuloa+mukaan.
Toista+päivää+ja+haluat+jo+tehdä+analyysia+palstalaisista+:)
01.09.2019 16:16
Olemme+kaikki+vaaravyöhykkeellä,+kun+alamme+kutsua+tosia+moukaksi.
En+osaa+sanoa+kauanko+olen+palstaillut,+en+kovinkaan+kauaa,+kaukanko+sinä+olet+palstaillut?
01.09.2019 15:39
Kannattaa+kuitenkin+pitää+huoli+siitä,+ettei+samalla+tule+olleeksi+itsekin+moukka.
01.09.2019 15:30
Kuten+sanoin,+ota+tai+ole+ottamatta+vastaan.
+En+minäkään+harrasta+arvausleikkejä,+ellei+ole+yhdessä+sovittu,+että+leikitään+arvausleikkejä.
Tässähän+ei+ole+kyse+tykkäämisestä....varmasi+olet+ihan+tykättävä+tyyppi.
01.09.2019 13:39
niinhän+me+kaikki+taidamme+ajatella,+että+ojennamme...annamme+rehellistä+palautetta+:)
01.09.2019 13:28
tiedän+tasan+tarkkaan+sen,+minkä+olen+lukenut+ja+hän+ei+koko+ajan++kirjoita+miehestään.
01.09.2019 13:19
Tarkoitatko,+ettei+sinua+huvita+käyttäytyä+asiallisesti?
Kun+minä+en+tunne+sinua,+minun+on+hyvin+vaikea+tietää+kuinka+yksityiskohtaisesti+minun+tulee+vastata,+jotta+ymmärrät.++Olisi+hyvin+mukavaa,+jos+kaikki+toimisivat+niinkuin+minä+haluan+ja+vastaisivat+kuten+minä+haluan+ja+niin+ymmärrettävästi+,+että+minä+tajuan...valitettavasti+maailma+ei+pyöri+niin.
Vaikka+neuvominen+onkin+turhanaikaista,+annan+kuitenkin+sen+neuvon,+ota+tai+jätä,+että+kiinnität+huomiotasi+ulosantiisi,+jos+haluat+kunnollisia+keskusteluja+tai+haluat+parisuhteen+tai+ihmissuhteita+ylipäätään.+En+tietenkään+tiedä+millainen+olet+tuolla+muualla,+täällä+kuitenkin+teet+niin+paljon+oletuksia+ja+sysäät+vastuun+vääristä+oletuksistasi+muille,+että+se+antaa+aihetta+epäillä,+että+saattaa+se+olla+samanlaista+siellä+omissa+ympyröissäsi.+Hienoa+,+jos+ei+ole+.
01.09.2019 13:13
Ajatteletko+olevasi+jotenkin+kritiikin+ulkopuolella?
Oletko+itse+jotenkin+kunniallisempi,+kun+teet+sitä+samaa+josta+"ojennat"+toista,+tässä+tapauksessa+vaikka+XL:ää?
01.09.2019 13:06
Minulla+on+omat+arvoni,+joiden+mukaan+elän.+Toiset+taas+arvioivat+sen,+millainen+esimerkki+minä+olen.
01.09.2019 13:04
Siis+ymmärsinkö+oikein...
Et+arvioi+kanssaihmistesi+tekoja,+sinulle+riittää,+että+arvioit+kanssaihmistesi+tekoja+täällä+palstalla?
Kun+arvioit+kanssaihmistesi+kirjoittelua+täällä+ja+pidät+jotain+esim.tylsänä,+sehän+ei+ole+kritiikkiä,+se+on+vain+sinun+käsityksesi+asiasta+ja+sinun+tunteesi.
01.09.2019 12:58
Kylläpä+hyvinkin+kritiikki+voi+olla+kivuliasta+ja+joskus+sen+kuuluu+sitä+olla.+Ihminen+ei+kehity+,+ellei+saa+rehellistä+palautetta.
Se+taas,+mitä+tähän+aloitukseesi+pääsääntöisesti+kerääntyy,+ei+ole+kritiikkiä+edes+siltä+osin+kuin+itse+kommentoit.
01.09.2019 12:52
Juuri+niin+varmasti+teet.+Ehkä+sinun+kannattaa+vielä+hiukan+opiskella+niitä+kasvatustieteitä.
01.09.2019 12:50
Minulla+niitä+loppututkintoja+on+neljä.+Sehän+ei+kuitenkaan+tee+ihmisestä+erehtymätöntä.
Ihmisiä,+muitakin+kuin+omia+lapsiaan,+voi+sanoa+ihaniksi,+jos+on+sitä+mieltä.+Se+taas,+että+kehuu+toisen+tekoja+ihaniksi+silloin+kun+ne+eivät+sitä+ole,+on+taas+vääränlaista+ihailua.
Moraalia+me+opetamme+tosiaan+esimerkillämme.+Millainen+esimerkki+sinä+olet?
01.09.2019 12:49
75 / 258