- Laittaisitko postia [email protected]
- laita postia litlecok1@ gmail.com
- Olin bileissä ja pienessä puutteessa, 22 vuotiaana. Emännän kannssa silmäpeliä ja flirttailua. Kävin vessassa kusella emännän jälkeen, enkä voinut vastustaa kiusausta katsoa pyykkikoriin, sieltä löysin vielä kosteat pitsistringit.
Haistelin niitä ja runkkasin mällit pikkareihin, jossain välissä iltaa emännän kanssa puheltiin ja hän kysyi asiasta. Myönsin asian ja hän oli asian kanssa sinu. Nykyään olemme naimisissa - Tykkääkö miehesikin tyttöilijöistä
- Orgasmin
- Ei ole kikkiä, mut laita s-postia
[email protected] - [email protected]
Laitappa kuvia tulemaan - Toi nyt ei vaikuta nussimiseen hevonsenkäänvertaa
- Juuri 16 täyttäneenä pääsin eka kertaa pimpin päälle
- Miksen panis nytkin, tosin kyllä vähintään 16 pitää olla, kun olen nuorempanakin pannut.
- Semmone puol metriä
- Oltiin kaveriporukalla vuokatissa vuokramökissä ja illalla ravintolassa, niin joka ilta löytyi 1-3 naista jatkoille ja sai viikon ryhmässä polkea
- En taivu enää nykyään, enkä viitsi sotkea, niin runkkaan mällit kahvimukiin ja juon siitä
- Noilla spexseillä, juu tekee tekee
- No ei todellakaan häiritse, olis kiva nähdä sun tissisi
- Missä päin vaikutat
- Nätti karvaton tyttöilijä/transu kiinnostaa kyllä, itse en saa mitään kiksejä naisten vaatteisiin pukeutumisesta
- Tummat pitkät hiukset, alle 160 pitkä, salilla hommattu sopivan tiukka vartalo ja c kupin tissit. Kyllähän mutsini käänsi miesten päät liikkui missä vaan
- Tiesin miesystävän olevan meillä, niin tulin kotiin aikaisemmin ja hiljaa.
Makkarissahan he paneskelivat kunnolla, ja joka asennosta.
Näitä tapahtumia oli jokunen.. tokihan teininä mulkkuni seisoi ja oli hipsittävä omaan huoneeseen runkulle - Näin useamman kerran kun äitiäni on pantu kunnolla, kulli siinä väkisinkin teininä kovettui