Kohta nelikymppinen nainen enkä kyllästy ikinä. Mä katsoin jo teininä veljen runkkausta ja housuun laukeamista "salassa" ja siitä kai se jäi sitten "päälle" ja fetissiksi. Kiihottaa mua ihan sairaasti, kiihotti jo silloin se kohuma kalsareissa ja kun näin käden ujuttamisen pöksyyn hieromaan ja painelemaan penistä... Uh. Se pitkittäminen ja kun mies seilaa "siinä rajalla" että pidättää viimeiseen asti laukeamista.. Ihanaa. Nautinto kyllä näkyy koko kehosta ja tykkään nimenomaan siitä, että mun mies antaa myös aivan rauhassa housujen kastua. Sitten mukahdetaan sylikkäin..
Rakastan katsoa kun mies runkkaa
16
2392
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko minun pikkusisko? Joskus teininä vielä nukuttiin samassa huoneessa. Runkkasin salaa joka yö ja usein päivisinkin kun vain silmä vältti. Sisko kerran säikäytti kun kysyi yöllä että mitä teen. Meinasin saada sydärin. Hartaasti yritin selittää että tein jotain muuta. Toisen kerran oltiin suihkussa ja pesin hellästi ja hartaasti veden alla pippeliäni, eli runkkasin, ja siitä sisko myöhemmin kiusasi ja väitti että runkkasin minkä jälleen kielsin. Jos vielä kelpaa niin nyt ei tarvitsisi katsoa salaa.
- Anonyymi
Voit katsoa kun runkkaan, kiihottavaa. T. Ukm 61
- Anonyymi
Voitais vaihdella videoita ja kuvia. Runkkaisin mielelläni sinulle.
[email protected] - Anonyymi
Laita sähköpostia [email protected] niin järjestetään kaikkea kivaa
- Anonyymi
Tykkäätkö vain katsella vai kosketteletko itseäsi samalla? Haluaisitko nuolla housujen läpi tihkuvat touhutipat?
mä voisin runkata oikeen kunnolla.saisit katsoa kun aikuinen mies vetää käteen ja päästää isot spermat.nyt alkoi kiihottaa
- Anonyymi
Oispa ihana runkata sulle.
Mun nainen on liian sulkeutunut seksin suhteen että lähtisi leikkimään. - Anonyymi
Mäkin tykään runkkata miehille jos joku katsoo ok
[email protected]
laitattaisitko s-postia niin katsotaan päästäänkö katselemaan- Anonyymi
Hämeenlinnassa 50 mies tykkäisi runkata kun nainen katselee. Posliinikaluni kovenee pelkästä ajatuksesta. alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
Oon runkannut hotellihuoneessa vanhemman naisen katsellessa. Aluksi en meinannut saada seisokki mutta kyllä se tilanne vaan alkoi kiihottamaan suunnattomasti kun sanottiin miten tehdä.
- Anonyymi
tässä on siis vielä toivoa löytää joku ;)
- Anonyymi
Ok... mä haluisin kyllä runkata vaikka parin naisen edessä..
- Anonyymi
Mihin voin lähettää sinulle runkkausvideon
- Anonyymi
Olen mies runkkaamisen näkeminen kiihoottais.
- Anonyymi
Olisiko naista p-savossa, joka haluaisi katsella...
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041