Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
2xaukot69
profiilit
2xaukot69
2xaukot69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täytyy+kattoo+missä+se+on..Mikä+päivä+ja+monelta+päivällä.+.ehkä+vessa..??
07.08.2019 23:00
Aseman+kahvilan+vessa+on+ihan+hyvä+runkkupaikka..+mikä+päivä+tulisit+?+Huomaa+tulisin+Karhulasta..+ja+eikö+myös+Anjalankosken+Kouvolantien+risteyksen+kahvila+ole+aika+hyvä+vetopaikka.?+Vastatkaa+milloin..??+päivällä+.
07.08.2019 22:59
Minä+runkkaan+usein+haaveillessani+naapurin+parikymppisestä+pojasta.+se+on+tosi+komea+vaalea+kaveri+ja+monta+kertaa+ollaan+satuttu+samaan+pieneen+hissiin+8-kerroksen+matkalle,+ja+siinä+"väkisinkin"+ollaan+oltu+niin+lähekkäin+että+olen+tuntenut+selvästi+hänen+puolikovan+mulkkunsa+sykkeen+uumaani+vasten+ja+kyllä+ollaan+molemmat+poistuttu+kumarassa+hissistä+ja+moikattu+hengästyneet+heipat.+Ja+jos+tultiin+ylöspäin+niin+sitten+heti+kotiin+vessaan+runkkaamaan+ja+kyllä+terska+on+sylkenyt+liemet+aina+melkein+heti+ympäri+pytyn+reunoja.
03.08.2019 22:15
Minä+kävin+tänään+uimahallin+saunassa+ja+suihkussa+katsomassa+hyvännäköisiä+mulkkuja+ja+yksi+mies+suihkussa+pesi+hyvännäköistä+mulkkuaan+esinahkaa+edestakaisin+vedellen,.+vittu+mulla+alkoi+seisomaan+ja+oli+mentävä+jalat+ristissä+vessaan+runkkaamaan.+eikä+montaa+kertaa+tarvinnut+esinahkaa+vedellä+kun+lasti+lensi+vesisäiliön+kupeeseen.++pyyhkäisin+hepin+paperilla+ja+menin+takaisi+katsomaan+hyvämulkkuista.+löysin+sen+pukuhuoneesta+ovirakosillaan+paita+päällä+lyhyet+borgin+kalsarit+melkein+polvissa,+ja+se+runkkasi+kaunista+kyrpäänsä+silmät+kiinni+ja+huohotus+kuului+huulien+välistä,+sitten+se+tuhahteli+ja+pitkät+mällit+lensi+hienoina+limppeinä,+sitten+pyyhkäisi+terskan+uima+housuihinsa,+huomasi+minun+katselevan,+vinkkasi+silmää+ja+veti+oven+kiinni+ja+mulla+alkoi+taas+mulkku+valumaan+jotain+kosteaa+sortseihini.+Jäin+sitten+kyttäämään+että+näin+millä+autolla+hyvämulkkuinen+poistui+parkista+että+tiedän+koska+hän+on+taas+täällä+ja+päästään+"yhdessä"+nauttimaan+orkuistamme+!+Me+tapaamme+vielä.
03.08.2019 21:58
eiköhän+nuo+anonyymi+kirjoittajat+ole+palstan+pitäjien+satuja+!!!
01.08.2019 00:14
älä+vain+haaveile+vaan+aloita+tyydytys.
01.08.2019 00:07
sopivan+ikäinen+alkamaan+runkkaus.
01.08.2019 00:06
kimpparunkut+tuntuis+kivalta..?
31.07.2019 23:46
minä+aloitin+naapurin+kavereitten+kanssa+runkkaamisen+jotain+10+vuotiaana.+alussa+oli+vaikeaa+saada+esinahkaa+taakse+kun+se+oli+niin+tiukka+.+eikä+meiltä+silloin+vielä+mällejä+lentänyt.+yhden+kaverin+kanssa+me+otettiin+myös+toisiltamme+suihin+moneen+otteeseen+myös+metsässä.+meidän+kellarissa+sitten+runkkasin+ehkä+13+vuotiaana+kun+multa+alkoi+liemet+lentää.+sitten+15-17+vuotiaana+runkkasin+päivittäin+koulun+vessassa+tai+varastohuoneessa+ja+vielä+kotonakin+täytyi+vessassa+tai+varaston+takana+käydä+runkkaamassa.+17-19+vuotiaana+muutama+vanhempi+mies+tuli+välillä+kaupungilla+juttelemaan+ja+kävin+niitten+kanssa+sitten+paineita+purkamassa,intin+aikana+runkkasin+useiden+miesten+kanssa+niitten+talojen+kellareissa+tai+puistikoissa+ja+intissä+täytyi+usein+öisin+käydä+vessassa+vetämässä+käteen+ja+ollessani+päivystäjänä+niin+runkkasin+öisin+useaan+otteeseen.+ensimmäisessä+työpaikassani+runkkasin+joka+päivä+vessassa+ja+kerran+kun+olin+juuri+housut+kintussa+runkkaamassa+ovelle+päin,+paperia+kädessä+ja+orkku+tulossa+niin+vanhempi+työkaveri+avasi+oven+kun+se+ei+ollut+mennyt+kunnolla+lukkoon.ja+mällit+lensi+oveen+kun+kaveri+sulki+sen+..!!+kyllä+hävetti+nähdä+sitä+kaveria+jälkeen+päin.!!++mutta+runkkaaminen++on+jatkunut+siitä+huolimatta+kymmeniä+vuosia+kerran+pari+päivässä+vaikka+on+myös+vaimoa+välillä+joutunut+panemaan+!+ELI+runkkaaminen+ON+IHANAA+!!!
31.07.2019 23:43
1 / 1